Heb je een op idee gooi um er maar in hoor. Ikke ff nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Probeerde ik Lies de LaPo te hebben...
Maar dat jij um had is ook garpig
Ohw.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Probeerde ik Lies de LaPo te hebben...
Maar dat jij um had is ook garpig
Jij had toch ook een OP gemaakt. Gooi die er ff in dan...quote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een op idee gooi um er maar in hoor. Ikke ff niet
Nee welnee.. Ik vind um prima zoquote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij had toch ook een OP gemaakt. Gooi die er ff in dan...
Dat een vrouw aan borstvulling doet in haar BH.... OKquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Soury, weet je wat echt zo lekker is? Van de AH kipfilet met groene pesto en pijnboompitten, voor in de oven!
Haha... dat klinkt ook lekker. Ik was al van plan morgen te vissen naar de overgebleven rollade's die sla ik op. Tering lekker. bedankt voor de tip. P.s. de rest gaat straks in de magnetronquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Soury, weet je wat echt zo lekker is? Van de AH kipfilet met groene pesto en pijnboompitten, voor in de oven!
Ben gek op vuurwerk (NOT)quote:
Mja, ik vind het super lekker iig. En zeer makkelijk, gewoon de oven in, beetje pasta erbij koken, en ik gooi nog wat extra tomaatjes bij de kip, als groente zeg maar.quote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha... dat klinkt ook lekker. Ik was al van plan morgen te vissen naar de overgebleven rollade's die sla ik op. Tering lekker. bedankt voor de tip. P.s. de rest gaat straks in de magnetron
Wat een verhaal weer muis, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Tof dat je lief met je mee is gereden naar A'dam.quote:
Laatste paar dagen valt het hier mee, ik woon bij een tunneltje maar daar zijn ze nu bezig met werkzaamheden, dus dan durven ze nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
(ff afkloppen)
Hier is het nog heel rustig met vuurwerk.
Was met "Wedden dat ik het kan" ook een vuurwerkvraag/opdracht.
Hondje was helemaal in paniek met het geluid.
Knallen valt wel mee, maar dat gierende geluid wordt hij helemaal nerveus van.
Oh ja.. Nou ze merken er niet zo veel van. Zelf rustig blijven is het beste met dat geknal. En geen aandacht schenkenquote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wij geven de katten altijd een paar uur van te voren zo'n tabletje, werkt prima!![]()
En zelf maakt het me niet zoveel uit eigenlijk.
Maar dat is toch narcose?quote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wij geven de katten altijd een paar uur van te voren zo'n tabletje, werkt prima!![]()
En zelf maakt het me niet zoveel uit eigenlijk.
Nah, dat weet ik niet, ze worden er gewoon een beetje rustig van, anders hangen ze hier in de gordijnen rond 12 uur.quote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is toch narcose?
Zie het ook niet zo zitten om mijn hondje uit te moeten laten op de arm.
Om 5 uur is het allang weer overquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet binnenlaten !!! (wel belangrijk) en vooral niet troosten omdat ze bang zijn. Er zijn ook mp3's (cd's) met knallen (vuurwerk) die kan je evt. al een paar dagen eerder opzetten. Dan schrikken ze niet zoquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn ouwe teckel heeft overal schijt aan. Hij loopt er desnoods tussendoor. Geen centje pijn dus.quote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh ja.. Nou ze merken er niet zo veel van. Zelf rustig blijven is het beste met dat geknal. En geen aandacht schenken
Dan mag je wel oppassen dat ie het niet op gaat vangenquote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn ouwe teckel heeft overal schijt aan. Hij loopt er desnoods tussendoor. Geen centje pijn dus.
Nu is het even iets lastiger, heeft een kap op zijn kop.Hij heeft een plek op zijn rug, mijten of zoiets en daar moet giftig spul op.
Jij kent dat Joetoepje?quote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Dan mag je wel oppassen dat ie het niet op gaat vangen
quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kent dat Joetoepje?
Kan het zo snel niet vinden maar hilarisch.
Ahhhh zo' n lampekap..quote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn ouwe teckel heeft overal schijt aan. Hij loopt er desnoods tussendoor. Geen centje pijn dus.
Nu is het even iets lastiger, heeft een kap op zijn kop.Hij heeft een plek op zijn rug, mijten of zoiets en daar moet giftig spul op.
Ik ga wel even op zoek, kan ff duren of heeft Heidi het?quote:
Mijn kat is totaal niet bang voor vuurwerk.quote:Op zondag 28 december 2008 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet, ze worden er gewoon een beetje rustig van, anders hangen ze hier in de gordijnen rond 12 uur.
Het is niet alsof ze compleet KO gaan ofzo.
Helden zijn het!
Ja die is vet gaaf.. Wie vind het als eerstequote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mag je wel oppassen dat ie het niet op gaat vangen
Dog fireworks .. Bingoquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer muis, jij bent snel.
quote:
Ja je moet er niet aan denken als ie het ander in de bek had ...quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Briljant!
Ik zag pas dat het ook nog es zo'n klein hondje was, toen je die andere hond zag.
niet beschikbaar voor mobielquote:
quote:
Nah doorgewinterde ..Deze ken je vast wel. Hoest Hidiquote:
Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hè?quote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn ouders hadden trouwens ook een kruizing teckel, super eigenwijs, tof beest was dat!
Ja, ik geloof dat ik hem wel ken.quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah doorgewinterde ..Deze ken je vast wel. Hoest Hidi
Nou zeg, wat een kutprovider.quote:
Ja hij was ook lief, deed geen vlieg kwaad. Toen hij jong was ging hij altijd helemaal uit zijn plaat tegenover andere (mannetjes) honden, ook al waren ze 3x zo groot als hij was. Maar toen hij ouder werd, liep hij ze gewoon met zijn neus omhoog voorbij!quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hè?
Ligt aan Youtube. nee, ik ben nog thuisquote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een kutprovider.
Zit je nu nog bij je ex of in Lelystad? Ik kan het niet zo goed meer volgen.![]()
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
noekie is al een tijdje niet meer gesignaleerd. Het is vast gelukt, of ze heeft uit frustratie de pc door de wii heen gegooid.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt aan Youtube. nee, ik ben nog thuis
Ja ik vond hem ook wel leuk! Gewoon een lieve film!quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft je ex wel een computer trouwens?
Ik ben ook een sucker van Love Actually dus ja, lieve film.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook wel leuk! Gewoon een lieve film!
Herkenbaar, het benne felle krengen zo nu en dan. Mikey is inmiddels 14 dus de felheid is er wel een beetje vanaf maar als de hond van mijn zus(vuilnisbakje) binnenkomt is hij nog even fel.quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hij was ook lief, deed geen vlieg kwaad. Toen hij jong was ging hij altijd helemaal uit zijn plaat tegenover andere (mannetjes) honden, ook al waren ze 3x zo groot als hij was. Maar toen hij ouder werd, liep hij ze gewoon met zijn neus omhoog voorbij!
Ik geloof het welquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft je ex wel een computer trouwens?
quote:
Sorry als ik iets verkeerd heb gezegd.quote:
En hoe nu verder Hidi??? Tijd gaat dringen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herkenbaar, het benne felle krengen zo nu en dan. Mikey is inmiddels 14 dus de felheid is er wel een beetje vanaf maar als de hond van mijn zus(vuilnisbakje) binnenkomt is hij nog even fel.![]()
Ik ga een verdieping hoger. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.
Oh, Alles is liefde is een leuke film noekje.![]()
De later de avond des te .....quote:
Benne hier ook 3 teckels. Maar zijn lieve hondjes.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hè?
Nee hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry als ik iets verkeerd heb gezegd.Ik bedoelde gewoon meer van, als je daar straks bent, heb je dan wel een pc tot je beschikking, of ook alleen op je mobiel.
Of mis ik iets?
Hoi buufquote:
Ow sorry, ik dacht dat je nog steeds daar tijdelijk zou gaan wonen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoorMaar met mijn ex wordt niets meer. Ik heb iig een mobieltje.
Vanochtend nog gedouchedquote:
+ 1 Dank jequote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Heidi, wat ga je nou doen dan?Potverdikkie man, gun jezelf nou eens het beste.
Hoe kan iemand anders nou ooit het beste met je voorhebben als je het zelf al niet eens hebt.
Echt, ik zou je doorelkaar willen rammelen en je een schop onder je kont gevenAls het hielp dan.
![]()
Ik zou willen dat je zag wat wij in je zien. Echt.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hortensia kan achter de geraniums met haar obesitas.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.
+1, alleen dan zonder dat doorelkaar rammelen en schoppen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Heidi, wat ga je nou doen dan?Potverdikkie man, gun jezelf nou eens het beste.
Hoe kan iemand anders nou ooit het beste met je voorhebben als je het zelf al niet eens hebt.
Echt, ik zou je doorelkaar willen rammelen en je een schop onder je kont gevenAls het hielp dan.
![]()
Ik zou willen dat je zag wat wij in je zien. Echt.
miljoenenjacht dan?quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soort van Deal or no deal, waar je koffertjes moet openmaken.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet te veel jongens, Peter houdt niet van groetposts.
Morgen weer hoor. Ik ben nu high van die ibuprofen en heb dus geen zin meer. Ga zo mijn bedje in.quote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Je hebt 't toch niet opgegeven he
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Want dat zei ze ofzo? Dit ga ik allemaal spenderen bij de McDrive?quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat dus, waar Hortensia helemaal blij is met ¤50.000 voor de McDrive.
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....quote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want dat zei ze ofzo? Dit ga ik allemaal spenderen bij de McDrive?
Slimfast?quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!quote:Op zondag 28 december 2008 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Why de ibuprodinges Noeks? Alles goe met u?
En nee, ik heb niet terug gelezen.
Zei ze dat?!?!quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....
Gek he?quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Goeie combi ook als je ziek bent.quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Sterkte en trustequote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Vooral die oliebol lijkt me geen aanraderquote:Op zondag 28 december 2008 23:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie combi ook als je ziek bent.![]()
Misschien kan je beter een beschuitje en een kopje thee doenquote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
De krenten in de papquote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral die oliebol lijkt me geen aanrader
quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cindy de lesbische negert speelt met koffer nummer 8.
Takketrol ik heb nummer 9
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hortensia kan achter de geraniums met haar obesitas.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat dus, waar Hortensia helemaal blij is met ¤50.000 voor de McDrive.
Kolere ik ben nu ook misselijkquote:
Krentebrood met spijsquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Krenten zijn sowieso smerig
Is dat stem topic nog open... Grootste slijmballin ofzoquote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef FANN het volgende:
Frits waar is Obama![]()
en wie is die knakker die nu op je ava staat..... ik mag hem nu al
Neequote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat stem topic nog open... Grootste slijmballin ofzo
Lekkahquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Krenten zijn sowieso smerig
hé Fatsoquote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
Yup!quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
En 't vriest hier dat het kraakt![]()
![]()
Bij jullie ook?
huh?quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
LekkahEn als je je tanden op elkaar houdt tijdens het... eh...
Wie wat bewaard die heeft wat.
Ik hoor niets!quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
En 't vriest hier dat het kraakt![]()
![]()
Bij jullie ook?
Ja lullo, dat zeg ik toch: "Morgen uitslapen!"quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen weer hoor. Ik ben nu high van die ibuprofen en heb dus geen zin meer. Ga zo mijn bedje in.
Sta je morgen gereed als helpdesk? Ik ben niks zonder jouw waardeloze adviezen, Piet. Zo kan ik iig nog lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sterkte en morgen ben ik er wel ja
.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ik mag morgen gewoon weer werkenquote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
Bewaar die grotere ook maar.. Voor volgend jaarquote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lullo, dat zeg ik toch: "Morgen uitslapen!"![]()
Enne, over Fatso gesproken, ik kan al weer drie broeken aan die al een tijdje niet gebruikt in de kast lagen![]()
Bijdehand typetjequote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor niets!!
Maar het zal hier vast ook wel vriezen!
Laat maar, is gewoon goor.quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?![]()
bedoel je dat je de krenten moet doorslikken zonder te kauwen of ben ik het spoor al bijster?
Trainer van FC Groningen. Dit heeft ie vandaag gedaan, lekker actueel.quote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef FANN het volgende:
Frits waar is Obama![]()
en wie is die knakker die nu op je ava staat..... ik mag hem nu al
Wromquote:Op zondag 28 december 2008 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Bewaar die grotere ook maar.. Voor volgend jaar
o dat is die knakker op die Ava.... nah dat is dan weer wat minderquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Wiljan nogwat(kloet?) toch? Trainer van.... Twente of Nac of Nec
Die zeikerd gaat al beter...Mannen !!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wrom![]()
Een beetje positief denken mag wel hoor![]()
Trouwens mooi kut voor je kat, dat gruis in z'n plasbuis....
Morgen eerst lekker uitslapen buuf, daarna dokter bellen, mijn L&B, tevens zuster, denkt dat ik last heb van ijzerstapeling, dus moet bloed prikkenquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoor het is nog steeds Ferkansie en het vriest hier ook lekker. Waarschijnlijk morgen schaatsen op natuurijs
aqh de schat daar hebben we hem weer.....quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Trainer van FC Groningen. Dit heeft ie vandaag gedaan, lekker actueel.![]()
Obama komt terug, dat beloof ik.![]()
Maar het was toch geen kerst meer dus die feestava moest toch weg.![]()
![]()
We hebben een mooie tijd gehad samen.![]()
[ afbeelding ]
't Beest moet gewoon eens flink van bil, maar ja, vrouwenquote:Op zondag 28 december 2008 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zeikerd gaat al beter...Mannen !!!!!!!!!!!!!!
Een huppelkut heeft ie al. Alleen geen ballenquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Beest moet gewoon eens flink van bil, maar ja, vrouwen![]()
gut heb je een blauwtje gelopen vandaagquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Beest moet gewoon eens flink van bil, maar ja, vrouwen![]()
Ja duh, die huppelkut ben jij zekerquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Een huppelkut heeft ie al. Alleen geen ballen
quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
gut heb je een blauwtje gelopen vandaag![]()
gisteren was ze nog lief........
Jaiksquote:Op zondag 28 december 2008 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen eerst lekker uitslapen buuf, daarna dokter bellen, mijn L&B, tevens zuster, denkt dat ik last heb van ijzerstapeling, dus moet bloed prikken
gelukkig de kwaliteit van de posten gaan met sprongen omhoogquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Een huppelkut heeft ie al. Alleen geen ballen
huh das toch een chronische ziektequote:Op zondag 28 december 2008 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen eerst lekker uitslapen buuf, daarna dokter bellen, mijn L&B, tevens zuster, denkt dat ik last heb van ijzerstapeling, dus moet bloed prikken
Vandaag ook nog steeds lief hoorquote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
gut heb je een blauwtje gelopen vandaag![]()
gisteren was ze nog lief........
Ja nou ja de poes is 2 jaar oud ... lekker jong blaadjequote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig de kwaliteit van de posten gaan met sprongen omhoog![]()
ik neem er nog één
[ afbeelding ]
De trainer van NAC is dan weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
o dat is die knakker op die Ava.... nah dat is dan weer wat minder![]()
voetbal enzo..... hoewel ik me wel altijd suf lach om Louis van Gaal als ik die toevallig
per ongeluk tijdens het zappen eens tegenkom
quote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De trainer van NAC is dan weer een heel ander verhaal
Pijn in gewrichten, vermoeidheid, al decennia lang, nu scherpe rode randen om m'n hand. Dat heb ik ook al wel een hele tijd, maar 't viel haar vandaag op.quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JaiksWaarom denkt ze dat? Lijkt me niet goed....
Ron Jans. Vloet is de naam die je zocht.quote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Wiljan nogwat(kloet?) toch? Trainer van.... Twente of Nac of Nec
Is goed van af te komen hoor, 't kan alleen wel schade berokkenen in je lichaam. De oplossing is simpel en heel doeltreffend, gewoon aderlatingen, in het begin veel, daarna eens per kwartaal....quote:
Dan zou ik eerder aan reuma denken geloof ik....quote:Op zondag 28 december 2008 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pijn in gewrichten, vermoeidheid, al decennia lang, nu scherpe rode randen om m'n hand. Dat heb ik ook al wel een hele tijd, maar 't viel haar vandaag op.
ja ik had al gegoogeld boven je.........quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teveel ijzer in je bloed.....
Das fucking erg !!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder aan reuma denken geloof ik....![]()
Zeker gezien het feit dat rode handpalmen daar ook een kenmerk van is. Misschien gelijk even een reumafactor laten prikken?
Ah ja.quote:Op zondag 28 december 2008 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ron Jans. Vloet is de naam die je zocht.
Is al gedaan, ook is er naar jicht gekeken. Bloedwaarden geven geen alarmsignalen af wat dat betreft, al denkt men wel aan jichtquote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder aan reuma denken geloof ik....![]()
Zeker gezien het feit dat rode handpalmen daar ook een kenmerk van is. Misschien gelijk even een reumafactor laten prikken?
quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ja.![]()
I don't give a shit about voetbalValt het op?
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ja.![]()
I don't give a shit about voetbalValt het op?
Ja, maar minder zeldzaam dan Ijzerstapeling.quote:
is L&B toevallig ook verpleegster dan?quote:Op zondag 28 december 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gradaties, ik kan er tot nu toe aardig mee uit de voeten hoor
nah.... ik heb geen diploma's maar mijn diagnose is al gemaaktquote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar minder zeldzaam dan Ijzerstapeling.Alhoewel beide gewoon niet prettig is. Hopelijk test je beide negatief en is alles "gewoon" een symptoom van te weinig beweging ofzo
Nederland is dit weekend vervloekt op sportgebied door de friesen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ron Jans. Vloet is de naam die je zocht.
Nope, te weinig beweging kán niet aan de orde zijn. Ik liep als zestienjarige al bij de huisarts met dezelfde klachten en reken maar dat ik veel bewoogquote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar minder zeldzaam dan Ijzerstapeling.Alhoewel beide gewoon niet prettig is. Hopelijk test je beide negatief en is alles "gewoon" een symptoom van te weinig beweging ofzo
sjesus Simpel heb jij PMS ofzo ?quote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nederland is dit weekend vervloekt op sportgebied door de friesen.
Groenewold een onterechte diskwalificatie in Heerenveen en FC Groningen met een gejatte panalty.
Er moet een hek om friesland..... En buitensluiten uit de nationale bezigheden.
ow...... mijn diagnose kan dus de prullenbak in......quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, te weinig beweging kán niet aan de orde zijn. Ik liep als zestienjarige al bij de huisarts met dezelfde klachten en reken maar dat ik veel bewoog![]()
Het is alleen door de jaren heen wel wat erger geworden...
Ja, en of dat handig isquote:Op zondag 28 december 2008 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
is L&B toevallig ook verpleegster dan?
da's wel handig........
quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, te weinig beweging kán niet aan de orde zijn. Ik liep als zestienjarige al bij de huisarts met dezelfde klachten en reken maar dat ik veel bewoog![]()
Het is alleen door de jaren heen wel wat erger geworden...
Friezenquote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Groenewold een onterechte diskwalificatie in Heerenveen en FC Groningen met een gejatte panalty.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
nee maar écht...... ja, ja, jij ziet natuurlijk weer allemaal andere dingen voor je,quote:Op zondag 28 december 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en of dat handig is
Geeft nix, jij kunt weer heel veul andere dingen keigoedquote:Op zondag 28 december 2008 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... mijn diagnose kan dus de prullenbak in......
maar jah ik zei al, ik heb ook geen diploma's
quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Friezen
Friezen en dooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft nix, jij kunt weer heel veul andere dingen keigoed
Beetje vissen naar complimenten Fannnnnnnnnnnnnnnnquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje vissen naar complimenten Fannnnnnnnnnnnnnnn
rijmen ?quote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, je weet wel, dingen als, nou ja, best heel veel dingen al kom er zo snel niet op![]()
Ik mot opstaan morgen vroeg. Meer mot ik nietquote:
Nah, een Griek kan toch ook een rolstoel duwen?quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar écht...... ja, ja, jij ziet natuurlijk weer allemaal andere dingen voor je,
maar als je dan toch wat gaat mankeren is het wel handig
gut ik raak nou alweer de kluts kwijt in mijn eigen verhaal
quote:Op zondag 28 december 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, een Griek kan toch ook een rolstoel duwen?
Zal aan je denken, hier gaat morgen ook de wekker om zes uur, alleen istie deze keer niet voor mijquote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mot opstaan morgen vroeg. Meer mot ik niet
ook niet voor mijquote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal aan je denken, hier gaat morgen ook de wekker om zes uur, alleen istie deze keer niet voor mij
Ikke nietquote:Op zondag 28 december 2008 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mot opstaan morgen vroeg. Meer mot ik niet
hé hé eindelijk eens een keertje !quote:Op zondag 28 december 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke nietMaar ben toch om een uur of zes wakker
, en na een boterhammetje ga ik dan weer lekker slapen.
Heb je eindelijk een paar dagen vrij Ruud?quote:Op zondag 28 december 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke nietMaar ben toch om een uur of zes wakker
, en na een boterhammetje ga ik dan weer lekker slapen.
Godverdomme, een hek in mijn tuinquote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
hé hé eindelijk eens een keertje !
mooi zo
Groningenquote:Op zondag 28 december 2008 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Godverdomme, een hek in mijn tuinLaat me dan eerst even verhuizen naar Groningen ofzo. Prrrrrrrrretty please
Volgende week lach ik jou weer uitquote:
Ook alvast de beste wensenquote:
Friesland kan best leuk zijn! Van mij mag er een elfstedentocht komen, mijn broer woont met zijn gezin in Bolsward, volgens mij ga ik daar dan een nachtje slapen, ik vind Bolsward sowieso schattig, met al dat water!quote:Op zondag 28 december 2008 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Godverdomme, een hek in mijn tuinLaat me dan eerst even verhuizen naar Groningen ofzo. Prrrrrrrrretty please
quote:Op zondag 28 december 2008 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Groningen![]()
Ben van plan om daar nooit meer heen te gaan, zelfs er doorheen rijden wil ik niet meer....
Dan kan ik met een gerust hart Funda aanslingerenquote:Op zondag 28 december 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Groningen![]()
Ben van plan om daar nooit meer heen te gaan, zelfs er doorheen rijden wil ik niet meer....
Wijnjewoude is inderdaad een kutgat.quote:Op zondag 28 december 2008 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Friesland kan best leuk zijn! Van mij mag er een elfstedentocht komen, mijn broer woont met zijn gezin in Bolsward, volgens mij ga ik daar dan een nachtje slapen, ik vind Bolsward sowieso schattig, met al dat water!![]()
Ze woonden eerst in wijnjewoude, nou daar zou ik gillend gek geworden zijn, dat is 12 straat ofzo.
hé Lies ik zag dat je allemaal tips had gekregen over anti kraakwoningen enzo....quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wijnjewoude is inderdaad een kutgat.
quote:
Ja, ik heb gekeken, maar bij sommigen mag je geen huisdieren, en anderen hebben lange wachttijden.quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
hé Lies ik zag dat je allemaal tips had gekregen over anti kraakwoningen enzo....
heb je nog gekeken of het iets voor je is... klonk best aardig, tenminste als je graag weg wilt
quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wijnjewoude is inderdaad een kutgat.
ah oké........quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken, maar bij sommigen mag je geen huisdieren, en anderen hebben lange wachttijden.
Ik heb van een collegaatje een nummer gekregen van "een mannetje" die snel een huuruis hier zou kunnen regelen.
Maar ik bel pas morgen.
Ik dacht dat je wel aardig woonde nu. Ik zat ook een beetje te stangen, de noordelijke provincies plus Overijssel, Gelderland vind ik sowieso de fijnste provincies om te vertoeven in Nederland. Een beetje uit de hectiek en een nog redelijk groot sociaal gehalte.quote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart Funda aanslingeren![]()
(een serieuse overweging sinds zoonlief bijna naar de middelbare school gaat)
Nee hoor, daar wil ik dood nog niet gevonden worden. Laten we zeggen dat het ernstig in de buurt is.quote:
Dat ze elkaar maar mogen afmakenquote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
![]()
Ik zie een aantal geestelijken in jurken met elkaar vol op de vuist gaan in Jerusalem. Hilarisch
Wij wonen ernstig tof.quote:Op zondag 28 december 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel aardig woonde nu. Ik zat ook een beetje te stangen, de noordelijke provincies plus Overijssel, Gelderland vind ik sowieso de fijnste provincies om te vertoeven in Nederland. Een beetje uit de hectiek en een nog redelijk groot sociaal gehalte.
Gaan er geen vriendjes mee dan?quote:Op zondag 28 december 2008 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij wonen ernstig tof.Maar je kind met 10 alleen met de bus naar de grote stad is wat minder. Maar we groeien er wel in mee. Hoop ik.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ze elkaar maar mogen afmaken
Pfew, ik schrok al.quote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hoor, daar wil ik dood nog niet gevonden worden. Laten we zeggen dat het ernstig in de buurt is.
QFTquote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Het geloof", volgens mij doodsoorzaak nummer 1 in de wereld
Nope.quote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaan er geen vriendjes mee dan?
Ja, maar dat zegt dan tegelijkertijd ook weer niet zoveel. Als er geen geloof zou zijn, vond men wel een andere reden om elkaar af te maken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Dat is kut! Slaap lekker dan maar Buuf!quote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu eerst pitten. het is alweer laat. Ik zou kunnen uitslapen. Helaas ben ik altijd wakker om 8 uur en kan dan nooit meer in slaap komen
Denk het niet. Misschien motief voor moord nummer 1. Of toch geld.quote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slaap lekker, ik ga je voorbeeld ook zo volgenquote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu eerst pitten. het is alweer laat. Ik zou kunnen uitslapen. Helaas ben ik altijd wakker om 8 uur en kan dan nooit meer in slaap komen
Ja, voetbalquote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar dat zegt dan tegelijkertijd ook weer niet zoveel. Als er geen geloof zou zijn, vond men wel een andere reden om elkaar af te maken.
Tja, een mp3 speler of zoquote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt dan tegelijkertijd ook weer niet zoveel. Als er geen geloof zou zijn, vond men wel een andere reden om elkaar af te maken.
Was geld al genoemd?quote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de Doubletstraat Lies?quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb van een collegaatje een nummer gekregen van "een mannetje" die snel een huuruis hier zou kunnen regelen.
truste Fattiequote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik ben er ook weg van.....
Fokkers m/v, het ga jullie goed![]()
Ciaoquote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet het adres niet.quote:
Slaap lekker NMNS!quote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nope.
Wel uit andere dorpen, waar hij onderweg langs komt. En die zijn ook wat ouder. Maar toch...
In dit tempo heeft hij nog wel even de tijd!quote:Op maandag 29 december 2008 00:07 schreef Coos het volgende:
DokterSimpel zet jij vast een nieuwe klaar?
Dan ga ik maar eerst een fillumpie kijken.quote:Op maandag 29 december 2008 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In dit tempo heeft hij nog wel even de tijd!
Heul veul te vroeg, want ik ga nu slapen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:07 schreef Coos het volgende:
DokterSimpel zet jij vast een nieuwe klaar?
Gezellig!quote:Op maandag 29 december 2008 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eerst een fillumpie kijken.
Ben ik mee bezigquote:Op maandag 29 december 2008 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Ooow, we zouden zuipen vandaag!
1 wijntje en jij noemt dat zuipen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb 1 wijntje op.![]()
Maar lekker man! Je mag morgen uitslapen! Dus gewoon doorzuipen!
Nee, dat noem ik geen zuipen!quote:Op maandag 29 december 2008 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
1 wijntje en jij noemt dat zuipen.
Achter het beeldscherm of buiten de deur?quote:Op maandag 29 december 2008 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat noem ik geen zuipen!
Ik zou met Coos gaan zuipen!
We zouden samen gaan fokken!quote:Op maandag 29 december 2008 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Achter het beeldscherm of buiten de deur?
Dan zou ik hem daar maar eens over aanspreken als ik jou was. Is geen manier van doen.quote:
Mja, ik weet het ook niet!quote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zou ik hem daar maar eens over aanspreken als ik jou was. Is geen manier van doen.
Ik zit Comedy Central te kijken, over Pamela Anderson, sorry!quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Schijnbaar zit ik hier in het luchtledige te lullen![]()
Tot morgen dan maar weer![]()
*zapp*quote:Op maandag 29 december 2008 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit Comedy Central te kijken, over Pamela Anderson, sorry!![]()
Slaap lekker Ruud!
Alle beroemdheden worden afgezeken, maar P.A in het speciaal. ofzo.quote:Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
*zapp*
Is het een soort in de hoodrol ofzo? MTV-style
Het is een MTV-programmaquote:Op maandag 29 december 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alle beroemdheden worden afgezeken, maar P.A in het speciaal. ofzo.
AH ok, ik had het nog nooit gezien. hoopte eigenlijk op de zoveelste herhaling van southpark.quote:Op maandag 29 december 2008 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is reen MTV-programmaik heb het eerder gezien, het heet Roast. Zie tt.
Wat!!!quote:Op maandag 29 december 2008 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit duurt tot 1.45 en dan stand-up, dus je hebt pech.
Het is wel erg vulgairquote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat!!!Dat meen je niet, ik dacht, ok, een half uurtje trek ik wel,
Mja, kijken hoe lang ik het volhoud!
En niet de laatste.quote:Op maandag 29 december 2008 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Echt Serieus, dit is de derde op rij, die een grap maakt over haar![]()
En de maat van T.L.
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG! Ze zijn zo orgineel!
![]()
Maar ik blijf kijken.
Mja, ik was al een beetje afgehaakt, maar T.L kijk ik nog even!quote:Op maandag 29 december 2008 01:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Koffiezetpauze.![]()
het is wel een beetje ingezakt.
Maar zometeen Tommy Lee en Golden Girl (ja toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 01:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je hebt ook gelijk.
Ik ben Golden Girls fan dus ik heb geen keus![]()
![]()
Zoiets moet inderdaad in een spoiler!![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 01:43 schreef Peter6000 het volgende:Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |