This post is worthless without picsquote:Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Even later kwam er een hele parade aan niet knappe grieten, moeders en omas voorbij voordat er een verdomd lekkere Vietnamese (? die snapte ik ook niet direct, ze praatte wel in een raar taaltje tegen haar viendin, wist ik dat het Vietnamees was) aan mijn bierflesje zat. Die wilde een wijntje (heel bescheiden dus) en die kreeg ze ook... de dame met haar lange golvende haar; jurk met een uitsnede tot bijna haar navel, geen BH, lekker lichaam met bijpassende borsten en kontje en .... kuiltjes () in de wangen.
Dat was geil dus en dat ga ik absoluut niet ontkennen.
BXquote:Op maandag 29 december 2008 09:55 schreef BrandX het volgende:
jullie hebben er weer een heerlijk ouderwets tempo in zitten
Kia ora!
staat op mijn telefoon dat geile koppie, maar de kabeltjes liggen nog thuis...quote:Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
ghehe..quote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
Oh, en, gemaakt door Het_hupt![]()
[ afbeelding ]
In FOKKE & SUKKE - Paint® only
Is het zo erg jaquote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
Oh, en, gemaakt door Het_hupt![]()
[ afbeelding ]
In FOKKE & SUKKE - Paint® only
Gisteren wel heel mooie beelden van Vietnam in top gearquote:Op maandag 29 december 2008 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck Indonesie... Vietnam moet ik heen.
Oh maar nou ben ik dus nieuwsgierigquote:Op maandag 29 december 2008 10:54 schreef BrandX het volgende:
Mijn bijnaam zal niet zo snel per ongeluk gekozen worden voor een TT. Die is wat onwaarschijnlijk
Marcquote:Op maandag 29 december 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren wel heel mooie beelden van Vietnam in top gear
oh, vergeten erbij te zettenquote:Op maandag 29 december 2008 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh maar nou ben ik dus nieuwsgierig
Whehehe kleine is Thomas het treintje aant kijken.. ding fluit maar kleine kan niet fluiten.
Om het toch na te kunnen doen roept ie nou keihard: FLUIJT FLUIJT
Das een coole bijnaamquote:Op maandag 29 december 2008 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh, vergeten erbij te zetten
Killerqueen
Ja. Ben nu wel weer aardig over die astmaverergerende verkoudheid heen, dus ik bouw het even rustig opquote:
Oehquote:Op maandag 29 december 2008 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh, vergeten erbij te zetten
Killerqueen
Lekker gesport wel ?quote:Op maandag 29 december 2008 11:07 schreef DaMart het volgende:
Jort, oude spammer.
Jij wilt morgen met 2000 posts de daglijst aanvoeren of zo?.
[..]
Ja. Ben nu wel weer aardig over die astmaverergerende verkoudheid heen, dus ik bouw het even rustig op.
mag hoor, maar dan wel met queen erachter, anders klinkt het zo barbaarsquote:Op maandag 29 december 2008 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Zo mogen we je hier vast ook wel noemen toch
Killer
Killerqueen klinkt lang niet zo leukquote:Op maandag 29 december 2008 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag hoor, maar dan wel met queen erachter, anders klinkt het zo barbaars
Ja hoor. Even lekker fanatiek aan cardiotraining gedaan. Toch beter dan helemaal niet sporten. En op zich ging het wel weer beter dan de vorige keer. Toen had ik na afloop ene licht benauwd gevoel, nu niet. Dus vrijdag misschien iets langer proberen en dan vanaf volgende week weer een normaal sportritme opbouwenquote:
Cardio is dan ook wel heel lekker om te doenquote:Op maandag 29 december 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Even lekker fanatiek aan cardiotraining gedaan. Toch beter dan helemaal niet sporten. En op zich ging het wel weer beter dan de vorige keer. Toen had ik na afloop ene licht benauwd gevoel, nu niet. Dus vrijdag misschien iets langer proberen en dan vanaf volgende week weer een normaal sportritme opbouwen.
Ik heb geroeid en op de langlaufmachine gestaan. MIsschien vrijdag ook even fietsen, al is het ook wel verleidelijk om dat gewoon buiten te doen nuquote:Op maandag 29 december 2008 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cardio is dan ook wel heel lekker om te doen
Welke oefeningen doe je?
Klinkt goed jaquote:Op maandag 29 december 2008 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geroeid en op de langlaufmachine gestaan. MIsschien vrijdag ook even fietsen, al is het ook wel verleidelijk om dat gewoon buiten te doen nu.
En normaal gesproken doe ik daarna wat oefeningen om spier(groep)en te trainen. Ongeveer elke twee maanden ga ik dan met een instructeur zitten om een nieuw schema in elkaar te zetten, dus de oefeningen wisselen.
doe anders KQquote:Op maandag 29 december 2008 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Killerqueen klinkt lang niet zo leuk
Ik begin anormaal met 20 tot 30 minuten cardio (fietsen, roeien of crosstrainer (langlaufen ::P) en daarna de spieren. Heb in het begin wel een andere volgorde geprobeerd, maar dit ligt mij het beste.quote:Op maandag 29 december 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed ja
Ik begon altijd met 10 minuten lopende band. Daarna spieren. Als slot 40 minuten cardio en dan 2 uit fietsen, roeien, steps en crosstrainer
Daar gaat het ook om, wat jou ligtquote:Op maandag 29 december 2008 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin anormaal met 20 tot 30 minuten cardio (fietsen, roeien of crosstrainer (langlaufen ::P) en daarna de spieren. Heb in het begin wel een andere volgorde geprobeerd, maar dit ligt mij het beste.
Maar goed, nu tijd om boodschappen te halen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei doei
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
Zo naar Nijmegen
DaMart:CaliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ving gisteren iets op over een Twingo.quote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef Klonk het volgende:
wat voor een auto heeft MPG kan ik dadelijk wel even kijken of ie sla aan het pwnen is
Hey Klonkquote:
zoals elke dag, ze zitten er nog aan, maar de pijn zou best wat minder mogenquote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey Klonk
hoest met de voeten vandaag?paniek bij mn zoontje
Film van Thomas is afgelopen, huilt nu
arm kindje
Voedt hem eens op zegquote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey Klonk
hoest met de voeten vandaag?paniek bij mn zoontje
Film van Thomas is afgelopen, huilt nu
arm kindje
Even een hele snelle vraag: ken jij een Jauco (weet niet of ik het goed schrijf) en zijn vrouw Cindy?quote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Klonk het volgende:
die komt aan de andere kant van Belfeld langs, alleen dan niet roze maar rood en wit
Kusje opquote:Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals elke dag, ze zitten er nog aan, maar de pijn zou best wat minder mogen
Mja blijkbaar was de film wel heeeeel erg leuk om te kijkenquote:
ik ken alleen een tante van mijn vriendin in belfeld, voor de rest niemandquote:Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Even een hele snelle vraag: ken jij een Jauco (weet niet of ik het goed schrijf) en zijn vrouw Cindy?
Viel me ff in
Wees maar blijquote:Op maandag 29 december 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken alleen een tante van mijn vriendin in belfeld, voor de rest niemand
Gewoon weer op zetten? Merkt hij vast nietquote:Op maandag 29 december 2008 12:55 schreef Ladylike het volgende:
Mja blijkbaar was de film wel heeeeel erg leuk om te kijken
Zie mn aangepaste post, hij was op tvquote:Op maandag 29 december 2008 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon weer op zetten? Merkt hij vast niet
Naar bed ermee danquote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie mn aangepaste post, hij was op tv
Zei al tegen mn vent dat we die maar moeten downen
Uhquote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef Klonk het volgende:
ff een chinees op de boot zetten
Hij gaat zo dutje doenquote:
wrs gaat ie ff naar de wcquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
Zo naar Nijmegen
DaMart:*niet op het station gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei doei
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dan ga ik morgen stalken.quote:Op maandag 29 december 2008 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen om die tijd zijn ze er he
"Het was zoals altijd weer koud onder de kartonnen doos"quote:
Neutraal, zoals altijd.quote:
Maar het is toch niet altijd koud onder die doosquote:Op maandag 29 december 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Het was zoals altijd weer koud onder de kartonnen doos"
Goed dat je het zegt, dan ga ik incognito... moet ik alleen Cali even zeggen dat ze me herkent aan mijn zonnebrilquote:
Shop zequote:Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ff een boodschap doen. En wat biebboeken wegbrengen die in september al terug moesten zijn.
Smakelijkquote:
Elleuquote:
Dat zeg je toch nietquote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Elleu
hoop dat mn schoonvader zo komt, wil kaarten
Jewel, hij is mijn kaartpartnerquote:
Lekkerdingquote:
Haaiquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
Ben bij mn ma, daar zit een super lekker surinaams bezorgrestaurant.. issie dicht op maandagbah. nu ben ik boos.
Mja echt stomquote:Op maandag 29 december 2008 19:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe das kut ja
verheug je je ergens op...
Okay dat is echt stomquote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja echt stomNu eet ik pasta
had ik net zo goed thuis kunnen blijven haha (ma is toch pas morgen jarig en niet eens thuis vanavond
)
Boeeeeequote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn nieuwe horloge al terug naar de juwelier moeten brengen
Waren al 2 steentjes uit.. ik zei tegen dat mens dat ik voor die centen echt wel wat kwaliteit verwacht
Nou krijg ik een nieuwe, maar nou moet ik wel wachten tot na nieuwjaar
Mocht het nou weer gebeuren eis ik mn centen terugquote:
Lijkt me logisch jaquote:Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mocht het nou weer gebeuren eis ik mn centen terug
Dan koop ik die Armani..
Kut Amerikaanse ontwerper
Zal um leren!quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja
Als de surinamer hier volgende keer weer dicht is ga ik lekker naar de mexiaan. Ha!
ik zit stiekem al te bedenken wat ik alsnog ga bestellen vannacht bij mijn nachtelijke vreetbuiquote:Op maandag 29 december 2008 19:41 schreef Ladylike het volgende:
nu je het zegt he.. de friture hier bij ma heeft lekker zuurvlees, zo toch maar beetje halen
Hehehehe ow het is zoooo herkenbaarquote:Op maandag 29 december 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
ik zit stiekem al te bedenken wat ik alsnog ga bestellen vannacht bij mijn nachtelijke vreetbuialleen maar omdat ik me daar gewoon compleet op had ingesteld hahaha
waarquote:
zeg het dan ook eerder stommerd!quote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
nederland 3, top 2000 a-go-go, al is ie weer over
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
nederland 3, top 2000 a-go-go, al is ie weer over
quote:
Kijk dat is mooi op tijd voor morgenquote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dagelijks in deze periode om half 8 op de tv
Daarom wil ik ook kaartenquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef Klonk het volgende:
en voor de rest is er niets leuks op tv vanaaf...
Echt niet?quote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef Klonk het volgende:
en voor de rest is er niets leuks op tv vanaaf...
Ik ga je fotoboek bekijkenquote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef BrandX het volgende:
kom ik terug van boksen, zijn er nu gewoon in totaal vijf fokke&sukke sketches over mijn persoontje gemaakt
Keb ze in mijn fobo geplaatst, vind ze cool!
Miste je me zo ergquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef BrandX het volgende:
kom ik terug van boksen, zijn er nu gewoon in totaal vijf fokke&sukke sketches over mijn persoontje gemaakt
Keb ze in mijn fobo geplaatst, vind ze cool!
Ik denk hetquote:
WTF???quote:Op maandag 29 december 2008 21:07 schreef Acinonyx het volgende:
Koetjesrepen-koetjesrepen-koetjesrepen. [ afbeelding ]
Sla PWNen, van 6:00 tot 17:00quote:
SLA in de zin van?quote:
Dat groene spul wat ze bij de mac tussen je broodje en je vlees stouwenquote:
Hoaxquote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat groene spul wat ze bij de mac tussen je broodje en je vlees stouwen
Heul niet. Vandaag nog meer dan 50 paletten van gemaaktquote:
Ik zat aan een begrip te denkenquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul niet. Vandaag nog meer dan 50 paletten van gemaakt. En dan nog salademix, tomaten en komkommers.
Vlees bij de mac, geloof je het zelfquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul niet. Vandaag nog meer dan 50 paletten van gemaakt. En dan nog salademix, tomaten en komkommers.
Naja, een stuk rubber dat voor vlees door moet gaan danquote:Op maandag 29 december 2008 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vlees bij de mac, geloof je het zelf
Juistquote:Op maandag 29 december 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Naja, een stuk rubber dat voor vlees door moet gaan dan.
Killerquote:Op maandag 29 december 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]die dude blijft aan de gang
quote:Op maandag 29 december 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]die dude blijft aan de gang
Werkwerkwerkquote:Op maandag 29 december 2008 22:09 schreef JeffreyW het volgende:
Heeft iedereen hier vakantie? Of moet iedereen net als ik gewoon werken, werken en nogmaals werken.
Damn.quote:Op maandag 29 december 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkwerkwerk.
2e kerstdag van 6:00 - 18:00
27-12 van 6:00 - 18:00
vandaag 6:00 - 17:00
tot morgenquote:Op maandag 29 december 2008 22:11 schreef Klonk het volgende:
vakantie, maar toch ga ik nu lekker op tijd naar bed, komt ervan als je zoals ik een ochtendmens bent
tot morgen
Ochtendmensen dienen respectquote:Op maandag 29 december 2008 22:11 schreef Klonk het volgende:
vakantie, maar toch ga ik nu lekker op tijd naar bed, komt ervan als je zoals ik een ochtendmens bent
tot morgen
Ik ben geen ochtendmensquote:Op maandag 29 december 2008 22:12 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Ochtendmensen dienen respect
Slaap lekker man!
Haha, laat staan dat ik een ochtendmens benquote:Op maandag 29 december 2008 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens.
Ben dan ook niet blij met mijn werktijden.
Dat klinkt als mijn werkweekquote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn vakantie zit er op. Vandaag mijn eerste werkdag weer gehad. Morgen nog, woensdag en donderdag vrij (oliebollen bakken![]()
) en dan vrijdag weer werken.. jaarafsluiting.
Normaal werk ik 5 dagen... dus dit is nog half vakantie. Toch?quote:
Ik werk eigenlijk 36 uur in 4 dagen. Maar dat is de laatste maanden niet meer gelukt. Zit altijd over de 40quote:Op maandag 29 december 2008 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Normaal werk ik 5 dagen... dus dit is nog half vakantie. Toch?
Maar echt.. oudjaarsdag is nog veel heiliger dan kerst bij me hoor. Niemand komt aan mijn eigengebakken oliebollen! Nou ja, figuurlijk dan, ik moet er niet aan denken dat ik ze allemaal alleen op moet eten
Whehehe... ik zal volgend jaar het AD uitnodigen... dan kun je het lezenquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik werk eigenlijk 36 uur in 4 dagen. Maar dat is de laatste maanden niet meer gelukt. Zit altijd over de 40
Dus voor ons beide is dit vakantie
Waar kunnen we komen proeven dan?
Maar ik wil geen lippenstift en mascara opquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
hmmzz. ik moet er nodig eens een tweepersoonsdekbedovertrek bij gaan kopen.
* DR34M3R gaat bed opmaken
Truste droomquote:Op maandag 29 december 2008 22:58 schreef DR34M3R het volgende:
Er gaat niks boven een vers opgemaakt bed. Nou ja, bijna niks...
Welterusten
quote:Op maandag 29 december 2008 23:00 schreef Bed het volgende:
[..]
Maar ik wil geen lippenstift en mascara op.
Gezellig, ik zal de koffie vast koud zetten voor je!quote:Op maandag 29 december 2008 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
*reinigingsdoekje pakt
en nu ga ik echt naar bed. lekker dromen..
Je krijgt het drukquote:
De grote maak mijn container leeg puinruimdagquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:42 schreef Klonk het volgende:
mogge Marc
vandaag grote puinruimdag in huize Klonk (zal ff wat foto´s maken straks) nu eerst een karretje halen, gezellig samen met mijn vriendin (die liever nog wat in bed had gelegen)
en de rest van anderhalve week puinruimen op zolder, schuur en huisquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De grote maak mijn container leeg puinruimdag
Te snel gepost.quote:
Werk zequote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Muck het volgende:
Even hoi/doei want ik moet werken tot 6 uur
Je bent blauw, dat moet wel.quote:
Smurfen zijn ook blauw, maar heel druk bezig, dus je argument klopt niet helemaalquote:
Ik hoor er anders al jaren niets meer vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smurfen zijn ook blauw, maar heel druk bezig, dus je argument klopt niet helemaal
Meer tv kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor er anders al jaren niets meer van
Uh? Jij kan je huisarts niet bellen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, huisarts mag straks terug bellen. Tyfuszooi.
Hij belt maar wanneer hij tijd heeft, dat kan ik toch niet ruiken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh? Jij kan je huisarts niet bellen?
Vast wel dat jij dat kan, als pinguin zijndequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij belt maar wanneer hij tijd heeft, dat kan ik toch niet ruiken?
Geen idee, maar vanmiddag naar de huisarts dus ben benieuwd.quote:
Rust houden en fysioquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen idee, maar vanmiddag naar de huisarts dus ben benieuwd.
edit: De huisarts gaat dus verder bepalen wat er nu mee moet gebeuren
ohw. Dat was toch een soort suikerziekte? Moet je dan prikken oid?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef Klonk het volgende:
huisarts was vandaag, neuroloog was gisteren
maar eigenlijk niets nieuws daar, krijg binnenkort een onderzoekje om te bevestigen dat het polyneuropathie is
Neequote:Op dinsdag 30 december 2008 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een uurtje
Jullie nog leuke plannen voor vanavond?
Snookerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een uurtje
Jullie nog leuke plannen voor vanavond?
het kan een gevolg zijn suikerziekte, maar gelukkig hoef ik niet te prikken, dat er verder weinig aan te doen valt (afgezien van wat pijnbestrijding) is dan weer een minpuntjequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. Dat was toch een soort suikerziekte? Moet je dan prikken oid?
Bus ben ik niet zo gek vanquote:
dat klinkt altijd zo lekker, je zou het alleen aan het begin van het jaar moeten kunnen roepenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:53 schreef Muck het volgende:
Nog een uurtje werken en dan hoef ik het hele jaar niet meer
ja he?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat klinkt altijd zo lekker, je zou het alleen aan het begin van het jaar moeten kunnen roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |