Brand dan maar, ik ben geen verraderquote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Kijk eens aan, Jos weet het wel weer.
Kunnen we niet een dealtje sluiten? Jij geeft mij de naam en wij spelen binnenkort je club in Glasgow plat (met de nodige cash natuurlijk).
Je geeft de naam niet en we branden binnenkort je club in Glasgow plat
Heul niet! Er valt helemaal niks te praten! Hou die naam maar lekker voor jequote:Op zondag 5 april 2009 22:39 schreef Leonos het volgende:
Maar als je een contract tekent valt er wel te praten
quote:
mijne rock rank#2228quote:Op maandag 6 april 2009 05:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tuurlijk, dat is ook het enige waar ik goed in ben
Ik zat net met toenemende verbazing naar de artist ranking te kijken, #244 al, het gaat echt geweldig!
Je moet er sowieso 2 voor een singel.quote:Op maandag 6 april 2009 13:24 schreef tommosz het volgende:
[..]
mijne rock rank#2228
gaat ook lkkr.Ik ga single maken..maar ik wil alle2 de nummers opnemen..heeft dat veel zin?
datzit wel goed hoorquote:Op maandag 6 april 2009 16:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je moet er sowieso 2 voor een singel.
Zonder fame heeft het verder weinig nut om een single uit te brengen.
neej de video'squote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef Leonos het volgende:
Hoe meer fame, hoe meer je verkoopt?
Of bedoel je dat niet
Ja, dat zeg je nergens hoor. Je zegt dat je twee singles gaat opnemenquote:Op maandag 6 april 2009 18:04 schreef tommosz het volgende:
[..]
neej de video's
Bervoordert De video's de verkoop?
Verrader? Ja!quote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
![]()
He welkom Nicolaas *kuch*verrader*kuch*
Maar Julie heeft gelijk, hier is het eigenlijk veel gezelliger, dus take a seat en teken gewoon even dat contractje bij Joske.
precies wat ik moet weten dankjequote:Op maandag 6 april 2009 18:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nergens hoor. Je zegt dat je twee singles gaat opnemen
Maar, de populairiteit van het nummer stijgt een beetje en als je geluk heb kom je in de radio charts en videocharts. Zoiets
Mwah, ik durf er wel wat voor te verwedden dat ik dat allang heb uitgevogeld.quote:
Ja, echt stinkende vuile mensen zijn dat.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik dacht al zodra ik jouw naam in mijn AT op zag komen dat het dit bericht ging zijn
Met 3 accounts nog welquote:Op woensdag 8 april 2009 19:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, echt stinkende vuile mensen zijn dat.
Ophangen aan het bovenste boompje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |