quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef HighLander het volgende:
Het voorspel ook schijnt, dus dan zijn we toch wel aardig doorgedrongen tot de kern van de zaak.
Dacht ik zo.
bahquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef Kluts het volgende:
True. Doe mij maar een peuk.
Levenquote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
bahgeef mij maar liever een knuffel hoor
Ik ben heul liefquote:
Daar in de KLBquote:
Vanavond inhalen dusquote:Op maandag 29 december 2008 09:54 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin heeft wél vrij, dus vanmorgen de kou in zonder knuffel en kus...
Ga lekker wat eerder naar huis, ik heb wel zin in wat bonusknuffels hehehehe..quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef HighLander het volgende:
aardig doorgedrongen tot de kern van de zaak.
Hihi, hoiquote:
Tally komt wel bij me terug. She always hasquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Belsezar het volgende:
We zijn royaal te laat met onze begroeting Lit
Je krijgt ook altijd alle meiden he Litphoquote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tally komt wel bij me terug. She always has.
Nee. Alleen de goedequote:Op maandag 29 december 2008 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je krijgt ook altijd alle meiden he Litpho
Lekker dan.quote:
Net zoals een volk de regering krijgt die het verdient, krijgen mensen ook de partner die ze verdienen. Dus ik pleit onschuldquote:
En waar baseren ze dat op? Dingen die je in het verleden hebt gedaan? Of hoe je nu bent?quote:Op maandag 29 december 2008 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net zoals een volk de regering krijgt die het verdient, krijgen mensen ook de partner die ze verdienen. Dus ik pleit onschuld.
Het is altijd een momentopname. Of heb je een reputatie waar je ons over wil vertellen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En waar baseren ze dat op? Dingen die je in het verleden hebt gedaan? Of hoe je nu bent?
Pfew, gelukkigquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is altijd een momentopname. Of heb je een reputatie waar je ons over wil vertellen?.
Lekker ding! Hoe is het?quote:
Ik heb me wel eens beter gevoeldquote:
Heftig weekend en kerst gehad? Ik miste je smsjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeldMaar ik leef nog
En hoe is het met jou?
Mja sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heftig weekend en kerst gehad? Ik miste je smsjes
Goed, hard aan het werk heVandaag en morgen nog, zucht.
Dan maar met O&Nquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja sorry
Ik kijk uit naar 5 januari.. Kan ik weer werken.. dat vrij zijn is ook niet alles
Daar hebben we het nog wel even overquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maar met O&N
Ruilen voor vandaag en morgen?
Daar hebben we het nog wel over? Geen smsje gekregen, gisteren was je er niet eens en dan moeten we het erover hebben? Lekker zeg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel even over
Nou ik ben bang dat er weinig uit mijn handen zou komen..
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel over? Geen smsje gekregen, gisteren was je er niet eens en dan moeten we het erover hebben? Lekker zeg!![]()
Alsof ik hard werkhet kantoor is bezet door 10 mensen max. En dan ga ik echt niet hard werken
Zolang er niemand anders tikt wel ja..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is dit topic onderhand de openbare prive chat geworden tussen Tally en Belsezar
Ik zag het idd ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is dit topic onderhand de openbare prive chat geworden tussen Tally en Belsezar
Thanks Bob! U2 !quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef Bob1978 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Voor iedereen een gezond, gezellig, leuk, spannend, sexy, geil 2009 toegewenst!
Doe mij maar knuffelen en een peuk...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:45 schreef daanski82 het volgende:
Ik wens je ongelofelijke overwinningen, onvergetelijke orgasmes en wat jou verder allemaal maar blij maakt in 2009
goh bestaat dit nogquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk de mensen hier ook nog een gelukkkig nieuw jaar
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:14 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
goh bestaat dit nog? zie veel onbekende namen, maar goed, nog de beste wensen allemaal
DAAR ISSIE DANquote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Still going strong natuurlijk! Of niet CG?
Ok, vergeet dat strong maar
Tally, lekker ding!quote:
B.quote:
Eindelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
B.
Ik moet even wat zaken in het andere pand doen en daarna ben ik helemaal van jou
Duurde even.. Ging niet zoals geplandquote:
Gaat het dat ooit?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurde even.. Ging niet zoals gepland
Wel als mijn gewaardeerdequote:
Ik wil niet in herhaling vallen...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel als mijn gewaardeerdecollega zijn werk had gedaan..
Ik begin het me af te vragen..quote:
Haha.. wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Still going strong natuurlijk! Of niet CG?
Ok, vergeet dat strong maar
Maakt niet uit, het is geluktquote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurde even.. Ging niet zoals gepland
Nou?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. wat moet ik daar nou op zeggen
Beste wensen F.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Facilitator het volgende:
Hallootjes allemaal.... en de beste wensen nog, natuurlijk!
Mja.. Moest ook welquote:
Jij ook natuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Facilitator het volgende:
Hallootjes allemaal.... en de beste wensen nog, natuurlijk!
Jij bent een tijdje weggeweest toch? dus over welke date hebben we het?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou?
Hoe was de date trouwens gegaan CG?
Nee hoor, vorige week woensdag was ik er voor het laatst. Ik was/ben ziek.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent een tijdje weggeweest toch? dus over welke date hebben we het?
F ook de beste wensen
Loop de singles topics van afgelopen week maar naquote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
Nee hoor, vorige week woensdag was ik er voor het laatst. Ik was/ben ziek.
Ik dacht al tot ik je tweede zin zag. Normaal is CG zo liefquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Loop de singles topics van afgelopen week maar na
Nee maar het was erg gezellig
Hij is uhm zaterdag nog langs geweest.. en wss zie ik hem deze week gewoon op het werk.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht al tot ik je tweede zin zag. Normaal is CG zo lief
Ok, mooi zo! Voor herhaling vatbaar dus?
Leuk! Maar dit was dus niet die van in het centrum en toen hyves?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is uhm zaterdag nog langs geweest.. en wss zie ik hem deze week gewoon op het werk.
haha nee.. dit is een ander.. zie Singles .. staat nu een samenvattingquote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk! Maar dit was dus niet die van in het centrum en toen hyves?
Ik las het! Je hebt het er maar druk mee! Ik ben blij voor jequote:Op maandag 5 januari 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha nee.. dit is een ander.. zie Singles .. staat nu een samenvatting
Ach druk is het niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las het! Je hebt het er maar druk mee! Ik ben blij voor je
Neuh... Dat maakte me niet eens uit.. Ik bestelde op 3 december de Wii Fit.. Was in de winkel niet te koop..quote:
Ja idd.. Klootzakquote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef HighLander het volgende:
proest...... humor!
Communicatie blijft lastig
heeee kerel welkomquote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik zal hier maar vast weer posten.
Je komt altijd net te laatquote:
Eigenlijk wel, lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede voornemens?
In de SEX-SC?
Ligt voor de hand toch ?
Nog meer sex!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede voornemens?
In de SEX-SC?
Ligt voor de hand toch ?
quote:
Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JBquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zie je, dat hoef je hier helemaal niet te vragen van die voornemens!
Helaas niet, maar alles van gisteren ligt er nog en dat was nogal wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Bengeltjelief!![]()
Weer een dik pak sneeuw erbij?
Welk zinnetje is dat dan JB?quote:Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JB![]()
I aim to pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Bengeltjelief!![]()
Weer een dik pak sneeuw erbij?
[..]
Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JB![]()
Hier nog niks, alles is wel bevroren maar geen sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas niet, maar alles van gisteren ligt er nog en dat was nogal wat.
Dan zeg ik wel: Your wish is my commandquote:
Nee, nog steeds ziekquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is dat toch mooi, sneeuw en zon samen.![]()
Je zou je bijna zo voelen als op een wintersportvakantie.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kssst, kssst!!!! *pakt kruis en wijwater*
Niet zo zeuren, het is hier -14.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef daanski82 het volgende:
AAAAAAAA BRRRRRRR -10 hier in enschede, mijn ballen zijn diep inmijn lichaam gekropen :-S kippen zit in het nachthok. maar wel lekker geslapen.
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.quote:
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepquote:
harde tepelsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.
wat ga je vandaag allemaal doen bengeltje ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepIk proefde niks dus ik tabasco erin doen. Veelste veel merk ik vandaag
Die krimpen niet. Ze worden hard en ook niet alleen van kou.quote:
Ahh je vindt alleen het plaatje mooi. Kopen we wel ansichtkaarten voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Waarom? Ik vind dat mooi, ik hou echt niet van kou hoor. Geef mij maar warmte.
[..]
Niet zo zeuren, het is hier -14.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepIk proefde niks dus ik tabasco erin doen. Veelste veel merk ik vandaag
quote:
Erg interessant, poetsen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef daanski82 het volgende:
[..]
wat ga je vandaag allemaal doen bengeltje ?
Yep, dat geeft het hier aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh je vindt alleen het plaatje mooi. Kopen we wel ansichtkaarten voor
Min 14? Zelfs nu nog?
It clearly wasnt one of my brightest decisionsquote:
ben onderweg naar amersfoort waar ik weer ga werken en dan weer laat thuis kom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg interessant, poetsen.Moet wel zorgen dat ik recht blijf.
Bij het geringste voorover buigen met mijn hoofd gaat die bonken. Heerlijk zo'n hoofdpijn.![]()
En jij Daanski?
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, dat geeft het hier aan.Of het echt zo is?? Het is koud laten we het daarop houden.
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!
Wat is pararpenten? Ik zou kunnen gaan googlen natuurlijk maar....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ben onderweg naar amersfoort waar ik weer ga werken en dan weer laat thuis kom.
moet trouwends even met vriendje stax overleggen wanneer we in mei naar sauerland gaan. om een herhaal cursus parapenten te doen om daarna in juni naar zuid frankrijk te gaan en daar verder te gaan met parapenten.
beterschap met je hooftpijn
42 is ook een beetje TE .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!
Ik heb medelijden met mensen die nu uit een warm land aankomen op schiphol.
Lol.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaaktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.
ik vond de vochtige warme lucht van Bangkok al erg genoeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaakt1 keer in Brazilie heeft het ding 50 aangegeven en toen mijn vader in Algerije werkte gingen we weleens de woestijn in
Daar smolt het zand zelfs, om er vervolgens woestijnrozen van te vormen.
Niet vreemd toch met die zon van vandaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef daanski82 het volgende:
PFFFFF zit je lekker in de trein, zie volk met zonnebril op :-O
Prima, dat is voor andere mensen. Met dit weer heb ik energie te over, zo gauw het boven de 30 graden komt heeft mijn lichaam door dat het niets hoeft te doen om op temperatuur te blijven en ga ik in zomerslaap.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaakt1 keer in Brazilie heeft het ding 50 aangegeven en toen mijn vader in Algerije werkte gingen we weleens de woestijn in
Daar smolt het zand zelfs, om er vervolgens woestijnrozen van te vormen.
Mijn lichaam heeft voornamelijk opstartproblemen met deze kou die we nu hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima, dat is voor andere mensen. Met dit weer heb ik energie te over, zo gauw het boven de 30 graden komt heeft mijn lichaam door dat het niets hoeft te doen om op temperatuur te blijven en ga ik in zomerslaap.
* daanski82 geeft Tally een knuffel en bied haar water+paracetamol aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
Godver.. Ik heb me toch pijn in mn donder(mijn man zou zeggen waar zit je donder?)
Niet je bed uit willen komen omdat het daarbuiten koud is telt niet als opstartproblemen voor je lichaamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn lichaam heeft voornamelijk opstartproblemen met deze kou die we nu hebben
Goede vraag van je man. Nou vertel eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
Godver.. Ik heb me toch pijn in mn donder(mijn man zou zeggen waar zit je donder?)
Mag ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef daanski82 het volgende:
[..]
* daanski82 geeft Tally een knuffel en bied haar water+paracetamol aan.
In mn rug nu.. Net boven mijn heupenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goede vraag van je man. Nou vertel eens.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 gaat offline, ik kom aan in Amersfoort. groetjes en tot vanavond
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is dat toch mooi, sneeuw en zon samen.![]()
Je zou je bijna zo voelen als op een wintersportvakantie.
Zijn ze snachts in je huis geweest? Terwijl jullie thuis waren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:40 schreef daanski82 het volgende:
vanacht hebben we de politie over de vloer gehad, i.v.m. inbraak.
Dat is mooi kut.
dus ben lekker brak nu.(onder weg naar amersfoort voor werk)
Kut manquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef daanski82 het volgende:
nee de inbrekers zijn ergends tussen 10 en 18 geweest. maar ik kwampas om 23.00 uur thuis terwel vriendje al thuis was. ik zag het raam. waarop ik meteen zij "waar is de Ibook" en toen pas ging het balletje rollen.
YEP tis heel verveld dat het gebeurd is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Kut manWaarom kunnen mensen nu nooit met hun fikken van andermans zooi afblijven
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef daanski82 het volgende:
nee de inbrekers zijn ergends tussen 10 en 18 geweest. maar ik kwampas om 23.00 uur thuis terwel vriendje al thuis was. ik zag het raam. waarop ik meteen zij "waar is de Ibook" en toen pas ging het balletje rollen.
quote:
Stukken beterquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]Erop. Beter?
En goedemorgen natuurlijk!
Gelukkigquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Stukken beter
En Daan zulke mensen moeten ze echt ophangen
Ik word er sjago vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GelukkigWe kunnen het niet hebben natuurlijk dat Tally pijn heeft in d'r donder.
Ik was al ziek en sjago maar nu helemaal. Stom TMF draait barbie girlquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word er sjago vanMaar hej dat maakt niet uit he
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al ziek en sjago maar nu helemaal. Stom TMF draait barbie girlHonkbalknuppel iemand?
Daar word ik altijd wel melig vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al ziek en sjago maar nu helemaal. Stom TMF draait barbie girlHonkbalknuppel iemand?
Die jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
- Hi Barbie!
- Hi Ken!
- You wanna go for a ride?
- Sure, Ken!
- Jump in!
- Ha ha ha ha!
Dat heb je met een plastic kop hequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die ja
Nu 2 kwartjesLigt het nou aan mij of heeft die kerel nooit meer dan 3 gezichtsuitdrukkingen per clip?
Nu je het zegt! Het is net een GI Joe poppetje, compleet met kogelvrij vestquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Het is net een GI Joe poppetje, compleet met kogelvrij vest
GI Joe is inderdaad veel toffer! 2 kwartjes mag zijn schoenveters niet eens strikken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]Das ook de bedoeling he
Of was de bedoeling..
Mijn pc is heeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaag... Verdorrie..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GI Joe is inderdaad veel toffer! 2 kwartjes mag zijn schoenveters niet eens strikken.
Das niet erg, kan ik je een heel lang kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeee geven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn pc is heeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaag... Verdorrie..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das niet erg, kan ik je een heel lang kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeee geven.
ja heel flauw, ik ben ziek, so sue me
Ik heb net een nieuwe laptop (met Vista) thuis, dat is ook niet echt snel te noemen.. Ik denk dat ik hem maar downgrade naar XP..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn pc is heeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaag... Verdorrie..
quote:
quote:
Mijn laptop thuis met Vista werkt echt retesnelquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:34 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe laptop (met Vista) thuis, dat is ook niet echt snel te noemen.. Ik denk dat ik hem maar downgrade naar XP..
Geen flauw idee, ik wist het ook niet, vandaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laptop thuis met Vista werkt echt retesnel
Netwerk is hier gewoon traag.. Mijn collega heeft een backup aan laten staan en die kan ik nu niet uitzetten
En wat moet ik zeggen B.?
Waren we maar lekker bezigquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik wist het ook niet, vandaar
Misschien moet ik ook wat afkicken van de 10k Raptor schijf in mijn desktop....quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laptop thuis met Vista werkt echt retesnel
Netwerk is hier gewoon traag.. Mijn collega heeft een backup aan laten staan en die kan ik nu niet uitzetten
En wat moet ik zeggen B.?
Ja inderdaad!quote:
Dan slaat echt dat ding vast als ik die tape er uit ros..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook wat afkicken van de 10k Raptor schijf in mijn desktop....Zal wel es ff zien, er zat wel een XP downgrade set bij..
Netwerk traag? Ros gewoon die tape eruit joh, die dingen kunnen wel wat hebben...
quote:
Wanneer?quote:
Whehehehe.. Voorlopig nietquote:
Dan maar als ik terug ben uit Braziliequote:
Februari ga je geloof ik he?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maar als ik terug ben uit Brazilie
Klopt, 1 feb tot 1 mrt.quote:
Ik ga in maart naar Parijsquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, 1 feb tot 1 mrt.Kom ik terug lekker bruin terug
Wanneer komt het er dan van?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar Parijs
En we zijn bezig om een reisje te boeken naar Kroatië
Ik zal erop wachtenquote:
Dat wist je toch wel lekker dingquote:
Ik wist niet eens dat je wilde meetenquote:
Om je eer in heel te latenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je wilde meeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Maakt me niet uit hoorquote:
Ok, serieus. Lijkt me leukquote:
Gaan we een keer doen.. Alleen wanneer is nog niet bekend.. Reden heb ik je al eens gesmstquote:
Weet ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaan we een keer doen.. Alleen wanneer is nog niet bekend.. Reden heb ik je al eens gesmst
Geen rede om te twijfelen dacht ik zoquote:
O ja maar doelde ook niet op jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen rede om te twijfelen dacht ik zo
Weet ik ookquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
- Hi Barbie!
- Hi Ken!
- You wanna go for a ride?
- Sure, Ken!
- Jump in!
- Ha ha ha ha!
Toch nog iets leuks!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef daanski82 het volgende:
![]()
vriendje is onderweg met mijn nieuwe PC hardware
![]()
stax lekker werken van achter mijn core duo 3 Ghz :-D en mijn saphire 4850 videokaart
![]()
![]()
ikke ben nu zooooo blij
daar word ik weer blij van na die stomme inbrekerquote:
Juistquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef daanski82 het volgende:
[..]
daar word ik weer blij van na die stomme inbreker
Wachten tot ik eindelijk quality time krijg van mijn manquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:07 schreef daanski82 het volgende:
Tally je hebt gelijk:-p met je PM.
wat ga jij vanavond doen ?
Niets wat het tactisch wisselen van een stop niet kan oplossenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Wachten tot ik eindelijk quality time krijg van mijn man
Is de hele dag weggeweest en zet meteen zn pc aan toen hij klaar was met eten
Als ik al moeite moet dan dan mag hij zijn tijd houden..quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets wat het tactisch wisselen van een stop niet kan oplossen.
Google is my friend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat je het kent ook.
Oh ja, leenauto's zonder winterbanden in de sneeuw zijn nooit grappig.
Blij dat ik mijn eigen snak-japanner weer heb.
quote:
quote:Google Can't Find the Clitoris
Blogger and erotic filmmaker Tony Comstock (comstockfilms.com, not work safe) wanted to see what would happen when he searched for sex with the filters on. Disturbingly, he discovered that with SafeSearch turned on, Google delivered no - zero - results for the word "clitoris," but 33 million "safe" results for the word "penis". Which leaves us all wondering why a penis is somehow safer than a clitoris. True, one could argue that because the penis is a biological reproductive organ and the clitoris is not - she exists purely for female pleasure - that one might want to protect "the children" from knowing about it. Susie Bright said that the word "clit" was the new four-letter word.
Maybe it's just a glitch. Or maybe clitoris really is a myth, after all.
Sex zonder knuffelen ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Knuffelen zonder sex is ook fijn
Tally!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:59 schreef Tally het volgende:
Mogguh! Goede nietWant mijn auto is net kort gereden..
ALWEERGelukkig heb ik niets..
Nou ja de Smart zit aan de voorkant in elkaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tally!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb je niets maar wat naar zegHoe erg is het?
Morgen Bengeltjelief![]()
En het was niet jouw schuld? Kwam het door gladheid?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja de Smart zit aan de voorkant in elkaar
Om 12 uur ben ik vrij en ga ik hem wegbrengen
Nee ze reed door rood..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het was niet jouw schuld? Kwam het door gladheid?
Stomme wijven ookquote:
Ja de vorige keer hield ik er een hersenschudding aan overquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stomme wijven ook![]()
Maar gelukkig heb je niets. Daar gaat het omMaar ja nu al dat gezeik naderhand is zo vervelend
Gelukkig nu nks, wel flink geschrokken zeker? Met hoe hard ging het?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de vorige keer hield ik er een hersenschudding aan over
Het ging niet zo hard.. Meer de schrik van huhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig nu nks, wel flink geschrokken zeker? Met hoe hard ging het?
Was zij wel gewond? Of alleen maar hysterisch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Het ging niet zo hard.. Meer de schrik van huhIk deed gewoon hoe het moet!!!
Mja.. Die schrik was snel weg toen zij in paniek raakte
Gewoon hysterisch..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was zij wel gewond? Of alleen maar hysterisch?
En zij reed nog wel door roodquote:
Mja gelukkig reed ik niet zo hard en had zij me gezien en was ze al begonnen met afremmen..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En zij reed nog wel door roodZe zag het aankomen de doos
Pff, weer een goed begin van de dag dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja gelukkig reed ik niet zo hard en had zij me gezien en was ze al begonnen met afremmen..
Maar helaas te laat.. Ik baal er wel van ook al is het niet mijn eigen auto..
Gedoe altijd..
Ja kan ik me voorstellen. Maar gelukkig is er verder niks behalve papierwerkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja gelukkig reed ik niet zo hard en had zij me gezien en was ze al begonnen met afremmen..
Maar helaas te laat.. Ik baal er wel van ook al is het niet mijn eigen auto..
Gedoe altijd..
Guitar Tallyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:19 schreef Tally het volgende:
Zo.. Auto weggebracht.. en even wezen lopen in de stad.. mn camera meegenomen..
En meteen wat leuke fotootjes gemaaktO en Guitar Hero gekocht..
Eens kijken of het wat is
Tot nu toe suck ik big timequote:
En nu moeten we allemaal verbaasd zijn?quote:
Nee.. Was meer een woordgarpjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nu moeten we allemaal verbaasd zijn?
Ja goehoedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:34 schreef daanski82 het volgende:
en hoe gaat het nu met je gitar hero tally ?
Ik heb geen meeting gehad tot frustratie van sommigequote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef daanski82 het volgende:
welke Meet ik heb van het weeken nu weer gemist ? :-p
Een beetje!quote:
Bijna.. 12 uurquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef daanski82 het volgende:
goed morgen, de week is weer lekker door midden.
Oef.. Dan ben je weer lekker op tijd klaar ja..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef daanski82 het volgende:
ik zelf werk van 12.15 tot 20.45 dus ja word weer een late.
* JB wil ook wel even knuffelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje wil nu wel iemand voor te knuffelen, seks mag even weggelaten worden.
* knuffeltquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje wil nu wel iemand voor te knuffelen, seks mag even weggelaten worden.
Maar toch vind ik je wel een schatje hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
* knuffelt.
.
. *
-edit- mooi op tijd, Lit.
Zoenenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar toch vind ik je wel een schatje hoor.![]()
Zoenen?
Ik durf allesquote:Op maandag 26 januari 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat het een heftige vrijpartij wordt. Durf je dat aan?
Dit komt toch wat onzekertjes over. Maar dat kan er natuurlijk wel uitgewerkt worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik durf alles. Bijna alles. Meestal.
" desnoods met harde hand " ?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit komt toch wat onzekertjes over. Maar dat kan er natuurlijk wel uitgewerkt worden.
ook goede morgen :-pquote:Op donderdag 29 januari 2009 03:52 schreef HighLander het volgende:
[..]
" desnoods met harde hand " ?
Pruttel... hier zeker ook al stil
Ja B. heeft al weer andere te doen johquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef daanski82 het volgende:
zooo was ik weer, maar telaat ben ik bang
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:07 schreef navigator het volgende:
Kan ik mij hier nog even laten afzuigen door een lekker fris meisje voor ik naar mijn werk ga?
Ontzettend druk! DOE DR ES WAT AAN! Ban dr een paar ofzo..quote:
En dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ontzettend druk! DOE DR ES WAT AAN! Ban dr een paar ofzo..
Dan word het hier rustigerquote:
goede morgen,quote:
Dan pas!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:49 schreef daanski82 het volgende:
[..]
goede morgen,
ikke heb ondeugende plannen voor dit jaar :-p en dat gaat gebeuren na de zomervak in Moordrecht![]()
ik wil eerst even langs de sportschoolquote:
En dan moet hij tot die tijd maar wachtenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:54 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ik wil eerst even langs de sportschool
voor de conditie en uithoudings vermogen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |