Slimfast?quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!quote:Op zondag 28 december 2008 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Why de ibuprodinges Noeks? Alles goe met u?
En nee, ik heb niet terug gelezen.
Zei ze dat?!?!quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je dat niet gehoord dan? Dat ze het voor een auto gaan besteden en de rest voor .... bedrijf waar ze de naam niet van mochten noemen....
Gek he?quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Goeie combi ook als je ziek bent.quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Sterkte en trustequote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Griep! Niet de Spaanse, dus ik overleef het. Maar door die die ibrudinges krijg ik weer honger en dat spuug ik straks weer uit. 2 Plakken kaas, stuk Gelderse worst, oliebol en kerstkrans binnen 10 minuten en mijn maag vindt het niet leuk. Dus ik ga! Truste!
Vooral die oliebol lijkt me geen aanraderquote:Op zondag 28 december 2008 23:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie combi ook als je ziek bent.![]()
Misschien kan je beter een beschuitje en een kopje thee doenquote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
De krenten in de papquote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral die oliebol lijkt me geen aanrader
quote:Op zondag 28 december 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cindy de lesbische negert speelt met koffer nummer 8.
Takketrol ik heb nummer 9
quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hortensia kan achter de geraniums met haar obesitas.
quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat dus, waar Hortensia helemaal blij is met ¤50.000 voor de McDrive.
Kolere ik ben nu ook misselijkquote:
Krentebrood met spijsquote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Krenten zijn sowieso smerig
Is dat stem topic nog open... Grootste slijmballin ofzoquote:Op zondag 28 december 2008 23:06 schreef FANN het volgende:
Frits waar is Obama![]()
en wie is die knakker die nu op je ava staat..... ik mag hem nu al
Neequote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Morgen uitslapen!!
![]()
Jullie ook?
quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat stem topic nog open... Grootste slijmballin ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |