quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef HighLander het volgende:
Het voorspel ook schijnt, dus dan zijn we toch wel aardig doorgedrongen tot de kern van de zaak.
Dacht ik zo.
bahquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef Kluts het volgende:
True. Doe mij maar een peuk.
Levenquote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
bahgeef mij maar liever een knuffel hoor
Ik ben heul liefquote:
Daar in de KLBquote:
Vanavond inhalen dusquote:Op maandag 29 december 2008 09:54 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin heeft wél vrij, dus vanmorgen de kou in zonder knuffel en kus...
Ga lekker wat eerder naar huis, ik heb wel zin in wat bonusknuffels hehehehe..quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef HighLander het volgende:
aardig doorgedrongen tot de kern van de zaak.
Hihi, hoiquote:
Tally komt wel bij me terug. She always hasquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Belsezar het volgende:
We zijn royaal te laat met onze begroeting Lit
Je krijgt ook altijd alle meiden he Litphoquote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tally komt wel bij me terug. She always has.
Nee. Alleen de goedequote:Op maandag 29 december 2008 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je krijgt ook altijd alle meiden he Litpho
Lekker dan.quote:
Net zoals een volk de regering krijgt die het verdient, krijgen mensen ook de partner die ze verdienen. Dus ik pleit onschuldquote:
En waar baseren ze dat op? Dingen die je in het verleden hebt gedaan? Of hoe je nu bent?quote:Op maandag 29 december 2008 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net zoals een volk de regering krijgt die het verdient, krijgen mensen ook de partner die ze verdienen. Dus ik pleit onschuld.
Het is altijd een momentopname. Of heb je een reputatie waar je ons over wil vertellen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En waar baseren ze dat op? Dingen die je in het verleden hebt gedaan? Of hoe je nu bent?
Pfew, gelukkigquote:Op maandag 29 december 2008 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is altijd een momentopname. Of heb je een reputatie waar je ons over wil vertellen?.
Lekker ding! Hoe is het?quote:
Ik heb me wel eens beter gevoeldquote:
Heftig weekend en kerst gehad? Ik miste je smsjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeldMaar ik leef nog
En hoe is het met jou?
Mja sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heftig weekend en kerst gehad? Ik miste je smsjes
Goed, hard aan het werk heVandaag en morgen nog, zucht.
Dan maar met O&Nquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja sorry
Ik kijk uit naar 5 januari.. Kan ik weer werken.. dat vrij zijn is ook niet alles
Daar hebben we het nog wel even overquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maar met O&N
Ruilen voor vandaag en morgen?
Daar hebben we het nog wel over? Geen smsje gekregen, gisteren was je er niet eens en dan moeten we het erover hebben? Lekker zeg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel even over
Nou ik ben bang dat er weinig uit mijn handen zou komen..
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog wel over? Geen smsje gekregen, gisteren was je er niet eens en dan moeten we het erover hebben? Lekker zeg!![]()
Alsof ik hard werkhet kantoor is bezet door 10 mensen max. En dan ga ik echt niet hard werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |