ziet dr goed uit, de fonts kun je ook ff downen via pagina 1 van dit topicquote:
ow thnx !quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ziet dr goed uit, de fonts kun je ook ff downen via pagina 1 van dit topic
Graag gedaanquote:
Hoe krijg jij dat lettertype zo mooi in je eigen F&S ?quote:
dit zijn mijn instellingen voor de fonts:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:46 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dat lettertype zo mooi in je eigen F&S ?![]()
Mij lukt het helaas niet, zowel in Paint als in Photoshop.![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik PS CS3, fontgrootte 19 valt niet in te stellen (-14, 18 of 24, 30+) EDIT: lukt handmatig wel nuquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:54 schreef Het_hupt het volgende:
dit zijn mijn instellingen voor de fonts:
[ afbeelding ]
mss dit probje ff in DIG voorleggen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik gebruik PS CS3, fontgrootte 19 valt niet in te stellen (-14, 18 of 24, 30+) en aa is grijs bij mij? Valt niet op 'Sharp' te zetten.![]()
Vreemd hoor.![]()
[ afbeelding ]
ik weet de rest niet maar ik weet wel dat als je de fontgrootte vakje aanklikt, maar geen keuze maakt, dat je handmatig 19 (or whatever) kan intikken. Dan doet hij het wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik gebruik PS CS3, fontgrootte 19 valt niet in te stellen (-14, 18 of 24, 30+) EDIT: lukt handmatig wel nu
en aa is grijs bij mij? Valt niet op 'Sharp' te zetten.![]()
Vreemd hoor.![]()
Met de andere (standaard) Font's heb ik geen problemen en zijn ze gewoon scherp.
[ afbeelding ]
Dat was echt een irritante foutmeldingquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef aardbeien1 het volgende:
[..]
Dat was echt een irritante foutmelding
Gelukkig is het nu voorbij.
Ga zo door (met het foksukken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |