quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef HighLander het volgende:
Het voorspel ook schijnt, dus dan zijn we toch wel aardig doorgedrongen tot de kern van de zaak.
Dacht ik zo.
bahquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef Kluts het volgende:
True. Doe mij maar een peuk.
Levenquote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
bahgeef mij maar liever een knuffel hoor
Ik ben heul liefquote:
Daar in de KLBquote:
Vanavond inhalen dusquote:Op maandag 29 december 2008 09:54 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin heeft wél vrij, dus vanmorgen de kou in zonder knuffel en kus...
Ga lekker wat eerder naar huis, ik heb wel zin in wat bonusknuffels hehehehe..quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef HighLander het volgende:
aardig doorgedrongen tot de kern van de zaak.
Hihi, hoiquote:
Tally komt wel bij me terug. She always hasquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Belsezar het volgende:
We zijn royaal te laat met onze begroeting Lit
Je krijgt ook altijd alle meiden he Litphoquote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tally komt wel bij me terug. She always has.
Nee. Alleen de goedequote:Op maandag 29 december 2008 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je krijgt ook altijd alle meiden he Litpho
Lekker dan.quote:
Net zoals een volk de regering krijgt die het verdient, krijgen mensen ook de partner die ze verdienen. Dus ik pleit onschuldquote:
En waar baseren ze dat op? Dingen die je in het verleden hebt gedaan? Of hoe je nu bent?quote:Op maandag 29 december 2008 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net zoals een volk de regering krijgt die het verdient, krijgen mensen ook de partner die ze verdienen. Dus ik pleit onschuld.
Het is altijd een momentopname. Of heb je een reputatie waar je ons over wil vertellen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En waar baseren ze dat op? Dingen die je in het verleden hebt gedaan? Of hoe je nu bent?
Pfew, gelukkigquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is altijd een momentopname. Of heb je een reputatie waar je ons over wil vertellen?.
Lekker ding! Hoe is het?quote:
Ik heb me wel eens beter gevoeldquote:
Heftig weekend en kerst gehad? Ik miste je smsjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeldMaar ik leef nog
En hoe is het met jou?
Mja sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heftig weekend en kerst gehad? Ik miste je smsjes
Goed, hard aan het werk heVandaag en morgen nog, zucht.
Dan maar met O&Nquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja sorry
Ik kijk uit naar 5 januari.. Kan ik weer werken.. dat vrij zijn is ook niet alles
Daar hebben we het nog wel even overquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maar met O&N
Ruilen voor vandaag en morgen?
Daar hebben we het nog wel over? Geen smsje gekregen, gisteren was je er niet eens en dan moeten we het erover hebben? Lekker zeg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel even over
Nou ik ben bang dat er weinig uit mijn handen zou komen..
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel over? Geen smsje gekregen, gisteren was je er niet eens en dan moeten we het erover hebben? Lekker zeg!![]()
Alsof ik hard werkhet kantoor is bezet door 10 mensen max. En dan ga ik echt niet hard werken
Zolang er niemand anders tikt wel ja..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is dit topic onderhand de openbare prive chat geworden tussen Tally en Belsezar
Ik zag het idd ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is dit topic onderhand de openbare prive chat geworden tussen Tally en Belsezar
Thanks Bob! U2 !quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef Bob1978 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Voor iedereen een gezond, gezellig, leuk, spannend, sexy, geil 2009 toegewenst!
Doe mij maar knuffelen en een peuk...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:45 schreef daanski82 het volgende:
Ik wens je ongelofelijke overwinningen, onvergetelijke orgasmes en wat jou verder allemaal maar blij maakt in 2009
goh bestaat dit nogquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk de mensen hier ook nog een gelukkkig nieuw jaar
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:14 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
goh bestaat dit nog? zie veel onbekende namen, maar goed, nog de beste wensen allemaal
DAAR ISSIE DANquote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Still going strong natuurlijk! Of niet CG?
Ok, vergeet dat strong maar
Tally, lekker ding!quote:
B.quote:
Eindelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
B.
Ik moet even wat zaken in het andere pand doen en daarna ben ik helemaal van jou
Duurde even.. Ging niet zoals geplandquote:
Gaat het dat ooit?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurde even.. Ging niet zoals gepland
Wel als mijn gewaardeerdequote:
Ik wil niet in herhaling vallen...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel als mijn gewaardeerdecollega zijn werk had gedaan..
Ik begin het me af te vragen..quote:
Haha.. wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Still going strong natuurlijk! Of niet CG?
Ok, vergeet dat strong maar
Maakt niet uit, het is geluktquote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurde even.. Ging niet zoals gepland
Nou?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. wat moet ik daar nou op zeggen
Beste wensen F.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Facilitator het volgende:
Hallootjes allemaal.... en de beste wensen nog, natuurlijk!
Mja.. Moest ook welquote:
Jij ook natuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Facilitator het volgende:
Hallootjes allemaal.... en de beste wensen nog, natuurlijk!
Jij bent een tijdje weggeweest toch? dus over welke date hebben we het?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou?
Hoe was de date trouwens gegaan CG?
Nee hoor, vorige week woensdag was ik er voor het laatst. Ik was/ben ziek.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent een tijdje weggeweest toch? dus over welke date hebben we het?
F ook de beste wensen
Loop de singles topics van afgelopen week maar naquote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
Nee hoor, vorige week woensdag was ik er voor het laatst. Ik was/ben ziek.
Ik dacht al tot ik je tweede zin zag. Normaal is CG zo liefquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Loop de singles topics van afgelopen week maar na
Nee maar het was erg gezellig
Hij is uhm zaterdag nog langs geweest.. en wss zie ik hem deze week gewoon op het werk.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht al tot ik je tweede zin zag. Normaal is CG zo lief
Ok, mooi zo! Voor herhaling vatbaar dus?
Leuk! Maar dit was dus niet die van in het centrum en toen hyves?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is uhm zaterdag nog langs geweest.. en wss zie ik hem deze week gewoon op het werk.
haha nee.. dit is een ander.. zie Singles .. staat nu een samenvattingquote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk! Maar dit was dus niet die van in het centrum en toen hyves?
Ik las het! Je hebt het er maar druk mee! Ik ben blij voor jequote:Op maandag 5 januari 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha nee.. dit is een ander.. zie Singles .. staat nu een samenvatting
Ach druk is het niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las het! Je hebt het er maar druk mee! Ik ben blij voor je
Neuh... Dat maakte me niet eens uit.. Ik bestelde op 3 december de Wii Fit.. Was in de winkel niet te koop..quote:
Ja idd.. Klootzakquote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef HighLander het volgende:
proest...... humor!
Communicatie blijft lastig
heeee kerel welkomquote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik zal hier maar vast weer posten.
Je komt altijd net te laatquote:
Eigenlijk wel, lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede voornemens?
In de SEX-SC?
Ligt voor de hand toch ?
Nog meer sex!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goede voornemens?
In de SEX-SC?
Ligt voor de hand toch ?
quote:
Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JBquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zie je, dat hoef je hier helemaal niet te vragen van die voornemens!
Helaas niet, maar alles van gisteren ligt er nog en dat was nogal wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Bengeltjelief!![]()
Weer een dik pak sneeuw erbij?
Welk zinnetje is dat dan JB?quote:Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JB![]()
I aim to pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Bengeltjelief!![]()
Weer een dik pak sneeuw erbij?
[..]
Ik zou een zinnetje willen zeggen maar daar heb jij copyright op heb je ooit gezegd JB![]()
Hier nog niks, alles is wel bevroren maar geen sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helaas niet, maar alles van gisteren ligt er nog en dat was nogal wat.
Dan zeg ik wel: Your wish is my commandquote:
Nee, nog steeds ziekquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is dat toch mooi, sneeuw en zon samen.![]()
Je zou je bijna zo voelen als op een wintersportvakantie.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kssst, kssst!!!! *pakt kruis en wijwater*
Niet zo zeuren, het is hier -14.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef daanski82 het volgende:
AAAAAAAA BRRRRRRR -10 hier in enschede, mijn ballen zijn diep inmijn lichaam gekropen :-S kippen zit in het nachthok. maar wel lekker geslapen.
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.quote:
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepquote:
harde tepelsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.
wat ga je vandaag allemaal doen bengeltje ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb dan geen ballen die mijn lichaam intrekken, of andere dingen die door de kou krimpen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepIk proefde niks dus ik tabasco erin doen. Veelste veel merk ik vandaag
Die krimpen niet. Ze worden hard en ook niet alleen van kou.quote:
Ahh je vindt alleen het plaatje mooi. Kopen we wel ansichtkaarten voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Waarom? Ik vind dat mooi, ik hou echt niet van kou hoor. Geef mij maar warmte.
[..]
Niet zo zeuren, het is hier -14.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gisteren heb ik ook een foutje gemaakt met de soepIk proefde niks dus ik tabasco erin doen. Veelste veel merk ik vandaag
quote:
Erg interessant, poetsen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef daanski82 het volgende:
[..]
wat ga je vandaag allemaal doen bengeltje ?
Yep, dat geeft het hier aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh je vindt alleen het plaatje mooi. Kopen we wel ansichtkaarten voor
Min 14? Zelfs nu nog?
It clearly wasnt one of my brightest decisionsquote:
ben onderweg naar amersfoort waar ik weer ga werken en dan weer laat thuis kom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg interessant, poetsen.Moet wel zorgen dat ik recht blijf.
Bij het geringste voorover buigen met mijn hoofd gaat die bonken. Heerlijk zo'n hoofdpijn.![]()
En jij Daanski?
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, dat geeft het hier aan.Of het echt zo is?? Het is koud laten we het daarop houden.
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!
Wat is pararpenten? Ik zou kunnen gaan googlen natuurlijk maar....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ben onderweg naar amersfoort waar ik weer ga werken en dan weer laat thuis kom.
moet trouwends even met vriendje stax overleggen wanneer we in mei naar sauerland gaan. om een herhaal cursus parapenten te doen om daarna in juni naar zuid frankrijk te gaan en daar verder te gaan met parapenten.
beterschap met je hooftpijn
42 is ook een beetje TE .quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn neefje Pablo aan de lijn en hij had het over 42 graden. Wat een verschil!
Ik heb medelijden met mensen die nu uit een warm land aankomen op schiphol.
Lol.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaaktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij mag het hebben. Bij 42 graden vind je ergens in mijn testament instructies om mijn lichaam zo snel mogelijk naar een koelcel te brengen, op eigen kracht gaat dat dan echt niet meer gebeuren.
ik vond de vochtige warme lucht van Bangkok al erg genoeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaakt1 keer in Brazilie heeft het ding 50 aangegeven en toen mijn vader in Algerije werkte gingen we weleens de woestijn in
Daar smolt het zand zelfs, om er vervolgens woestijnrozen van te vormen.
Niet vreemd toch met die zon van vandaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef daanski82 het volgende:
PFFFFF zit je lekker in de trein, zie volk met zonnebril op :-O
Prima, dat is voor andere mensen. Met dit weer heb ik energie te over, zo gauw het boven de 30 graden komt heeft mijn lichaam door dat het niets hoeft te doen om op temperatuur te blijven en ga ik in zomerslaap.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg warm maar ik heb warmer meegemaakt1 keer in Brazilie heeft het ding 50 aangegeven en toen mijn vader in Algerije werkte gingen we weleens de woestijn in
Daar smolt het zand zelfs, om er vervolgens woestijnrozen van te vormen.
Mijn lichaam heeft voornamelijk opstartproblemen met deze kou die we nu hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima, dat is voor andere mensen. Met dit weer heb ik energie te over, zo gauw het boven de 30 graden komt heeft mijn lichaam door dat het niets hoeft te doen om op temperatuur te blijven en ga ik in zomerslaap.
* daanski82 geeft Tally een knuffel en bied haar water+paracetamol aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
Godver.. Ik heb me toch pijn in mn donder(mijn man zou zeggen waar zit je donder?)
Niet je bed uit willen komen omdat het daarbuiten koud is telt niet als opstartproblemen voor je lichaamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn lichaam heeft voornamelijk opstartproblemen met deze kou die we nu hebben
Goede vraag van je man. Nou vertel eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:24 schreef Tally het volgende:
Godver.. Ik heb me toch pijn in mn donder(mijn man zou zeggen waar zit je donder?)
Mag ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef daanski82 het volgende:
[..]
* daanski82 geeft Tally een knuffel en bied haar water+paracetamol aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |