heeee kerel welkomquote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik zal hier maar vast weer posten.
Je komt altijd net te laatquote:
Eigenlijk wel, lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede voornemens?
In de SEX-SC?
Ligt voor de hand toch ?
Nog meer sex!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede voornemens?
In de SEX-SC?
Ligt voor de hand toch ?
quote:
Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JBquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zie je, dat hoef je hier helemaal niet te vragen van die voornemens!
Helaas niet, maar alles van gisteren ligt er nog en dat was nogal wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Bengeltjelief!![]()
Weer een dik pak sneeuw erbij?
Welk zinnetje is dat dan JB?quote:Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JB![]()
I aim to pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Bengeltjelief!![]()
Weer een dik pak sneeuw erbij?
[..]
Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JB![]()
Hier nog niks, alles is wel bevroren maar geen sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas niet, maar alles van gisteren ligt er nog en dat was nogal wat.
Dan zeg ik wel: Your wish is my commandquote:
Nee, nog steeds ziekquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is dat toch mooi, sneeuw en zon samen.![]()
Je zou je bijna zo voelen als op een wintersportvakantie.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kssst, kssst!!!! *pakt kruis en wijwater*
Niet zo zeuren, het is hier -14.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef daanski82 het volgende:
AAAAAAAA BRRRRRRR -10 hier in enschede, mijn ballen zijn diep inmijn lichaam gekropen :-S kippen zit in het nachthok. maar wel lekker geslapen.
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.quote:
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepquote:
harde tepelsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.
wat ga je vandaag allemaal doen bengeltje ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepIk proefde niks dus ik tabasco erin doen. Veelste veel merk ik vandaag
Die krimpen niet. Ze worden hard en ook niet alleen van kou.quote:
Ahh je vindt alleen het plaatje mooi. Kopen we wel ansichtkaarten voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Waarom? Ik vind dat mooi, ik hou echt niet van kou hoor. Geef mij maar warmte.
[..]
Niet zo zeuren, het is hier -14.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepIk proefde niks dus ik tabasco erin doen. Veelste veel merk ik vandaag
quote:
Erg interessant, poetsen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef daanski82 het volgende:
[..]
wat ga je vandaag allemaal doen bengeltje ?
Yep, dat geeft het hier aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh je vindt alleen het plaatje mooi. Kopen we wel ansichtkaarten voor
Min 14? Zelfs nu nog?
It clearly wasnt one of my brightest decisionsquote:
ben onderweg naar amersfoort waar ik weer ga werken en dan weer laat thuis kom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg interessant, poetsen.Moet wel zorgen dat ik recht blijf.
Bij het geringste voorover buigen met mijn hoofd gaat die bonken. Heerlijk zo'n hoofdpijn.![]()
En jij Daanski?
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, dat geeft het hier aan.Of het echt zo is?? Het is koud laten we het daarop houden.
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!
Wat is pararpenten? Ik zou kunnen gaan googlen natuurlijk maar....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ben onderweg naar amersfoort waar ik weer ga werken en dan weer laat thuis kom.
moet trouwends even met vriendje stax overleggen wanneer we in mei naar sauerland gaan. om een herhaal cursus parapenten te doen om daarna in juni naar zuid frankrijk te gaan en daar verder te gaan met parapenten.
beterschap met je hooftpijn
42 is ook een beetje TE .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!
Ik heb medelijden met mensen die nu uit een warm land aankomen op schiphol.
Lol.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaaktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.
ik vond de vochtige warme lucht van Bangkok al erg genoeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaakt1 keer in Brazilie heeft het ding 50 aangegeven en toen mijn vader in Algerije werkte gingen we weleens de woestijn in
Daar smolt het zand zelfs, om er vervolgens woestijnrozen van te vormen.
Niet vreemd toch met die zon van vandaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef daanski82 het volgende:
PFFFFF zit je lekker in de trein, zie volk met zonnebril op :-O
Prima, dat is voor andere mensen. Met dit weer heb ik energie te over, zo gauw het boven de 30 graden komt heeft mijn lichaam door dat het niets hoeft te doen om op temperatuur te blijven en ga ik in zomerslaap.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaakt1 keer in Brazilie heeft het ding 50 aangegeven en toen mijn vader in Algerije werkte gingen we weleens de woestijn in
Daar smolt het zand zelfs, om er vervolgens woestijnrozen van te vormen.
Mijn lichaam heeft voornamelijk opstartproblemen met deze kou die we nu hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima, dat is voor andere mensen. Met dit weer heb ik energie te over, zo gauw het boven de 30 graden komt heeft mijn lichaam door dat het niets hoeft te doen om op temperatuur te blijven en ga ik in zomerslaap.
* daanski82 geeft Tally een knuffel en bied haar water+paracetamol aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
Godver.. Ik heb me toch pijn in mn donder(mijn man zou zeggen waar zit je donder?)
Niet je bed uit willen komen omdat het daarbuiten koud is telt niet als opstartproblemen voor je lichaamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn lichaam heeft voornamelijk opstartproblemen met deze kou die we nu hebben
Goede vraag van je man. Nou vertel eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
Godver.. Ik heb me toch pijn in mn donder(mijn man zou zeggen waar zit je donder?)
Mag ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef daanski82 het volgende:
[..]
* daanski82 geeft Tally een knuffel en bied haar water+paracetamol aan.
In mn rug nu.. Net boven mijn heupenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goede vraag van je man. Nou vertel eens.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:46 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 gaat offline, ik kom aan in Amersfoort. groetjes en tot vanavond
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is dat toch mooi, sneeuw en zon samen.![]()
Je zou je bijna zo voelen als op een wintersportvakantie.
Zijn ze snachts in je huis geweest? Terwijl jullie thuis waren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:40 schreef daanski82 het volgende:
vanacht hebben we de politie over de vloer gehad, i.v.m. inbraak.
Dat is mooi kut.
dus ben lekker brak nu.(onder weg naar amersfoort voor werk)
Kut manquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef daanski82 het volgende:
nee de inbrekers zijn ergends tussen 10 en 18 geweest. maar ik kwampas om 23.00 uur thuis terwel vriendje al thuis was. ik zag het raam. waarop ik meteen zij "waar is de Ibook" en toen pas ging het balletje rollen.
YEP tis heel verveld dat het gebeurd is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Kut manWaarom kunnen mensen nu nooit met hun fikken van andermans zooi afblijven
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:54 schreef daanski82 het volgende:
nee de inbrekers zijn ergends tussen 10 en 18 geweest. maar ik kwampas om 23.00 uur thuis terwel vriendje al thuis was. ik zag het raam. waarop ik meteen zij "waar is de Ibook" en toen pas ging het balletje rollen.
quote:
Stukken beterquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]Erop. Beter?
En goedemorgen natuurlijk!
Gelukkigquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Stukken beter
En Daan zulke mensen moeten ze echt ophangen
Ik word er sjago vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GelukkigWe kunnen het niet hebben natuurlijk dat Tally pijn heeft in d'r donder.
Ik was al ziek en sjago maar nu helemaal. Stom TMF draait barbie girlquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word er sjago vanMaar hej dat maakt niet uit he
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al ziek en sjago maar nu helemaal. Stom TMF draait barbie girlHonkbalknuppel iemand?
Daar word ik altijd wel melig vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was al ziek en sjago maar nu helemaal. Stom TMF draait barbie girlHonkbalknuppel iemand?
Die jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
- Hi Barbie!
- Hi Ken!
- You wanna go for a ride?
- Sure, Ken!
- Jump in!
- Ha ha ha ha!
Dat heb je met een plastic kop hequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die ja
Nu 2 kwartjesLigt het nou aan mij of heeft die kerel nooit meer dan 3 gezichtsuitdrukkingen per clip?
Nu je het zegt! Het is net een GI Joe poppetje, compleet met kogelvrij vestquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Het is net een GI Joe poppetje, compleet met kogelvrij vest
GI Joe is inderdaad veel toffer! 2 kwartjes mag zijn schoenveters niet eens strikken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]Das ook de bedoeling he
Of was de bedoeling..
Mijn pc is heeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaag... Verdorrie..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GI Joe is inderdaad veel toffer! 2 kwartjes mag zijn schoenveters niet eens strikken.
Das niet erg, kan ik je een heel lang kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeee geven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn pc is heeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaag... Verdorrie..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das niet erg, kan ik je een heel lang kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeee geven.
ja heel flauw, ik ben ziek, so sue me
Ik heb net een nieuwe laptop (met Vista) thuis, dat is ook niet echt snel te noemen.. Ik denk dat ik hem maar downgrade naar XP..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn pc is heeeeeeel traaaaaaaaaaaaaaag... Verdorrie..
quote:
quote:
Mijn laptop thuis met Vista werkt echt retesnelquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:34 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe laptop (met Vista) thuis, dat is ook niet echt snel te noemen.. Ik denk dat ik hem maar downgrade naar XP..
Geen flauw idee, ik wist het ook niet, vandaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laptop thuis met Vista werkt echt retesnel
Netwerk is hier gewoon traag.. Mijn collega heeft een backup aan laten staan en die kan ik nu niet uitzetten
En wat moet ik zeggen B.?
Waren we maar lekker bezigquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik wist het ook niet, vandaar
Misschien moet ik ook wat afkicken van de 10k Raptor schijf in mijn desktop....quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laptop thuis met Vista werkt echt retesnel
Netwerk is hier gewoon traag.. Mijn collega heeft een backup aan laten staan en die kan ik nu niet uitzetten
En wat moet ik zeggen B.?
Ja inderdaad!quote:
Dan slaat echt dat ding vast als ik die tape er uit ros..quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook wat afkicken van de 10k Raptor schijf in mijn desktop....Zal wel es ff zien, er zat wel een XP downgrade set bij..
Netwerk traag? Ros gewoon die tape eruit joh, die dingen kunnen wel wat hebben...
quote:
Wanneer?quote:
Whehehehe.. Voorlopig nietquote:
Dan maar als ik terug ben uit Braziliequote:
Februari ga je geloof ik he?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maar als ik terug ben uit Brazilie
Klopt, 1 feb tot 1 mrt.quote:
Ik ga in maart naar Parijsquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, 1 feb tot 1 mrt.Kom ik terug lekker bruin terug
Wanneer komt het er dan van?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga in maart naar Parijs
En we zijn bezig om een reisje te boeken naar Kroatië
Ik zal erop wachtenquote:
Dat wist je toch wel lekker dingquote:
Ik wist niet eens dat je wilde meetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |