quote:Subject: ŞARKI YARDIMI
NOLURRR BANA BİR KONSER AYARLA DAHA KONSER YAPMADIM NOYUY.............
Heb je misschien een contract nodig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:10 schreef MattVitrich het volgende:
Ik ben er ook weer op begonnen, onder de naam Bart Kerdijk
Woensdag?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef Sautor het volgende:
Onze nieuwe single komt woensdag uit
Kijken wat dat oplevert. Met de fame van elke willekeurige band buiten de top 1000 MR waarschijnlijk ook niet zo heel veel
Als je invites nodig hebt... ik heb inmiddels een aardige metalchain opgebouwd in Europaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:38 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft het dan opgeleverd? Ik ben nu mijn songs aan het recorden, m'n 1e album komt eraan. Daarna ga ik weer touren in Europa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit het Johannesburg forum
Dat is omdat ze zwart zijn!quote:And should we be successful, that will be the day when Johannesburg declares in one voice "We will not sit back and go quietly into the night!"
Kan ik dan misschien ook een contract krijgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb je misschien een contract nodig?
PM Jos de Groot in het spel. En zeg dat je van fok! bent. Kunnen we misschien iets regelen
Ik Ook ben net bezig met 1e album..ziet er goed uit..bekendheid :quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:23 schreef drummerdude het volgende:
Veel skills maxxen, en humeur/gezondheid goed. Ik heb zelf middelmatig als beste optreden, maar ben groeiende
ja dank je voor Het contractquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:48 schreef Leonos het volgende:
Wat meer touren dus
Gewoon elke stad 1x in de 54 dagen aandoen.
Reageer je nog op m'n PM in popo?
Moet je VIP zijn om te skesen of kinderen te krijgen?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
Moet je VIP zijn om te skesen of kinderen te krijgen?
Same here. Ex is zwanger, mss van mij maar mss ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:07 schreef Leonos het volgende:
Ben eigenlijk alleen een beetje bang dat het misschien niet van mij is
Dat kan, maar dan krijg je geen royalties meer van al uitgebrachte albums/singles, dus is geen aanrader. Wij hebben laatst noodgedwongen ons contract moeten verbreken en merken dat echt enorm qua geld dat binnen komt in de band.quote:
Nope, daar gaan wij niet over. Alleen de artikelen, interviews en brieven die je instuurt, doe ik iets meequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef drummerdude het volgende:
Wie hier was editor van It's Pop Amsterdam? Ik heb een strip opgestuurd. Of gaan jullie daar niet over?
Hey Lya, ga je me nu ook nog tegenwerken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:09 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan krijg je geen royalties meer van al uitgebrachte albums/singles, dus is geen aanrader. Wij hebben laatst noodgedwongen ons contract moeten verbreken en merken dat echt enorm qua geld dat binnen komt in de band.
Je kent me langer dan vandaag toch? Mijn voornaamste doel is jou het leven zuur makenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:03 schreef Leonos het volgende:
Hey Lya, ga je me nu ook nog tegenwerken?
Ik denk het eerstequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag toch? Mijn voornaamste doel is jou het leven zuur maken
(Of zou ik mensen gewoon graag goed voorlichten?)
Genre, je instrument en wat stage skills (Showmanship, Leadership etc).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef tommosz het volgende:
Ben alvast bezig met de tour die ik ga doen...eerst nog 2 skills leren en daarna touren!![]()
Maar welke skills heb ik echt nodig voor hip-hop?
OK thanks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
Genre, je instrument en wat stage skills (Showmanship, Leadership etc).
Vieze spammerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
En als je een contractje wilt moet je ff Jos de Groot een PM sturen
ik heb a contract bij jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
En als je een contractje wilt moet je ff Jos de Groot een PM sturen
Nee helaas, ik kan wel een contract aanbiedenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Venderwel het volgende:
Is er nog iemand die een bandlid zoekt ook in een beetje een leuk genre?? Venderwel is namelijk opnieuw begonnen...met de naam Bobbie Krant!
Je kan sowieso niet in een studio optreden. Alleen je geschreven liedjes opnemen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef Venderwel het volgende:
Is er in Amsterdam een studio waar je gratis kunt oefenen??
Ik bespreek hier niet inhoudelijk de contracten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Venderwel het volgende:
Hey die 40% van elke cd...is dat 40% voor jou? Of 40% voor mij?
ik kreeg 60% dat is wel het minste wat je meot hebben anders wordt je genaaidquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik bespreek hier niet inhoudelijk de contracten.
Maar ik zal je even in popo een berichtje sturen met antwoord op je vraag.
Ben ik het niet mee eens, volgens mij is 100% Recording en 50% Royalities een standaard deal. Dan wordt je heus niet genaaid hoor. Als je 60% krijgt moet je of een topband zijn, of extreem mazzel hebben gehad, want volgens mij hebben niet veel bands een 100-60 contract. (Correct me if I'm wrong)quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik kreeg 60% dat is wel het minste wat je meot hebben anders wordt je genaaid![]()
En let op als je niet zoveel geld hebt...want de studio is in Glasgow..dat kost dus meestal geld om er naar toe te gaan!
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, volgens mij is 100% Recording en 50% Royalities een standaard deal. Dan wordt je heus niet genaaid hoor. Als je 60% krijgt moet je of een topband zijn, of extreem mazzel hebben gehad, want volgens mij hebben niet veel bands een 100-60 contract. (Correct me if I'm wrong)
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in het geval van Vanderwel die nog helemaal niks heeft en nog maar 2 uur in het spel was is 40% zeker een redelijk contract. Ook omdat hij pas over een jaar ofzo echt geld zal gaan verdienen.
En nu moet ik wel al voor de singles en albums betalen
Ik zag vanmiddag Kreuk in de bus, maar hij negeerde mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klopt
Dan mag je blij zijn dat er iemand voor recordings en singles betaalt. Anders moet je dat helemaal zelf betalen
zou ik ook doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag Kreuk in de bus, maar hij negeerde mij![]()
wat te doen europa tour of Wereld??quote:
Wat een balhaar ben jij zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Venderwel het volgende:
Hey die 40% van elke cd...is dat 40% voor jou? Of 40% voor mij?
Uh, wat heeft dat met dat contract te maken?quote:
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Uh, wat heeft dat met dat contract te maken?
Maarreh, wij zijn gewoon weer bezig met een world tour.
Ok..want ik heb contract bij jouw en wil eerst beetje goede naamm krijgen in europa voordat ik album ofzo uitbrengquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?
Wij zijn ons aan het concentreren op Europa
mijn salesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:21 schreef DeHovenier het volgende:
1e sales van mijn album
Recent Sales: 2009-03-25
Copies sold: 691
Amount: 10 365 ¤
Your Royalty: 6 219 ¤
Mijn contract is trouwens 100/60. 100% korting om songs te recorden in de studio van mijn recordcompany, en 60% royalties van wat ik verkoop.
ff wat skills leren en dan weer een kleine tour doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:48 schreef Sautor het volgende:
Als je totaal geen fame hebt, dan verkoop je ook niets. Merken wij ook, wij hebben 1-2 popojaren pauze gehouden, maar onze fame was gezakt naar het punt van een beginnende band. We zijn het nu aan het opbouwen, maar onze eerste single verkopen waar ook echt om te huilen
Vond ik wel meevallenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:48 schreef Sautor het volgende:
maar onze eerste single verkopen waar ook echt om te huilen
Als je alleen Europa doet, bijvoorbeeld twee tours per jaar, dan krijg je de tweede ronde je zalen bijna niet meer vol, waardoor je populariteit van je nummers niet meer genoeg stijgt om topshowratings te halen. Ook niet ideaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Leonos het volgende:
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?
Wij zijn ons aan het concentreren op Europa
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ok, ik geef toe, ik moest ook huilen om jullie opbrengsten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ok, ik geef toe, ik moest ook huilen om jullie opbrengsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |