SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DEEL 1
[ Bericht 4% gewijzigd door murp op 29-12-2008 23:13:46 ]If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
ontopique FAquote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef Jump het volgende:
Doet me denken aan een topic van vorig jaar ergens
Zie je:
Fokke en Fok!ke
Fokke en Fok!ke #2
![]()
Hoe krijg je dat in photoshop danquote:Op maandag 29 december 2008 23:24 schreef Het_hupt het volgende:
Als je mijn font wil gebruiken, die zijn hier: http://www.1001freefonts.com/winfonts/ididthis.zip
gooi maar in de OP murp
Ik sta boven de regelsquote:
ZIP uitpakken in de Windows\Font map, Photoshop opnieuw opstartenquote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in photoshop dan
Uitpakken op bureuablad, slepen naar windows\fonts en photoshop starten of zoquote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in photoshop dan
En? Dat houdt je tegen om mooie paints te maken?quote:
hahaha lmao geniaal paul.quote:
lmao lol mooi hoor!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie maakt er hier 1 over
Paultjuhhh leert wijn drinken
ben al bezig, moest ff een buikgriepje kwijtrakenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Krazy_Kripples het volgende:
H_h, keep it up, ik ben helaas even te druk
je weets, je kunt altijd PM'enquote:
Ik ookquote:
'k zal es zienquote:
idem dittoquote:
quote:
en, is't de moeite waard?quote:Op woensdag 31 december 2008 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Staat al tijdje in mn AT, maar kijk er nooit na... Tot nu dan
Sorry ik kan niet painten en ik heb inspiratie.quote:
gewoon met photoshop proberen johquote:Op woensdag 31 december 2008 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet painten en ik heb inspiratie.
Dat programma heb ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon met photoshop proberen joh
Een striptease van liiszle lijkt me prima.quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:09 schreef THE_CORE het volgende:
[ afbeelding ]
klotefoutjes, met een dronken kop gaat het soms ook niet goed helaas![]()
Beste wensen iedereen overigens!![]()
![]()
quote:
dank uquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:57 schreef PeZu het volgende:
ik heb wat terug te lezen zie ikgoed werk
het was 72 uurquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dank u
ik had ook voor je gemaakt
[ afbeelding ]
ontopic: doe ook eens wat painten johquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was 72 uur![]()
but thanks hij is fijn
quote:
Laat maar zien dus!quote:
Prachtigquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:13 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
![]()
[..]
Laat maar zien dus!![]()
[ afbeelding ]
Jouw niveau is op dit moment ongeëvenaard, vooral OnTopic blijven H_h!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Prachtig
maar ik weet dat je nog niet op je niveau zit
ziet dr goed uit, de fonts kun je ook ff downen via pagina 1 van dit topicquote:
ow thnx !quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ziet dr goed uit, de fonts kun je ook ff downen via pagina 1 van dit topic
Graag gedaanquote:
Hoe krijg jij dat lettertype zo mooi in je eigen F&S ?quote:
dit zijn mijn instellingen voor de fonts:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:46 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dat lettertype zo mooi in je eigen F&S ?![]()
Mij lukt het helaas niet, zowel in Paint als in Photoshop.![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik PS CS3, fontgrootte 19 valt niet in te stellen (-14, 18 of 24, 30+) EDIT: lukt handmatig wel nuquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:54 schreef Het_hupt het volgende:
dit zijn mijn instellingen voor de fonts:
[ afbeelding ]
mss dit probje ff in DIG voorleggen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik gebruik PS CS3, fontgrootte 19 valt niet in te stellen (-14, 18 of 24, 30+) en aa is grijs bij mij? Valt niet op 'Sharp' te zetten.![]()
Vreemd hoor.![]()
[ afbeelding ]
ik weet de rest niet maar ik weet wel dat als je de fontgrootte vakje aanklikt, maar geen keuze maakt, dat je handmatig 19 (or whatever) kan intikken. Dan doet hij het wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik gebruik PS CS3, fontgrootte 19 valt niet in te stellen (-14, 18 of 24, 30+) EDIT: lukt handmatig wel nu
en aa is grijs bij mij? Valt niet op 'Sharp' te zetten.![]()
Vreemd hoor.![]()
Met de andere (standaard) Font's heb ik geen problemen en zijn ze gewoon scherp.
[ afbeelding ]
Dat was echt een irritante foutmeldingquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef aardbeien1 het volgende:
[..]
Dat was echt een irritante foutmelding
Gelukkig is het nu voorbij.
Ga zo door (met het foksukken)
prachtig, keep up the great workquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook maar eens wat gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt verloren!
quote:
tnxquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Hanoying het volgende:
Jezus wat ben jij goed Het_hupt, net beide topics doorgelezen en ik vind ze zelfs leuker dan de originelen. Kan je zelf een beetje tekenen? Zo ja dan moet je echt je eigen strips gaan maken, om de dag op de FP?
THE_CORE = overigens ook
In Word werkt het lettertype prima,en is het mooi scherp.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss dit probje ff in DIG voorleggen?
Dat werkt inderdaad prima, zo handmatig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik weet de rest niet maar ik weet wel dat als je de fontgrootte vakje aanklikt, maar geen keuze maakt, dat je handmatig 19 (or whatever) kan intikken. Dan doet hij het wel.
quote:
quote:
die van jou zijn ook echt prachtig mênquote:
quote:
Mooie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
check de mijne, met die grote memmen, op de vorige pagina
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
naar aanleiding van: Hoi ik ben Dirk en ik kom je in elkaar slaan (en dat topic vond ik dan weer hier: Famfare :')
quote:
Hij is weer toppiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
![]()
Als .jpg lukt het wel Het_hupt!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef RadioSlut het volgende:
Het is dat ik geen inspiratie heb anders had ik zelf ook een paar gemaakt. Maar ze zijn toppie! Absoluut
quote:
Gezien jouw eerdere bijdrage in dit Topic kan jij dat toch best zelf paultjuhhh?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Jojoortje kunnen jullie dat verwerken in een strip
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
niet nu
Maybe later weer een stapeltje
![]()
![]()
quote:
jawel, zal zo ff de software opstartenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:22 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik ben even beziggeweest.
![]()
Heb jij nog voldoende inspiratie?
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]Prachtig
nu nog ff de KLB SC dr in painten_!
quote:
quote:
check de filenamequote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Allen met of over BX staan in mijn fobo, deze wordt toegevoegd as we speak
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:24 schreef TJDoornbos het volgende:
SHE heeft een eigen dieet ergens lopen op FOK! en JJDJ1984 is gediplomeerd voedselverkloter en dat samen dan krijg je:
[ afbeelding ]
quote:
idd, kun je wel aan de acne zienquote:
OMG!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn weer leuke dingen bijgekomen in de tijd dat ik weg was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee, wou je ff NSBer spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zouden de makers van Fokke en Sukke er eigenlijk van vinden?
bel ze ffquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zouden de makers van Fokke en Sukke er eigenlijk van vinden?
krijgt ie nog meer vriendjes hier op FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |