Er is anders niks om te lachen, het is een serieuze zaak dat Alberto Stegeman himself zonder pardoes, met een pasjesmaak-apparaat van marktplaats (met een marktwaarde van 400 euro) een klm-pas namaakt. En hupla zijn foto erop plakt in photoshop, en dan zomaar even het vliegtuig, waar onze Koningin Beatrix, Prinses Maxima en Willem-Alexander, en zo nu en dan Balkenende in vliegen, kan aanraken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef Yacht het volgende:
ik zit hier met tranen in mn ogen van het lachen om sommige paints
quote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er is anders niks om te lachen, het is een serieuze zaak dat Alberto Stegeman himself zonder pardoes, met een pasjesmaak-apparaat van marktplaats (met een marktwaarde van 400 euro) een klm-pas namaakt. En hupla zijn foto erop plakt in photoshop, en dan zomaar even het vliegtuig, waar onze Koningin Beatrix, Prinses Maxima en Willem-Alexander, en zo nu en dan Balkenende in vliegen, kan aanraken.
Dudequote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er is anders niks om te lachen, het is een serieuze zaak dat Alberto Stegeman himself zonder pardoes, met een pasjesmaak-apparaat van marktplaats (met een marktwaarde van 400 euro) een klm-pas namaakt. En hupla zijn foto erop plakt in photoshop, en dan zomaar even het vliegtuig, waar onze Koningin Beatrix, Prinses Maxima en Willem-Alexander, en zo nu en dan Balkenende in vliegen, kan aanraken.
heb je niets gevoeld net, het deed Nederland op zijn grondvesten schudden..quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef Niek. het volgende:
Is het zonde van mijn tijd als ik de aflevering via internet kijk? Of was het nog wel schokkend (zoals sbs6 beweerde).
quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef Resco het volgende:
[..]
Het is maar de koningin, je doet net als of we geen troonopvolger hebben.
Ik dacht wat voel ik toch, maar dát was het idd.quote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef trifko het volgende:
[..]
heb je niets gevoeld net, het deed Nederland op zijn grondvesten schudden..
Maar het is absoluut ondoenlijk om 100% veiligheid te willen verlangen. Ten eerste zou dat niet betaalbaar zijn, ten tweede zou dat een samenleving opleveren waarin iedereen elkaar moet wantrouwen en op haar hoede moet zijn, en dat zou geen prettige samenleving opleveren. Daarom is dat niet erg realistisch.quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee maar er is wel een verschil dat je rustig kan gaan picknicken in de hangar van de fokker of dat er om het kwartier een beveiliger langsfietst, en als er een smoes wordt gebruikt dat je een peukie wilde opsteken toch even om geldige ID kaarten wordt gevraagd.
quote:
Briljant deze.quote:
Wat hebben jullie allemaal gevoel voor humor zeg. Geniaal.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Alberto voor het eerst in de lucht...
[ afbeelding ]
Wat denk je dan, dat ze zegt "Oh, ja, dat controleren we eigenlijk helemaal niet"?quote:Op zondag 28 december 2008 23:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dude
"Alle toestellen die van Schiphol-Oost komen, worden eerst van top tot teen gecontroleerd voor ze weer in bedrijf komen", aldus de woordvoerster."
Alberto is gewoon een aandachtshoer.
Het was ongeloooofelijk! Hij raakte zelfs dat vliegtuig aanquote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef trifko het volgende:
[..]
heb je niets gevoeld net, het deed Nederland op zijn grondvesten schudden..
Ja.quote:
Ach als wij dan allemaal een soort winstuitkering krijgen die per persoon gelijk staat aan de hoeveelheid belasting die we overhouden wanneer we niet dat achterlijke koningshuis moeten onderhoudenquote:Op maandag 29 december 2008 23:44 schreef Armageddon het volgende:
Nu vraag ik je trouwens hè!? Wie de neuk wil onze koningin opblazen? Dat zou pas echt een daad van verveling zijn van de terroristen op deze aardkloot.
Ik denk dat je dan 2 euro erbij krijgt. Schiet niet op. Dat bevestigd dus mijn punt. Welke mongool wil dat vliegtuig opblazen? Al zet je dat vliegtuig op de hei in Ermelo. Niemand die er naar om kijkt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach als wij dan allemaal een soort winstuitkering krijgen die per persoon gelijk staat aan de hoeveelheid belasting die we overhouden wanneer we niet dat achterlijke koningshuis moeten onderhouden
quote:Op maandag 29 december 2008 23:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan 2 euro erbij krijgt. Schiet niet op. Dat bevestigd dus mijn punt. Welke mongool wil dat vliegtuig opblazen? Al zet je dat vliegtuig op de hei in Ermelo. Niemand die er naar om kijkt.
Dan maak ik daar een reportage over. Kijk, het is ongelovelijk! Het vliegtuig staat hier nu. Van onze koningin! Zo op de hei! Niemand die er naar om kijkt! Het staat gewoon open! Het is ongelovelijk! Niemand die er naar om kijkt! Kijk morgen ook! Het staat op schudden dat Nederland! Ongelovelijk!!!!quote:Op maandag 29 december 2008 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als ze idd morgen bekend maken dat in het kader van de veiligheid op Schiphol-Oost het vliegtuig van H.M. de Koningin nu ergens gestald word, en dat gewoon ergens in een boerenschuur in de achterhoek is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |