Dat zou ik horen te hebben.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:21 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik heb 0 notes suckers.
Weet je nog die keer, wij samen op het schoolplein, daar hebben we beiden van genoten toch?quote:
Tuurlijk. Stiekem. Achter het muurtje.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je nog die keer, wij samen op het schoolplein, daar hebben we beiden van genoten toch?
Een positieve note kan ook, dat zou nog vele malen legendarischer wezen. Alleen wat..quote:Op woensdag 31 december 2008 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik je nu uitscheld kan je me een jubileum note geven
Dit topic staat precies, waar?quote:
Maak een paint voor mequote:Op woensdag 31 december 2008 02:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een positieve note kan ook, dat zou nog vele malen legendarischer wezen. Alleen wat..
quote:
Alles in ONZ is altijd serieusquote:Op woensdag 31 december 2008 02:29 schreef Pinpasje het volgende:
Dit is een serieus topic?
Ik zou jou juist kunnen belonen met een positieve note wanneer jij een paint maakt.quote:
Ik nooit.quote:
?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit topic staat precies, waar?
Daar gaat mijn goeie voornemen voor 2008quote:
Zo ver is het nog niet hè!quote:Op woensdag 31 december 2008 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan 100 99 van die krnegen kom =(
Die kans is erg klein ja.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn goeie voornemen voor 2008![]()
Het gaat in die laatste paar uur zeker ook niet meer lukken?
Doe eens stoppen met die smilies die hier niets betekenenquote:Op woensdag 31 december 2008 02:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan 100 van die krnegen kom =(
Met een gun gericht op je nek bereik ik waarschijnlijk ook niets?quote:
Weinig nee. Ik blijk er zelfs redelijk immuun voor te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met een gun gericht op je nek bereik ik waarschijnlijk ook niets?
sorryquote:Op woensdag 31 december 2008 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens stoppen met die smilies die hier niets betekenen
Waar slaat dat plaatje op?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weinig nee. Ik blijk er zelfs redelijk immuun voor te zijn.
[ afbeelding ]
Hoe lang zit jij op fok?quote:
quote:
Nooit GTST gekeken?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar slaat dat plaatje op?
Zie alleen gelijkenis met je ava
Heej je weet toch dat je uitzonderingen kan maken?
Pics van je tieten!!!111;d;d;d;;ddquote:Op woensdag 31 december 2008 02:47 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
Niet zo lang, moet ik nog iets weten ofzo?
Ik heb al eerder kogels mogen vangen, maar zie. I'am still alive and kickin'!quote:Op woensdag 31 december 2008 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar slaat dat plaatje op?
Zie alleen gelijkenis met je ava
Heej je weet toch dat je uitzonderingen kan maken?
Nopequote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb al eerder kogels mogen vangen, maar zie. I'am still alive and kickin'!
Dat deed hijquote:
Je bent op Fok, wat verwacht je dan?quote:
We kunnen toch met respect met elkaar omgaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je bent op Fok, wat verwacht je dan?
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:55 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
We kunnen toch met respect met elkaar omgaan?
Dat zou kunnen.... maar in ONZ telt respect niet echtquote:Op woensdag 31 december 2008 02:55 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:55 schreef Pinpasje het volgende:
[..]
Ja kan je niet normaal doen joh?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Whahahahaaaaa!!!!![]()
Serieus? ben je echt serieus?
Je werkt bij de kleuteropvang?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geniet respect.
Olep doe er wat aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |