abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2008 @ 00:04:35 #201
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  Moderator zondag 28 december 2008 @ 00:05:46 #202
236264 crew  capricia
pi_64416915
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Het blijft een rare man.
Wat is de onderbouwing van Van Agt dan, dat het genocide is?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin zondag 28 december 2008 @ 00:05:49 #203
232445 crew  Specularium
pi_64416919
Je zou maar Dries heten.
pi_64416958
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar Dries heten.
Dolle Dries tegenwoordig
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64416985
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat is de onderbouwing van Van Agt dan, dat het genocide is?
Ik denk dat ie vlak voordat de camera ging snorren noest gepijpt is door Gretta Duisenberg en dat arme Dries, even beïnvloedbaar als dement, daarna een bordje oplas.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64416998
ISRAELI HELICOPTER ATTACKS HOSPITAL IN GAZA CITY - TV. (BULLETIN)
minder dan een minuut ago from web

http://twitter.com/BreakingNewsOn
The war is going on.
  Moderator zondag 28 december 2008 @ 00:10:40 #207
236264 crew  capricia
pi_64417072
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:08 schreef NewsVan het volgende:
ISRAELI HELICOPTER ATTACKS HOSPITAL IN GAZA CITY - TV. (BULLETIN)
minder dan een minuut ago from web

http://twitter.com/BreakingNewsOn
Geen webcams in Gaza?
Hadden ze in Georgie wel...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64417091
Wat is de verwachting, gaat het nu dan echt los in het M-O of loopt dit met een sisser af?
  zondag 28 december 2008 @ 00:12:46 #209
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64417150
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:11 schreef -scorpione- het volgende:
Wat is de verwachting, gaat het nu dan echt los in het M-O of loopt dit met een sisser af?
sisser. tot de volgende sisser. tot de volgende sisser. tot de palestijnen eindelijk iemand hebben die opstaat en zegt dat het zo wel welletjes is met het gegijzel van hun eigen volk door hun eigen volk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64417261
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neuh, gaat op dezelfde voet verder. Wraak nemen, Isreal neemt weer wraak, Hamas neemt weer wraak, Israel neemt weer wraak etc etc etc.

Het werkt in het voordeel van Hamas, die kunnen na zo'n buitensporige actie van Israel weer wat makkelijker nieuwe leden recruteren en hebben weer wat meer steun van de bevolking.

Israel kan vervolgens weer met de beschuldigende vinger naar Hamas gaan lopen wijzen..

Kortom, dit soort dwaze acties van Israel maken het probleem alleen maar groter.
En ik kan me soms niet aan de indruk onttrekken dat Israel daar baat bij heeft.
Natuurlijk, Israel is militair de sterkste en vaart dus wel bij het geweld. En Israel heeft Hamas zelf in het zadel geholpen.

Hamas was een splintergroepering. Toen Israel het deed voorkomen alsof het daadwerkelijk vrede wilde had Hamas heel weinig steun, 10 jaar van onderdrukking en moord en de Palestijnen hebben geen zin meer in gematigde boodschappen en partijen die willen praten met Israel. Dat vertrouwen is er niet meer. Arafat was hoe dan ook veel gematigder dan Hamas en wel tot praten bereid, maar om nou te zeggen dat Israel veel gedaan heeft om hem of zijn organisatie in leven te houden...niet bepaald.

Extremisme en moslimextremisme komt met wat Israel doet. En Israël weet dat heel goed. En elke radicalisering van de de Palestijnen geeft hen weer het excuus om de onderdrukking op te schroeven en meer land te roven. Sinds de moord op Rabin doet Israel er alles aan om de praters en de vredelievenden onder de Palestijnen het leven zuur te maken en de bevolking in de handen van de moslimextremisten en de gewelddadigen te drijven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 28 december 2008 @ 02:17:31 #211
798 voyeur
bemoeit zich
pi_64420209
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb jij van agt gehoord toen er 3000+ raketten werden afgevuurd op israel, dit jaar alleen al? en hoezo weet van agt het beter dan egypte, die toch meer contact heeft met de terroristen daar? seniel is misschien een te groot woord, de grettaklap heeft ie inmiddels wel gevoeld.
Waar komt dat idee vandaan dat Egypte Hamas veroordeelt? Zelfs de Jeruzalem Post komt niet verder dan een strenge veroordeling door Egypte van de Israelische aktie. Zie hier
Here we are now, entertain us.
pi_64420397
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Meki, kun je eens uitleggen waarom je het genocide noemt?
Honderden doden binnen 1 dag en doelbewust de burgers getrovven
dat is erger dan genocide.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64420413
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:17 schreef voyeur het volgende:

[..]

Waar komt dat idee vandaan dat Egypte Hamas veroordeelt? Zelfs de Jeruzalem Post komt niet verder dan een strenge veroordeling door Egypte van de Israelische aktie. Zie hier
Egypte heeft de massamoorden scherp veroordeeld en heeft de terroristische ambassadeur op het matje geroepen !
pi_64420416
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoi Meki. Doei Meki
pi_64420447
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:02 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Het blijft een rare man.
Een rare man enkel omdat de realiteit verkondigt en de waarheid spreekt en niet zoals jij achter Israel aanhuppelt ??
pi_64420469
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:29 schreef opinionr het volgende:

[..]

Hoi Meki. Doei Meki
Wat een makkelijke manier om hier makkelijk van af te komen. en maar weigeren om normaal te discussieren
pi_64420513
En maar vragen waarom antisemitisme groeit ??
Juist door deze massamoorden groeit de haat jegens joden met de seconde
pi_64420550
Zijn dit de terroristen ?

http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/7/3/3/large_394998.jpg

[ Bericht 9% gewijzigd door sp3c op 28-12-2008 04:06:14 ]
pi_64420617
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:37 schreef Meki het volgende:
Zijn dit de terroristen ?

[ afbeelding ]
In plaats van dat ze de medici normaal hun werk laten doen moeten er weer 10 camera's op staan.
JA er vallen burgerdoden en JA dat is afschuwelijk.
Maar NEE Israel mikt niet expres op burgerdoelen.
Meer discussie ga ik niet met jou aan, want jij hebt toch al een vooringenomen anit-israel houding die met geen preciesiebombardament te slechten is.
pi_64420652
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:43 schreef opinionr het volgende:

[..]

In plaats van dat ze de medici normaal hun werk laten doen moeten er weer 10 camera's op staan.
JA er vallen burgerdoden en JA dat is afschuwelijk.
Maar NEE Israel mikt niet expres op burgerdoelen.
Meer discussie ga ik niet met jou aan, want jij hebt toch al een vooringenomen anit-israel houding die met geen preciesiebombardament te slechten is.
Beste Israellover jij kan met deze schandelijke woorden de plaats innemen van de Israelische minister die de hele wereld wijs maakt met hun smerige praktijken. In plaats een weg te nemen voor rechtvaardigheid en vrede kies jij de weg van het kwaad en onmenselijkheid.
pi_64420703

http://www.thedailystar.net/photos/2008-04-29__int01.jpg

Beiden zijn ze samen een mens, samen op de wereld gezet.
Ze verschillen van elkaar geen enkele stap.

En kijk wat de realiteit de dag van vandaag is.

[ Bericht 10% gewijzigd door sp3c op 28-12-2008 04:05:28 ]
  zondag 28 december 2008 @ 02:51:35 #222
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_64420734
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:46 schreef Meki het volgende:
...voor rechtvaardigheid en vrede...
Voor de Palestijnen is "rechtvaardigheid en vrede" niets anders dan "alle Joden opzouten uit Israel". En als er daarbij een paar doden vallen aan Israelische kant, dan is dat mooi meegenomen.

Voor de rest: "Hoi Meki. Doei Meki".
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_64420743
En waarom keuren wij deze 2 vreselijke gebeurtenissen beiden niet af ??

TOEN

NU

Beiden zeer verschikkelijk en vreselijk.
pi_64420750
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Voor de Palestijnen is "rechtvaardigheid en vrede" niets anders dan "alle Joden opzouten uit Israel". En als er daarbij een paar doden vallen aan Israelische kant, dan is dat mooi meegenomen.

Voor de rest: "Hoi Meki. Doei Meki".
Dat wordt jou mooi wijs gemaakt.
Maar waar zijn al die duizenden doden gevallen in Palestina of in Israel ?
  Forum Admin zondag 28 december 2008 @ 02:55:18 #225
232445 crew  Specularium
pi_64420795
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:52 schreef Meki het volgende:
En waarom keuren wij deze 2 vreselijke gebeurtenissen beiden niet af ??

TOEN
[ afbeelding ]

NU
[ afbeelding ]

Beiden zeer verschikkelijk en vreselijk.
En totaal niet te vergelijken.
pi_64420855
Jep niet te vergelijken maar het is de waarheid
Zo gaat het in Palestina dag in dag uit.
pi_64420917
Eerder heeft de Israelische regering erzo over gesproken

In september vorig jaar verklaarde Israël Gaza tot “vijandige entiteit“, ook een uitvinding van Vilnai, en dit werd meteen gesteund door het Westen.
Op 28 februari verklaarde minister Meir Sheetrit dat Israël “alles moet raken wat er beweegt, met wapens en munitie,” in Gaza, en voegde toe: “Ik denk niet dat we medelijden moeten tonen voor een ieder die ons wil doden.”

Op 29 februari zei Kadima-lid Tzachi Hanegbi dat Israël een invasie in Gaza moet uitvoeren om “het Hamas terreuregime uit te schakelen”, en dat de Israëlische strijdkrachten, die momenteel de bezetting van Gaza in de lucht en de periferie controleren, zich moeten voorbereiden om “jarenlang” in Gaza gestationeerd te worden.
pi_64421120
Moskee aangevallen in Gaza

Israël heeft een moskee in Gaza-stad gebombardeerd. De moskee werd volgens Israël gebruikt voor terroristische activiteiten. Palestijnse hulpverleners zeggen dat bij de aanval twee doden zijn gevallen. Daarmee zou het dodental van de bombardementen opgelopen zijn tot 230.Er zouden 700 gewonden zijn.

De aanvallen waren gericht op meer dan 100 veiligheidskantoren, politiebureaus en raketinstallaties van Hamas. Sommige doelen lagen in dichtbevolkte wijken.

Het belangrijkste politiebureau in Gaza-stad werd geheel verwoest. Op dat moment werd er een ceremonie gehouden voor rekruten
  Moderator zondag 28 december 2008 @ 04:06:37 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64421501
we doen nog steeds niet aan bloederige foto's meki ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 28 december 2008 @ 06:20:13 #230
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422021
De Westerse wereld moet zich schamen. Ik hoop echt van harte dat de Palestijnen de Joden succesvol bestrijden. Nog nooit zo'n volk als de Israëliërs gezien die door de geschiedenis heen voor zoveel ellende hebben gezorgd (ongeacht of het nou de schuld van de Joden zijn ofniet). Een bekende uitspraak leert ons dat als jij telkens betrokken bent bij een incident je niet telkens de schuld op andere groepen moet afschuiven, maar een keer na jezelf moet kijken.

Wat jullie er ook over denken zou mijn reet roesten, maar de Israëliërs hebben gewoon land afgepakt van onschuldige mensen. Dit is gewoon een feit, en dan kan je wel met allerlei smoesjes aan komen zetten van: ja, de palestijnen hebben hun eigen land verkocht, of de Palestijnen zijn de enige schuldige, maar dat is gewoon bullshit. De Palestijnen hebben hier niet om gevraagd, hun land is illegaal ingenomen en zij zijn de dupe van schuldgevoelens van de Westerse wereld jegens de Holocaust.

Mag ik jullie eraan herinnen dat jullie diegene waren die de Joden door de eeuwen heen gediscrimineerd, uitgesloten en vermoord hebben. Dat jullie nu als brave politiekcorrecte proleten reageren en de feiten aan de kant schuiven aangezien de Joden nooit iets kwaad doen en bij voorbaat al de onschuldige zijn. Waarschijnlijk hebben jullie nog nooit enig boek, of documentaire gezien hoe het er werkelijk aan toe gaat, maar oordelen jullie aan de hand van valse berichtgeving. Ik raad jullie dan ook aan om het boek van Joris Luyendijk te lezen die door eigen ervaring gezien heeft wat er nu werkelijk aan de hand is. Begrijp me niet verkeerd, schuld heeft altijd 2 kanten, maar ik kan me zo ergeren aan sommige mensen hier die met allerlei achterlijke opmerkingen aan komen zetten van: de Hamas organisatie moet uitgeroeid worden of het zou vast wel weer de schuld van de Palestijnen zijn. Onzin, gewoon onzin. Ik hoop iniedergeval dat de internationale wereld hier zich hevig tegen verzet (wat ik niet zie gebeuren) en de Israëliërs eens fijn op hun vingers tikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door AryaMehr op 28-12-2008 07:00:27 ]
  zondag 28 december 2008 @ 06:29:27 #231
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422055
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar Dries heten.
Stoer hoor, iemand aanvallen op zijn naam. Iemand die hoger opgeleid is, meer intellectueler is en meer levenservaringen heeft dan jij ooit zult krijgen. Iemand die internationale politiek op een hoog niveau heeft bedreven en aan de lijve heeft ondervonden hoe het nu allemaal in elkaar steekt. Dat jij een gerespecteerd ex-politcus op zo'n manier moet beledigen zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over hem.
  zondag 28 december 2008 @ 06:48:45 #232
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422095
quote:
Op zondag 28 december 2008 03:21 schreef Meki het volgende:
Moskee aangevallen in Gaza

De aanvallen waren gericht op meer dan 100 veiligheidskantoren, politiebureaus en raketinstallaties van Hamas. Sommige doelen lagen in dichtbevolkte wijken.

Oorlog is een triest gebeuren. Maar hamas is net zo schuldig aan die dode burgers als Israël. Zij nemen weloverwogen strategische beslissingen waarvan ze weten dat Israël er op een bepaalde manier op zal reageren. De hoop is dat er eens leiders zullen op staan die water bij de wijn willen doen. Maar ach in Ierland duurde dat ook een hele tijd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 28 december 2008 @ 06:55:02 #233
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422112
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:20 schreef AryaMehr het volgende:
Mag ik jullie eraan herinnen dat jullie diegene waren die Joden door de eeuwen heen gediscrimineerd, uitgesloten en vermoord hebben.
Ik herinner jou er aan dat mensen in mijn familie hun leven hebben geven zodat jij deze woorden kan posten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 28 december 2008 @ 06:55:47 #234
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422115
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik herinner jou er aan dat mensen in mijn familie hun leven hebben geven zodat jij deze woorden kan posten.
Onzin.
  Trouwste user 2022 zondag 28 december 2008 @ 06:56:53 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_64422116
quote:
Hamas-leider Meshaal heeft opgeroepen
tot een derde intifada tegen Israël.De
Palestijnen moeten volgens Meshaal in
opstand komen tegen "de zionistische
vijand" na de aanval op de Gazastrook.

Eerder kondigden andere Hamas-leiders
al wraakacties tegen Israël aan,zoals
zelfmoordaanslagen en raketaanvallen.
In het zuiden van Israël viel gisteren
een dode door een Palestijnse raket.

De Palestijnse president Abbas,opponent
van Hamas,noemt de aanval van Israël op
Gaza misdadig.Andere Arabische leiders
reageren ook geschokt.Ze wilden vandaag
al spoedberaad houden in Caïro,maar dat
bleek onhaalbaar.Het wordt nu woensdag.
Bron: NOS Teletekst

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2008 11:26:00 (Bron toegevoegd) ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 28 december 2008 @ 07:01:33 #236
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422126
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:55 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Onzin.
Was dat maar waar.
  zondag 28 december 2008 @ 07:02:56 #237
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422127
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Was dat maar waar.
Je praat gewoon onzin. Leg het eens uit dan in plaats van dat je verwacht dat ik je bedank voor dit.
  zondag 28 december 2008 @ 07:08:43 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_64422138
Israel weer eens met een totaal veel te harde vergelding. Gek genoeg raak je er gewend aan.

Wat een zooitje daar toch. Dit gaat nooit goedkomen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 28 december 2008 @ 07:08:56 #239
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422139
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je praat gewoon onzin. Leg het eens uit dan in plaats van dat je verwacht dat ik je bedank voor dit.
Ik heb nooit een Opa gehad is dat uitleg genoeg. Sukkel.
  zondag 28 december 2008 @ 07:09:46 #240
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422141
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb nooit een Opa gehad is dat uitleg genoeg. Sukkel.
Nu probeer je me zelfs schuldgevoelens aan te praten. Je opa is niet voor mij gestorven en noch voor mijn volk. Maar we dwalen af dus dit was mijn laatste post over dit onderwerp.
  Trouwste user 2022 zondag 28 december 2008 @ 07:15:41 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_64422152
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef popolon het volgende:
Israel weer eens met een totaal veel te harde vergelding. Gek genoeg raak je er gewend aan.

Wat een zooitje daar toch. Dit gaat nooit goedkomen.
Precies.

Ieder bestand is een wassen neus

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 28 december 2008 @ 07:18:54 #242
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422163
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:09 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nu probeer je me zelfs schuldgevoelens aan te praten. Je opa is niet voor mij gestorven en noch voor mijn volk. Maar we dwalen af dus dit was mijn laatste post over dit onderwerp.
Ik denk eerder dat maatschappijleer en geschiedenis niet een van jou sterkste vakken is. Ook gezien jou sign.
  zondag 28 december 2008 @ 07:22:14 #243
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422174
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat maatschappijleer en geschiedenis niet een van jou sterkste vakken is. Ook gezien jou sign.
Ik ben blij dat je oprecht geinteresseerd bent in de vakken die mij liggen. Ik zeg je eerlijk en dit is geen grap: mijn sterkste vakken zijn juist deze 2 vakken die je nu noemt. En als je me niet gelooft wil ik best mijn oude rapport voor je tevoorschijn halen. En wat knap dat je aan de hand van signs meteen weet hoe iemand in elkaar steekt.
pi_64422798
Raketinstallaties die in woonwijken (NOS journaal) worden geplaatst, daar zal Hamas ook wel een reden voor hebben hè?
pi_64422807
Terecht gewoon die aanvallen, je weet als je met Israël ouwehoert krijg je het 10x zo hard terug.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_64422852
Wat een laffe reactie van die flapdrol van een Verhagen ook weer. Maar ach, aan de andere kant keurt deze nep-Gristen de terroristische acties van de regering van Israël waarbij 1,5 miljoen onschuldige vrouwen, mannen en kinderen bewust GEEN toegang krijgen tot medicijnen, voedsel en schoon drink water al jaren goed, dus enige daadkracht hoef je nu ook niet van hem te verwachten. Elk ander land zou hier terecht keihard voor worden aangepakt, maar niet Israël, want 'ach jee, die hebben al zo veel meegemaakt de laatste 2000 jaar'.
PWBF
  zondag 28 december 2008 @ 10:02:49 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64422862
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:01 schreef Nielsch het volgende:
Wat een laffe reactie van die flapdrol van een Verhagen ook weer. Maar ach, aan de andere kant keurt deze nep-Gristen de terroristische acties van de regering van Israël waarbij 1,5 miljoen onschuldige vrouwen, mannen en kinderen bewust GEEN toegang krijgen tot medicijnen, voedsel en schoon drink water al jaren goed, dus enige daadkracht hoef je nu ook niet van hem te verwachten. Elk ander land zou hier terecht keihard voor worden aangepakt, maar niet Israël, want 'ach jee, die hebben al zo veel meegemaakt de laatste 2000 jaar'.
waarom zou een vijand recht hebben op medicijnen, voedsel en schoon water?
pi_64422876
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom zou een vijand recht hebben op medicijnen, voedsel en schoon water?
pi_64422891
Hamas kan toch een toegang voor medicijnen enzo regelen? Het lukt ze immers ook met raketten.

Maar wacht, daar zijn ze niet gebaat bij.
pi_64422910
Overduidelijk staatsterrorisme. Overduidelijk gericht tegen de infrastructuur van Palestina. Overduidelijk geen precisiebombardement. Overduidelijk te maken met de politieke situatie in Israel, waarbij elke minister zich nu door "zo hard mogelijk" te handelen, de politieke overwinning wil behalen. Dat het over de rug gaat van een bevolking, dat maakt niets uit. Immers, Palestijnen zijn en blijven goy.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 december 2008 @ 10:08:25 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64422923
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:05 schreef schatje het volgende:
Hamas kan toch een toegang voor medicijnen enzo regelen? Het lukt ze immers ook met raketten.

daarnaast is er geen volk dat per hoofd van de bevolking zoveel financiële steun krijgt als palestijnen. ze hebben hun miljarden verkeerd aangewend en moeten nu op de blaren zitten. ik heb medelijden met die drie palestijnen die een schoon geweten hebben.
pi_64422929
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:05 schreef schatje het volgende:

Ik hoef de wandaden van Hamas niet goed te praten, daarentegen blijkt wel weer duidelijk dat je geen enkele kennis hebt over deze organisatie.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 december 2008 @ 10:10:13 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64422943
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik hoef de wandaden van Hamas niet goed te praten, daarentegen blijkt wel weer duidelijk dat je geen enkele kennis hebt over deze organisatie.
leg eens uit. ik ben wel benieuwd hoe ze genoeg geld hebben voor raketten, maar geen geld voor medicijnen.
pi_64422950
Anders moet Hamas zijn raketten verkopen en eten & voedsel kopen
  zondag 28 december 2008 @ 10:10:48 #255
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_64422953
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:01 schreef Nielsch het volgende:
Er was een simpele manier op dat te voorkomen hoor...

Gewoon geen raketten afvuren.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_64422981
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet dat Hamas voor gezondheidszorg en onderwijs zorgt. Alleen worden er hier andere dingen beweerd. Daar reageer ik op in het geval als dat dan zo is.

Neem een kopje koffie zodat je wakker wordt.
  zondag 28 december 2008 @ 10:13:13 #257
89730 Drugshond
pi_64422984
Dit slepende conflict kent geen winnaars....
Voor beide zijden is het politiek gewenst dat de scherpstellingen doorgaat.
En ze doen het beide op hun eigen manier.

Vrede aldaar ? Dat maken wij niet meer mee.
pi_64423011
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:10 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Er was een simpele manier op dat te voorkomen hoor...

Gewoon geen raketten afvuren.
Zeg dat maar tegen een van de mensen die net op straat rondliep toen er een Israelische raket op zijn hoofd viel. Er zijn gewoon beelden van groepen mensen die slachtoffers uit een huis proberen te halen, waar dan een raket op valt. Dat zijn gewoon taferelen waar elk weldenkend mens ziek van word.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64423028
Wilders achter Israël

Wilders achter Israël

PVV-leider Geert Wilders stelt zich op achter Israël in het conflict in het Midden-Oosten. "Geweld tegen terreur is zelden buitenproportioneel", reageerde hij vandaag op de Israëlische luchtaanvallen op de Gazastrook.

"Als wij terroristen vlak over de grens in België of Duitsland hadden die Maastricht of Breda met raketten bestookten en een bestand staakten" zou Wilders, als hij minister van Defensie was, precies hetzelfde hebben gedaan als Israël.

Wilders wijst erop dat de Palestijnen zelf Hamas hebben gekozen in verkiezingen. Hij vindt dat Israël het recht heeft zich te verdedigen. "De aanleiding is blinde haat. Daar helpt helaas geen dialoog tegen. Als je volk en land in zijn bestaan wordt bedreigd en beschoten door terroristen, schiet je terug".

Israël heeft Wilders betreft groot gelijk: "Knikker de hele bende maar de Sinaï in".
pi_64423051
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:16 schreef jimmyrodgers het volgende:
Wilders achter Israël

Wilders achter Israël

PVV-leider Geert Wilders stelt zich op achter Israël in het conflict in het Midden-Oosten. "Geweld tegen terreur is zelden buitenproportioneel", reageerde hij vandaag op de Israëlische luchtaanvallen op de Gazastrook.

"Als wij terroristen vlak over de grens in België of Duitsland hadden die Maastricht of Breda met raketten bestookten en een bestand staakten" zou Wilders, als hij minister van Defensie was, precies hetzelfde hebben gedaan als Israël.

Wilders wijst erop dat de Palestijnen zelf Hamas hebben gekozen in verkiezingen. Hij vindt dat Israël het recht heeft zich te verdedigen. "De aanleiding is blinde haat. Daar helpt helaas geen dialoog tegen. Als je volk en land in zijn bestaan wordt bedreigd en beschoten door terroristen, schiet je terug".

Israël heeft Wilders betreft groot gelijk: "Knikker de hele bende maar de Sinaï in".
Het propageren van volkerenmoord door een Nederlandse politicus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64423082
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:18 schreef Mutant01 het volgende:

Wat dat betreft lijkt hij inderdaad wel een beetje op Churchill die het nodig vond om Dresden te de grond toe af te branden om zijn doel te bereiken.
pi_64423361
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De haat voor Israël is belangrijker voor Hamas dan de Palestijnen.

Vooral met die raketten met die geen militair waarde hebben en zo onnauwkeurig als de pest.

Dat Hamas en Hezbollah ook in welzijns werk zitten is bewust hebben ze makkelijk toegang tot nieuwe recruten voor hun de militaire tak. Zie je alleen in Midden Oosten, terrorisme is doodnormaal geworden !

Hezbollah stoot regelmatig raketten af op Israël, toen redelijk wat van Libanon in de lucht ging, zijn ze daar mee opgehouden, dus het werkt wel voor Israël gezien.

Hamas en Hezbollah hebben gewoon het recht om raketten op Israël te schieten om hun haat te bevredigen ?

.
pi_64423366
quote:
Wilders achter Israël

Wilders wijst erop dat de Palestijnen zelf Hamas hebben gekozen in verkiezingen. Hij vindt dat Israël het recht heeft zich te verdedigen.
Goed punt. De Israeliers hebben ook hun regeringen verkozen, sterker nog, velen hebben gekozen om in een land te gaan wonen dat een volk onderdrukt en uitmoord.

Dus moeten ze ook niet zeuren als er represailles volgen. 200 doden, hoeveel volle stadbussen is dat?
pi_64423452
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:52 schreef Meki het volgende:
NU
[ afbeelding ]
Nou die foto bewijst je gelijk wel hoor. Niks meer dan een perfect foto-moment waar het kleine kind, de soldaat en het wapen allemaal de juiste kan op kjiken/wijzen.
quote:
Op zondag 28 december 2008 09:56 schreef schatje het volgende:
Raketinstallaties die in woonwijken (NOS journaal) worden geplaatst, daar zal Hamas ook wel een reden voor hebben hè?
Uiteraard. Hamas haat het Palestijnse volk minstens net zo veel als de Israëliërs.
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen een van de mensen die net op straat rondliep toen er een Israelische raket op zijn hoofd viel. Er zijn gewoon beelden van groepen mensen die slachtoffers uit een huis proberen te halen, waar dan een raket op valt. Dat zijn gewoon taferelen waar elk weldenkend mens ziek van word.
En jij weet wie die mensen zijn? Jij ziet het verschil tussen normale burgers en Hamasleden?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_64423471
quote:
Wilders achter Israël

Wilders achter Israël

Waarom verbaast me dit nu niets?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64423508
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dit nu niets?
Omdat Wilders het altijd goed inziet
pi_64423514
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:42 schreef rja het volgende:

[..]

De haat voor Israël is belangrijker voor Hamas dan de Palestijnen.

Vooral met die raketten met die geen militair waarde hebben en zo onnauwkeurig als de pest.

Dat Hamas en Hezbollah ook in welwijns werk is bewust hebben ze makkelijk toegang tot nieuwe recruten voor hun de militaire tak.

Hezbollah stoot regelmatig raketten af op Isreal, toen redelijk wat van Libanon in de lucht ging, zijn ze daar mee opgehouden, dus het werkt wel voor Israël gezien.

Hamas en Hezbollah hebben gewoon het recht om raketten op Israël te schieten om hun haat te bevredigen ?
Leuke theorie, maar het klopt voor geen reet. Recruteren doe je zo goedkoop mogelijk - en dus niet door de helft van je budget aan sociale voorzieningen te gaan verpatsen. Het welzijns werk deden ze lang voordat ze enig direct invloed konden uitoefenen op de gehele politiek situatie. Hun militaire tak zorgde niet voor de bekendheid van Hamas - ja in het Westen wellicht -, maar binnenlands was het hun strategie van het bouwen van scholen, ziekenhuizen en andere sociale centra.

Je redenering betreffende hezbollah is nogal vreemd, Israel heeft die oorlog net zo "gewonnen" als Amerika dat heeft gedaan bij de Irak - oorlog. In Libanon is de steun voor hezbollah na die oorlog alleen maar toegenomen. En dat is het probleem van Israel, ze denkt alleen kortetermijn. Hezbollah vaart er wel bij als een of andere doorgeslagen Israelische defensieminister een bommenregen laat vallen op huisjes van onschuldigen of op de infrastructuur van een land. Daarmee recruteren ze. Dit is voor Israel puur een politieke actie en heeft niets met zogenaamde defensie te maken. Je kan ook aan de taktiek zien of het een offensieve of defensieve actie is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64423534
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:47 schreef waht het volgende:

[..]

Nou die foto bewijst je gelijk wel hoor. Niks meer dan een perfect foto-moment waar het kleine kind, de soldaat en het wapen allemaal de juiste kan op kjiken/wijzen.
[..]

Uiteraard. Hamas haat het Palestijnse volk minstens net zo veel als de Israëliërs.
[..]

En jij weet wie die mensen zijn? Jij ziet het verschil tussen normale burgers en Hamasleden?
Inderdaad, je weet niet wie de mensen zijn, dus kom - laten we gaan strooien met bommen. Who cares! Het zijn goy's! Je verwoord precies het gedrag wat volkerenmoord in de hand heeft gewerkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64423537
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:50 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Omdat Wilders het altijd goed inziet
Hij weet inderdaad altijd prima op de onderbuikgevoelens van een grote groep mensen in te spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 28 december 2008 @ 10:53:50 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64423549
ik dacht dat hezballah werd uitgekotst door de gemiddelde libanees.
pi_64423564
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
ik dacht dat hezballah werd uitgekotst door de gemiddelde libanees.
Ja dat denken veel mensen. Maar dat valt in de praktijk voor het westen behoorlijk tegen, als ik de libanezen zelf mag geloven dan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64423565
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij weet inderdaad altijd prima op de onderbuikgevoelens van een grote groep mensen in te spelen.
Jij bent een dhimmi die denkt dat Moslims heilig zijn
pi_64423588
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:54 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Jij bent een dhimmi die denkt dat Moslims heilig zijn In 1940 zou je zeker op de NSB hebben gestemt
Nee hoor.. Maar jij denk dat Israel altijd heilig is?
Achterlijke zin trouwens..
pi_64423594
dhimmi is een ander woord voor verzets of vrijheids-strijder. Je hebt dus gelijk, hij strijd tegen dergelijke nare gedachtes van bepaalde politici.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 december 2008 @ 10:56:55 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64423600
wat wilders of van agt vinden kan lekker mijn reet roesten. alhoewel ik het compleet eens ben met wilders, zal hem dit geen extra stem opleveren.
pi_64423633
Die NSB opmerking was iets te extreem van me Maar in mijn ogen kan Israel weinig fout doen ja.
pi_64423838
Pfff, die Israeliers doen de slechtste volkerenmoord ooit, een journalist 20 meter naast een Hamas basis die gewoon nog leeft:
quote:
I have witnessed one of the compounds - which is 20m [yds] away from my house - I was standing on the balcony and I have seen the Israeli airplanes hitting the place.

Some of my balcony was damaged and my kid was injured.

Many people were injured inside their houses today.

I saw an Israeli fighter drop a bomb on a building, flattening it. Smoke was coming from it. Kids were panicking and screaming.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7801292.stm
pi_64423871
En die Jihadist spreekt de waarheid
pi_64423918
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Leuke theorie, maar het klopt voor geen reet. Recruteren doe je zo goedkoop mogelijk - en dus niet door de helft van je budget aan sociale voorzieningen te gaan verpatsen. Het welzijns werk deden ze lang voordat ze enig direct invloed konden uitoefenen op de gehele politiek situatie. Hun militaire tak zorgde niet voor de bekendheid van Hamas - ja in het Westen wellicht -, maar binnenlands was het hun strategie van het bouwen van scholen, ziekenhuizen en andere sociale centra.

Je redenering betreffende hezbollah is nogal vreemd, Israel heeft die oorlog net zo "gewonnen" als Amerika dat heeft gedaan bij de Irak - oorlog. In Libanon is de steun voor hezbollah na die oorlog alleen maar toegenomen. En dat is het probleem van Israel, ze denkt alleen kortetermijn. Hezbollah vaart er wel bij als een of andere doorgeslagen Israelische defensieminister een bommenregen laat vallen op huisjes van onschuldigen of op de infrastructuur van een land. Daarmee recruteren ze. Dit is voor Israel puur een politieke actie en heeft niets met zogenaamde defensie te maken. Je kan ook aan de taktiek zien of het een offensieve of defensieve actie is.
De Arabische landen hebben niet de ballen om Israël de oorlog te verklaren.

Doodnormaal terrorisme toch ? Syrie en Iran bewapenen gewoon die terroristen ? Maar ze durven dit niet openlijk te doen, de schijterds !. Omdat ze Israël zelf niet durven aan te vallen ?
pi_64423972
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:15 schreef rja het volgende:

[..]

De Arabische landen hebben niet de ballen om Israël de oorlog te verklaren.

Doodnormaal terrorisme toch ? Syrie en Iran bewapenen gewoon die terroristen ? Maar ze durven dit niet openlijk te doen, de schijterds !. Omdat ze Israël zelf niet durven aan te vallen ?
Syrie heeft vooralsnog geen vredesakkoord met de staat Israël. En Iran erkent Israël in het geheel niet - naar mijn weten dan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64423978
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
Die NSB opmerking was iets te extreem van me Maar in mijn ogen kan Israel weinig fout doen ja.
Dat is duidelijk ja, zelfs volkerenmoord is in je ogen niet fout.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 december 2008 @ 11:21:24 #282
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64424004
Ik schrok er ook van toen ik het gisteren op het journaal zag. Mijn eerste reactie was : * dit gaat te ver ! *
Toen ik hoorde dat Hamas zijn uiterste best doet om dit uit te lokken dacht ik : * flikker toch al die Palestijnen eruit anders komt er nooit een eind aan deze ellende *

Ik weet dat velen dit geen realistische gedachte vinden . Maar een nieuwe grens trekken, Palestijns gebied overnemen en de Palestijnen aan de kant van een moslimland neerpoten !!!
Dan kun je tenminste je grenzen goed beveiligen en heb je geen last van terreur in je binnenland.

Enne ik bedoel écht eruit, óók uit Jeruzalem. Ze gaan maar in Mekka zitten mokken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64424009
Nou ze begonnen zelf hoor, en mensen die Hamas kiezen deugen ook niet echt. Burger doden blijft natuurlijk afschuwlijk.
  zondag 28 december 2008 @ 11:24:18 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64424046
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:21 schreef deedeetee het volgende:
Ik schrok er ook van toen ik het gisteren op het journaal zag. Mijn eerste reactie was : * dit gaat te ver ! *
Toen ik hoorde dat Hamas zijn uiterste best doet om dit uit te lokken dacht ik : * flikker toch al die Palestijnen eruit ander komt er nooit een eind aan deze ellende *

Ik weet dat velen dit geen realistische gedachte vinden . Maar een nieuwe grens trekken, Palestijns gebied overnemen en de Palestijnen aan de kant van een moslimland neerpoten !!!
Dan kun je tenminste je grenzen goed beveiligen en heb je geen last van terreur in je binnenland.

Enne ik bedoel écht eruit, óók uit Jeruzalem. Ze gaan maar in Mekka zitten mokken
dat zullen de omliggende islamitische landen nooit dulden. die hebben het niet zo op palestijnen, dat heeft de geschiedenis keer op keer aangetoond.
pi_64424072
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat zullen de omliggende islamitische landen nooit dulden. die hebben het niet zo op palestijnen, dat heeft de geschiedenis keer op keer aangetoond.
Palastijnen zijn toch ook Moslims En Iran kan het vast met ze vinden
  zondag 28 december 2008 @ 11:26:44 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64424097
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:25 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Palastijnen zijn toch ook Moslims En Iran kan het vast met ze vinden
iran is een optie, maar ook daar zullen problemen komen, net als in alle andere landen waar ooit palestijnen waren. hoe het kan weet ik niet, maar het is zo.
pi_64424301
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
iran is een optie, maar ook daar zullen problemen komen, net als in alle andere landen waar ooit palestijnen waren. hoe het kan weet ik niet, maar het is zo.
Het lijken wel Joden. Er waren ook plannen in Engeland en elders in Europa in het begin van de 20e eeuw omdat met deportatie op te lossen. Maar de stap van etnische zuivering naar genocide bleek snel gemaakt wat uiteindelijk tot deze situatie heeft geleid.

Mladic en Karadzic zijn softies, Israel gaat veel grondiger te werk.
pi_64424345
Er is vast in de achtertuin van Greta en haar lover Dries wel een plekje over om wat Palestijnen neer te zetten.
Denk overigens niet dat de meeste Palestijnen weg willen, ze hebben nog steeds de illusie dat Israël ooit vernietigd zal worden. Dream on zou ik zeggen, zolang ze maar niet naar Nederland komen vind ik alles best.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_64424372
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:21 schreef jimmyrodgers het volgende:
Nou ze begonnen zelf hoor, en mensen die Hamas kiezen deugen ook niet echt. Burger doden blijft natuurlijk afschuwlijk.
Ik denk dat wijzelf nooit kunnen constateren wie er begonnen is. Aangezien dit conflict nu reeds 60 jaar aan de gang is. Daar was Hamas dus niet voor nodig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64424537
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:38 schreef Pedroso het volgende:

Denk overigens niet dat de meeste Palestijnen weg willen, ze hebben nog steeds de illusie dat Israël ooit vernietigd zal worden.
Van de illusie dat Israel vrede zou willen en tevreden zou zijn met de helft van Palestijns land en de Palestijnen dan hun eigen samenleving kunnen proberen op te bouwen zonder onderdrukking zullen ze inderdaad wel af zijn.

Dan blijft de beeindiging van de staat Israel als optie over.
  zondag 28 december 2008 @ 11:49:09 #291
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64424561
Heb ik veel gemist?
pi_64424649
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat wijzelf nooit kunnen constateren wie er begonnen is. Aangezien dit conflict nu reeds 60 jaar aan de gang is. Daar was Hamas dus niet voor nodig.
Ja maar er was een vredescontract en ze beginnen gewoon opnieuw. De Duitsers zijn uiteindelijk begonnen natuurlijk.
pi_64424769
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Van de illusie dat Israel vrede zou willen en tevreden zou zijn met de helft van hun land waarin zij dan hun eigen samenleving kunnen proberen op te bouwen zonder onderdrukking zullen ze inderdaad wel af zijn.

Dan blijft de beeindiging van de staat Israel als optie over.
Grapjas. Je weet net zo goed als ik dat Israël niet voor dreigementen en intimidatie zwicht.
Jij maakt het helemaal bont, sta maar de helft van je land af aan een volk dat achter een terroristische organisatie als Hamas staat dat vernietiging van heel Israël tot doel heeft.
En mocht het ooit zover komen dat er een einde aan de staat Israël komt, dan zal dat niet alleen het einde van Israël betekenen maar ook het einde van de landen die dat proberen te bewerkstelligen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_64424805
Je moet ook geen vrede met Iran sluit zo gevaarlijk en achterlijk land moet je van de kaart vegen
pi_64424887
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:52 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Ja maar er was een vredescontract en ze beginnen gewoon opnieuw. De Duitsers zijn uiteindelijk begonnen natuurlijk.
Ik blijf het maar vreemd vinden dat ondanks dat vredescontract de palestijnse gebieden steeds meer moeten slinken en dat israel zich totaal niets aan hoeft te trekken van VN resoluties die hier over gaan.

Stelletje hypocrieten all over the place.
pi_64424902
CAIRO - De Palestijnse organisatie Hamas houdt gewonde Palestijnen tegen die naar Egypte willen gaan voor medische behandeling. Dat heeft de Egyptische minister van Buitenlandse Zaken, Ahmed Abul Gheit, zondag gezegd.

Aan de Egyptische kant van de grens stonden zondag bij Rafah tientallen ambulances te wachten om de gewonde Palestijnen te vervoeren. Maar tot dusver heeft niemand zich gemeld. ,Niemand is gekomen, we weten niet waarom ze de grens aan de andere kant hebben gesloten'', aldus een Egyptische veiligheidsfunctionaris.

http://www.nu.nl/algemeen/1890943/hamas-houdt-gewonden-tegen.html

Hamas heeft het beste met zijn mensen voor...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 28 december 2008 @ 12:05:17 #297
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64424924
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik blijf het maar vreemd vinden dat ondanks dat vredescontract de palestijnse gebieden steeds meer moeten slinken en dat israel zich totaal niets aan hoeft te trekken van VN resoluties die hier over gaan.

Stelletje hypocrieten all over the place.
Is Israel niet juist teruggetrokken uit een hoop gebieden de laatste jaren? Hebben ze zelf niet actief extremistische kolonisten verwijderd?
pi_64424959
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Was Hamas ook van plan alleen tis zo jammer van hun dat ze altijd hun doelen missen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64424992
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:05 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Is Israel niet juist teruggetrokken uit een hoop gebieden de laatste jaren? Hebben ze zelf niet actief extremistische kolonisten verwijderd?

Ja als je terug trekt krijg je als beloning raketten op je dak, doen ze dus ook nooit meer.
  zondag 28 december 2008 @ 12:09:19 #300
89730 Drugshond
pi_64425020
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:04 schreef qonmann het volgende:
CAIRO - De Palestijnse organisatie Hamas houdt gewonde Palestijnen tegen die naar Egypte willen gaan voor medische behandeling. Dat heeft de Egyptische minister van Buitenlandse Zaken, Ahmed Abul Gheit, zondag gezegd.

Aan de Egyptische kant van de grens stonden zondag bij Rafah tientallen ambulances te wachten om de gewonde Palestijnen te vervoeren. Maar tot dusver heeft niemand zich gemeld. ,Niemand is gekomen, we weten niet waarom ze de grens aan de andere kant hebben gesloten'', aldus een Egyptische veiligheidsfunctionaris.

http://www.nu.nl/algemeen/1890943/hamas-houdt-gewonden-tegen.html

Hamas heeft het beste met zijn mensen voor...
Tering dat is wel heel lekker zeg, maarja hadden ze maar niwet op Hammas moeten stemmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')