Shop zequote:Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ff een boodschap doen. En wat biebboeken wegbrengen die in september al terug moesten zijn.
Smakelijkquote:
Elleuquote:
Dat zeg je toch nietquote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Elleu
hoop dat mn schoonvader zo komt, wil kaarten
Jewel, hij is mijn kaartpartnerquote:
Lekkerdingquote:
Haaiquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
Ben bij mn ma, daar zit een super lekker surinaams bezorgrestaurant.. issie dicht op maandagbah. nu ben ik boos.
Mja echt stomquote:Op maandag 29 december 2008 19:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe das kut ja
verheug je je ergens op...
Okay dat is echt stomquote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja echt stomNu eet ik pasta
had ik net zo goed thuis kunnen blijven haha (ma is toch pas morgen jarig en niet eens thuis vanavond
)
Boeeeeequote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn nieuwe horloge al terug naar de juwelier moeten brengen
Waren al 2 steentjes uit.. ik zei tegen dat mens dat ik voor die centen echt wel wat kwaliteit verwacht
Nou krijg ik een nieuwe, maar nou moet ik wel wachten tot na nieuwjaar
Mocht het nou weer gebeuren eis ik mn centen terugquote:
Lijkt me logisch jaquote:Op maandag 29 december 2008 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mocht het nou weer gebeuren eis ik mn centen terug
Dan koop ik die Armani..
Kut Amerikaanse ontwerper
Zal um leren!quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja
Als de surinamer hier volgende keer weer dicht is ga ik lekker naar de mexiaan. Ha!
ik zit stiekem al te bedenken wat ik alsnog ga bestellen vannacht bij mijn nachtelijke vreetbuiquote:Op maandag 29 december 2008 19:41 schreef Ladylike het volgende:
nu je het zegt he.. de friture hier bij ma heeft lekker zuurvlees, zo toch maar beetje halen
Hehehehe ow het is zoooo herkenbaarquote:Op maandag 29 december 2008 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
ik zit stiekem al te bedenken wat ik alsnog ga bestellen vannacht bij mijn nachtelijke vreetbuialleen maar omdat ik me daar gewoon compleet op had ingesteld hahaha
waarquote:
zeg het dan ook eerder stommerd!quote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
nederland 3, top 2000 a-go-go, al is ie weer over
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
nederland 3, top 2000 a-go-go, al is ie weer over
quote:
Kijk dat is mooi op tijd voor morgenquote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dagelijks in deze periode om half 8 op de tv
Daarom wil ik ook kaartenquote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef Klonk het volgende:
en voor de rest is er niets leuks op tv vanaaf...
Echt niet?quote:Op maandag 29 december 2008 19:52 schreef Klonk het volgende:
en voor de rest is er niets leuks op tv vanaaf...
Ik ga je fotoboek bekijkenquote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef BrandX het volgende:
kom ik terug van boksen, zijn er nu gewoon in totaal vijf fokke&sukke sketches over mijn persoontje gemaakt
Keb ze in mijn fobo geplaatst, vind ze cool!
Miste je me zo ergquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef BrandX het volgende:
kom ik terug van boksen, zijn er nu gewoon in totaal vijf fokke&sukke sketches over mijn persoontje gemaakt
Keb ze in mijn fobo geplaatst, vind ze cool!
Ik denk hetquote:
WTF???quote:Op maandag 29 december 2008 21:07 schreef Acinonyx het volgende:
Koetjesrepen-koetjesrepen-koetjesrepen. [ afbeelding ]
Sla PWNen, van 6:00 tot 17:00quote:
SLA in de zin van?quote:
Dat groene spul wat ze bij de mac tussen je broodje en je vlees stouwenquote:
Hoaxquote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat groene spul wat ze bij de mac tussen je broodje en je vlees stouwen
Heul niet. Vandaag nog meer dan 50 paletten van gemaaktquote:
Ik zat aan een begrip te denkenquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul niet. Vandaag nog meer dan 50 paletten van gemaakt. En dan nog salademix, tomaten en komkommers.
Vlees bij de mac, geloof je het zelfquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul niet. Vandaag nog meer dan 50 paletten van gemaakt. En dan nog salademix, tomaten en komkommers.
Naja, een stuk rubber dat voor vlees door moet gaan danquote:Op maandag 29 december 2008 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vlees bij de mac, geloof je het zelf
Juistquote:Op maandag 29 december 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Naja, een stuk rubber dat voor vlees door moet gaan dan.
Killerquote:Op maandag 29 december 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]die dude blijft aan de gang
quote:Op maandag 29 december 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]die dude blijft aan de gang
Werkwerkwerkquote:Op maandag 29 december 2008 22:09 schreef JeffreyW het volgende:
Heeft iedereen hier vakantie? Of moet iedereen net als ik gewoon werken, werken en nogmaals werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |