Nee, dat wilde hij niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:40 schreef STAP01 het volgende:
Goedenacht! Net terug van Kerstdiner en afterborrel. Vraagje: Is Jaap gisternacht van bil gegaan?
Ik ben ook benieuwd wat er daar aan de hand is.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
... maar we krijgen de wakker Jaap, Lieke en Huub helaas niet te zien.
Doe niet zo denigrerend over iemand die te dik isquote:Op woensdag 26 december 2007 03:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Of... "dat kon hij niet". Denk niet dat Jaap ooit geneukt heeft met dat lichaam van hem.
ik doe alleen maar realistisch.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend over iemand die te dik is
Ik denk echt dat ze op Jaap ligt te wachten om te kunnen praten.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
Huub is in de MBroom, Lieke leest door.
Klopt, Huub moet verplicht het script van Disana volgen ...... Zielig voor Huub !quote:Op woensdag 26 december 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
Huub is in de MBroom, Lieke leest door.
Dus iemand die te dik is, is niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 03:54 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ik doe alleen maar realistisch.
Ik wil graag een stream op het hokje en wel om de volgende redenen:quote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef F04 het volgende:
Mag er misschien één stream op het kantoor?
Hij ging plassen idd en vertrok meteen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
Hoorde iemand wat Huub mompelde toen hij was wezen pissen? Sneer naar Lieke?
quote:
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid ik heb het over het neuk-technische aspect..waar Jaap zich al vaak genoeg over heeft uitgesproken.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dus iemand die te dik is, is niet aantrekkelijk
het enige wat ik hoorde wat hierop van toepassing zou kunnen zijn is: .....want zo ben ik...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
Het gaat niet over het vet dear, het gaat over de persoonquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid ik heb het over het neuk-technische aspect..waar Jaap zich al vaak genoeg over heeft uitgesproken.
En ach als jij 170 kilo vet "aantrekkelijk" vind is dat jouw ding.
Iets van "Tyfushoer stik in je slaap"...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het gaat niet over het vet dear, het gaat over de persoon
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:02 schreef noucky het volgende:
Ik kwam iets vreemds tegen op schoolbank.nl van Huub en wel het volgende:
Lagere school van 1988 - 1992
Het lyceum van 1992 - 1995
Dit betekent dat hij maar 4 jaar de lagere school heeft doorlopen en de lagere school incl. lyceum in 7 jaar heeft volbracht.
Knap hoor.
Goed zo knulquote:Op woensdag 26 december 2007 04:01 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
En de persoon in kwestie heeft niets met vet te maken? Oke ikke snappe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |