abonnement Unibet Coolblue
pi_64650236
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je gaat een goede eind die kant op:
[..]


Dan lees je het verkeerd
  zondag 4 januari 2009 @ 16:39:36 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64650774
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dan lees je het verkeerd
Je probeert een vergelijking ongeldig te verklaren door het element "nut" in te brengen. Dan gaan we het over dat element hebben.

Wat voor nut heb jij?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64651416
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef Refragmental het volgende:
Jij gooit zelf ook met die domme "verbied de auto dan ook maar" uitspraak?
Want blijkbaar ben je totaal blind voor zoiets als "maatschappelijk nut"
Nee, ik vraag waar jij de arrogantie vandaan haalt om te denken dat het belangrijk is of jij overtuigd bent van het nut of niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64651523
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je probeert een vergelijking ongeldig te verklaren door het element "nut" in te brengen. Dan gaan we het over dat element hebben.
Precies.

Ik zeg dus nergens dat ik roken wil verbieden omdat het geen nut heeft.
Sowieso vind ik die hele auto<->roken vergelijking dieptrieste onzin.

Ben benieuwd naar welk stokpaardje de rokers gaan grijpen wanneer auto's allemaal op schone energie gaan rijden. Of gaan diezelfde rokers dan opeens stoppen?

Het is altijd dat wijzende vingertje... "ja maar hun doen dat!!"
De meeste mensen zijn die fase al voorbij vlak na de kleuterklas, behalve een aantal rokers
pi_64651559
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, ik vraag waar jij de arrogantie vandaan haalt om te denken dat het belangrijk is of jij overtuigd bent van het nut of niet.
Op dezelfde fiets... wat kan het mij boeien dat jij je dat afvraagt?
0,0
pi_64651707
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Op dezelfde fiets... wat kan het mij boeien dat jij je dat afvraagt?
0,0
Ik was even in de veronderstelling dat je iemand probeerde te overtuigen met argumenten. Maar dat is dus niet het geval, gezien de achterlijkheid van je 'nut'-argument had ik dat ook wel kunnen weten. Excuses voor mijn vraag om jezelf te verduidelijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64651909
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik was even in de veronderstelling dat je iemand probeerde te overtuigen met argumenten. Maar dat is dus niet het geval, gezien de achterlijkheid van je 'nut'-argument had ik dat ook wel kunnen weten. Excuses voor mijn vraag om jezelf te verduidelijken.
Misschien wanneer je je vraag netter stelt krijg je ook een netter antwoord
pi_64652239
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Refragmental het volgende:
Misschien wanneer je je vraag netter stelt krijg je ook een netter antwoord
Ik moest hem twee keer stellen en kreeg geen fatsoenlijk antwoord, dan formuleer ik het wat scherper, en dan krijg je zo'n reactie. Helder, je hebt zelf totaal geen idee wat nut is, wie dat bepaalt en wat het in deze discussie doet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64652474
quote:
Op woensdag 31 december 2008 19:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Maar ja, Amerikanen zijn een gedisciplineerd volkje. Het Nederlands volk is een stuk minder gedisciplineerd.






Amerikanen met discipline, dat kom je ons vertellen met de huidige kredietcrsis?!?

Nederlanders zijn (hoewel minder dan voorheen) nog steeds zuinig, die discipline kun je Amerikanen niet toezeggen, het zijn mensen met een virtueel gat in de hand.

Oh en de vetzucht in Amerika is zeker ook discipline? En hoe komt het dat het percentage verslaafden daar hoger is?


Nederlanders zijn gewoon een vrij volkje die af en toe een verzetje nodig hebben. Heb trouwens het gevoel dat het rookverbod aardig lukt hoor, mensen met een sigaret in de hand hebben nu toch een plichtsbesef gekregen, er wordt immer gevraagd of er gerookt mag worden en roken geschied nu buiten.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:20:13 #110
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64652583
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:44 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je bent gewoon een roker net als de roker in de gebruikelijke zin van het woord wat dat ook is
Roken is verslavend en daarom denk je dat het ontspannend is. (Het nicotine spook in je hersens is dan tenminste weer even stil)
Ja man, zo werkt het. Jij weet echt alles, maar waarschijnlijk heb je nog nooit een sigaret gerookt.
Er zit helemaal geen nicotine spook in m'n hersens. Ik heb denk ik al een week geen sigaret gerookt.

En sowieso, denken dat iets ontspannend is heeft hetzelfde effect als dat iets ontspannend is.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Precies.

Roken is niet ontspannend. Je wordt in ieder geval niet meer ontspannen dan een niet roker.
Wat er gebeurt is dat je tijdens een moment van niet-roken gespannen raakt, en weer op normaal niveau moet komen door te roken.

Wat rokers dus ontspannend vinden is voor de meeste normale mensen hun normale gemoedstoestand.

En dat rokers gezellig zijn is net zo'n groot fabeltje als dat dikke mensen gezellig zijn.
En wederom: wat de fuck weet jij daar nou van?
Ja man, ik ben echt continu knettergespannen als ik niet aan het roken ben

Wat een ontzettend gelul.

En dat rokers gezellig zijn komt voort uit dat ze samen even gaan ontspannen en een beetje slap lullen = gezelligheid. Ja, dat kan ook zonder sigaret. Maar in de praktijk hebben mensen blijkbaar ff een rustmomentje nodig. Ik kan er ook niks aan doen.


Wat ben je trouwens een ontzettende oetlul als je een vraag gaat stellen wanneer het antwoord je bij voorbaat toch niet gaat bevallen. Je wilde dus je mening bevestigd hebben: roken heeft geen nut.
Pech voor jou, dat heeft het dus wel.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_64652886
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik moest hem twee keer stellen en kreeg geen fatsoenlijk antwoord, dan formuleer ik het wat scherper, en dan krijg je zo'n reactie. Helder, je hebt zelf totaal geen idee wat nut is, wie dat bepaalt en wat het in deze discussie doet.
Je hebt em ook twee keer niet fatsoenlijk gesteld.
quote:
Wie heeft jou ooit wijsgemaakt dat het relevant is of jij ergens het nut van inziet of niet?
Hier lees ik "wie denk je wel niet dat je bent, en waarom denk je dat jou mening er toe doet?"

Vanaf toen had ik al geen zin om jou serieus te nemen. Een discussie ga je normaal aan of helemaal niet

Je tweede vraag was overigens precies hetzelfde.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:29:01 #112
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64653003
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Precies.

Ik zeg dus nergens dat ik roken wil verbieden omdat het geen nut heeft.
Sowieso vind ik die hele auto<->roken vergelijking dieptrieste onzin.
Maar dat is het niet. Van auto's ga je namelijk (dat is WEL bewezen) dood.
quote:
Ben benieuwd naar welk stokpaardje de rokers gaan grijpen wanneer auto's allemaal op schone energie gaan rijden. Of gaan diezelfde rokers dan opeens stoppen?
Dan pakken we een andere vergelijking.
quote:
Het is altijd dat wijzende vingertje... "ja maar hun doen dat!!"
Maar de rokers willen ook niets verbieden met waardeloze argumenten.
quote:
De meeste mensen zijn die fase al voorbij vlak na de kleuterklas, behalve een aantal rokers
Dat is geen argument voor een verbod.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64653264
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar dat is het niet. Van auto's ga je namelijk (dat is WEL bewezen) dood.

[..]


[..]

Maar de rokers willen ook niets verbieden met waardeloze argumenten.
[..]

Dat is geen argument voor een verbod.
Nogmaals... waar zeg ik dat ik voor een verbod ben?
Ik ben enkel tegen domme vergelijkingen!

Als we dan toch domme vergelijkingen gaan trekken. Openbare dronkenschap is verboden, dus roken in het openbaar zou ook verboden moeten zijn.
Openbaar drugsgebruik is verboden, nicotine is een drug, dus verbieden!
Een fabriek mag niet boven bepaald percentage fijnstof uitkomen, waarom zou dat in een café anders moeten zijn?

Etc etc, allemaal stuk voor stuk even dom als de vergelijk "maar een auto is ook vervuilend"
pi_64653415
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:26 schreef Refragmental het volgende:
Je hebt em ook twee keer niet fatsoenlijk gesteld.
Als fatsoen het probleem was, waarom reageerde je de 1e keer dan wel, maar zonder er niet op in te gaan?
quote:
Hier lees ik "wie denk je wel niet dat je bent, en waarom denk je dat jou mening er toe doet?"
Je kunt ook lezen "wie ben ik om te bepalen wat nuttig en wat niet, ook voor anderen, en wie ben ik om te bepalen dat iets nuttig moet zijn om van een verbod verschoond te blijven?"
quote:
Vanaf toen had ik al geen zin om jou serieus te nemen. Een discussie ga je normaal aan of helemaal niet
Begin eens met een enigzins doordacht argument dan en lees een reactie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:44:48 #115
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64653770
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nogmaals... waar zeg ik dat ik voor een verbod ben?
Ik ben enkel tegen domme vergelijkingen!
Maar het zijn geen domme vergelijkingen
quote:
Als we dan toch domme vergelijkingen gaan trekken. Openbare dronkenschap is verboden, dus roken in het openbaar zou ook verboden moeten zijn.
Dat is gewoon een slechte.
quote:
Openbaar drugsgebruik is verboden, nicotine is een drug, dus verbieden!
Dat is een goede, probleem is alleen dat je grote problemen krijgt als je het begrip drugs correct probeert te omschrijven. (nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
quote:
Een fabriek mag niet boven bepaald percentage fijnstof uitkomen, waarom zou dat in een café anders moeten zijn?
Dat is een hele goede. Maar men is niet bezig met luchtkwaliteit, want dan zou men de meeste scholen onmiddellijk moeten sluiten. En men zou met de juiste ventilatie gewoon mogen roken. En dat kan natuurlijk niet.
quote:
Etc etc, allemaal stuk voor stuk even dom als de vergelijk "maar een auto is ook vervuilend"
Je hebt me niet overtuigd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64653887
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar het zijn geen domme vergelijkingen
[..]

Dat is gewoon een slechte.
[..]

Dat is een goede, probleem is alleen dat je grote problemen krijgt als je het begrip drugs correct probeert te omschrijven. (nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
[..]

Dat is een hele goede. Maar men is niet bezig met luchtkwaliteit, want dan zou men de meeste scholen onmiddellijk moeten sluiten. En men zou met de juiste ventilatie gewoon mogen roken. En dat kan natuurlijk niet.
[..]

Je hebt me niet overtuigd.
Overtuig mij dan eens waarom de vergelijking met een auto in een rookverbod discussie uberhaupt relevant is?
pi_64654119
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als fatsoen het probleem was, waarom reageerde je de 1e keer dan wel, maar zonder er niet op in te gaan?
Ik gaf je een kans op een normale discussie, die heb je twee keer weggegooid.
quote:
[..]

Je kunt ook lezen "wie ben ik om te bepalen wat nuttig en wat niet, ook voor anderen, en wie ben ik om te bepalen dat iets nuttig moet zijn om van een verbod verschoond te blijven?"
De post komt van jou uit... waarom zou ik dan in ik vorm moeten lezen? Je post straalde een ontzettende vorm van arrograntie uit.
quote:
[..]
Begin eens met een enigzins doordacht argument dan en lees een reactie.
Wil je een eerlijk antwoord op je vraag?

Voor mijzelf is mijn eigen mening de meest belangrijke mening in het hele universum. Mijn mening is het enige wat echt telt voor mezelf.

Op landelijk/wereld niveau... doet mijn mening er geen ruk toe, net zo min als die van jou.

Maarja, zoals je ziet is dit totaal niet relevant voor de eigenlijk discussie over roken en het rookverbod.
(Ik zie een verband, er worden telkens niet relevant dingen bijgehaald )
  zondag 4 januari 2009 @ 18:01:02 #118
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64654507
@ Refragmental: je hebt gewoon geen idee van wat roken voor mensen betekent. Dat het voor jou niks betekent en dat je je er niks bij kan voorstellen doet er niet toe. Het eerste is niet van belang en het tweede geeft alleen maar je gebrek aan inlevingsvermogen en je gebrek aan observatievermogen aan.

Feit is dat mensen het fijn vinden om te roken in de kroeg. Waarom dat zo is, en of het logisch is, of nuttig, of weetikwat, doet er helemaal niet toe, want veel mensen vinden het fijn. Dat is het enige wat telt.
Want als je vervolgens een verbod gaat opleggen met allerlei haken en ogen (bv overduidelijke andere beweegredenen dan de redenen die gegeven worden, geen rekening houden met horeca-ondernemers die geen rookruimte kunnen maken) dan kan je er donder op zeggen dat mensen zich niet aan dat verbod gaan houden. Omdat mensen het niet pikken als heb opgelegd wordt dat ze iets niet mogen, wat ze zelf niet als crimineel beschouwen.

Zo simpel is het. Wat je verder van roken vindt is volkomen onbelangrijk.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 4 januari 2009 @ 18:03:03 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64654570
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Overtuig mij dan eens waarom de vergelijking met een auto in een rookverbod discussie uberhaupt relevant is?
Het argument is de schade die de roker aan derde toebrengt. Die is niet bewezen. Wat wel vast staat is dat iedereen blootgesteld word aan allerhande gifstoffen uit fabrieken en auto's. Men negeert dat omdat het "nut" zou hebben en probeert de aandacht af te leiden door roken te verbieden.

Maar men kan heel eenvoudig aan roken ontkomen door het in kroegen (en andere gebruikersruimten) toe te staan en juist in de openlucht te verbieden. Hiermee zou men echter het probleem (voor zover er idd een probleem is) hebben opgelost, en daar houden politici niet van. Een politicus kan alleen stemmen trekken als hij nodig is. Als er problemen zijn die opgelost moeten worden.

Geen enkele politicus word gemotiveerd om problemen op te lossen omdat hij daarmee zijn eigen bestaansrecht ondermijnt. De oplossing voor de problemen rond drugs is legalisatie en regulatie. Maar politici houden van problemen dus lossen ze ze niet op. Drugs blijven verboden waardoor rond drugs criminaliteit ontstaan waar politici weer iets "aan kunnen doen"

Rokers worden de straat opgejaagd waar ze andere problemen (lawaai, rook onder het slaapkamerraam) kunnen veroorzaken waar politici weer stemmen mee kunnen trekken.

Daarnaast kunnen veel mensen geld verdienen, maar daar is al heel veel over gezegd in rook topics.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64655305
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Refragmental het volgende:
De post komt van jou uit... waarom zou ik dan in ik vorm moeten lezen? Je post straalde een ontzettende vorm van arrograntie uit.
Ja? Ik vond juist de gedachte dat jij iets nuttig moet vinden om van een verbod verschoond te blijven zeer arrogant.
quote:
Wil je een eerlijk antwoord op je vraag?

Voor mijzelf is mijn eigen mening de meest belangrijke mening in het hele universum. Mijn mening is het enige wat echt telt voor mezelf.
Maar we hebben het nu over wat telt voor anderen, en dat is niet hetzelfde, tenzij ik hier toevallig met de dictator van Noord-Korea te maken heb.

Als bijvoorbeeld van mening bent dat spruitjes vies zijn, dan is dat heel belangrijk voor jou, in een discussie over de besteding van landbouwsubsidies zal het niet snel relevant zijn. Dus dan is het nogal arrogant om die stap van je mening die jezelf aangaat tot een mening over een maatschappelijke kwestie zomaar te zetten.

Ik vind roken namelijk wel nuttig, want ik vind het lekker, het is handel, en alleen daarom ook al nuttig. Het idee dat iemand dat zou moeten beoordelen is al vreemd, helemaal wanneer dat dan op basis van persoonlijke voorkeuren gaat. En dat die vervuiling door auto's nuttig zou zijn is ook grotendeels onzin. Ten eerste kun je je afvragen wat het nut is van al die verplaatsingen, een dagje uit? Is dat nuttig? Niet voor mij. En daarnaast komt 3 kwart van de uitstoot niet van het verplaatsten van A naar B, maar komt die van al die pk's omdat dat zo lekker rijdt. Daar hebben we het weer: lekker.
quote:
Op landelijk/wereld niveau... doet mijn mening er geen ruk toe, net zo min als die van jou.
Nee, maar als je een discussie zit mag je best proberen argumenten te geven die niet uitsluitend je eigen wereldje betreffen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 4 januari 2009 @ 20:19:10 #121
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64660540
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het argument is de schade die de roker aan derde toebrengt. Die is niet bewezen. Wat wel vast staat is dat iedereen blootgesteld word aan allerhande gifstoffen uit fabrieken en auto's. Men negeert dat omdat het "nut" zou hebben en probeert de aandacht af te leiden door roken te verbieden.

Je bent erg hardleers. Roken is niet verboden. Het is alleen wat gereguleerd. Net als is gebeurd bij gifstoffen afkomstig uit auto's en fabrieken, daar wordt de wetgeving ook alleen maar strenger op. Wederom kom ik tot de conclusie dat, je eigen logica volgend, je voorstander bent van een regulering van roken.
Life is what you make it.
pi_64662502
quote:
Op woensdag 31 december 2008 19:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Tja, sta ik hiervan te kijken? Toen ik een jaar geleden in Nederland op bezoek was, en door een winkelcentrum liep, toen verbaasde ik me er al over dat er zoveel mensen rookten, maar toen realiseerde ik me nog niet dat er nog geen rookverbod was. In de VS kun je in de meeste staten bijna nergens meer binnen roken en dat rookverbod wordt keurig nageleefd. Maar ja, Amerikanen zijn een gedisciplineerd volkje. Het Nederlands volk is een stuk minder gedisciplineerd.
Klink moet het verbod beter handhaven inderdaad. Nederlanders zijn een asociaal kutvolkje, dus alleen de harde aanpak werkt.
  zondag 4 januari 2009 @ 20:56:54 #123
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64662665
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:19 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Je bent erg hardleers. Roken is niet verboden. Het is alleen wat gereguleerd. Net als is gebeurd bij gifstoffen afkomstig uit auto's en fabrieken, daar wordt de wetgeving ook alleen maar strenger op. Wederom kom ik tot de conclusie dat, je eigen logica volgend, je voorstander bent van een regulering van roken.
Als je roken wilt reguleren is het logisch het te beperken tot gebruikersruimten (kroegen) en juist niet het daar te verbieden zodat de overlast juist toeneemt.

Ik ben geen voorstander van regulatie, dat is alleen maar mijn ruimhartigheid naar de niet-rokers.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64662871
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik word altijd ontzettend moe van het vaste riedeltje... "nou, zullen we de auto dan ook maar verbieden??"

Er wordt dan totaal voorbijgegaan aan het maatschappelijk nut van de auto. Terwijl er bij de sigaret geen enkel maatschappelijk nut is!
Welk maatschappelijk nut? 95% van de automobilisten kan prima met het OV, of anders wel carpoolen, maar nu voel je je aangevallen he? Omdat JIJ het nuttig vind, is het plots gerechtvaardigt, ik rij geen auto, maar rook wel me sigaretje, maar nee dan ben ik in 1 keer een nutteloze hufter, zie de hypocratie van het soort mensen als jou, ik hoop dat je je bruine overhemd al netjes gestreken hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_64663035
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Precies.

Ik zeg dus nergens dat ik roken wil verbieden omdat het geen nut heeft.
Sowieso vind ik die hele auto<->roken vergelijking dieptrieste onzin.

Ben benieuwd naar welk stokpaardje de rokers gaan grijpen wanneer auto's allemaal op schone energie gaan rijden. Of gaan diezelfde rokers dan opeens stoppen?

Het is altijd dat wijzende vingertje... "ja maar hun doen dat!!"
De meeste mensen zijn die fase al voorbij vlak na de kleuterklas, behalve een aantal rokers
PARDON? Hebben de rokers ooit ergens om gevraagt? De rokers hebben heel veel ingeleverd, bijvoorbeeld niet meer roken op stations, niet meer roken in treinen, niet meer roken in vliegtuigen, niet meer roken thuis in het bijzijn van kinderen, niet meer roken op de kantoorvloer, en godverdomme het enige plekje waar we nog mochten roken: DE KROEG, dat hebben jullie nu ook voor ons versteert, het mooiste is nog dat jullie masaal riepen: MOOI nu kan ik eindelijk uit gaan zonder naar rook te stinken, en waar bleven jullie? Helemaal nergens, geen kroeg is beter gaan lopen sinds het verbod, jullie zitten nog steeds thuis met je bekrompen gedachten, hou toch op zeg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_64664900
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:44 schreef Heider00sje het volgende:
Roken is voor mensen die later graag met longkanker in het ziekenhuis willen liggen.

Alleen snappen ze dat zelf nog niet.
Neuken is voor mensen die later graag door hun kutkoters naar het opvangtehuis geflikkerd willen worden.

Alleen snappen ze dat zelf nog niet.
pi_64665230
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

PARDON? Hebben de rokers ooit ergens om gevraagt? De rokers hebben heel veel ingeleverd, bijvoorbeeld niet meer roken op stations, niet meer roken in treinen, niet meer roken in vliegtuigen, niet meer roken thuis in het bijzijn van kinderen, niet meer roken op de kantoorvloer, en godverdomme het enige plekje waar we nog mochten roken: DE KROEG, dat hebben jullie nu ook voor ons versteert, het mooiste is nog dat jullie masaal riepen: MOOI nu kan ik eindelijk uit gaan zonder naar rook te stinken, en waar bleven jullie? Helemaal nergens, geen kroeg is beter gaan lopen sinds het verbod, jullie zitten nog steeds thuis met je bekrompen gedachten, hou toch op zeg.


"De rokers hebben heel veel ingeleverd" Het is 'n verslaving, en ook nog een die slecht voor je is! Die verdediging is zó ontzettend triest en tegelijkertijd grappig om te zien.. Nog even volhouden, misschien ben jij ook wel verlost binnen 'n aantal maanden/jaren. Als je bent gestopt, bedoel ik dus. Nooit zou een verslaving met een zodanig gezondheidsrisico verdedigd moeten worden, de verslaving spreekt duidelijk in dit topic. Kortom, absoluut niet waard om de discussie mee aan te gaan. Alsof je 'n vierjarige probeert uit te leggen dat snoepen slecht is, het werkt gewoon niet.

Maar desondanks wel heerlijk om dat gespartel te zien Alleen daarom al (en echt, onderhand alléén daarom, want ik moet zeggen dat ik af en toe best 'n sigaretje mis bij 'n drankje in de kroeg) wil ik dat dat rookverbod gehandhaafd wordt. Gewoon om jullie op de staart te trappen Zo lekker om te zien, die domheid. (op dit vlak dan he, komt gewoon door de verslaving hoor, of door overheidshaat, kwalijk kan ik het jullie niet nemen)

Toen het niet meer mocht in de trein heb ik ook zo gelachen, vriendin werd écht kwaad, en niet 'n klein beetje, toen ze er achter kwam dat we in 'n rookvrije trein zaten. Ik wist niet wat ik zag! Diep gezonken.
pi_64665893
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Welk maatschappelijk nut? 95% van de automobilisten kan prima met het OV, of anders wel carpoolen, maar nu voel je je aangevallen he? Omdat JIJ het nuttig vind, is het plots gerechtvaardigt, ik rij geen auto, maar rook wel me sigaretje, maar nee dan ben ik in 1 keer een nutteloze hufter, zie de hypocratie van het soort mensen als jou, ik hoop dat je je bruine overhemd al netjes gestreken hebt.
Ok we gaan dus kinderachtig doen.

[kinderachtig]
lol! Nicotine gebrek?

Hoe komt het uberhaupt in je op om mij voor bruinhemd uit te maken? Jij bent hier de bruinhemd, jij probeert iedereen te vergassen.

Maar laten we even niet kinderachtig met nazi-krachttermen gooien, neem een peuk en "ontspan"

Overigens... wat is hypocratie? Serieus, neem een peuk en ontspan!!
[/kinderachtig]

Jij denkt werkelijk dat als we 95% van alle auto's verbieden Nederland nog normaal kan functioneren?
Jij denkt ook echt dat die 95% allemaal in het OV past zonder probleem?

Ik ben het met je eens dat de auto wat vaker zou mogen blijven staan, bijvoorbeeld wanneer je boodschappen om de hoek gaat doen.
Voor sommigen is het echter een noodzaak. Ikzelf moet 268km per dag rijden naar mijn werk. Wil ik dat met het OV doen dan kost me dat klauwen met geld en het voegt tussen de 40-80 minuten toe aan mijn reistijd (van al minimaal 3 uur op een dag). Ergo, OV is geen optie.

Voor mij hoeft roken niet verboden te worden overigens.
Pakje mag echter wel 15+ euro gaan kosten, dit puur om kinderen te ontmoedigen natuurlijk.
Kinderen kunnen er niks aan doen wanneer ze beginnen met roken, die worden vaak opgejut, tis "stoer" enzo Dus moeten ze er tegen in bescherming worden genomen, want als ze moeten kiezen tussen sparen voor de scooter, of doorgaan met roken, dan is de scooter toch wel wat stoerder!

Als je als volwassenen begint met roken ben je gewoon achterlijk, dan verdien je je peuk ook
  zondag 4 januari 2009 @ 21:54:57 #129
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64666070
Hoi ik zoek WOII/DDR-vergelijkingen... zit ik hier goed?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_64666235
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

PARDON? Hebben de rokers ooit ergens om gevraagt?
Ja, door anderen bij hun verslaving te betrekken.
quote:
De rokers hebben heel veel ingeleverd, bijvoorbeeld niet meer roken op stations
Dat verbod snap ik ook niet zo, zolang het in de buitenlucht is heb ik er niet zozeer moeite mee.
quote:
niet meer roken in treinen, niet meer roken in vliegtuigen
En terecht, slechtgeventileerde afgesloten ruimtes!
quote:
niet meer roken thuis in het bijzijn van kinderen
Linker of rechter duim?
quote:
niet meer roken op de kantoorvloer
Ik wil fatsoenlijk kunnen werken zonde jou stinkverslaving.
quote:
en godverdomme het enige plekje waar we nog mochten roken: DE KROEG, dat hebben jullie nu ook voor ons versteert
Wie is jullie?
quote:
het mooiste is nog dat jullie masaal riepen: MOOI nu kan ik eindelijk uit gaan zonder naar rook te stinken, en waar bleven jullie? Helemaal nergens, geen kroeg is beter gaan lopen sinds het verbod, jullie zitten nog steeds thuis met je bekrompen gedachten, hou toch op zeg.
En dat heeft niks te maken met het feit dat de meeste kroegen 2,50 euro zijn gaan rekenen voor een pils en dan ook nog eens de kredietcrisis?

Het komt er eigenlijk op neer dat je aan het janken bent dat je niet meer zomaar alles mag doen, in tegenstelling tot vroeger toen je geen strobreed in de weg werd gelegd.
"Roken, we komen er samen uit... Maar uiteraard alleen als ik overal mag blijven roken waar ik wil"
pi_64666279
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:54 schreef MikeyMo het volgende:
Hoi ik zoek WOII/DDR-vergelijkingen... zit ik hier goed?
Een bruinhemd is al gevallen.
Ik verwacht straks nog rookhitler en stivoro nazi's
  zondag 4 januari 2009 @ 22:04:03 #132
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64666503
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een bruinhemd is al gevallen.
Ik verwacht straks nog rookhitler en stivoro nazi's
Stasi en NSB'er is ook een graag gehoorde
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 4 januari 2009 @ 22:09:30 #133
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64666781
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef Refragmental het volgende:

Ikzelf moet 268km per dag rijden naar mijn werk.
Dat moet helemaal niet. Je kan dichter bij je werk gaan wonen of werk dichterbij huis zoeken. Dan kan je je auto weg doen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64666991
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat moet helemaal niet. Je kan dichter bij je werk gaan wonen of werk dichterbij huis zoeken. Dan kan je je auto weg doen.
Ja wacht... ik zoek zomaar ff snel ander werk... of ik koop zomaar als starter even een appartement

Overigens ga je maar weer eens voorbij aan het feit dat niet iedereen dicht bij z'n werk kan wonen.
Daar is nederland te vol voor en de huizen te duur... oh wacht, ik vergeet ook nog de overdrachtsbelasting wanneer je je huis wilt verkopen en in een andere stad wilt gaan wonen. Lijkt er dus op dat de regering dat ook niet wil

Als consultant ga je overigens ALLE kanten op in het land! Lijkt me niet rendabel om om de 2-4 maanden te verhuizen.
  zondag 4 januari 2009 @ 22:45:49 #135
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64668622
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja wacht... ik zoek zomaar ff snel ander werk... of ik koop zomaar als starter even een appartement
Je kan ook huren.
quote:
Overigens ga je maar weer eens voorbij aan het feit dat niet iedereen dicht bij z'n werk kan wonen.
Daar is nederland te vol voor en de huizen te duur... oh wacht, ik vergeet ook nog de overdrachtsbelasting wanneer je je huis wilt verkopen en in een andere stad wilt gaan wonen. Lijkt er dus op dat de regering dat ook niet wil
Dan moet je dat probleem oplossen. Een auto is niet noodzakelijk.
quote:
Als consultant ga je overigens ALLE kanten op in het land! Lijkt me niet rendabel om om de 2-4 maanden te verhuizen.
Nog nooit van telewerken gehoord? Koop een camper. Neem een andere baan. Een auto is niet strikt noodzakelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64669014
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je kan ook huren.
Ik gooi inderdaad graag mijn geld weg
quote:
[..]

Dan moet je dat probleem oplossen. Een auto is niet noodzakelijk.
Lol... de regering proberen te overtuigen om een belasting AF te schaffen? succes ermee
quote:
[..]

Nog nooit van telewerken gehoord?
Dat doe ik ook regelmatig, en zal ik morgenvroeg met die verwachte verkeersdrukte ook doen.
Soms is het echter geen optie. Dan zul je op locatie moeten zijn.
quote:
Koop een camper.
Vanaf nu neem ik je niet meer serieus.
quote:
Neem een andere baan.
Ja zomaar
Ik heb het goed op m'n werk, dat gooi je niet zomaar weg.
quote:
Een auto is niet strikt noodzakelijk.
Als je student bent is het inderdaad niet noodzakelijk, misschien dat je daarom met allemaal loze "argumenten" komt.

Maar het is weer typisch... de discussie GING over roken. Maar de roker trekt graag een rookgordijn op en verplaatst de discussies naar totaal niet relevante zaken.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:14:26 #137
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64669909
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef Refragmental het volgende:
Ikzelf moet 268km per dag rijden naar mijn werk.

Dus jij bent zo'n fileveroorzaker.

Ga je nog in op m'n reacties, of vind je het makkelijker om door te blijven discussiëren over punten die er niet toe doen?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 4 januari 2009 @ 23:15:31 #138
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64669949
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Refragmental het volgende:
Maar het is weer typisch... de discussie GING over roken. Maar de roker trekt graag een rookgordijn op en verplaatst de discussies naar totaal niet relevante zaken.
Nee, dat is een misvatting. De discussie gaat helemaal niet over roken.

De discussie gaat over het rookverbod. De voors, de tegens, de manier waarop het is uitgevoerd. Daar gaat de discussie over. Het ROOKVERBOD. Niet over roken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_64670119
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:15 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee, dat is een misvatting. De discussie gaat helemaal niet over roken.

De discussie gaat over het rookverbod. De voors, de tegens, de manier waarop het is uitgevoerd. Daar gaat de discussie over. Het ROOKVERBOD. Niet over roken.
Oh jee!!
Ik zal er maar snel rookverbod van maken dan.

De discussie gaat inderdaad over het rookverbod. Waarom auto's er dan opeens op wonderbaarlijke wijze weer bij betrokken raken (zoals in iedere andere rook discussie) is mij dan ook een compleet raadsel
pi_64670356
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh jee!!
Ik zal er maar snel rookverbod van maken dan.

De discussie gaat inderdaad over het rookverbod. Waarom auto's er dan opeens op wonderbaarlijke wijze weer bij betrokken raken (zoals in iedere andere rook discussie) is mij dan ook een compleet raadsel
Rookgordijn door rokers
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:25:27 #141
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64670381
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik gooi inderdaad graag mijn geld weg
[..]

Lol... de regering proberen te overtuigen om een belasting AF te schaffen? succes ermee
[..]

Dat doe ik ook regelmatig, en zal ik morgenvroeg met die verwachte verkeersdrukte ook doen.
Soms is het echter geen optie. Dan zul je op locatie moeten zijn.
[..]

Vanaf nu neem ik je niet meer serieus.
[..]

Ja zomaar
Ik heb het goed op m'n werk, dat gooi je niet zomaar weg.
[..]

Als je student bent is het inderdaad niet noodzakelijk, misschien dat je daarom met allemaal loze "argumenten" komt.

Maar het is weer typisch... de discussie GING over roken. Maar de roker trekt graag een rookgordijn op en verplaatst de discussies naar totaal niet relevante zaken.
De auto en zijn giftige dampen blijven dus een goede vergelijker in deze discussie, zijn we het daar over eens.

Nou nog even het rookverbod afschaffen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 4 januari 2009 @ 23:25:52 #142
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64670400
Rookverbod? Regulering van roken op de werkplek, het vervallen van de uitzonderingspositie van de horeca. Daar gaat het hier toch over? Ik wist helemaal niet dat roken verboden was joh. Sinds wanneer?
Life is what you make it.
pi_64670500
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef ErikT het volgende:

[..]


Dus jij bent zo'n fileveroorzaker.

Nee!! Ik rij buiten spitstijden!
quote:
Ga je nog in op m'n reacties, of vind je het makkelijker om door te blijven discussiëren over punten die er niet toe doen?
Roken geeft je inderdaad een hele kleine korte piek van ontspanning waarna je weer onder het normaal niveau komt. Rokers ervaren het zelf alsof ze op dat moment echt ontzettend ontspannen zijn... een niveau waar je als niet-roker blijkbaar niet kunt komen. Dat is uiteraard pure kwatsj!

Je zegt ook dat mensen het fijn vinden dat er gerookt wordt in de kroeg. Je bedoelt met mensen in deze context uiteraard rokers. Er zijn namelijk zat mensen die het NIET fijn vinden dat er gerookt wordt in de kroeg. De rokersgroep zegt doodleuk "STIK ER MAAR IN!! WIJ willen blijven roken want WIJ vinden het fijn!"
De nietrokersgroep wil zonder stank en giftige stoffen de kroeg in kunnen. Oplossing, ga maar lekker buiten roken!! Niemand heeft last van je stinkverslaving, want dat is het, en je kunt gewoon nog steeds de kroeg in.

Maar blijkbaar zijn de rokers toch niet zo gezellig zonder sigaret, want ze blijven massaal weg (en houden vaak hun vriendengroep ook uit de kroeg)
pi_64670655
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De auto en zijn giftige dampen blijven dus een goede vergelijker in deze discussie, zijn we het daar over eens.
Moet je me even uitleggen waar dat uit blijkt.
Maar als je het zo'n goede vergelijking vindt... autouitlaatgassen worden steeds strenger gereguleerd. Net zoals het roken! Mooi dat we het daar over eens zijn.
quote:
Nou nog even het rookverbod afschaffen.
Nee, ik zou het rookverbod juist strenger willen zien. Uitbater EN roker beboeten. De roker uiteraard harder dan de uitbater.

Strookt ook niet met het feit dat je het wilt vergelijken met auto's en uitlaatgassen. Zoals ik al zei, uitlaatgassen worden streng gereguleerd... waarom dan wel strenge regelgeving omtrend uitlaatgassen en niet om rook?
  zondag 4 januari 2009 @ 23:39:37 #145
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64670995
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Moet je me even uitleggen waar dat uit blijkt.
Maar als je het zo'n goede vergelijking vindt... autouitlaatgassen worden steeds strenger gereguleerd. Net zoals het roken! Mooi dat we het daar over eens zijn.
[..]

Nee, ik zou het rookverbod juist strenger willen zien. Uitbater EN roker beboeten. De roker uiteraard harder dan de uitbater.

Strookt ook niet met het feit dat je het wilt vergelijken met auto's en uitlaatgassen. Zoals ik al zei, uitlaatgassen worden streng gereguleerd... waarom dan wel strenge regelgeving omtrend uitlaatgassen en niet om rook?
Niemand kan aan uitlaatgassen ontkomen. Je kan wel aan rook ontkomen door het alleen toe te staan in gebruikersruimten (kroegen). Dan is het heel vreemd dat de rokers juist UIT deze ruimten worden gejaagd zodat iedereen er "last" van heeft. Voor zover er iets gereguleerd word word het dus juist de verkeerde kant op gereguleerd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64671459
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niemand kan aan uitlaatgassen ontkomen. Je kan wel aan rook ontkomen door het alleen toe te staan in gebruikersruimten (kroegen). Dan is het heel vreemd dat de rokers juist UIT deze ruimten worden gejaagd zodat iedereen er "last" van heeft. Voor zover er iets gereguleerd word word het dus juist de verkeerde kant op gereguleerd.
Kroegen zijn per definitie geen gebruikersruimten.. Er zijn genoeg mensen in kroegen die niet roken en die niet in de rook willen zitten. Dus doe je het lekker in de open lucht waar niemand er last van heeft. Ik ga niet de kroeg uit omdat jij zo nodig je sigaret wil opsteken binnen
pi_64671524
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niemand kan aan uitlaatgassen ontkomen. Je kan wel aan rook ontkomen door het alleen toe te staan in gebruikersruimten (kroegen). Dan is het heel vreemd dat de rokers juist UIT deze ruimten worden gejaagd zodat iedereen er "last" van heeft. Voor zover er iets gereguleerd word word het dus juist de verkeerde kant op gereguleerd.
Sinds wanneer is een kroeg een gebruikersruimte?
  zondag 4 januari 2009 @ 23:54:26 #148
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64671585
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Refragmental het volgende:

Nee!! Ik rij buiten spitstijden!
Gefeliciteerd!
quote:
Roken geeft je inderdaad een hele kleine korte piek van ontspanning waarna je weer onder het normaal niveau komt. Rokers ervaren het zelf alsof ze op dat moment echt ontzettend ontspannen zijn... een niveau waar je als niet-roker blijkbaar niet kunt komen. Dat is uiteraard pure kwatsj!
Wat weet jij daar nou van? Je rookt toch niet? Wat weet jij nou van de waarde van roken voor iemand die rookt?
quote:
Je zegt ook dat mensen het fijn vinden dat er gerookt wordt in de kroeg. Je bedoelt met mensen in deze context uiteraard rokers. Er zijn namelijk zat mensen die het NIET fijn vinden dat er gerookt wordt in de kroeg. De rokersgroep zegt doodleuk "STIK ER MAAR IN!! WIJ willen blijven roken want WIJ vinden het fijn!"
De nietrokersgroep wil zonder stank en giftige stoffen de kroeg in kunnen. Oplossing, ga maar lekker buiten roken!! Niemand heeft last van je stinkverslaving, want dat is het, en je kunt gewoon nog steeds de kroeg in.
Jahaaaa, maar luister nou.
Er zijn ook kroegen, en daar komen alleen mensen die roken. En daar komen geen niet-rokers. Ook geen personeel. En die mensen willen graag roken. Niemand heeft last van ze.
Geef nou eens 1 goede reden waarom die mensen niet zouden mogen roken. Ze vallen er toch niemand mee lastig? De niet-rokers komen niet voor in dit verhaal.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 4 januari 2009 @ 23:57:01 #149
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64671670
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef Taurus het volgende:

[..]

Kroegen zijn per definitie geen gebruikersruimten.. Er zijn genoeg mensen in kroegen die niet roken en die niet in de rook willen zitten. Dus doe je het lekker in de open lucht waar niemand iedereen die er niet voor kiest er last van heeft. Ik ga niet de kroeg uit omdat jij zo nodig je sigaret wil opsteken binnen
Je kan gewoon naar een kroeg toe waar je wilt zijn. Dat lukt je ook met muziek en het publiek dat er komt, dat kan ook met rook. Bordje aan de gevel : Rook-tent, en klaar.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64671713
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je kan gewoon naar een kroeg toe waar je wilt zijn. Dat lukt je ook met muziek en het publiek dat er komt, dat kan ook met rook. Bordje aan de gevel : Rook-tent, en klaar.
Nein, als het rookverbod weer opgeschort wordt veranderen allen kroegen in Utrechtcentrum weer in rookkroegen. Mooi niet, dus. Ik hou 't liever zo. Is ook beter voor al die rookverslaafden, het schijnt dat er veel meer mensen zijn gestopt met roken dit jaar. Heel keurig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')