quote:Op zondag 28 december 2008 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
*spoof*
Alberto die naar een HEMA stand loopt op Schiphol Plaza....
ONGELOFELIJK ik heb hier in mijn handen een HEMA HOTDOG, EEN HEMA HOTDOG DIE ZO ONGELOFELIJK HEET EN VET IS. IK GA PROBEREN OM ER EEN HAP VAN TE NEMEN. IK STA TE SHAKEN WANT DE SAUS LOOPT LANGS MIJN HANDEN. DIT IS ONGELOFELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
ONGELOOOOOOOOOOOOOOOOOFLIJK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
ONGELOOFLIJK DE VLIEGTUIG STAAT OP GOOGLEZ
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef BasEnAad het volgende:
Ik neuk NU met de koningin. En NIEMAND die er iets van zegt. Hallo, ik NEUK zomaar de koningin, zonder pasje. Dat mag ABSOLUUT niet, ik kom nu in HAAR klaar.
Ze begon ineens te trillen Patrickquote:Op zondag 28 december 2008 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
van onze ongelofelijke shakende koningin toch?
Waar verzinnen ze dat hij het vliegtuig is binnen gegaan?quote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef Movinghead het volgende:
De NOS is er ook snel bij http://teletekst.nos.nl/?117-01
OMG de NOS gaat er gewoon in meequote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef Movinghead het volgende:
De NOS is er ook snel bij http://teletekst.nos.nl/?117-01
Het blijft nieuws.quote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
OMG de NOS gaat er gewoon in mee
Tja...ff de rubbers checken he.quote:Op zondag 28 december 2008 22:51 schreef mrcool het volgende:
Zie hier de 'anonieme' collega van Alberto.
[ afbeelding ]
ik van basenaad. veel harder heb ik niet gelachen de afgelopen dagen.quote:
quote:
ROFLMAOBBQquote:
Geen mens die hem herkent joh, hij kan zo in zijn smaakpolitie-outfit langs de controle van Schiphol-Oost, ONGELOOOOOFFFFFFFFFFLLLIIIIJJJJJJJJKKKKKK!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja...ff de rubbers checken he.
"Volgende week dringt Alberto met Rob de keuken binnen van de Fokker 70, en er staan veel producten over datum in!"quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja...ff de rubbers checken he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |