Ben ik het niet mee eens, volgens mij is 100% Recording en 50% Royalities een standaard deal. Dan wordt je heus niet genaaid hoor. Als je 60% krijgt moet je of een topband zijn, of extreem mazzel hebben gehad, want volgens mij hebben niet veel bands een 100-60 contract. (Correct me if I'm wrong)quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef tommosz het volgende:
[..]
ik kreeg 60% dat is wel het minste wat je meot hebben anders wordt je genaaid![]()
En let op als je niet zoveel geld hebt...want de studio is in Glasgow..dat kost dus meestal geld om er naar toe te gaan!
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, volgens mij is 100% Recording en 50% Royalities een standaard deal. Dan wordt je heus niet genaaid hoor. Als je 60% krijgt moet je of een topband zijn, of extreem mazzel hebben gehad, want volgens mij hebben niet veel bands een 100-60 contract. (Correct me if I'm wrong)
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Klopt.
Maar in het geval van Vanderwel die nog helemaal niks heeft en nog maar 2 uur in het spel was is 40% zeker een redelijk contract. Ook omdat hij pas over een jaar ofzo echt geld zal gaan verdienen.
En nu moet ik wel al voor de singles en albums betalen
Ik zag vanmiddag Kreuk in de bus, maar hij negeerde mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klopt
Dan mag je blij zijn dat er iemand voor recordings en singles betaalt. Anders moet je dat helemaal zelf betalen
zou ik ook doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag Kreuk in de bus, maar hij negeerde mij![]()
wat te doen europa tour of Wereld??quote:
Wat een balhaar ben jij zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Venderwel het volgende:
Hey die 40% van elke cd...is dat 40% voor jou? Of 40% voor mij?
Uh, wat heeft dat met dat contract te maken?quote:
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Uh, wat heeft dat met dat contract te maken?
Maarreh, wij zijn gewoon weer bezig met een world tour.
Ok..want ik heb contract bij jouw en wil eerst beetje goede naamm krijgen in europa voordat ik album ofzo uitbrengquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?
Wij zijn ons aan het concentreren op Europa
mijn salesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:21 schreef DeHovenier het volgende:
1e sales van mijn album
Recent Sales: 2009-03-25
Copies sold: 691
Amount: 10 365 ¤
Your Royalty: 6 219 ¤
Mijn contract is trouwens 100/60. 100% korting om songs te recorden in de studio van mijn recordcompany, en 60% royalties van wat ik verkoop.
ff wat skills leren en dan weer een kleine tour doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:48 schreef Sautor het volgende:
Als je totaal geen fame hebt, dan verkoop je ook niets. Merken wij ook, wij hebben 1-2 popojaren pauze gehouden, maar onze fame was gezakt naar het punt van een beginnende band. We zijn het nu aan het opbouwen, maar onze eerste single verkopen waar ook echt om te huilen
Vond ik wel meevallenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:48 schreef Sautor het volgende:
maar onze eerste single verkopen waar ook echt om te huilen
Als je alleen Europa doet, bijvoorbeeld twee tours per jaar, dan krijg je de tweede ronde je zalen bijna niet meer vol, waardoor je populariteit van je nummers niet meer genoeg stijgt om topshowratings te halen. Ook niet ideaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Leonos het volgende:
World tour is moeilijk om bij te houden met de media coverage lijkt me?
Wij zijn ons aan het concentreren op Europa
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ok, ik geef toe, ik moest ook huilen om jullie opbrengsten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
ok, ik geef toe, ik moest ook huilen om jullie opbrengsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |