Zolang er niemand anders tikt wel ja..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is dit topic onderhand de openbare prive chat geworden tussen Tally en Belsezar
Ik zag het idd ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is dit topic onderhand de openbare prive chat geworden tussen Tally en Belsezar
Thanks Bob! U2 !quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef Bob1978 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Voor iedereen een gezond, gezellig, leuk, spannend, sexy, geil 2009 toegewenst!
Doe mij maar knuffelen en een peuk...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:45 schreef daanski82 het volgende:
Ik wens je ongelofelijke overwinningen, onvergetelijke orgasmes en wat jou verder allemaal maar blij maakt in 2009
goh bestaat dit nogquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk de mensen hier ook nog een gelukkkig nieuw jaar
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:14 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
goh bestaat dit nog? zie veel onbekende namen, maar goed, nog de beste wensen allemaal
DAAR ISSIE DANquote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Still going strong natuurlijk! Of niet CG?
Ok, vergeet dat strong maar
Tally, lekker ding!quote:
B.quote:
Eindelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
B.
Ik moet even wat zaken in het andere pand doen en daarna ben ik helemaal van jou
Duurde even.. Ging niet zoals geplandquote:
Gaat het dat ooit?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurde even.. Ging niet zoals gepland
Wel als mijn gewaardeerdequote:
Ik wil niet in herhaling vallen...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel als mijn gewaardeerdecollega zijn werk had gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |