Mag niet gebruikt worden, officers mogen dat ook niet immersquote:Op donderdag 9 april 2009 14:00 schreef Leonos het volgende:
Ha, heb het linkje van het topic erbij gedaan hoor
Don't worry.
Vorige keer welquote:Op donderdag 9 april 2009 19:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Mag niet gebruikt worden, officers mogen dat ook niet immers
Huidige status: net getrouwd, bandleider van Murduk (Heavy Metal) en op dit moment bezig met wat liedjes schrijven en wat skills leren voor de volgende tour!quote:History
His parents got divorced at an early age. Jan decided to go for a career in modeling instead of going to school. He is an avid movie goer. He can't stand horror movies. Jan got caught shop lifting candy in his early teens.
Jan appeared in Popmundo 2008-08-05. His next birthday is on 2009-05-12. He is a permanent resident of Amsterdam and a proud member of Tribe Amsterdam.
Zo..weer ee raadsel opgelostquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:00 schreef DeHovenier het volgende:
Aangezien de meeste mensen het al weten zie ik geen reden om m'n naam nog langer geheim te houden
Ik ben dus Jan Extercatte.
[..]
Huidige status: net getrouwd, bandleider van Murduk (Heavy Metal) en op dit moment bezig met wat liedjes schrijven en wat skills leren voor de volgende tour!
Haha, ik wist je naam niet eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:00 schreef DeHovenier het volgende:
Aangezien de meeste mensen het al weten zie ik geen reden om m'n naam nog langer geheim te houden
Ik ben dus Jan Extercatte.
[..]
Huidige status: net getrouwd, bandleider van Murduk (Heavy Metal) en op dit moment bezig met wat liedjes schrijven en wat skills leren voor de volgende tour!
Uit mijn hoofd is 12-15 nummers met 11-14 speciale dingen perfectquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:06 schreef tommosz het volgende:
is het inderdaad zo dat als je optreden langer is dat je optreden beter is?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
@De Hovenier, jou ken ik inderdaad wel. De man die drie keer net niet trouwde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |