heeee kerel welkomquote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik zal hier maar vast weer posten.
Je komt altijd net te laatquote:
Eigenlijk wel, lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede voornemens?
In de SEX-SC?
Ligt voor de hand toch ?
Nog meer sex!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede voornemens?
In de SEX-SC?
Ligt voor de hand toch ?
quote:
Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JBquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zie je, dat hoef je hier helemaal niet te vragen van die voornemens!
Helaas niet, maar alles van gisteren ligt er nog en dat was nogal wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Bengeltjelief!![]()
Weer een dik pak sneeuw erbij?
Welk zinnetje is dat dan JB?quote:Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JB![]()
I aim to pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Bengeltjelief!![]()
Weer een dik pak sneeuw erbij?
[..]
Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JB![]()
Hier nog niks, alles is wel bevroren maar geen sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas niet, maar alles van gisteren ligt er nog en dat was nogal wat.
Dan zeg ik wel: Your wish is my commandquote:
Nee, nog steeds ziekquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is dat toch mooi, sneeuw en zon samen.![]()
Je zou je bijna zo voelen als op een wintersportvakantie.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kssst, kssst!!!! *pakt kruis en wijwater*
Niet zo zeuren, het is hier -14.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef daanski82 het volgende:
AAAAAAAA BRRRRRRR -10 hier in enschede, mijn ballen zijn diep inmijn lichaam gekropen :-S kippen zit in het nachthok. maar wel lekker geslapen.
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |