Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hè?quote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn ouders hadden trouwens ook een kruizing teckel, super eigenwijs, tof beest was dat!
Ja, ik geloof dat ik hem wel ken.quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah doorgewinterde ..Deze ken je vast wel. Hoest Hidi
Nou zeg, wat een kutprovider.quote:
Ja hij was ook lief, deed geen vlieg kwaad. Toen hij jong was ging hij altijd helemaal uit zijn plaat tegenover andere (mannetjes) honden, ook al waren ze 3x zo groot als hij was. Maar toen hij ouder werd, liep hij ze gewoon met zijn neus omhoog voorbij!quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hè?
Ligt aan Youtube. nee, ik ben nog thuisquote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een kutprovider.
Zit je nu nog bij je ex of in Lelystad? Ik kan het niet zo goed meer volgen.![]()
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
noekie is al een tijdje niet meer gesignaleerd. Het is vast gelukt, of ze heeft uit frustratie de pc door de wii heen gegooid.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt aan Youtube. nee, ik ben nog thuis
Ja ik vond hem ook wel leuk! Gewoon een lieve film!quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft je ex wel een computer trouwens?
Ik ben ook een sucker van Love Actually dus ja, lieve film.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook wel leuk! Gewoon een lieve film!
Herkenbaar, het benne felle krengen zo nu en dan. Mikey is inmiddels 14 dus de felheid is er wel een beetje vanaf maar als de hond van mijn zus(vuilnisbakje) binnenkomt is hij nog even fel.quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hij was ook lief, deed geen vlieg kwaad. Toen hij jong was ging hij altijd helemaal uit zijn plaat tegenover andere (mannetjes) honden, ook al waren ze 3x zo groot als hij was. Maar toen hij ouder werd, liep hij ze gewoon met zijn neus omhoog voorbij!
Ik geloof het welquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft je ex wel een computer trouwens?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |