Er zijn maar 2 clubs in Moskou en ik kan niet op een andere datum, dus ik heb Moskou maar laten vallen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Daarom moet je het in het Company forum zetten, dan wordt je uitgenodigd
Tourmanager vind ik wel een goed idee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je de OP geupdated?
Ik mis deel 32 en 33 nog in de OP.
En doe de link van de tourmanager in de OP.
[..]
Er zijn maar 2 clubs in Moskou en ik kan niet op een andere datum, dus ik heb Moskou maar laten vallen.
Maar niet in deze subforumquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Sautor het volgende:
Ik heb een topic geopend. Eerder dan jij
Heb je gekeken of er op andere tijden dan 20:00 en 22:00 uur al optredens stonden en zo niet de eigenaar/ceo een bericht gestuurd voor een uitnodiging?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn maar 2 clubs in Moskou en ik kan niet op een andere datum, dus ik heb Moskou maar laten vallen.
Hoiquote:Op woensdag 31 december 2008 10:57 schreef drummerdude het volgende:
Hallo(weet niks anders te zeggen als tvp)
Nee, ik heb alleen gekeken voor 20.00 en 22.00 uur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:07 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Heb je gekeken of er op andere tijden dan 20:00 en 22:00 uur al optredens stonden en zo niet de eigenaar/ceo een bericht gestuurd voor een uitnodiging?
en ja... GSG is iequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef BlackRebel het volgende:
hoi
zo.. eens kijken of het nieuwe album weer GSG wordt
Feliquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
en ja... GSG is ie![]()
en oja, inwoners van Amsterdam... als het goed is kan er vanaf maandag weer gestemd worden.. Deze keer op zowel de CJ als de burgemeester... In dat laatste geval weten jullie wel op wie jullie gaan stemmen he![]()
![]()
Ja, op Marijn tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
en ja... GSG is ie![]()
en oja, inwoners van Amsterdam... als het goed is kan er vanaf maandag weer gestemd worden.. Deze keer op zowel de CJ als de burgemeester... In dat laatste geval weten jullie wel op wie jullie gaan stemmen he![]()
![]()
quote:*** goes for an encore with **** but the audience was expecting something more and starts heading for the exit.
Beste nummer als een encore dus?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:36 schreef Troel het volgende:
Je encore moet wel beter zijn dan de rest
Je encore moet vooral een nummer zijn dat het publiek verwacht dat je gaat spelen. Populariteit is dus belangrijk. Als je een übernummer wat je nog nooit hebt gespeeld gaat gebruiken als encore, zal het publiek daar echt niet warm of koud van worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beste nummer als een encore dus?
Hmm, dat klinkt wel geinigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:29 schreef Sautor het volgende:
Uitverkochte stadions (>10.000 man) waar een dvd van gemaakt kan worden, waarop je en de band en het publiek uit het dak ziet gaan bijvoorbeeld?
moet er natuurlijk wel een dak op dat stadion zittenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:29 schreef Sautor het volgende:
Uitverkochte stadions (>10.000 man) waar een dvd van gemaakt kan worden, waarop je en de band en het publiek uit het dak ziet gaan bijvoorbeeld?
quote:What happened to the audience? No point playing to an empty room...
Heb ik ook regelmatig, zelfs als kaartjes op 3 euro liggen. Een ander optreden in een andere club met kaartjes die duurder zijn (6 of 7 euro) en die verkopen als een tierelier. Snap er geen hol van.quote:
Ik boek ook zo'n maand a 2 maanden van te voren. Het maakt geen verschil, het verkoopt gewoon helemaal niet. Terwijl het in dezelfde stad is waar ik wel goed verkopende optredens kan geven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Troel het volgende:
Als je 56 dagen van te voren boekt heb je minder kans daarop. Begin je een week van te voren, ligt die kans een stuk hoger
Dan is de kwaliteit van de club misschien beroerd, dat scheelt ook in de kaartverkoop.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik boek ook zo'n maand a 2 maanden van te voren. Het maakt geen verschil, het verkoopt gewoon helemaal niet. Terwijl het in dezelfde stad is waar ik wel goed verkopende optredens kan geven.
quote:01/20/2009
Game Access
Our Internet Service Provider is experiencing technical difficulties. This means that some of our players can't access the game right now. Hopefully the problem will be sorted out shortly.
Hier ook welkomquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:03 schreef Tafelpoot4 het volgende:
Ik zit al een tijdje op Pop, maar ben net op Fok!.. daarom vertel ik ff m'n gegevens:
Personage: John Bathgate, band: Bañopuerta, CEO: Koenas Copenhagen.
Ja en het is alweer tijd voor een nieuwequote:
Ja en laten we meteen gaan voor een nieuwe CJquote:Op maandag 2 maart 2009 09:43 schreef BlackRebel het volgende:
ja, die huidige burgemeester bakt er niets van nee...![]()
Rare keuze imo.quote:Welcome to Milan
It might have lost some of its rock'n'roll status since the premieres of Bellini, Donizetti, Rossini and Verdi at La Scala. Nonetheless, it's a welcomed addition to the world of Popmundo!
Ziet er naar uit dat competities nu overbodig zijn geworden :)quote:No More Hype from Competitions
Hype gained from competitions has been removed from the game. This means that from now on your ranking will not be directly influenced by the outcome of competitions. Read More»
Any hype currently won will still remain in the system until it has faded away.
As soon as all existing Hype has faded away from the game the "Who is Winning" chart will be changed so it's based on the global artist rankings. This will produce a more accurate view on who is actually "winning".
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 2009-04-28 - BER - 2009-04-29 - STO - 2009-05-01 - WAR - 2009-05-02 - BUD - 2009-05-03 - BEL - 2009-05-04 - BUC - 2009-05-05 - SAR - 2009-05-06 - DUB - 2009-05-07 - IST - 2009-05-08 - ANK - 2009-05-09 - IZM - 2009-05-11 - ROM - 2009-05-12 - MIL - 2009-05-14 - BAR - 2009-05-15 - MAD - 2009-05-16 - POR - 2009-05-18 - PAR - 2009-05-19 - BRU - 2009-05-20 - AMS - |
Het word inderdaad steeds meerquote:Op maandag 2 maart 2009 18:45 schreef Sautor het volgende:
En altijd alleen maar competities, fame enzo veranderen.
Ipv van dat ze dat nu eens laten liggen, dat werkt toch goed zo (alhoewel, er zullen wel teveel turken zijn die de boel weer misbruiken) en nieuwe dingen doen. Nieuwe events bijvoorbeeld, of andere leuke dingen
Eind 2008? Wake up devjes, het is Maart! Popmundo is helemaal geweldig, maar ik kijk uit naar de volgende update, die wél handig isquote:Movie industry This is definitely in the pipe. The devs have mentioned they plan to start working on it towards the end on 2008. It will cover TV, movies, cinemas, and is rumoured to be purely VIP.
Dat is (volgens mij) het enige wat er over staat, er staan ook nog wat meer interessante dingen bij:quote:Op maandag 2 maart 2009 19:48 schreef Sautor het volgende:
Movie industry? Is daar al meer nieuws over?
Of wordt dat een compleet ander spel?
quote:Subject: ŞARKI YARDIMI
NOLURRR BANA BİR KONSER AYARLA DAHA KONSER YAPMADIM NOYUY.............
Heb je misschien een contract nodig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:10 schreef MattVitrich het volgende:
Ik ben er ook weer op begonnen, onder de naam Bart Kerdijk
Woensdag?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef Sautor het volgende:
Onze nieuwe single komt woensdag uit
Kijken wat dat oplevert. Met de fame van elke willekeurige band buiten de top 1000 MR waarschijnlijk ook niet zo heel veel
Als je invites nodig hebt... ik heb inmiddels een aardige metalchain opgebouwd in Europaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:38 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft het dan opgeleverd? Ik ben nu mijn songs aan het recorden, m'n 1e album komt eraan. Daarna ga ik weer touren in Europa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit het Johannesburg forum
Dat is omdat ze zwart zijn!quote:And should we be successful, that will be the day when Johannesburg declares in one voice "We will not sit back and go quietly into the night!"
Kan ik dan misschien ook een contract krijgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb je misschien een contract nodig?
PM Jos de Groot in het spel. En zeg dat je van fok! bent. Kunnen we misschien iets regelen
Ik Ook ben net bezig met 1e album..ziet er goed uit..bekendheid :quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:23 schreef drummerdude het volgende:
Veel skills maxxen, en humeur/gezondheid goed. Ik heb zelf middelmatig als beste optreden, maar ben groeiende
ja dank je voor Het contractquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:48 schreef Leonos het volgende:
Wat meer touren dus
Gewoon elke stad 1x in de 54 dagen aandoen.
Reageer je nog op m'n PM in popo?
Moet je VIP zijn om te skesen of kinderen te krijgen?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
Moet je VIP zijn om te skesen of kinderen te krijgen?
Same here. Ex is zwanger, mss van mij maar mss ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:07 schreef Leonos het volgende:
Ben eigenlijk alleen een beetje bang dat het misschien niet van mij is
Dat kan, maar dan krijg je geen royalties meer van al uitgebrachte albums/singles, dus is geen aanrader. Wij hebben laatst noodgedwongen ons contract moeten verbreken en merken dat echt enorm qua geld dat binnen komt in de band.quote:
Nope, daar gaan wij niet over. Alleen de artikelen, interviews en brieven die je instuurt, doe ik iets meequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef drummerdude het volgende:
Wie hier was editor van It's Pop Amsterdam? Ik heb een strip opgestuurd. Of gaan jullie daar niet over?
Hey Lya, ga je me nu ook nog tegenwerken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:09 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan krijg je geen royalties meer van al uitgebrachte albums/singles, dus is geen aanrader. Wij hebben laatst noodgedwongen ons contract moeten verbreken en merken dat echt enorm qua geld dat binnen komt in de band.
Je kent me langer dan vandaag toch? Mijn voornaamste doel is jou het leven zuur makenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:03 schreef Leonos het volgende:
Hey Lya, ga je me nu ook nog tegenwerken?
Ik denk het eerstequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag toch? Mijn voornaamste doel is jou het leven zuur maken
(Of zou ik mensen gewoon graag goed voorlichten?)
Genre, je instrument en wat stage skills (Showmanship, Leadership etc).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef tommosz het volgende:
Ben alvast bezig met de tour die ik ga doen...eerst nog 2 skills leren en daarna touren!![]()
Maar welke skills heb ik echt nodig voor hip-hop?
OK thanks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
Genre, je instrument en wat stage skills (Showmanship, Leadership etc).
Vieze spammerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
En als je een contractje wilt moet je ff Jos de Groot een PM sturen
ik heb a contract bij jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
En als je een contractje wilt moet je ff Jos de Groot een PM sturen
Nee helaas, ik kan wel een contract aanbiedenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Venderwel het volgende:
Is er nog iemand die een bandlid zoekt ook in een beetje een leuk genre?? Venderwel is namelijk opnieuw begonnen...met de naam Bobbie Krant!
Je kan sowieso niet in een studio optreden. Alleen je geschreven liedjes opnemen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef Venderwel het volgende:
Is er in Amsterdam een studio waar je gratis kunt oefenen??
Ik bespreek hier niet inhoudelijk de contracten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Venderwel het volgende:
Hey die 40% van elke cd...is dat 40% voor jou? Of 40% voor mij?
ik kreeg 60% dat is wel het minste wat je meot hebben anders wordt je genaaidquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik bespreek hier niet inhoudelijk de contracten.
Maar ik zal je even in popo een berichtje sturen met antwoord op je vraag.
Ben ik het niet mee eens, volgens mij is 100% Recording en 50% Royalities een standaard deal. Dan wordt je heus niet genaaid hoor. Als je 60% krijgt moet je of een topband zijn, of extreem mazzel hebben gehad, want volgens mij hebben niet veel bands een 100-60 contract. (Correct me if I'm wrong)quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik kreeg 60% dat is wel het minste wat je meot hebben anders wordt je genaaid![]()
En let op als je niet zoveel geld hebt...want de studio is in Glasgow..dat kost dus meestal geld om er naar toe te gaan!
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, volgens mij is 100% Recording en 50% Royalities een standaard deal. Dan wordt je heus niet genaaid hoor. Als je 60% krijgt moet je of een topband zijn, of extreem mazzel hebben gehad, want volgens mij hebben niet veel bands een 100-60 contract. (Correct me if I'm wrong)
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in het geval van Vanderwel die nog helemaal niks heeft en nog maar 2 uur in het spel was is 40% zeker een redelijk contract. Ook omdat hij pas over een jaar ofzo echt geld zal gaan verdienen.
En nu moet ik wel al voor de singles en albums betalen
Ik zag vanmiddag Kreuk in de bus, maar hij negeerde mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klopt
Dan mag je blij zijn dat er iemand voor recordings en singles betaalt. Anders moet je dat helemaal zelf betalen
zou ik ook doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag Kreuk in de bus, maar hij negeerde mij![]()
wat te doen europa tour of Wereld??quote:
Wat een balhaar ben jij zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Venderwel het volgende:
Hey die 40% van elke cd...is dat 40% voor jou? Of 40% voor mij?
Uh, wat heeft dat met dat contract te maken?quote:
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Uh, wat heeft dat met dat contract te maken?
Maarreh, wij zijn gewoon weer bezig met een world tour.
Ok..want ik heb contract bij jouw en wil eerst beetje goede naamm krijgen in europa voordat ik album ofzo uitbrengquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?
Wij zijn ons aan het concentreren op Europa
mijn salesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:21 schreef DeHovenier het volgende:
1e sales van mijn album
Recent Sales: 2009-03-25
Copies sold: 691
Amount: 10 365 ¤
Your Royalty: 6 219 ¤
Mijn contract is trouwens 100/60. 100% korting om songs te recorden in de studio van mijn recordcompany, en 60% royalties van wat ik verkoop.
ff wat skills leren en dan weer een kleine tour doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:48 schreef Sautor het volgende:
Als je totaal geen fame hebt, dan verkoop je ook niets. Merken wij ook, wij hebben 1-2 popojaren pauze gehouden, maar onze fame was gezakt naar het punt van een beginnende band. We zijn het nu aan het opbouwen, maar onze eerste single verkopen waar ook echt om te huilen
Vond ik wel meevallenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:48 schreef Sautor het volgende:
maar onze eerste single verkopen waar ook echt om te huilen
Als je alleen Europa doet, bijvoorbeeld twee tours per jaar, dan krijg je de tweede ronde je zalen bijna niet meer vol, waardoor je populariteit van je nummers niet meer genoeg stijgt om topshowratings te halen. Ook niet ideaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Leonos het volgende:
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?
Wij zijn ons aan het concentreren op Europa
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ok, ik geef toe, ik moest ook huilen om jullie opbrengsten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ok, ik geef toe, ik moest ook huilen om jullie opbrengsten
Wij hebben geen vlaggetjes hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef tommosz het volgende:
Ik ga een tour doen door europa heb ik besloten..elk stadje 2 x spelen maar Hou doen jullie als jullie tour hebt( bijvoorbeeld in showroom) zie ik altijd van die coole vlaggetjes staan van flagcounter maar ik snap dat flagcounter.com gwn niet....dus ik wil zo'n poster soort maken...zo eentje als de big popomundo tour ofoziets heete het..maar zag er wel cool uit maar hoe maak je dat??
Ha, dat is een georganiseerde tour.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef tommosz het volgende:
Ik ga een tour doen door europa heb ik besloten..elk stadje 2 x spelen maar Hou doen jullie als jullie tour hebt( bijvoorbeeld in showroom) zie ik altijd van die coole vlaggetjes staan van flagcounter maar ik snap dat flagcounter.com gwn niet....dus ik wil zo'n poster soort maken...zo eentje als de big popomundo tour ofoziets heete het..maar zag er wel cool uit maar hoe maak je dat??
Jup en een company licensequote:Op zondag 29 maart 2009 21:16 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik wilde een oefenruimte in LA gaan kopen, maar om een bedrijf te hebben moet je VIP zijn zeker?
Altijd al geweest. Volgens mij hadden ze het gedaan omdat teveel mensen misbruik gingen maken van de bussiness functies.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:29 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon jammer dat het steeds commerciëler wordt.
Dit is denk al anderhalf jaar ofzoquote:Op zondag 29 maart 2009 21:29 schreef Rossdale het volgende:
tnx voor de infoquote:Op zondag 29 maart 2009 21:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ha, dat is een georganiseerde tour.
Die heeft iemand gemaakt. Maar met paint/photoshop kan je dat gewoon zelf maken.
Ergens uploaden en in je artist message zetten.
Maar je kan beter trouwens niet elke stad 2x aandoen in 1 popojaar hoor.
Gewoon zoveel mogelijk steden in 54 dagen. Maar niet 2 dezelfde in 54 dagen.
En denk ook aan je tourbus vertragingen (Of je vliegtuig / meeliften ).
Dus maak het schema niet te krap. Kopieer desnoods iemand anders z'n tour !
En natuurlijk 60 dagen vantevoren boeken zodat je de maximale sales hebt. Al maakt dat nu nog niet zoveel uit bij jou denk.
Kusje
Jij moet niet denken.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:57 schreef Venderwel het volgende:
Volgens mij was dat toch al zo in mijn eerst popomundo periode!
Imho terecht. Een spel als dit laten draaien kost nu eenmaal een boel geld, dat moet ergens terugverdiend worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:29 schreef Rossdale het volgende:
En 4 euro per maand voor het hele pakket vind ik nu niet echt bizar veel.quote:I don't like online games that charge their users. It should be free!
Playing the basic game is and will always remain free! We are providing a free game that is fully playable and enjoyable, for as long as you want.
However, it has taken years of development to create this game and all that time, we have had (and still have) significant costs. We have bills, staff salaries, servers and hosting to pay for, just like any other company. We cannot run the game forever with zero income and significant costs. Some banks would eventually start looking very angrily in our direction.
We think it is fair that those who want more than the basic game, and who feel the game is fun and want to spend a few bucks on it (like they would on, say, a movie) are the ones who financially support the game. Those who cannot afford it, or just think the game is OK but not worth the money for VIP, fair enough, you can still play the free core game.
Je maakt mij nieuwsgierigquote:
We hebben zelfs voor fok betaald.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:47 schreef Troel het volgende:
Ik vind het niet erg om een kleinigheid te betalen, als ik kijk hoeveel ik speel. (alhoewel dat de laatste tijd door niet nader te noemen persoon wel minder is geworden, wat eigenlijk stom is, want zo geef ik die niet nader te noemen persoon enkel zijn zin)
Mwah, ik heb meer tijd achter Fok gezeten in mijn leven dan achter Popoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
We hebben zelfs voor fok betaald.
Dan vind ik dat popo het wel meer verdiend
Het is inderdaad jammer dat een handjevol mensen een spel soms voor een grote groep kan verpesten ja. Uiteindelijk doe je het voor het plezier.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:47 schreef Troel het volgende:
Ik vind het niet erg om een kleinigheid te betalen, als ik kijk hoeveel ik speel. (alhoewel dat de laatste tijd door niet nader te noemen persoon wel minder is geworden, wat eigenlijk stom is, want zo geef ik die niet nader te noemen persoon enkel zijn zin)
quote:Avatar Maker and Character Statement
We've added an Avatar Maker for those of you who'd like to create an avatar that fits stylistically with the game's graphics. The Avatar Maker comes with the new Character Statement feature. Even though the AM is only available for VIPs right now, it will eventually be a feature everyone can use. The Character Statement will remain a VIP-only feature. Read More»
You can reach the Avatar Maker from your character menu. VIPs are able to save up to five snapshots from this "photo booth". Non-VIPs will be able to save their latest creation as a snapshot.
Waar staat dat Character statement?? ik ben geen VIP btwquote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef Sautor het volgende:
Character Statement slaat ook echt vierkant nergens op. Maak eens wat nuttige dingen
Dan kan je dat ook niet doenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef tommosz het volgende:
[..]
Waar staat dat Character statement?? ik ben geen VIP btw
Helemaal mee eens, laat ze eens wat aan de loopholes doen. Criminelen kunnen bijna ongestraft van alles uitvreten terwijl de Officers geblinddoekt en met de handen geboeid hun werk moeten doen...quote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef Sautor het volgende:
Character Statement slaat ook echt vierkant nergens op. Maak eens wat nuttige dingen
Nou probeer ik nog zo lief voor Juuls en jou te zijn mr Mayorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat een handjevol mensen een spel soms voor een grote groep kan verpesten ja. Uiteindelijk doe je het voor het plezier.
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nou probeer ik nog zo lief voor Juuls en jou te zijn mr Mayor
Groetjes de man die Amsterdam verliet
Hai Juuls.. Ik kan het niet laten om hier ook maar eens wat te postenquote:
*Voelt zijn ego groeien en pakt er gauw een stoel extra bij*quote:Op zondag 5 april 2009 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou
Jij bent een van mijn favoriete mannen
Groot gelijkquote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Hai Juuls.. Ik kan het niet laten om hier ook maar eens wat te posten
Je ego is zo groot dat je twee stoelen nodig hebtquote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
*Voelt zijn ego groeien en pakt er gauw een stoel extra bij*
Voor sommige anderen wel, alleen is het meer gebaseerd op het voetbalgedeelte. Ik heb namelijk een licht afwijkende mening ten opzichte van anderenquote:Op zondag 5 april 2009 22:07 schreef Troel het volgende:
Overigens ben je niet eens mijn ergste nachtmerrie
Ik gebruik sowieso altijd al 2 stoelen, omdat ik dat nou eenmaal prettiger vind hangen (lekker met mijn voeten op de anderequote:Op zondag 5 april 2009 22:08 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Wel een complete eethoek als ik eerlijk mag zijn, 1 stoel voor mezelf en 3 voor mijn ego...
@De Hovenier, gezien mijn nogal luie natuur zou ik graag willen weten wie de gelukkige groetgever is
Ik vond je naam namelijk niet zo snel terug in de OP
Zolang je niet stiekem een Feyenoorder bent maakt het mij niet uitquote:
En als hij het nu eerlijk toegeeft is het dan minder erg?quote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Zolang je niet stiekem een Feyenoorder bent maakt het mij niet uit
Brand dan maar, ik ben geen verraderquote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Kijk eens aan, Jos weet het wel weer.
Kunnen we niet een dealtje sluiten? Jij geeft mij de naam en wij spelen binnenkort je club in Glasgow plat (met de nodige cash natuurlijk).
Je geeft de naam niet en we branden binnenkort je club in Glasgow plat
Heul niet! Er valt helemaal niks te praten! Hou die naam maar lekker voor jequote:Op zondag 5 april 2009 22:39 schreef Leonos het volgende:
Maar als je een contract tekent valt er wel te praten
quote:
mijne rock rank#2228quote:Op maandag 6 april 2009 05:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tuurlijk, dat is ook het enige waar ik goed in ben
Ik zat net met toenemende verbazing naar de artist ranking te kijken, #244 al, het gaat echt geweldig!
Je moet er sowieso 2 voor een singel.quote:Op maandag 6 april 2009 13:24 schreef tommosz het volgende:
[..]
mijne rock rank#2228
gaat ook lkkr.Ik ga single maken..maar ik wil alle2 de nummers opnemen..heeft dat veel zin?
datzit wel goed hoorquote:Op maandag 6 april 2009 16:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je moet er sowieso 2 voor een singel.
Zonder fame heeft het verder weinig nut om een single uit te brengen.
neej de video'squote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef Leonos het volgende:
Hoe meer fame, hoe meer je verkoopt?
Of bedoel je dat niet
Ja, dat zeg je nergens hoor. Je zegt dat je twee singles gaat opnemenquote:Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
neej de video's
Bervoordert De video's de verkoop?
Verrader? Ja!quote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
![]()
He welkom Nicolaas *kuch*verrader*kuch*
Maar Julie heeft gelijk, hier is het eigenlijk veel gezelliger, dus take a seat en teken gewoon even dat contractje bij Joske.
precies wat ik moet weten dankjequote:Op maandag 6 april 2009 18:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nergens hoor. Je zegt dat je twee singles gaat opnemen
Maar, de populairiteit van het nummer stijgt een beetje en als je geluk heb kom je in de radio charts en videocharts. Zoiets
Mwah, ik durf er wel wat voor te verwedden dat ik dat allang heb uitgevogeld.quote:
Ja, echt stinkende vuile mensen zijn dat.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik dacht al zodra ik jouw naam in mijn AT op zag komen dat het dit bericht ging zijn
Met 3 accounts nog welquote:Op woensdag 8 april 2009 19:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, echt stinkende vuile mensen zijn dat.
Ophangen aan het bovenste boompje.
Mag niet gebruikt worden, officers mogen dat ook niet immersquote:Op donderdag 9 april 2009 14:00 schreef Leonos het volgende:
Ha, heb het linkje van het topic erbij gedaan hoor
Don't worry.
Vorige keer welquote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Mag niet gebruikt worden, officers mogen dat ook niet immers
Huidige status: net getrouwd, bandleider van Murduk (Heavy Metal) en op dit moment bezig met wat liedjes schrijven en wat skills leren voor de volgende tour!quote:History
His parents got divorced at an early age. Jan decided to go for a career in modeling instead of going to school. He is an avid movie goer. He can't stand horror movies. Jan got caught shop lifting candy in his early teens.
Jan appeared in Popmundo 2008-08-05. His next birthday is on 2009-05-12. He is a permanent resident of Amsterdam and a proud member of Tribe Amsterdam.
Zo..weer ee raadsel opgelostquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:00 schreef DeHovenier het volgende:
Aangezien de meeste mensen het al weten zie ik geen reden om m'n naam nog langer geheim te houden
Ik ben dus Jan Extercatte.
[..]
Huidige status: net getrouwd, bandleider van Murduk (Heavy Metal) en op dit moment bezig met wat liedjes schrijven en wat skills leren voor de volgende tour!
Haha, ik wist je naam niet eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:00 schreef DeHovenier het volgende:
Aangezien de meeste mensen het al weten zie ik geen reden om m'n naam nog langer geheim te houden
Ik ben dus Jan Extercatte.
[..]
Huidige status: net getrouwd, bandleider van Murduk (Heavy Metal) en op dit moment bezig met wat liedjes schrijven en wat skills leren voor de volgende tour!
Uit mijn hoofd is 12-15 nummers met 11-14 speciale dingen perfectquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:06 schreef tommosz het volgende:
is het inderdaad zo dat als je optreden langer is dat je optreden beter is?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
@De Hovenier, jou ken ik inderdaad wel. De man die drie keer net niet trouwde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |