SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei doei
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
Zo naar Nijmegen
DaMart:CaliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ving gisteren iets op over een Twingo.quote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef Klonk het volgende:
wat voor een auto heeft MPG kan ik dadelijk wel even kijken of ie sla aan het pwnen is
Hey Klonkquote:
zoals elke dag, ze zitten er nog aan, maar de pijn zou best wat minder mogenquote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey Klonk
hoest met de voeten vandaag?paniek bij mn zoontje
Film van Thomas is afgelopen, huilt nu
arm kindje
Voedt hem eens op zegquote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey Klonk
hoest met de voeten vandaag?paniek bij mn zoontje
Film van Thomas is afgelopen, huilt nu
arm kindje
Even een hele snelle vraag: ken jij een Jauco (weet niet of ik het goed schrijf) en zijn vrouw Cindy?quote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Klonk het volgende:
die komt aan de andere kant van Belfeld langs, alleen dan niet roze maar rood en wit
Kusje opquote:Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals elke dag, ze zitten er nog aan, maar de pijn zou best wat minder mogen
Mja blijkbaar was de film wel heeeeel erg leuk om te kijkenquote:
ik ken alleen een tante van mijn vriendin in belfeld, voor de rest niemandquote:Op maandag 29 december 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Even een hele snelle vraag: ken jij een Jauco (weet niet of ik het goed schrijf) en zijn vrouw Cindy?
Viel me ff in
Wees maar blijquote:Op maandag 29 december 2008 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken alleen een tante van mijn vriendin in belfeld, voor de rest niemand
Gewoon weer op zetten? Merkt hij vast nietquote:Op maandag 29 december 2008 12:55 schreef Ladylike het volgende:
Mja blijkbaar was de film wel heeeeel erg leuk om te kijken
Zie mn aangepaste post, hij was op tvquote:Op maandag 29 december 2008 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon weer op zetten? Merkt hij vast niet
Naar bed ermee danquote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie mn aangepaste post, hij was op tv
Zei al tegen mn vent dat we die maar moeten downen
Uhquote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef Klonk het volgende:
ff een chinees op de boot zetten
Hij gaat zo dutje doenquote:
wrs gaat ie ff naar de wcquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
Zo naar Nijmegen
DaMart:*niet op het station gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei doei
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dan ga ik morgen stalken.quote:Op maandag 29 december 2008 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen om die tijd zijn ze er he
"Het was zoals altijd weer koud onder de kartonnen doos"quote:
Neutraal, zoals altijd.quote:
Maar het is toch niet altijd koud onder die doosquote:Op maandag 29 december 2008 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Het was zoals altijd weer koud onder de kartonnen doos"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |