Je kent me langer dan vandaag toch? Mijn voornaamste doel is jou het leven zuur makenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:03 schreef Leonos het volgende:
Hey Lya, ga je me nu ook nog tegenwerken?
Ik denk het eerstequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:31 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag toch? Mijn voornaamste doel is jou het leven zuur maken
(Of zou ik mensen gewoon graag goed voorlichten?)
Genre, je instrument en wat stage skills (Showmanship, Leadership etc).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef tommosz het volgende:
Ben alvast bezig met de tour die ik ga doen...eerst nog 2 skills leren en daarna touren!![]()
Maar welke skills heb ik echt nodig voor hip-hop?
OK thanks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
Genre, je instrument en wat stage skills (Showmanship, Leadership etc).
Vieze spammerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
En als je een contractje wilt moet je ff Jos de Groot een PM sturen
ik heb a contract bij jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
En als je een contractje wilt moet je ff Jos de Groot een PM sturen
Nee helaas, ik kan wel een contract aanbiedenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Venderwel het volgende:
Is er nog iemand die een bandlid zoekt ook in een beetje een leuk genre?? Venderwel is namelijk opnieuw begonnen...met de naam Bobbie Krant!
Je kan sowieso niet in een studio optreden. Alleen je geschreven liedjes opnemen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef Venderwel het volgende:
Is er in Amsterdam een studio waar je gratis kunt oefenen??
Ik bespreek hier niet inhoudelijk de contracten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:15 schreef Venderwel het volgende:
Hey die 40% van elke cd...is dat 40% voor jou? Of 40% voor mij?
ik kreeg 60% dat is wel het minste wat je meot hebben anders wordt je genaaidquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik bespreek hier niet inhoudelijk de contracten.
Maar ik zal je even in popo een berichtje sturen met antwoord op je vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |