quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
"Ik sta echt te sjaken dat dit kan, oah, het vliegtuig van de KONINGIN ONGELOOFLIJK!!"
nee joh dat is peter r.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit zal wel een hele stomme vraag zijn, maar is dit nou ook die man met dat programma over Joran van der Sloot?
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef Dirkh het volgende:
Misschien een domme vraag, maar had hij al verteld van wie dat vliegtuig was? Ik heb het denk ik gemist.
Beetje een anticlimax inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef koemleit het volgende:
ONGELOFELIJK DAAR STAAT HET VLIEGTUIG VAN DE KONIGIN
liever door een hek. het stelt allemaal geen ruk voor en ik had gelijk. zonde van je tijd.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Het programma is op zich prima.. alleen die presentator zouden ze eens een keer zonder pasje in een hek moeten douwen..
Het was een grap.quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee joh dat is peter r.
peter r is een held!
Morgen een meeting bij het vliegtuig in die hangar?quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Nou, allemaal naar Schiphol Oost zou ik zeggen
naaperdquote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Zullen we dit topic naar m mailen?
wil je hem dood hebben?quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Zullen we dit topic naar m mailen?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Zullen we hem allemaal even gaan mailen?
Van de koningin! Dat heeft hij volgens mij wel honderd keer gezegd.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Hij raakte het vliegtuig aan!!!! OEGNOES NU ONTPLOFT HET!! CHECK DE VLIEGTUIG
ALBERTO CHECKT DE SCHIPHOL
Oeh gezellig.quote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Morgen een meeting bij het vliegtuig in die hangar?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jammer dat Alberto niet vertelde van wie dat vliegtuig was
en ik weet niet meer welke hangerquote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jammer dat Alberto niet vertelde van wie dat vliegtuig was
http://www.undercoverinnederland.nl/index.php?menu_id=2quote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef Stephan123 het volgende:
Wat is het emailadres van alberto ??
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef UFOtje het volgende:
Prima die Alberto heeft een punt.
Maar deze uitzending is gewoon NIET om aan te zien!![]()
Vreselijk elke zin 20x herhalen op fluistertoon. Hij vindt het zelf allemaal nog het spannends..en komt waarschijnlijk ook 20x klaar tijdens de opnamens.
zucht..
quote:Op zondag 28 december 2008 22:32 schreef raptorix het volgende:
IK BEN IN DE WAR, IS HET NOU VAN DE KONIGIN OF VAN DE REGERIN!
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Hij raakte het vliegtuig aan!!!! OEGNOES NU ONTPLOFT HET!! CHECK DE VLIEGTUIG
ALBERTO CHECKT DE SCHIPHOL
Bedankt ik zal het even doormailenquote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef jmac het volgende:
[..]
http://www.undercoverinnederland.nl/index.php?menu_id=2
EN ELKE NEDERLANDER KAN HET OOK!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
*spoof*
Alberto die naar een HEMA stand loopt op Schiphol Plaza....
ONGELOFELIJK ik heb hier in mijn handen een HEMA HOTDOG, EEN HEMA HOTDOG DIE ZO ONGELOFELIJK HEET EN VET IS. IK GA PROBEREN OM ER EEN HAP VAN TE NEMEN. IK STA TE SHAKEN WANT DE SAUS LOOPT LANGS MIJN HANDEN. DIT IS ONGELOFELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
*spoof*
ONGELOFELIJK ik heb hier in mijn handen een HEMA HOTDOG, EEN HEMA HOTDOG DIE ZO ONGELOFELIJK HEET EN VET IS. IK GA PROBEREN OM ER EEN HAP VAN TE NEMEN. IK STA TE SHAKEN WANT DE SAUS LOOPT LANGS MIJN HANDEN. DIT IS ONGELOFELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
ik moest keihard lachen,. serieus.quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
*spoof*
Een appelkruimelvlaai voor de beveiligers?quote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Stephan123 het volgende:
Volgende week gaat hij hetzelfde doen maar dan neemt ie iets mee.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef kalinho het volgende:
Dit zou toch de ideale hyves tik zijn... Alberto raakt jouw vliegtuig aan, Beatrix
Ja of een automatisch wapen kopen van een pedofiel in hangar 127quote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
waarschijnlijk is de tegenzet voor dit nooit vertoonde spektakel een pedofiel die op jonge kinderen valt. te zien in de nieuwe episode van meneer stegemans.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef kalinho het volgende:
Dit zou toch de ideale hyves tik zijn... Alberto raakt jouw vliegtuig aan, Beatrix
eeey, zoals alberto vorig jaar al zei: das je goed recht!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
EN ELKE NEDERLANDER KAN HET OOK!!!!
wij ouwehoeren hij staat daar serieus... klein verschilquote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef Jarno het volgende:
Ga anders allemaal even in 6 topics 10.000 keer vertellen hoe zielig dit programma is en vervolgens de presentator beschuldigen van herhalinsgeilheid. Best humor. Op zich..
Koffiepasjes namakenquote:Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef Greetings het volgende:
Gaat dit volgende week nou serieus nog een keer uitgemolken worden?![]()
![]()
Wat wou hij nu nog meer doen dat een hele uitzending kan vullen? Gratis koffie scoren in de kantine daaro?![]()
Ouwehoeren wij?quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
wij ouwehoeren hij staat daar serieus... klein verschil.
je moeder?quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef Greetings het volgende:
Maareh.....wie reist er nou eigenlijk met dat vliegtuig zoal?
quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef Greetings het volgende:
Maareh.....wie reist er nou eigenlijk met dat vliegtuig zoal?
Ja, ze is momenteel vrij hè.quote:Op zondag 28 december 2008 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
"Hare Majesteit, Koningin Beatrix,
Ik heb uw vliegtuig aan kunnen raken."
Sterke openingszin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je iets anders verwacht dan.quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef 7eVeNL het volgende:
NEE! SBS hart van nederland OPENT HIER MEE!![]()
Had je anders verwacht van SBS?quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef 7eVeNL het volgende:
NEE! SBS hart van nederland OPENT HIER MEE!![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis dat ze bij HvN zeggen van wie het vliegtuig is.....
van onze ongelofelijke shakende koningin toch?quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis dat ze bij HvN zeggen van wie het vliegtuig is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |