quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hortensia kan achter de geraniums met haar obesitas.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Niet gelukt dus we hebben een film gekeken. 'Alles is liefde,' en die was best leuk eigenlijk.
+1, alleen dan zonder dat doorelkaar rammelen en schoppen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Heidi, wat ga je nou doen dan?Potverdikkie man, gun jezelf nou eens het beste.
Hoe kan iemand anders nou ooit het beste met je voorhebben als je het zelf al niet eens hebt.
Echt, ik zou je doorelkaar willen rammelen en je een schop onder je kont gevenAls het hielp dan.
![]()
Ik zou willen dat je zag wat wij in je zien. Echt.
miljoenenjacht dan?quote:Op zondag 28 december 2008 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soort van Deal or no deal, waar je koffertjes moet openmaken.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet te veel jongens, Peter houdt niet van groetposts.
Morgen weer hoor. Ik ben nu high van die ibuprofen en heb dus geen zin meer. Ga zo mijn bedje in.quote:Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Je hebt 't toch niet opgegeven he
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Want dat zei ze ofzo? Dit ga ik allemaal spenderen bij de McDrive?quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat dus, waar Hortensia helemaal blij is met ¤50.000 voor de McDrive.
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....quote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want dat zei ze ofzo? Dit ga ik allemaal spenderen bij de McDrive?
Slimfast?quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!quote:Op zondag 28 december 2008 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Why de ibuprodinges Noeks? Alles goe met u?
En nee, ik heb niet terug gelezen.
Zei ze dat?!?!quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....
Gek he?quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Goeie combi ook als je ziek bent.quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Sterkte en trustequote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Vooral die oliebol lijkt me geen aanraderquote:Op zondag 28 december 2008 23:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie combi ook als je ziek bent.![]()
Misschien kan je beter een beschuitje en een kopje thee doenquote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
De krenten in de papquote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral die oliebol lijkt me geen aanrader
quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cindy de lesbische negert speelt met koffer nummer 8.
Takketrol ik heb nummer 9
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hortensia kan achter de geraniums met haar obesitas.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat dus, waar Hortensia helemaal blij is met ¤50.000 voor de McDrive.
Kolere ik ben nu ook misselijkquote:
Krentebrood met spijsquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Krenten zijn sowieso smerig
Is dat stem topic nog open... Grootste slijmballin ofzoquote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef FANN het volgende:
Frits waar is Obama![]()
en wie is die knakker die nu op je ava staat..... ik mag hem nu al
Neequote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat stem topic nog open... Grootste slijmballin ofzo
Lekkahquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Krenten zijn sowieso smerig
hé Fatsoquote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
Yup!quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
En 't vriest hier dat het kraakt![]()
![]()
Bij jullie ook?
huh?quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
LekkahEn als je je tanden op elkaar houdt tijdens het... eh...
Wie wat bewaard die heeft wat.
Ik hoor niets!quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
En 't vriest hier dat het kraakt![]()
![]()
Bij jullie ook?
Ja lullo, dat zeg ik toch: "Morgen uitslapen!"quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen weer hoor. Ik ben nu high van die ibuprofen en heb dus geen zin meer. Ga zo mijn bedje in.
Sta je morgen gereed als helpdesk? Ik ben niks zonder jouw waardeloze adviezen, Piet. Zo kan ik iig nog lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., sterkte en morgen ben ik er wel ja
.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ik mag morgen gewoon weer werkenquote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
Bewaar die grotere ook maar.. Voor volgend jaarquote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lullo, dat zeg ik toch: "Morgen uitslapen!"![]()
Enne, over Fatso gesproken, ik kan al weer drie broeken aan die al een tijdje niet gebruikt in de kast lagen![]()
Bijdehand typetjequote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor niets!!
Maar het zal hier vast ook wel vriezen!
Laat maar, is gewoon goor.quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?![]()
bedoel je dat je de krenten moet doorslikken zonder te kauwen of ben ik het spoor al bijster?
Trainer van FC Groningen. Dit heeft ie vandaag gedaan, lekker actueel.quote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef FANN het volgende:
Frits waar is Obama![]()
en wie is die knakker die nu op je ava staat..... ik mag hem nu al
Wromquote:Op zondag 28 december 2008 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Bewaar die grotere ook maar.. Voor volgend jaar
o dat is die knakker op die Ava.... nah dat is dan weer wat minderquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Wiljan nogwat(kloet?) toch? Trainer van.... Twente of Nac of Nec
Die zeikerd gaat al beter...Mannen !!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wrom![]()
Een beetje positief denken mag wel hoor![]()
Trouwens mooi kut voor je kat, dat gruis in z'n plasbuis....
Morgen eerst lekker uitslapen buuf, daarna dokter bellen, mijn L&B, tevens zuster, denkt dat ik last heb van ijzerstapeling, dus moet bloed prikkenquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja hoor het is nog steeds Ferkansie en het vriest hier ook lekker. Waarschijnlijk morgen schaatsen op natuurijs
aqh de schat daar hebben we hem weer.....quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Trainer van FC Groningen. Dit heeft ie vandaag gedaan, lekker actueel.![]()
Obama komt terug, dat beloof ik.![]()
Maar het was toch geen kerst meer dus die feestava moest toch weg.![]()
![]()
We hebben een mooie tijd gehad samen.![]()
[ afbeelding ]
't Beest moet gewoon eens flink van bil, maar ja, vrouwenquote:Op zondag 28 december 2008 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zeikerd gaat al beter...Mannen !!!!!!!!!!!!!!
Een huppelkut heeft ie al. Alleen geen ballenquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Beest moet gewoon eens flink van bil, maar ja, vrouwen![]()
gut heb je een blauwtje gelopen vandaagquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Beest moet gewoon eens flink van bil, maar ja, vrouwen![]()
Ja duh, die huppelkut ben jij zekerquote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Een huppelkut heeft ie al. Alleen geen ballen
quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
gut heb je een blauwtje gelopen vandaag![]()
gisteren was ze nog lief........
Jaiksquote:Op zondag 28 december 2008 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen eerst lekker uitslapen buuf, daarna dokter bellen, mijn L&B, tevens zuster, denkt dat ik last heb van ijzerstapeling, dus moet bloed prikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |