Mja, ik vind het super lekker iig. En zeer makkelijk, gewoon de oven in, beetje pasta erbij koken, en ik gooi nog wat extra tomaatjes bij de kip, als groente zeg maar.quote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha... dat klinkt ook lekker. Ik was al van plan morgen te vissen naar de overgebleven rollade's die sla ik op. Tering lekker. bedankt voor de tip. P.s. de rest gaat straks in de magnetron
Wat een verhaal weer muis, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Tof dat je lief met je mee is gereden naar A'dam.quote:
Laatste paar dagen valt het hier mee, ik woon bij een tunneltje maar daar zijn ze nu bezig met werkzaamheden, dus dan durven ze nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
(ff afkloppen)
Hier is het nog heel rustig met vuurwerk.
Was met "Wedden dat ik het kan" ook een vuurwerkvraag/opdracht.
Hondje was helemaal in paniek met het geluid.
Knallen valt wel mee, maar dat gierende geluid wordt hij helemaal nerveus van.
Oh ja.. Nou ze merken er niet zo veel van. Zelf rustig blijven is het beste met dat geknal. En geen aandacht schenkenquote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wij geven de katten altijd een paar uur van te voren zo'n tabletje, werkt prima!![]()
En zelf maakt het me niet zoveel uit eigenlijk.
Maar dat is toch narcose?quote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wij geven de katten altijd een paar uur van te voren zo'n tabletje, werkt prima!![]()
En zelf maakt het me niet zoveel uit eigenlijk.
Nah, dat weet ik niet, ze worden er gewoon een beetje rustig van, anders hangen ze hier in de gordijnen rond 12 uur.quote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is toch narcose?
Zie het ook niet zo zitten om mijn hondje uit te moeten laten op de arm.
Om 5 uur is het allang weer overquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet binnenlaten !!! (wel belangrijk) en vooral niet troosten omdat ze bang zijn. Er zijn ook mp3's (cd's) met knallen (vuurwerk) die kan je evt. al een paar dagen eerder opzetten. Dan schrikken ze niet zoquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn ouwe teckel heeft overal schijt aan. Hij loopt er desnoods tussendoor. Geen centje pijn dus.quote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh ja.. Nou ze merken er niet zo veel van. Zelf rustig blijven is het beste met dat geknal. En geen aandacht schenken
Dan mag je wel oppassen dat ie het niet op gaat vangenquote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn ouwe teckel heeft overal schijt aan. Hij loopt er desnoods tussendoor. Geen centje pijn dus.
Nu is het even iets lastiger, heeft een kap op zijn kop.Hij heeft een plek op zijn rug, mijten of zoiets en daar moet giftig spul op.
Jij kent dat Joetoepje?quote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Dan mag je wel oppassen dat ie het niet op gaat vangen
quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kent dat Joetoepje?
Kan het zo snel niet vinden maar hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |