pils > bier > HJquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik drink nu Amstel
foutje van de zaak
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik drink nu Amstel
foutje van de zaak
Nouuuuuuuu.........quote:Op woensdag 31 december 2008 01:48 schreef THE_CORE het volgende:![]()
paultjuhhh, mag ik ook je leerling zijn?
Dribbel_quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu.........
......
.
.
...
..
..
.
.
ok dan![]()
![]()
![]()
![]()
VRAAG HET DAN NIETquote:Op woensdag 31 december 2008 01:53 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
kan eigenlijk mijn eigen weg wel vinden na jaren op Fok!, heb dus geen 'Master' nodig helaas
Leuk UI![]()
Ik ben niet zo kieskeurig qua dat eigenlijk, als ik relax een biertje wil drinken doe dan maar een Palmquote:Op woensdag 31 december 2008 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dribbel_![]()
Wat voor bier drink jij het liefst?
Mooie OT vraag
Ghahaghagha gefopt, door een schizofreemdequote:
quote:
Vanwaar diequote:Op woensdag 31 december 2008 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig qua dat eigenlijk, als ik relax een biertje wil drinken doe dan maar een Palm
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig qua dat eigenlijk, als ik relax een biertje wil drinken doe dan maar een Palm
Ja maar....quote:
Waarom heb jij zo'n karig lettertype?quote:
quote:
VistaPaint met I Did This! op 12quote:Op woensdag 31 december 2008 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n karig lettertype?
Dus HJ is het?quote:
In het verleden zeer zeker ja. Plus ik had net mijn twijfels, maar ik heb eens met mijn hand over mijn hart gestreken. Dus die meest recente is niet van mij.quote:
quote:
Ah.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
Op woensdag 31 december 2008 02:13 schreef Olep het volgende:
Ludo heeft me een note gegeven
Op woensdag 31 december 2008 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een toestand.
Oh en Olep, blijf eens in één topic baggeren. Achterlijke triangeljosti.
quote:
Ik heb er 21quote:Op woensdag 31 december 2008 02:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Boeiend ik heb ook al zeker 10 notes voel je niks van
Je laatste note dateert van 29-12-2008 23:21, idioot. Blijkbaar hou je je aantal notes minder goed bij dan je dacht.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je laatste note dateert van 29-12-2008 23:21, idioot. Blijkbaar hou je je aantal notes minder goed bij dan je dacht.
Als ik je nu uitscheld kan je me een jubileum note gevenquote:Op woensdag 31 december 2008 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je laatste note dateert van 29-12-2008 23:21, idioot. Blijkbaar hou je je aantal notes minder goed bij dan je dacht.
Dat zou ik horen te hebben.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:21 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik heb 0 notes suckers.
Weet je nog die keer, wij samen op het schoolplein, daar hebben we beiden van genoten toch?quote:
Tuurlijk. Stiekem. Achter het muurtje.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je nog die keer, wij samen op het schoolplein, daar hebben we beiden van genoten toch?
Een positieve note kan ook, dat zou nog vele malen legendarischer wezen. Alleen wat..quote:Op woensdag 31 december 2008 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik je nu uitscheld kan je me een jubileum note geven
Dit topic staat precies, waar?quote:
Maak een paint voor mequote:Op woensdag 31 december 2008 02:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een positieve note kan ook, dat zou nog vele malen legendarischer wezen. Alleen wat..
quote:
Alles in ONZ is altijd serieusquote:Op woensdag 31 december 2008 02:29 schreef Pinpasje het volgende:
Dit is een serieus topic?
Ik zou jou juist kunnen belonen met een positieve note wanneer jij een paint maakt.quote:
Ik nooit.quote:
?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit topic staat precies, waar?
Daar gaat mijn goeie voornemen voor 2008quote:
Zo ver is het nog niet hè!quote:Op woensdag 31 december 2008 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan 100 99 van die krnegen kom =(
Die kans is erg klein ja.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn goeie voornemen voor 2008![]()
Het gaat in die laatste paar uur zeker ook niet meer lukken?
Doe eens stoppen met die smilies die hier niets betekenenquote:Op woensdag 31 december 2008 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan 100 van die krnegen kom =(
Met een gun gericht op je nek bereik ik waarschijnlijk ook niets?quote:
Weinig nee. Ik blijk er zelfs redelijk immuun voor te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met een gun gericht op je nek bereik ik waarschijnlijk ook niets?
sorryquote:Op woensdag 31 december 2008 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens stoppen met die smilies die hier niets betekenen
Waar slaat dat plaatje op?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weinig nee. Ik blijk er zelfs redelijk immuun voor te zijn.
[ afbeelding ]
Hoe lang zit jij op fok?quote:
quote:
Nooit GTST gekeken?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar slaat dat plaatje op?
Zie alleen gelijkenis met je ava
Heej je weet toch dat je uitzonderingen kan maken?
Pics van je tieten!!!111;d;d;d;;ddquote:Op woensdag 31 december 2008 02:47 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
Niet zo lang, moet ik nog iets weten ofzo?
Ik heb al eerder kogels mogen vangen, maar zie. I'am still alive and kickin'!quote:Op woensdag 31 december 2008 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar slaat dat plaatje op?
Zie alleen gelijkenis met je ava
Heej je weet toch dat je uitzonderingen kan maken?
Nopequote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb al eerder kogels mogen vangen, maar zie. I'am still alive and kickin'!
Dat deed hijquote:
Je bent op Fok, wat verwacht je dan?quote:
We kunnen toch met respect met elkaar omgaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je bent op Fok, wat verwacht je dan?
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:55 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
We kunnen toch met respect met elkaar omgaan?
Dat zou kunnen.... maar in ONZ telt respect niet echtquote:Op woensdag 31 december 2008 02:55 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:55 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
Ja kan je niet normaal doen joh?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Whahahahaaaaa!!!!![]()
Serieus? ben je echt serieus?
Je werkt bij de kleuteropvang?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geniet respect.
Olep doe er wat aanquote:
Moderator op ONZ, ja dat komt wel redelijk overeen.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je werkt bij de kleuteropvang?
Doe jij maar normaal vislipquote:Op woensdag 31 december 2008 02:59 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
Ja kan je niet normaal doen joh?
quote:Op woensdag 31 december 2008 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moderator op ONZ, ja dat komt wel redelijk overeen.
Wat? Hoe weet ji jdat ik een vislip heb dan mongool?quote:
Stop eens met je overbodige gescheld.quote:
Down is UPquote:
En zij dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stop eens met je overbodige gescheld.
Neem nu zo'n Olep, drop-out bij de lokale crèche.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ow wacht.. ik post nu ook in ONZ
zo'n olep moet je niet onderschatten hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem nu zo'n Olep, drop-out bij de lokale crèche.
Paar jaar geleden ben ik daar ook weggetraptquote:Op woensdag 31 december 2008 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem nu zo'n Olep, drop-out bij de lokale crèche.
hey miverquote:Op woensdag 31 december 2008 03:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
zo'n olep moet je niet onderschatten hoor
sop maar in willekeurige blubber
en hij zwaait je toe
vanuit zijn plas
oke manquote:Op woensdag 31 december 2008 03:08 schreef MiVer het volgende:
nee ben verder super aardig
maar in klb alles gestorven
moet ik nu afbouwen?
of dit en dat, proberen
vandaar, groetjes
hahahaquote:Op woensdag 31 december 2008 03:07 schreef Olep het volgende:
[..]
hey miver
bedankt man
jij bent cool
en mellow
haha biertje erbij
Voor ¤4,50 ben je daar vanaf, het niet snappen.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Paar jaar geleden ben ik daar ook weggetrapt![]()
Ik heb wel mijn leergeld betaald sinds toen![]()
Daarom snap ik mijn 21 notes niet.
morgen iets in mijn dorp doenquote:Op woensdag 31 december 2008 03:09 schreef Olep het volgende:
[..]
oke man
afbouwen joh
morgen weer een lange nacht
je weet
veel proberen
ja johquote:Op woensdag 31 december 2008 03:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
en het zo opvatten
hahaha
mellow examen, geslaagd
top die olep!
Vertel eens iets dat wij hier nog niet wisten.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor ¤4,50 ben je daar vanaf, het niet snappen.
okequote:Op woensdag 31 december 2008 03:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
morgen iets in mijn dorp doen
's avonds
slaap 5 uur genoeg
genoeg dag morgen
wat nu?
lekker helder weer nu
jawel
gr
Ik heb ook weinig te klagen, je zit voornamelijk in die Eindhoven SC. Of voornamelijk, je omt er incidenteel een keer uit.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
Wat een commercieel antwoord.
Ik klik me gek op de banners dus Danny heeft weinig te klagen over mij.... nu de modjes nog
Dan mis je er nog 2.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
Zal ik gewoon een smiley in dit topic posten?
Huh?quote:Op woensdag 31 december 2008 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig te klagen, je zit voornamelijk in die Eindhoven SC. Of voornamelijk, je omt er incidenteel een keer uit.
wat heeft die gastquote:Op woensdag 31 december 2008 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel eens iets dat wij hier nog niet wisten.
Syndroom van Down, chromosoompje teveel. Je hebt het antwoord al meerdere malen gegeven.quote:
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 31 december 2008 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Syndroom van Down, chromosoompje teveel. Je hebt het antwoord al meerdere malen gegeven.
Huh, ik dacht er bijna zeker van te zijn dat dat je hangout was. Foutje.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Huh?
Wat the hell heb ik te zoeken in de Eindhoven SC?
quote:Op woensdag 31 december 2008 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Syndroom van Down, chromosoompje teveel. Je hebt het antwoord al meerdere malen gegeven.
Jarenlange FOK!ervaring.quote:
Leuk dat je profiel kan checken tochquote:Op woensdag 31 december 2008 03:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huh, ik dacht er bijna zeker van te zijn dat dat je hangout was. Foutje.
alleen de leukquote:Op woensdag 31 december 2008 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk dat je profiel kan checken toch
Weet alleen niet of ik trots kan zijn op mijn posthistorie![]()
Nou ja... ik kom hier voor het leuk en verder niet.
Als het moet kan ik dat heus wel... maar wat is er mis met gewoon een leuke tijd te hebben hier op Fok! ?quote:
Ik ga uit van een haat-liefde verhouding. Momenteel zitten we in de haatfase, maar ik ga er vanuit dat ook Olep in het nieuwe jaar positieve bijdragen aan het forum gaat leveren en dan zal de liefdesfase aanbreken.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:19 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
het lijkt wel dat je een hekel aan hem hebt
ja okquote:Op woensdag 31 december 2008 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als het moet kan ik dat heus wel... maar wat is er mis met gewoon een leuke tijd te hebben hier op Fok! ?
Lui hè.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk dat je profiel kan checken toch
Weet alleen niet of ik trots kan zijn op mijn posthistorie![]()
Nou ja... ik kom hier voor het leuk en verder niet.
Gesop.quote:
Dat doe ik nu ook welquote:Op woensdag 31 december 2008 03:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga uit van een haat-liefde verhouding. Momenteel zitten we in de haatfase, maar ik ga er vanuit dat ook Olep in het nieuwe jaar positieve bijdragen aan het forum gaat leveren en dan zal de liefdesfase aanbreken.
Die afwijking heb ik ookquote:Op woensdag 31 december 2008 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lui hè.
En gewoon blijven doen.
nee okquote:Op woensdag 31 december 2008 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gesop.
Daar krijg ik opeens hele rare beelden bij.
jaquote:Op woensdag 31 december 2008 03:26 schreef MiVer het volgende:
maar olep
al deze wijsheden laten doordringen
je hebt hier al een vette reputatie
je ambitieplan voltooid, lijkt me
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee ok
je blijft liever droog
en a-sexueel
mag hoor
Wat is het je waard?quote:
wil het ook wel wetenquote:
Danny heeft nog geen salaris overgemaakt, ik heb weinig te bieden dus..quote:
Mooie geste dat alle inkomsten naar SR zijn gegaanquote:Op woensdag 31 december 2008 03:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Danny heeft nog geen salaris overgemaakt, ik heb weinig te bieden dus..
quote:Op woensdag 31 december 2008 03:34 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik ben undercover vanaf heden.
je bedoelt zeker...quote:Op woensdag 31 december 2008 03:34 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik ben undercover vanaf heden.
verwarrende ava trouwensquote:
Huhquote:Op woensdag 31 december 2008 03:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
verwarrende ava trouwens
ben nw, ligt mij, weet
gr
klikte op je foboquote:
Sinds een jaartje een andere ava dan mijn fobo.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
klikte op je fobo
ook super
ava anders
los van dramatische traanquote:Op woensdag 31 december 2008 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sinds een jaartje een andere ava dan mijn fobo.
Deze ava geeft mijn gevoel meer weer.
Je zit nog in de smilieperiode?quote:
Dank je.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
los van dramatische traan
wel lief en super vrouwelijk
dus
Jawel, nog ff dan ben ikquote:Op woensdag 31 december 2008 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je zit nog in de smilieperiode?
Het land uit?quote:Op woensdag 31 december 2008 03:47 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Jawel, nog ff dan ben ik [ afbeelding ]
ik ook welquote:Op woensdag 31 december 2008 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je.
Die traan staat voor dat niet alles kan meezitten, de rest van mijn ava ben ik... tevreden.
ook aangeschovenquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
Beste wakkere Fok!kertjes,
Ik ben naar mijn nestje.
Mag ik jullie een gezellige jaarwisseling toewensen en een geweldig 2009?
Tot volgend jaar.
Nee niet dronken!quote:Op woensdag 31 december 2008 03:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
ook aangeschoven
zag bijna over hoofd
sorry, maar zeker leuk
groetjes k.
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 04:25 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee niet dronken!
Mn sigaretten zijn wel op
Neem er één van mijquote:Op woensdag 31 december 2008 04:25 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee niet dronken!
Mn sigaretten zijn wel op
dat dusquote:Op woensdag 31 december 2008 08:16 schreef Chinless het volgende:
TS = paultjuhhh, of ja een van zn klonen
Nietquote:Op woensdag 31 december 2008 08:16 schreef Chinless het volgende:
TS = paultjuhhh, of ja een van zn klonen
Achter slot en grendel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |