Google is my friend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat je het kent ook.
Oh ja, leenauto's zonder winterbanden in de sneeuw zijn nooit grappig.
Blij dat ik mijn eigen snak-japanner weer heb.
quote:
quote:Google Can't Find the Clitoris
Blogger and erotic filmmaker Tony Comstock (comstockfilms.com, not work safe) wanted to see what would happen when he searched for sex with the filters on. Disturbingly, he discovered that with SafeSearch turned on, Google delivered no - zero - results for the word "clitoris," but 33 million "safe" results for the word "penis". Which leaves us all wondering why a penis is somehow safer than a clitoris. True, one could argue that because the penis is a biological reproductive organ and the clitoris is not - she exists purely for female pleasure - that one might want to protect "the children" from knowing about it. Susie Bright said that the word "clit" was the new four-letter word.
Maybe it's just a glitch. Or maybe clitoris really is a myth, after all.
Sex zonder knuffelen ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Knuffelen zonder sex is ook fijn
Tally!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:59 schreef Tally het volgende:
Mogguh! Goede nietWant mijn auto is net kort gereden..
ALWEERGelukkig heb ik niets..
Nou ja de Smart zit aan de voorkant in elkaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tally!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb je niets maar wat naar zegHoe erg is het?
Morgen Bengeltjelief![]()
En het was niet jouw schuld? Kwam het door gladheid?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja de Smart zit aan de voorkant in elkaar
Om 12 uur ben ik vrij en ga ik hem wegbrengen
Nee ze reed door rood..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het was niet jouw schuld? Kwam het door gladheid?
Stomme wijven ookquote:
Ja de vorige keer hield ik er een hersenschudding aan overquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stomme wijven ook![]()
Maar gelukkig heb je niets. Daar gaat het omMaar ja nu al dat gezeik naderhand is zo vervelend
Gelukkig nu nks, wel flink geschrokken zeker? Met hoe hard ging het?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja de vorige keer hield ik er een hersenschudding aan over
Het ging niet zo hard.. Meer de schrik van huhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig nu nks, wel flink geschrokken zeker? Met hoe hard ging het?
Was zij wel gewond? Of alleen maar hysterisch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Het ging niet zo hard.. Meer de schrik van huhIk deed gewoon hoe het moet!!!
Mja.. Die schrik was snel weg toen zij in paniek raakte
Gewoon hysterisch..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was zij wel gewond? Of alleen maar hysterisch?
En zij reed nog wel door roodquote:
Mja gelukkig reed ik niet zo hard en had zij me gezien en was ze al begonnen met afremmen..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En zij reed nog wel door roodZe zag het aankomen de doos
Pff, weer een goed begin van de dag dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja gelukkig reed ik niet zo hard en had zij me gezien en was ze al begonnen met afremmen..
Maar helaas te laat.. Ik baal er wel van ook al is het niet mijn eigen auto..
Gedoe altijd..
Ja kan ik me voorstellen. Maar gelukkig is er verder niks behalve papierwerkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja gelukkig reed ik niet zo hard en had zij me gezien en was ze al begonnen met afremmen..
Maar helaas te laat.. Ik baal er wel van ook al is het niet mijn eigen auto..
Gedoe altijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |