Waar staat dat Character statement?? ik ben geen VIP btwquote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef Sautor het volgende:
Character Statement slaat ook echt vierkant nergens op. Maak eens wat nuttige dingen
Dan kan je dat ook niet doenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef tommosz het volgende:
[..]
Waar staat dat Character statement?? ik ben geen VIP btw
Helemaal mee eens, laat ze eens wat aan de loopholes doen. Criminelen kunnen bijna ongestraft van alles uitvreten terwijl de Officers geblinddoekt en met de handen geboeid hun werk moeten doen...quote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef Sautor het volgende:
Character Statement slaat ook echt vierkant nergens op. Maak eens wat nuttige dingen
Nou probeer ik nog zo lief voor Juuls en jou te zijn mr Mayorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:31 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat een handjevol mensen een spel soms voor een grote groep kan verpesten ja. Uiteindelijk doe je het voor het plezier.
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nou probeer ik nog zo lief voor Juuls en jou te zijn mr Mayor
Groetjes de man die Amsterdam verliet
Hai Juuls.. Ik kan het niet laten om hier ook maar eens wat te postenquote:
*Voelt zijn ego groeien en pakt er gauw een stoel extra bij*quote:Op zondag 5 april 2009 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou
Jij bent een van mijn favoriete mannen
Groot gelijkquote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Hai Juuls.. Ik kan het niet laten om hier ook maar eens wat te posten
Je ego is zo groot dat je twee stoelen nodig hebtquote:Op zondag 5 april 2009 22:03 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
*Voelt zijn ego groeien en pakt er gauw een stoel extra bij*
Voor sommige anderen wel, alleen is het meer gebaseerd op het voetbalgedeelte. Ik heb namelijk een licht afwijkende mening ten opzichte van anderenquote:Op zondag 5 april 2009 22:07 schreef Troel het volgende:
Overigens ben je niet eens mijn ergste nachtmerrie
Ik gebruik sowieso altijd al 2 stoelen, omdat ik dat nou eenmaal prettiger vind hangen (lekker met mijn voeten op de anderequote:Op zondag 5 april 2009 22:08 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Wel een complete eethoek als ik eerlijk mag zijn, 1 stoel voor mezelf en 3 voor mijn ego...
@De Hovenier, gezien mijn nogal luie natuur zou ik graag willen weten wie de gelukkige groetgever is
Ik vond je naam namelijk niet zo snel terug in de OP
Zolang je niet stiekem een Feyenoorder bent maakt het mij niet uitquote:
En als hij het nu eerlijk toegeeft is het dan minder erg?quote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Zolang je niet stiekem een Feyenoorder bent maakt het mij niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |