quote:Undercover in Nederland is een Nederlands reportageprogramma uitgezonden door SBS 6, waarbij programmamaker en presentator Alberto Stegeman in diverse milieus infiltreert om er opnames te maken met een verborgen camera en door zelf ook 'under cover' te gaan.
Alberto Stegeman is producent/eindredacteur van Noordkaap TV Producties, die deze programma-reeks voor SBS 6 produceert sinds de start in 2005 en het programma op eigen initiatief is begonnen
Idd.quote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hart van Nederland brengt het als wereldnieuws
Matig.. k zag het ook jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ow god, Hart van Nederland heeft ook nog een reportage daar over
quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef jmac het volgende:
Gaat die jongen in die reclame nu vragen: Enne hoe zit 't met de beveiliging?
juh, kan ook geen grote afstanden, australie is bv 4 (ofzo)x stoppen, das teveel voor bea, dus komt ze met de klm op een directe vlucht (business class alleen voor zichzelf natuurlijk) en stapt ze vervolgens in haar eigen vliegtuig voor de laatste 100km :Squote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef nostra het volgende:
Wat een kutvliegtuig overigens waarin Bea vliegt.
Dat die trut überhaupt een vliegtui heeftquote:Op zondag 28 december 2008 22:19 schreef nostra het volgende:
Wat een kutvliegtuig overigens waarin Bea vliegt.
Dank je. Had hem 14 keer niet zo goed verstaan.quote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef Stephan123 het volgende:
Hangar 73
quote:Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dank je. Had hem 14 keer niet zo goed verstaan.
Inderdaad wtf!quote:
Precies!quote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef koemleit het volgende:
hij had zichzelf in het vliegtuig moeten opsluiten en dan eruit komen als de konigin erin zat!
DAT zou een stunt geweest zijn. maar dat durft ie niet de sissy.
Aan de andere kant moet je als passagier haast in je onderbroek door de x-ray heen om een vliegtuig te mogen betreden. Lekker zinvol zo.quote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
zielige stinkneus die stegemans. en daarnaast een gevaar voor de samenleving. nee stegemans we hebben geen geeld genoeg om elke kankerjostie te volgen door een politieagent.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik neuk NU met de koningin. En NIEMAND die er iets van zegt. Hallo, ik NEUK zomaar de koningin, zonder pasje. Dat mag ABSOLUUT niet, ik kom nu in HAAR klaar.
Wat heeft dit nou weer met links te maken?quote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
zielige stinkneus die stegemans. en daarnaast een gevaar voor de samenleving. nee stegemans we hebben geen geeld genoeg om elke kankerjostie te laten volgen door een politieagent.
met je linkse stinkdebiliteit.
Ja, dus?quote:Op zondag 28 december 2008 22:27 schreef Marcoss het volgende:
Mensen, het gaat hier wel over het vliegtuig van onze koningin, het vliegtuig van onze koningin!!!!
ja. maar stegemans is een zielige kwijlzak. met zijn foute programma.quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je als passagier haast in je onderbroek door de x-ray heen om een vliegtuig te mogen betreden. Lekker zinvol zo.
Het wordt niet erg goed beveiligd.quote:
én zijn Paint kwaliteiten niet te vergetenquote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. maar stegemans is een zielige kwijlzak. met zijn foute programma.
Wat een held he!quote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef Stephan123 het volgende:
Hij raakt het vliegtuig aan
Mag ik je aanraken?quote:
Het programma is op zich prima.. alleen die presentator zouden ze eens een keer zonder pasje in een hek moeten douwen..quote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. maar stegemans is een zielige kwijlzak. met zijn foute programma.
Dit zal wel een hele stomme vraag zijn, maar is dit nou ook die man met dat programma over Joran van der Sloot?quote:
Dat is inderdaad een behoorlijk stomme vraag.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit zal wel een hele stomme vraag zijn, maar is dit nou ook die man met dat programma over Joran van der Sloot?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef Superiyurtjuh het volgende:
HEEEEEEEE! Hij mag daar heul niet komen!!! Staat op het bord!!!
quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
"Ik sta echt te sjaken dat dit kan, oah, het vliegtuig van de KONINGIN ONGELOOFLIJK!!"
nee joh dat is peter r.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit zal wel een hele stomme vraag zijn, maar is dit nou ook die man met dat programma over Joran van der Sloot?
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef Dirkh het volgende:
Misschien een domme vraag, maar had hij al verteld van wie dat vliegtuig was? Ik heb het denk ik gemist.
Beetje een anticlimax inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef koemleit het volgende:
ONGELOFELIJK DAAR STAAT HET VLIEGTUIG VAN DE KONIGIN
liever door een hek. het stelt allemaal geen ruk voor en ik had gelijk. zonde van je tijd.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Het programma is op zich prima.. alleen die presentator zouden ze eens een keer zonder pasje in een hek moeten douwen..
Het was een grap.quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee joh dat is peter r.
peter r is een held!
Morgen een meeting bij het vliegtuig in die hangar?quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Nou, allemaal naar Schiphol Oost zou ik zeggen
naaperdquote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Zullen we dit topic naar m mailen?
wil je hem dood hebben?quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Zullen we dit topic naar m mailen?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Zullen we hem allemaal even gaan mailen?
Van de koningin! Dat heeft hij volgens mij wel honderd keer gezegd.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Hij raakte het vliegtuig aan!!!! OEGNOES NU ONTPLOFT HET!! CHECK DE VLIEGTUIG
ALBERTO CHECKT DE SCHIPHOL
Oeh gezellig.quote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Morgen een meeting bij het vliegtuig in die hangar?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jammer dat Alberto niet vertelde van wie dat vliegtuig was
en ik weet niet meer welke hangerquote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jammer dat Alberto niet vertelde van wie dat vliegtuig was
http://www.undercoverinnederland.nl/index.php?menu_id=2quote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef Stephan123 het volgende:
Wat is het emailadres van alberto ??
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef UFOtje het volgende:
Prima die Alberto heeft een punt.
Maar deze uitzending is gewoon NIET om aan te zien!![]()
Vreselijk elke zin 20x herhalen op fluistertoon. Hij vindt het zelf allemaal nog het spannends..en komt waarschijnlijk ook 20x klaar tijdens de opnamens.
zucht..
quote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef raptorix het volgende:
IK BEN IN DE WAR, IS HET NOU VAN DE KONIGIN OF VAN DE REGERIN!
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Hij raakte het vliegtuig aan!!!! OEGNOES NU ONTPLOFT HET!! CHECK DE VLIEGTUIG
ALBERTO CHECKT DE SCHIPHOL
Bedankt ik zal het even doormailenquote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef jmac het volgende:
[..]
http://www.undercoverinnederland.nl/index.php?menu_id=2
EN ELKE NEDERLANDER KAN HET OOK!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
*spoof*
Alberto die naar een HEMA stand loopt op Schiphol Plaza....
ONGELOFELIJK ik heb hier in mijn handen een HEMA HOTDOG, EEN HEMA HOTDOG DIE ZO ONGELOFELIJK HEET EN VET IS. IK GA PROBEREN OM ER EEN HAP VAN TE NEMEN. IK STA TE SHAKEN WANT DE SAUS LOOPT LANGS MIJN HANDEN. DIT IS ONGELOFELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
*spoof*
ONGELOFELIJK ik heb hier in mijn handen een HEMA HOTDOG, EEN HEMA HOTDOG DIE ZO ONGELOFELIJK HEET EN VET IS. IK GA PROBEREN OM ER EEN HAP VAN TE NEMEN. IK STA TE SHAKEN WANT DE SAUS LOOPT LANGS MIJN HANDEN. DIT IS ONGELOFELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
ik moest keihard lachen,. serieus.quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
*spoof*
Een appelkruimelvlaai voor de beveiligers?quote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Stephan123 het volgende:
Volgende week gaat hij hetzelfde doen maar dan neemt ie iets mee.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef kalinho het volgende:
Dit zou toch de ideale hyves tik zijn... Alberto raakt jouw vliegtuig aan, Beatrix
Ja of een automatisch wapen kopen van een pedofiel in hangar 127quote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
waarschijnlijk is de tegenzet voor dit nooit vertoonde spektakel een pedofiel die op jonge kinderen valt. te zien in de nieuwe episode van meneer stegemans.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef kalinho het volgende:
Dit zou toch de ideale hyves tik zijn... Alberto raakt jouw vliegtuig aan, Beatrix
eeey, zoals alberto vorig jaar al zei: das je goed recht!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
EN ELKE NEDERLANDER KAN HET OOK!!!!
wij ouwehoeren hij staat daar serieus... klein verschilquote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef Jarno het volgende:
Ga anders allemaal even in 6 topics 10.000 keer vertellen hoe zielig dit programma is en vervolgens de presentator beschuldigen van herhalinsgeilheid. Best humor. Op zich..
Koffiepasjes namakenquote:Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef Greetings het volgende:
Gaat dit volgende week nou serieus nog een keer uitgemolken worden?![]()
![]()
Wat wou hij nu nog meer doen dat een hele uitzending kan vullen? Gratis koffie scoren in de kantine daaro?![]()
Ouwehoeren wij?quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
wij ouwehoeren hij staat daar serieus... klein verschil.
je moeder?quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef Greetings het volgende:
Maareh.....wie reist er nou eigenlijk met dat vliegtuig zoal?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef Greetings het volgende:
Maareh.....wie reist er nou eigenlijk met dat vliegtuig zoal?
Ja, ze is momenteel vrij hè.quote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
"Hare Majesteit, Koningin Beatrix,
Ik heb uw vliegtuig aan kunnen raken."
Sterke openingszin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je iets anders verwacht dan.quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef 7eVeNL het volgende:
NEE! SBS hart van nederland OPENT HIER MEE!![]()
Had je anders verwacht van SBS?quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef 7eVeNL het volgende:
NEE! SBS hart van nederland OPENT HIER MEE!![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis dat ze bij HvN zeggen van wie het vliegtuig is.....
van onze ongelofelijke shakende koningin toch?quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis dat ze bij HvN zeggen van wie het vliegtuig is.....
quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
*spoof*
ONGELOOOOOOOOOOOOOOOOOFLIJK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
ONGELOOFLIJK DE VLIEGTUIG STAAT OP GOOGLEZ
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik neuk NU met de koningin. En NIEMAND die er iets van zegt. Hallo, ik NEUK zomaar de koningin, zonder pasje. Dat mag ABSOLUUT niet, ik kom nu in HAAR klaar.
Ze begon ineens te trillen Patrickquote:Op zondag 28 december 2008 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
van onze ongelofelijke shakende koningin toch?
Waar verzinnen ze dat hij het vliegtuig is binnen gegaan?quote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef Movinghead het volgende:
De NOS is er ook snel bij http://teletekst.nos.nl/?117-01
OMG de NOS gaat er gewoon in meequote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef Movinghead het volgende:
De NOS is er ook snel bij http://teletekst.nos.nl/?117-01
Het blijft nieuws.quote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
OMG de NOS gaat er gewoon in mee
Tja...ff de rubbers checken he.quote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef mrcool het volgende:
Zie hier de 'anonieme' collega van Alberto.
[ afbeelding ]
ik van basenaad. veel harder heb ik niet gelachen de afgelopen dagen.quote:
quote:
ROFLMAOBBQquote:
Geen mens die hem herkent joh, hij kan zo in zijn smaakpolitie-outfit langs de controle van Schiphol-Oost, ONGELOOOOOFFFFFFFFFFLLLIIIIJJJJJJJJKKKKKK!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja...ff de rubbers checken he.
"Volgende week dringt Alberto met Rob de keuken binnen van de Fokker 70, en er staan veel producten over datum in!"quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja...ff de rubbers checken he.
Wie opent er een PAINT topic in ONZ..quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:54 schreef mrcool het volgende:
[..]
Geen mens die hem herkent joh, hij kan zo in zijn smaakpolitie-outfit langs de controle van Schiphol-Oost, ONGELOOOOOFFFFFFFFFFLLLIIIIJJJJJJJJKKKKKK!!!!!!!!!!!
Rolling On (the) Floor Laughing My Ass Off B.... B.... Q....????????quote:
ben jij soms Peter R..quote:Op zondag 28 december 2008 22:56 schreef klusman het volgende:
[..]
Rolling On (the) Floor Laughing My Ass Off B.... B.... Q....????????
* klusman kijkt dom, ben ik nu al over datum?
http://www.nos.nl/nosjour(...)gstoestelbinnen.htmlquote:SBS dringt regeringstoestel binnen 28-12-08
SBS-verslaggever Alberto Stegeman is op Schiphol-Oost de Fokker 70 van de regering binnengegaan. Hij filmde onder meer in de cockpit, zo was te zien in het programma Undercover in Nederland.
Het regeringstoestel wordt ook vaak door de koningin gebruikt, en wordt soms gevlogen door prins Willem-Alexander. Het vliegtuig stond onbewaakt in hangar 73,waar toestellen worden onderhouden.
Na vorige onthullingen door Stegeman over de slechte beveiliging op Schiphol is de situatie op Schiphol zelf beter geworden, maar niet op Schiphol-Oost. De luchthaven en justitie hebben nog niet op de uitzending gereageerd.
Paint topicquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Alberto voor het eerst in de lucht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar het punt is wat kan je er tegen doen? Op iedere m2 een agent neerzetten? Hij toont aan dat als je iets echt wil, het wel kans van slagen heeft.quote:Op zondag 28 december 2008 23:02 schreef VeX- het volgende:
Tja, het blijft een kneus, maar die dingen die hij aan de kaak stelt liegen er niet om.
dude ik heb dit topic naar undercoverinnederland.nl gestuurd ,nu ziet hij zijn eigen afbeeldingquote:Op zondag 28 december 2008 23:03 schreef 7eVeNL het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar er is wel een verschil dat je rustig kan gaan picknicken in de hangar van de fokker of dat er om het kwartier een beveiliger langsfietst, en als er een smoes wordt gebruikt dat je een peukie wilde opsteken toch even om geldige ID kaarten wordt gevraagd.quote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ja, maar het punt is wat kan je er tegen doen? Op iedere m2 een agent neerzetten? Hij toont aan dat als je iets echt wil, het wel kans van slagen heeft.
was zeker jou naam en die afbeelding is PWNDquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ik zag nog een Fokker in beeld.
Kom niet op zijn naam.
quote:
[ afbeelding ]
Godver, ik stikte bijna in m'n dropje.quote:
schokkend nee, lachwekkend jaquote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef Niek. het volgende:
Is het zonde van mijn tijd als ik de aflevering via internet kijk? Of was het nog wel schokkend (zoals sbs6 beweerde).
Zie paintsquote:
Zelfs een simpele e-mail foutloos schrijven is te hoog gegrepen voor ze.quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef Stephan123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
stukken weggedaan vanwege persoonlijke dingen![]()
Och jee heb je je nood-pakket al wel aangeschaftquote:Op zondag 28 december 2008 23:25 schreef Rudieh het volgende:
hou maar op met die Photoshop-dingetjes want die zijn niet bepaald grappig
Er is anders niks om te lachen, het is een serieuze zaak dat Alberto Stegeman himself zonder pardoes, met een pasjesmaak-apparaat van marktplaats (met een marktwaarde van 400 euro) een klm-pas namaakt. En hupla zijn foto erop plakt in photoshop, en dan zomaar even het vliegtuig, waar onze Koningin Beatrix, Prinses Maxima en Willem-Alexander, en zo nu en dan Balkenende in vliegen, kan aanraken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef Yacht het volgende:
ik zit hier met tranen in mn ogen van het lachen om sommige paints
quote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er is anders niks om te lachen, het is een serieuze zaak dat Alberto Stegeman himself zonder pardoes, met een pasjesmaak-apparaat van marktplaats (met een marktwaarde van 400 euro) een klm-pas namaakt. En hupla zijn foto erop plakt in photoshop, en dan zomaar even het vliegtuig, waar onze Koningin Beatrix, Prinses Maxima en Willem-Alexander, en zo nu en dan Balkenende in vliegen, kan aanraken.
Dudequote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er is anders niks om te lachen, het is een serieuze zaak dat Alberto Stegeman himself zonder pardoes, met een pasjesmaak-apparaat van marktplaats (met een marktwaarde van 400 euro) een klm-pas namaakt. En hupla zijn foto erop plakt in photoshop, en dan zomaar even het vliegtuig, waar onze Koningin Beatrix, Prinses Maxima en Willem-Alexander, en zo nu en dan Balkenende in vliegen, kan aanraken.
heb je niets gevoeld net, het deed Nederland op zijn grondvesten schudden..quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef Niek. het volgende:
Is het zonde van mijn tijd als ik de aflevering via internet kijk? Of was het nog wel schokkend (zoals sbs6 beweerde).
quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef Resco het volgende:
[..]
Het is maar de koningin, je doet net als of we geen troonopvolger hebben.
Ik dacht wat voel ik toch, maar dát was het idd.quote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef trifko het volgende:
[..]
heb je niets gevoeld net, het deed Nederland op zijn grondvesten schudden..
Maar het is absoluut ondoenlijk om 100% veiligheid te willen verlangen. Ten eerste zou dat niet betaalbaar zijn, ten tweede zou dat een samenleving opleveren waarin iedereen elkaar moet wantrouwen en op haar hoede moet zijn, en dat zou geen prettige samenleving opleveren. Daarom is dat niet erg realistisch.quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee maar er is wel een verschil dat je rustig kan gaan picknicken in de hangar van de fokker of dat er om het kwartier een beveiliger langsfietst, en als er een smoes wordt gebruikt dat je een peukie wilde opsteken toch even om geldige ID kaarten wordt gevraagd.
quote:
Briljant deze.quote:
Wat hebben jullie allemaal gevoel voor humor zeg. Geniaal.quote:
[ afbeelding ]
Wat denk je dan, dat ze zegt "Oh, ja, dat controleren we eigenlijk helemaal niet"?quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dude
"Alle toestellen die van Schiphol-Oost komen, worden eerst van top tot teen gecontroleerd voor ze weer in bedrijf komen", aldus de woordvoerster."
Alberto is gewoon een aandachtshoer.
Het was ongeloooofelijk! Hij raakte zelfs dat vliegtuig aanquote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef trifko het volgende:
[..]
heb je niets gevoeld net, het deed Nederland op zijn grondvesten schudden..
Ja.quote:
Ach als wij dan allemaal een soort winstuitkering krijgen die per persoon gelijk staat aan de hoeveelheid belasting die we overhouden wanneer we niet dat achterlijke koningshuis moeten onderhoudenquote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef Armageddon het volgende:
Nu vraag ik je trouwens hè!? Wie de neuk wil onze koningin opblazen? Dat zou pas echt een daad van verveling zijn van de terroristen op deze aardkloot.
Ik denk dat je dan 2 euro erbij krijgt. Schiet niet op. Dat bevestigd dus mijn punt. Welke mongool wil dat vliegtuig opblazen? Al zet je dat vliegtuig op de hei in Ermelo. Niemand die er naar om kijkt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach als wij dan allemaal een soort winstuitkering krijgen die per persoon gelijk staat aan de hoeveelheid belasting die we overhouden wanneer we niet dat achterlijke koningshuis moeten onderhouden
quote:Op maandag 29 december 2008 23:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan 2 euro erbij krijgt. Schiet niet op. Dat bevestigd dus mijn punt. Welke mongool wil dat vliegtuig opblazen? Al zet je dat vliegtuig op de hei in Ermelo. Niemand die er naar om kijkt.
Dan maak ik daar een reportage over. Kijk, het is ongelovelijk! Het vliegtuig staat hier nu. Van onze koningin! Zo op de hei! Niemand die er naar om kijkt! Het staat gewoon open! Het is ongelovelijk! Niemand die er naar om kijkt! Kijk morgen ook! Het staat op schudden dat Nederland! Ongelovelijk!!!!quote:Op maandag 29 december 2008 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als ze idd morgen bekend maken dat in het kader van de veiligheid op Schiphol-Oost het vliegtuig van H.M. de Koningin nu ergens gestald word, en dat gewoon ergens in een boerenschuur in de achterhoek is ofzo
nahquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan maak ik daar een reportage over. Kijk, het is ongelovelijk! Het vliegtuig staat hier nu. Van onze koningin! Zo op de hei! Niemand die er naar om kijkt! Het staat gewoon open! Het is ongelovelijk! Niemand die er naar om kijkt! Kijk morgen ook! Het staat op schudden dat Nederland! Ongelovelijk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |