Kan ik dan misschien ook een contract krijgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb je misschien een contract nodig?
PM Jos de Groot in het spel. En zeg dat je van fok! bent. Kunnen we misschien iets regelen
Ik Ook ben net bezig met 1e album..ziet er goed uit..bekendheid :quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:23 schreef drummerdude het volgende:
Veel skills maxxen, en humeur/gezondheid goed. Ik heb zelf middelmatig als beste optreden, maar ben groeiende
ja dank je voor Het contractquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:48 schreef Leonos het volgende:
Wat meer touren dus
Gewoon elke stad 1x in de 54 dagen aandoen.
Reageer je nog op m'n PM in popo?
Moet je VIP zijn om te skesen of kinderen te krijgen?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
Moet je VIP zijn om te skesen of kinderen te krijgen?
Same here. Ex is zwanger, mss van mij maar mss ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:07 schreef Leonos het volgende:
Ben eigenlijk alleen een beetje bang dat het misschien niet van mij is
Dat kan, maar dan krijg je geen royalties meer van al uitgebrachte albums/singles, dus is geen aanrader. Wij hebben laatst noodgedwongen ons contract moeten verbreken en merken dat echt enorm qua geld dat binnen komt in de band.quote:
Nope, daar gaan wij niet over. Alleen de artikelen, interviews en brieven die je instuurt, doe ik iets meequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef drummerdude het volgende:
Wie hier was editor van It's Pop Amsterdam? Ik heb een strip opgestuurd. Of gaan jullie daar niet over?
Hey Lya, ga je me nu ook nog tegenwerken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:09 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan krijg je geen royalties meer van al uitgebrachte albums/singles, dus is geen aanrader. Wij hebben laatst noodgedwongen ons contract moeten verbreken en merken dat echt enorm qua geld dat binnen komt in de band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |