Zolang er niemand anders tikt wel ja..quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is dit topic onderhand de openbare prive chat geworden tussen Tally en Belsezar
Ik zag het idd ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:20 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is dit topic onderhand de openbare prive chat geworden tussen Tally en Belsezar
Thanks Bob! U2 !quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef Bob1978 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Voor iedereen een gezond, gezellig, leuk, spannend, sexy, geil 2009 toegewenst!
Doe mij maar knuffelen en een peuk...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:45 schreef daanski82 het volgende:
Ik wens je ongelofelijke overwinningen, onvergetelijke orgasmes en wat jou verder allemaal maar blij maakt in 2009
goh bestaat dit nogquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk de mensen hier ook nog een gelukkkig nieuw jaar
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:14 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
goh bestaat dit nog? zie veel onbekende namen, maar goed, nog de beste wensen allemaal
DAAR ISSIE DANquote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Still going strong natuurlijk! Of niet CG?
Ok, vergeet dat strong maar
Tally, lekker ding!quote:
B.quote:
Eindelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
B.
Ik moet even wat zaken in het andere pand doen en daarna ben ik helemaal van jou
Duurde even.. Ging niet zoals geplandquote:
Gaat het dat ooit?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurde even.. Ging niet zoals gepland
Wel als mijn gewaardeerdequote:
Ik wil niet in herhaling vallen...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel als mijn gewaardeerdecollega zijn werk had gedaan..
Ik begin het me af te vragen..quote:
Haha.. wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
Still going strong natuurlijk! Of niet CG?
Ok, vergeet dat strong maar
Maakt niet uit, het is geluktquote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Duurde even.. Ging niet zoals gepland
Nou?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. wat moet ik daar nou op zeggen
Beste wensen F.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Facilitator het volgende:
Hallootjes allemaal.... en de beste wensen nog, natuurlijk!
Mja.. Moest ook welquote:
Jij ook natuurlijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:05 schreef Facilitator het volgende:
Hallootjes allemaal.... en de beste wensen nog, natuurlijk!
Jij bent een tijdje weggeweest toch? dus over welke date hebben we het?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou?
Hoe was de date trouwens gegaan CG?
Nee hoor, vorige week woensdag was ik er voor het laatst. Ik was/ben ziek.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent een tijdje weggeweest toch? dus over welke date hebben we het?
F ook de beste wensen
Loop de singles topics van afgelopen week maar naquote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Belsezar het volgende:
Nee hoor, vorige week woensdag was ik er voor het laatst. Ik was/ben ziek.
Ik dacht al tot ik je tweede zin zag. Normaal is CG zo liefquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Loop de singles topics van afgelopen week maar na
Nee maar het was erg gezellig
Hij is uhm zaterdag nog langs geweest.. en wss zie ik hem deze week gewoon op het werk.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
Ik dacht al tot ik je tweede zin zag. Normaal is CG zo lief
Ok, mooi zo! Voor herhaling vatbaar dus?
Leuk! Maar dit was dus niet die van in het centrum en toen hyves?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is uhm zaterdag nog langs geweest.. en wss zie ik hem deze week gewoon op het werk.
haha nee.. dit is een ander.. zie Singles .. staat nu een samenvattingquote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk! Maar dit was dus niet die van in het centrum en toen hyves?
Ik las het! Je hebt het er maar druk mee! Ik ben blij voor jequote:Op maandag 5 januari 2009 15:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha nee.. dit is een ander.. zie Singles .. staat nu een samenvatting
Ach druk is het niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik las het! Je hebt het er maar druk mee! Ik ben blij voor je
Neuh... Dat maakte me niet eens uit.. Ik bestelde op 3 december de Wii Fit.. Was in de winkel niet te koop..quote:
Ja idd.. Klootzakquote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef HighLander het volgende:
proest...... humor!
Communicatie blijft lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |