Heb je een op idee gooi um er maar in hoor. Ikke ff nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Probeerde ik Lies de LaPo te hebben...
Maar dat jij um had is ook garpig
Ohw.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Probeerde ik Lies de LaPo te hebben...
Maar dat jij um had is ook garpig
Jij had toch ook een OP gemaakt. Gooi die er ff in dan...quote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je een op idee gooi um er maar in hoor. Ikke ff niet
Nee welnee.. Ik vind um prima zoquote:Op zondag 28 december 2008 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij had toch ook een OP gemaakt. Gooi die er ff in dan...
Dat een vrouw aan borstvulling doet in haar BH.... OKquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Soury, weet je wat echt zo lekker is? Van de AH kipfilet met groene pesto en pijnboompitten, voor in de oven!
Haha... dat klinkt ook lekker. Ik was al van plan morgen te vissen naar de overgebleven rollade's die sla ik op. Tering lekker. bedankt voor de tip. P.s. de rest gaat straks in de magnetronquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Heej Soury, weet je wat echt zo lekker is? Van de AH kipfilet met groene pesto en pijnboompitten, voor in de oven!
Ben gek op vuurwerk (NOT)quote:
Mja, ik vind het super lekker iig. En zeer makkelijk, gewoon de oven in, beetje pasta erbij koken, en ik gooi nog wat extra tomaatjes bij de kip, als groente zeg maar.quote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha... dat klinkt ook lekker. Ik was al van plan morgen te vissen naar de overgebleven rollade's die sla ik op. Tering lekker. bedankt voor de tip. P.s. de rest gaat straks in de magnetron
Wat een verhaal weer muis, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Tof dat je lief met je mee is gereden naar A'dam.quote:
Laatste paar dagen valt het hier mee, ik woon bij een tunneltje maar daar zijn ze nu bezig met werkzaamheden, dus dan durven ze nietquote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
(ff afkloppen)
Hier is het nog heel rustig met vuurwerk.
Was met "Wedden dat ik het kan" ook een vuurwerkvraag/opdracht.
Hondje was helemaal in paniek met het geluid.
Knallen valt wel mee, maar dat gierende geluid wordt hij helemaal nerveus van.
Oh ja.. Nou ze merken er niet zo veel van. Zelf rustig blijven is het beste met dat geknal. En geen aandacht schenkenquote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wij geven de katten altijd een paar uur van te voren zo'n tabletje, werkt prima!![]()
En zelf maakt het me niet zoveel uit eigenlijk.
Maar dat is toch narcose?quote:Op zondag 28 december 2008 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wij geven de katten altijd een paar uur van te voren zo'n tabletje, werkt prima!![]()
En zelf maakt het me niet zoveel uit eigenlijk.
Nah, dat weet ik niet, ze worden er gewoon een beetje rustig van, anders hangen ze hier in de gordijnen rond 12 uur.quote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is toch narcose?
Zie het ook niet zo zitten om mijn hondje uit te moeten laten op de arm.
Om 5 uur is het allang weer overquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet binnenlaten !!! (wel belangrijk) en vooral niet troosten omdat ze bang zijn. Er zijn ook mp3's (cd's) met knallen (vuurwerk) die kan je evt. al een paar dagen eerder opzetten. Dan schrikken ze niet zoquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn ouwe teckel heeft overal schijt aan. Hij loopt er desnoods tussendoor. Geen centje pijn dus.quote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
Oh ja.. Nou ze merken er niet zo veel van. Zelf rustig blijven is het beste met dat geknal. En geen aandacht schenken
Dan mag je wel oppassen dat ie het niet op gaat vangenquote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn ouwe teckel heeft overal schijt aan. Hij loopt er desnoods tussendoor. Geen centje pijn dus.
Nu is het even iets lastiger, heeft een kap op zijn kop.Hij heeft een plek op zijn rug, mijten of zoiets en daar moet giftig spul op.
Jij kent dat Joetoepje?quote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
Dan mag je wel oppassen dat ie het niet op gaat vangen
quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kent dat Joetoepje?
Kan het zo snel niet vinden maar hilarisch.
Ahhhh zo' n lampekap..quote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn ouwe teckel heeft overal schijt aan. Hij loopt er desnoods tussendoor. Geen centje pijn dus.
Nu is het even iets lastiger, heeft een kap op zijn kop.Hij heeft een plek op zijn rug, mijten of zoiets en daar moet giftig spul op.
Ik ga wel even op zoek, kan ff duren of heeft Heidi het?quote:
Mijn kat is totaal niet bang voor vuurwerk.quote:Op zondag 28 december 2008 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet, ze worden er gewoon een beetje rustig van, anders hangen ze hier in de gordijnen rond 12 uur.
Het is niet alsof ze compleet KO gaan ofzo.
Helden zijn het!
Ja die is vet gaaf.. Wie vind het als eerstequote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mag je wel oppassen dat ie het niet op gaat vangen
Dog fireworks .. Bingoquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer muis, jij bent snel.
quote:
Ja je moet er niet aan denken als ie het ander in de bek had ...quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Briljant!
Ik zag pas dat het ook nog es zo'n klein hondje was, toen je die andere hond zag.
niet beschikbaar voor mobielquote:
quote:
Nah doorgewinterde ..Deze ken je vast wel. Hoest Hidiquote:
Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hč?quote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn ouders hadden trouwens ook een kruizing teckel, super eigenwijs, tof beest was dat!
Ja, ik geloof dat ik hem wel ken.quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah doorgewinterde ..Deze ken je vast wel. Hoest Hidi
Nou zeg, wat een kutprovider.quote:
Ja hij was ook lief, deed geen vlieg kwaad. Toen hij jong was ging hij altijd helemaal uit zijn plaat tegenover andere (mannetjes) honden, ook al waren ze 3x zo groot als hij was. Maar toen hij ouder werd, liep hij ze gewoon met zijn neus omhoog voorbij!quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hč?
Ligt aan Youtube. nee, ik ben nog thuisquote:Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een kutprovider.
Zit je nu nog bij je ex of in Lelystad? Ik kan het niet zo goed meer volgen.![]()
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
noekie is al een tijdje niet meer gesignaleerd. Het is vast gelukt, of ze heeft uit frustratie de pc door de wii heen gegooid.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt aan Youtube. nee, ik ben nog thuis
Ja ik vond hem ook wel leuk! Gewoon een lieve film!quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft je ex wel een computer trouwens?
Ik ben ook een sucker van Love Actually dus ja, lieve film.quote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook wel leuk! Gewoon een lieve film!
Herkenbaar, het benne felle krengen zo nu en dan. Mikey is inmiddels 14 dus de felheid is er wel een beetje vanaf maar als de hond van mijn zus(vuilnisbakje) binnenkomt is hij nog even fel.quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hij was ook lief, deed geen vlieg kwaad. Toen hij jong was ging hij altijd helemaal uit zijn plaat tegenover andere (mannetjes) honden, ook al waren ze 3x zo groot als hij was. Maar toen hij ouder werd, liep hij ze gewoon met zijn neus omhoog voorbij!
Ik geloof het welquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft je ex wel een computer trouwens?
quote:
Sorry als ik iets verkeerd heb gezegd.quote:
En hoe nu verder Hidi??? Tijd gaat dringen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herkenbaar, het benne felle krengen zo nu en dan. Mikey is inmiddels 14 dus de felheid is er wel een beetje vanaf maar als de hond van mijn zus(vuilnisbakje) binnenkomt is hij nog even fel.![]()
Ik ga een verdieping hoger. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.
Oh, Alles is liefde is een leuke film noekje.![]()
De later de avond des te .....quote:
Benne hier ook 3 teckels. Maar zijn lieve hondjes.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Teckels zijn stronteigenwijs maar ook zo lief. Althans, de mijne hč?
Nee hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry als ik iets verkeerd heb gezegd.Ik bedoelde gewoon meer van, als je daar straks bent, heb je dan wel een pc tot je beschikking, of ook alleen op je mobiel.
Of mis ik iets?
Hoi buufquote:
Ow sorry, ik dacht dat je nog steeds daar tijdelijk zou gaan wonen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoorMaar met mijn ex wordt niets meer. Ik heb iig een mobieltje.
Vanochtend nog gedouchedquote:
+ 1 Dank jequote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Heidi, wat ga je nou doen dan?Potverdikkie man, gun jezelf nou eens het beste.
Hoe kan iemand anders nou ooit het beste met je voorhebben als je het zelf al niet eens hebt.
Echt, ik zou je doorelkaar willen rammelen en je een schop onder je kont gevenAls het hielp dan.
![]()
Ik zou willen dat je zag wat wij in je zien. Echt.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hortensia kan achter de geraniums met haar obesitas.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.
+1, alleen dan zonder dat doorelkaar rammelen en schoppen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Heidi, wat ga je nou doen dan?Potverdikkie man, gun jezelf nou eens het beste.
Hoe kan iemand anders nou ooit het beste met je voorhebben als je het zelf al niet eens hebt.
Echt, ik zou je doorelkaar willen rammelen en je een schop onder je kont gevenAls het hielp dan.
![]()
Ik zou willen dat je zag wat wij in je zien. Echt.
miljoenenjacht dan?quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soort van Deal or no deal, waar je koffertjes moet openmaken.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet te veel jongens, Peter houdt niet van groetposts.
Morgen weer hoor. Ik ben nu high van die ibuprofen en heb dus geen zin meer. Ga zo mijn bedje in.quote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Je hebt 't toch niet opgegeven he
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Want dat zei ze ofzo? Dit ga ik allemaal spenderen bij de McDrive?quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat dus, waar Hortensia helemaal blij is met ¤50.000 voor de McDrive.
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....quote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want dat zei ze ofzo? Dit ga ik allemaal spenderen bij de McDrive?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |