Een van mijn lievelingsmodswelquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ohh.. ik dacht dat ik je lievelingsmodje was![]()
absoluut!quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks tegen meki, die kerel levert altijd prima vermaak op.
Inderdaad. Maar als je iemandwil die hapt, moet je toch bij meki zijn, dat kan je niet ontkennen! Grootste clown opFOK!quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks tegen meki, die kerel levert altijd prima vermaak op.
wie is u? ik heb je echt nog nooit gezien in topics überhaupt. en dat is niet mijn fout. je lult verder wel dom, en dat is misschien je pré. ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van mijn lievelingsmodswel
Wat ik ook van je vind, ik ken je wel. Dat is beter dan al diemodderaars waar ik nooitwat mee te schaften heb, tot ik ga zeiken in FB
Dat, en mijn mening over jou wordt vooral gevormd door jouw mening over mij
Hey, geef mij maar weer de schuld hèquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van mijn lievelingsmodswel
Wat ik ook van je vind, ik ken je wel. Dat is beter dan al diemodderaars waar ik nooitwat mee te schaften heb, tot ik ga zeiken in FB
Dat, en mijn mening over jou wordt vooral gevormd door jouw mening over mij
Daar proost ik opquote:
Ik ken jou niet, jij kent mij niet, en van wat ik hier van je gelezenheb, wil ik dat zo houden. Ga dus maar weer wieberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is u? ik heb je echt nog nooit gezien in topics überhaupt. en dat is niet mijn fout. je lult verder wel dom, en dat is misschien je pré. ?
Discussies met zoalshetis zijn op z'n minst vermakelijk. Ga maar eens in NWS kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet, en van wat ik hier van je gelezenheb, wil ik dat zo houden. Ga dus maar weer wieberen.
De mening die je altijd over mij verkondigd. Nu niet de vermoorde onschuld uit gaan hangen, je hebt vaak genoeg vermeld wat een aanwinst voor FOK! ik ben. Was jij niet ook degene dieme nomineerde voor irritantste user?quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, geef mij maar weer de schuld hè![]()
Maar wat is volgens jou dan mijn mening over jou?![]()
Daar twijfel ik nog altijdover. Het kán toch niet echt zijnquote:[..]
Daar proost ik opEn 't ergste is nog dat 't niet gespeeld is.
ik wieber niet op commando. zeker niet als ik denk dat ik met een ruknerd te maken heb. dat gezegd hebbende denk ik dat je maar lekker moet gaan slapen en morgen je eigen agressieve posts moet gaan terug lezen. wie weet worden we ooit nog de beste vrindjes...quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet, en van wat ik hier van je gelezenheb, wil ik dat zo houden. Ga dus maar weer wieberen.
Ja, und? Dat staat los van hoe ik jou als persoon zie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De mening die je altijd over mij verkondigdT. Nu niet de vermoorde onschuld uit gaan hangen, je hebt vaak genoeg vermeld wat een aanwinst voor FOK! ik ben. Was jij niet ook degene dieme nomineerde voor irritantste user?
Was 't maar zo'n feest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wieber niet op commando. zeker niet als ik denk dat ik met een ruknerd te maken heb. dat gezegd hebbende denk ik dat je maar lekker moet gaan slapen en morgen je eigen agressieve posts moet gaan terug lezen. wie weet worden we ooit nog de beste vrindjes...
zielig ben je. bewijs me het tegendeel. of ben je een meid met pronte borstjes? toon ze dan.
Ik had het over hoe ik jou als user en moderator zie, en dat diemening vooralgebaseerd is op jouw mening over mij. Daarmee bedoelde ik dus ook jouw mening over mij als user.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, und? Dat staat los van hoe ik jou als persoon zie.
Gaat al de goede kant opquote:Op donderdag 8 januari 2009 03:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wieber niet op commando. zeker niet als ik denk dat ik met een ruknerd te maken heb. dat gezegd hebbende denk ik dat je maar lekker moet gaan slapen en morgen je eigen agressieve posts moet gaan terug lezen. wie weet worden we ooit nog de beste vrindjes...
zielig ben je. bewijs me het tegendeel. of ben je een meid met pronte borstjes? toon ze dan.
ja.quote:
En hoe zie jij mij als user dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het over hoe ik jou als user en moderator zie, en dat diemening vooralgebaseerd is op jouw mening over mij. Daarmee bedoelde ik dus ook jouw mening over mij als user.
Nu wel dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja.![]()
mis is wel leuk. ik heb er zelfs aan meegedragen dat het ooit een opzienbarend en levenswaardig subforum werd. zie ook jim jones.
avant la lettre.
Als een internetheld. Iemand die erop kickt andere users de grond in te trappen, omdat hij daar in het echte leven te fatsoenlijk voor is.quote:
nu wel wat? avant la lettre? nee joh. maar ik draag mis een groot hart toe. en dat het nog lang mag blijven bestaan, misdaad is leuk en fun. jammer dat er zo weinig mensen zijn die jules kennen.of mijn posts.quote:
Eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu wel wat? avant la lettre? nee joh. maar ik draag mis een groot hart toe. en dat het nog lang mag blijven bestaan, misdaad is leuk en fun. jammer dat er zo weinig mensen zijn die jules kennen.of mijn posts.
Nohhh zo erg ben ik toch nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 03:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als een internetheld. Iemand die erop kickt andere users de grond in te trappen, omdat hij daar in het echte leven te fatsoenlijk voor is.
En onderwelkecategorie val ik?quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhh zo erg ben ik toch niet
En alleen maar bij users die me echt irriteren of waarvan ik denk dat ze 't wel kunnen hebben.
Dat laatste maak ik me trouwens minder druk om.
De eerste.quote:
Gewaagdevraag hè? Ik hou ervan overduidelijke vragen te stellenquote:
Ik in TTKquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of trevland van TTK, of mij van DIG
quote:Afgezien van het feit natuurlijk dat isdatzo wèl iets van FOT weetMaar in DIG en GAM zou ik me wel goed redden^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe duur is een motor? Je kan 't zo gek maken als je zelf wilquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey isdatzo, hoe duur is een motor eigenlijk, en wanneer kan je er een motor''rijbewijs'' (hoe dat ook heet) gehaald worden?
ik heb altijd begrepen dat dat een paar jaar later is dan een gewoon rijbewijs enzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
Damn, wat is dat een lange post geworden [ afbeelding ]
Samenvatting: doen!
Met van die in-ear oordopjes kan je ook muziek luisteren in je helmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey natuurlijk, auto's zijn voor bejaarden mèn
het enige nadeel van motors wat ik kan bedenken is dat je dan geen muziek kan luisteren, of heb je daar ook iets voor?
En natuurlijk danke schon voor de informatie![]()
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:19 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey natuurlijk, auto's zijn voor bejaarden mèn
het enige nadeel van motors wat ik kan bedenken is dat je dan geen muziek kan luisteren, of heb je daar ook iets voor?
En natuurlijk danke schon voor de informatie![]()
Een Ipot!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)
tevens een nadeel met een moter ik zou er met dit weer en de kans op gladigheid niet snel mee gaan rijden.
De mannelijkevariant is een Ipootquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een Ipot!
[ afbeelding ]
Ik draag spijkerbroeken
En het is koud. En al dat zout tast iedere cm2 bloot metaal gruwelijk aan. En het is koud. Mijn motor doet nu ook winterslaapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat men dat een MP3 speler noemt(ook wel bekent als een IPot dacht ik)
tevens een nadeel met een moter ik zou er met dit weer en de kans op gladigheid niet snel mee gaan rijden.
Ik vraag me af wat er nou zo leuk is aan het hebben van zo'n UI. Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef timmmmm het volgende:
Omdat isdatzo altijd zeikt over mijn ava's, en dat ze stom zijn, schop ik, nu ik eenécht walgelijke heb, het weer even omhoog, zodat hij lekker kan bitchen
Ik moest glimlachen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een Ipot!
[ afbeelding ]
Ik draag spijkerbroeken
Idem.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De mannelijkevariant is een Ipoot
Al beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |