Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
noekie is al een tijdje niet meer gesignaleerd. Het is vast gelukt, of ze heeft uit frustratie de pc door de wii heen gegooid.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt aan Youtube. nee, ik ben nog thuis
Ja ik vond hem ook wel leuk! Gewoon een lieve film!quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft je ex wel een computer trouwens?
Ik ben ook een sucker van Love Actually dus ja, lieve film.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook wel leuk! Gewoon een lieve film!
Herkenbaar, het benne felle krengen zo nu en dan. Mikey is inmiddels 14 dus de felheid is er wel een beetje vanaf maar als de hond van mijn zus(vuilnisbakje) binnenkomt is hij nog even fel.quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hij was ook lief, deed geen vlieg kwaad. Toen hij jong was ging hij altijd helemaal uit zijn plaat tegenover andere (mannetjes) honden, ook al waren ze 3x zo groot als hij was. Maar toen hij ouder werd, liep hij ze gewoon met zijn neus omhoog voorbij!
Ik geloof het welquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft je ex wel een computer trouwens?
quote:
Sorry als ik iets verkeerd heb gezegd.quote:
En hoe nu verder Hidi??? Tijd gaat dringen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herkenbaar, het benne felle krengen zo nu en dan. Mikey is inmiddels 14 dus de felheid is er wel een beetje vanaf maar als de hond van mijn zus(vuilnisbakje) binnenkomt is hij nog even fel.![]()
Ik ga een verdieping hoger. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.
Oh, Alles is liefde is een leuke film noekje.![]()
De later de avond des te .....quote:
Benne hier ook 3 teckels. Maar zijn lieve hondjes.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hč?
Nee hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry als ik iets verkeerd heb gezegd.Ik bedoelde gewoon meer van, als je daar straks bent, heb je dan wel een pc tot je beschikking, of ook alleen op je mobiel.
Of mis ik iets?
Hoi buufquote:
Ow sorry, ik dacht dat je nog steeds daar tijdelijk zou gaan wonen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoorMaar met mijn ex wordt niets meer. Ik heb iig een mobieltje.
Vanochtend nog gedouchedquote:
+ 1 Dank jequote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Heidi, wat ga je nou doen dan?Potverdikkie man, gun jezelf nou eens het beste.
Hoe kan iemand anders nou ooit het beste met je voorhebben als je het zelf al niet eens hebt.
Echt, ik zou je doorelkaar willen rammelen en je een schop onder je kont gevenAls het hielp dan.
![]()
Ik zou willen dat je zag wat wij in je zien. Echt.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hortensia kan achter de geraniums met haar obesitas.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.
+1, alleen dan zonder dat doorelkaar rammelen en schoppen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Heidi, wat ga je nou doen dan?Potverdikkie man, gun jezelf nou eens het beste.
Hoe kan iemand anders nou ooit het beste met je voorhebben als je het zelf al niet eens hebt.
Echt, ik zou je doorelkaar willen rammelen en je een schop onder je kont gevenAls het hielp dan.
![]()
Ik zou willen dat je zag wat wij in je zien. Echt.
miljoenenjacht dan?quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soort van Deal or no deal, waar je koffertjes moet openmaken.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet te veel jongens, Peter houdt niet van groetposts.
Morgen weer hoor. Ik ben nu high van die ibuprofen en heb dus geen zin meer. Ga zo mijn bedje in.quote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Je hebt 't toch niet opgegeven he
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Want dat zei ze ofzo? Dit ga ik allemaal spenderen bij de McDrive?quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat dus, waar Hortensia helemaal blij is met ¤50.000 voor de McDrive.
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....quote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want dat zei ze ofzo? Dit ga ik allemaal spenderen bij de McDrive?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |