ah oké........quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken, maar bij sommigen mag je geen huisdieren, en anderen hebben lange wachttijden.
Ik heb van een collegaatje een nummer gekregen van "een mannetje" die snel een huuruis hier zou kunnen regelen.
Maar ik bel pas morgen.
Ik dacht dat je wel aardig woonde nu. Ik zat ook een beetje te stangen, de noordelijke provincies plus Overijssel, Gelderland vind ik sowieso de fijnste provincies om te vertoeven in Nederland. Een beetje uit de hectiek en een nog redelijk groot sociaal gehalte.quote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart Funda aanslingeren![]()
(een serieuse overweging sinds zoonlief bijna naar de middelbare school gaat)
Nee hoor, daar wil ik dood nog niet gevonden worden. Laten we zeggen dat het ernstig in de buurt is.quote:
Dat ze elkaar maar mogen afmakenquote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
![]()
Ik zie een aantal geestelijken in jurken met elkaar vol op de vuist gaan in Jerusalem. Hilarisch
Wij wonen ernstig tof.quote:Op zondag 28 december 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel aardig woonde nu. Ik zat ook een beetje te stangen, de noordelijke provincies plus Overijssel, Gelderland vind ik sowieso de fijnste provincies om te vertoeven in Nederland. Een beetje uit de hectiek en een nog redelijk groot sociaal gehalte.
Gaan er geen vriendjes mee dan?quote:Op zondag 28 december 2008 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij wonen ernstig tof.Maar je kind met 10 alleen met de bus naar de grote stad is wat minder. Maar we groeien er wel in mee. Hoop ik.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ze elkaar maar mogen afmaken
Pfew, ik schrok al.quote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hoor, daar wil ik dood nog niet gevonden worden. Laten we zeggen dat het ernstig in de buurt is.
QFTquote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Het geloof", volgens mij doodsoorzaak nummer 1 in de wereld
Nope.quote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaan er geen vriendjes mee dan?
Ja, maar dat zegt dan tegelijkertijd ook weer niet zoveel. Als er geen geloof zou zijn, vond men wel een andere reden om elkaar af te maken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Dat is kut! Slaap lekker dan maar Buuf!quote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu eerst pitten. het is alweer laat. Ik zou kunnen uitslapen. Helaas ben ik altijd wakker om 8 uur en kan dan nooit meer in slaap komen
Denk het niet. Misschien motief voor moord nummer 1. Of toch geld.quote:Op zondag 28 december 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slaap lekker, ik ga je voorbeeld ook zo volgenquote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nu eerst pitten. het is alweer laat. Ik zou kunnen uitslapen. Helaas ben ik altijd wakker om 8 uur en kan dan nooit meer in slaap komen
Ja, voetbalquote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar dat zegt dan tegelijkertijd ook weer niet zoveel. Als er geen geloof zou zijn, vond men wel een andere reden om elkaar af te maken.
Tja, een mp3 speler of zoquote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt dan tegelijkertijd ook weer niet zoveel. Als er geen geloof zou zijn, vond men wel een andere reden om elkaar af te maken.
Was geld al genoemd?quote:Op zondag 28 december 2008 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In de Doubletstraat Lies?quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb van een collegaatje een nummer gekregen van "een mannetje" die snel een huuruis hier zou kunnen regelen.
truste Fattiequote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik ben er ook weg van.....
Fokkers m/v, het ga jullie goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |