abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64420855
Jep niet te vergelijken maar het is de waarheid
Zo gaat het in Palestina dag in dag uit.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64420917
Eerder heeft de Israelische regering erzo over gesproken

In september vorig jaar verklaarde Israël Gaza tot “vijandige entiteit“, ook een uitvinding van Vilnai, en dit werd meteen gesteund door het Westen.
Op 28 februari verklaarde minister Meir Sheetrit dat Israël “alles moet raken wat er beweegt, met wapens en munitie,” in Gaza, en voegde toe: “Ik denk niet dat we medelijden moeten tonen voor een ieder die ons wil doden.”

Op 29 februari zei Kadima-lid Tzachi Hanegbi dat Israël een invasie in Gaza moet uitvoeren om “het Hamas terreuregime uit te schakelen”, en dat de Israëlische strijdkrachten, die momenteel de bezetting van Gaza in de lucht en de periferie controleren, zich moeten voorbereiden om “jarenlang” in Gaza gestationeerd te worden.
pi_64421120
Moskee aangevallen in Gaza

Israël heeft een moskee in Gaza-stad gebombardeerd. De moskee werd volgens Israël gebruikt voor terroristische activiteiten. Palestijnse hulpverleners zeggen dat bij de aanval twee doden zijn gevallen. Daarmee zou het dodental van de bombardementen opgelopen zijn tot 230.Er zouden 700 gewonden zijn.

De aanvallen waren gericht op meer dan 100 veiligheidskantoren, politiebureaus en raketinstallaties van Hamas. Sommige doelen lagen in dichtbevolkte wijken.

Het belangrijkste politiebureau in Gaza-stad werd geheel verwoest. Op dat moment werd er een ceremonie gehouden voor rekruten
  Moderator zondag 28 december 2008 @ 04:06:37 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64421501
we doen nog steeds niet aan bloederige foto's meki ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 28 december 2008 @ 06:20:13 #230
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422021
De Westerse wereld moet zich schamen. Ik hoop echt van harte dat de Palestijnen de Joden succesvol bestrijden. Nog nooit zo'n volk als de Israëliërs gezien die door de geschiedenis heen voor zoveel ellende hebben gezorgd (ongeacht of het nou de schuld van de Joden zijn ofniet). Een bekende uitspraak leert ons dat als jij telkens betrokken bent bij een incident je niet telkens de schuld op andere groepen moet afschuiven, maar een keer na jezelf moet kijken.

Wat jullie er ook over denken zou mijn reet roesten, maar de Israëliërs hebben gewoon land afgepakt van onschuldige mensen. Dit is gewoon een feit, en dan kan je wel met allerlei smoesjes aan komen zetten van: ja, de palestijnen hebben hun eigen land verkocht, of de Palestijnen zijn de enige schuldige, maar dat is gewoon bullshit. De Palestijnen hebben hier niet om gevraagd, hun land is illegaal ingenomen en zij zijn de dupe van schuldgevoelens van de Westerse wereld jegens de Holocaust.

Mag ik jullie eraan herinnen dat jullie diegene waren die de Joden door de eeuwen heen gediscrimineerd, uitgesloten en vermoord hebben. Dat jullie nu als brave politiekcorrecte proleten reageren en de feiten aan de kant schuiven aangezien de Joden nooit iets kwaad doen en bij voorbaat al de onschuldige zijn. Waarschijnlijk hebben jullie nog nooit enig boek, of documentaire gezien hoe het er werkelijk aan toe gaat, maar oordelen jullie aan de hand van valse berichtgeving. Ik raad jullie dan ook aan om het boek van Joris Luyendijk te lezen die door eigen ervaring gezien heeft wat er nu werkelijk aan de hand is. Begrijp me niet verkeerd, schuld heeft altijd 2 kanten, maar ik kan me zo ergeren aan sommige mensen hier die met allerlei achterlijke opmerkingen aan komen zetten van: de Hamas organisatie moet uitgeroeid worden of het zou vast wel weer de schuld van de Palestijnen zijn. Onzin, gewoon onzin. Ik hoop iniedergeval dat de internationale wereld hier zich hevig tegen verzet (wat ik niet zie gebeuren) en de Israëliërs eens fijn op hun vingers tikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door AryaMehr op 28-12-2008 07:00:27 ]
  zondag 28 december 2008 @ 06:29:27 #231
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422055
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar Dries heten.
Stoer hoor, iemand aanvallen op zijn naam. Iemand die hoger opgeleid is, meer intellectueler is en meer levenservaringen heeft dan jij ooit zult krijgen. Iemand die internationale politiek op een hoog niveau heeft bedreven en aan de lijve heeft ondervonden hoe het nu allemaal in elkaar steekt. Dat jij een gerespecteerd ex-politcus op zo'n manier moet beledigen zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over hem.
  zondag 28 december 2008 @ 06:48:45 #232
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422095
quote:
Op zondag 28 december 2008 03:21 schreef Meki het volgende:
Moskee aangevallen in Gaza

De aanvallen waren gericht op meer dan 100 veiligheidskantoren, politiebureaus en raketinstallaties van Hamas. Sommige doelen lagen in dichtbevolkte wijken.

Oorlog is een triest gebeuren. Maar hamas is net zo schuldig aan die dode burgers als Israël. Zij nemen weloverwogen strategische beslissingen waarvan ze weten dat Israël er op een bepaalde manier op zal reageren. De hoop is dat er eens leiders zullen op staan die water bij de wijn willen doen. Maar ach in Ierland duurde dat ook een hele tijd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 28 december 2008 @ 06:55:02 #233
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422112
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:20 schreef AryaMehr het volgende:
Mag ik jullie eraan herinnen dat jullie diegene waren die Joden door de eeuwen heen gediscrimineerd, uitgesloten en vermoord hebben.
Ik herinner jou er aan dat mensen in mijn familie hun leven hebben geven zodat jij deze woorden kan posten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 28 december 2008 @ 06:55:47 #234
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422115
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik herinner jou er aan dat mensen in mijn familie hun leven hebben geven zodat jij deze woorden kan posten.
Onzin.
  Trouwste user 2022 zondag 28 december 2008 @ 06:56:53 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_64422116
quote:
Hamas-leider Meshaal heeft opgeroepen
tot een derde intifada tegen Israël.De
Palestijnen moeten volgens Meshaal in
opstand komen tegen "de zionistische
vijand" na de aanval op de Gazastrook.

Eerder kondigden andere Hamas-leiders
al wraakacties tegen Israël aan,zoals
zelfmoordaanslagen en raketaanvallen.
In het zuiden van Israël viel gisteren
een dode door een Palestijnse raket.

De Palestijnse president Abbas,opponent
van Hamas,noemt de aanval van Israël op
Gaza misdadig.Andere Arabische leiders
reageren ook geschokt.Ze wilden vandaag
al spoedberaad houden in Caïro,maar dat
bleek onhaalbaar.Het wordt nu woensdag.
Bron: NOS Teletekst

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2008 11:26:00 (Bron toegevoegd) ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 28 december 2008 @ 07:01:33 #236
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422126
quote:
Op zondag 28 december 2008 06:55 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Onzin.
Was dat maar waar.
  zondag 28 december 2008 @ 07:02:56 #237
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422127
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:01 schreef Megumi het volgende:

[..]

Was dat maar waar.
Je praat gewoon onzin. Leg het eens uit dan in plaats van dat je verwacht dat ik je bedank voor dit.
  zondag 28 december 2008 @ 07:08:43 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_64422138
Israel weer eens met een totaal veel te harde vergelding. Gek genoeg raak je er gewend aan.

Wat een zooitje daar toch. Dit gaat nooit goedkomen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 28 december 2008 @ 07:08:56 #239
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422139
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je praat gewoon onzin. Leg het eens uit dan in plaats van dat je verwacht dat ik je bedank voor dit.
Ik heb nooit een Opa gehad is dat uitleg genoeg. Sukkel.
  zondag 28 december 2008 @ 07:09:46 #240
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422141
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb nooit een Opa gehad is dat uitleg genoeg. Sukkel.
Nu probeer je me zelfs schuldgevoelens aan te praten. Je opa is niet voor mij gestorven en noch voor mijn volk. Maar we dwalen af dus dit was mijn laatste post over dit onderwerp.
  Trouwste user 2022 zondag 28 december 2008 @ 07:15:41 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_64422152
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef popolon het volgende:
Israel weer eens met een totaal veel te harde vergelding. Gek genoeg raak je er gewend aan.

Wat een zooitje daar toch. Dit gaat nooit goedkomen.
Precies.

Ieder bestand is een wassen neus

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 28 december 2008 @ 07:18:54 #242
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64422163
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:09 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nu probeer je me zelfs schuldgevoelens aan te praten. Je opa is niet voor mij gestorven en noch voor mijn volk. Maar we dwalen af dus dit was mijn laatste post over dit onderwerp.
Ik denk eerder dat maatschappijleer en geschiedenis niet een van jou sterkste vakken is. Ook gezien jou sign.
  zondag 28 december 2008 @ 07:22:14 #243
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64422174
quote:
Op zondag 28 december 2008 07:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat maatschappijleer en geschiedenis niet een van jou sterkste vakken is. Ook gezien jou sign.
Ik ben blij dat je oprecht geinteresseerd bent in de vakken die mij liggen. Ik zeg je eerlijk en dit is geen grap: mijn sterkste vakken zijn juist deze 2 vakken die je nu noemt. En als je me niet gelooft wil ik best mijn oude rapport voor je tevoorschijn halen. En wat knap dat je aan de hand van signs meteen weet hoe iemand in elkaar steekt.
pi_64422798
Raketinstallaties die in woonwijken (NOS journaal) worden geplaatst, daar zal Hamas ook wel een reden voor hebben hè?
pi_64422807
Terecht gewoon die aanvallen, je weet als je met Israël ouwehoert krijg je het 10x zo hard terug.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_64422852
Wat een laffe reactie van die flapdrol van een Verhagen ook weer. Maar ach, aan de andere kant keurt deze nep-Gristen de terroristische acties van de regering van Israël waarbij 1,5 miljoen onschuldige vrouwen, mannen en kinderen bewust GEEN toegang krijgen tot medicijnen, voedsel en schoon drink water al jaren goed, dus enige daadkracht hoef je nu ook niet van hem te verwachten. Elk ander land zou hier terecht keihard voor worden aangepakt, maar niet Israël, want 'ach jee, die hebben al zo veel meegemaakt de laatste 2000 jaar'.
PWBF
  zondag 28 december 2008 @ 10:02:49 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64422862
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:01 schreef Nielsch het volgende:
Wat een laffe reactie van die flapdrol van een Verhagen ook weer. Maar ach, aan de andere kant keurt deze nep-Gristen de terroristische acties van de regering van Israël waarbij 1,5 miljoen onschuldige vrouwen, mannen en kinderen bewust GEEN toegang krijgen tot medicijnen, voedsel en schoon drink water al jaren goed, dus enige daadkracht hoef je nu ook niet van hem te verwachten. Elk ander land zou hier terecht keihard voor worden aangepakt, maar niet Israël, want 'ach jee, die hebben al zo veel meegemaakt de laatste 2000 jaar'.
waarom zou een vijand recht hebben op medicijnen, voedsel en schoon water?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64422876
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom zou een vijand recht hebben op medicijnen, voedsel en schoon water?
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_64422891
Hamas kan toch een toegang voor medicijnen enzo regelen? Het lukt ze immers ook met raketten.

Maar wacht, daar zijn ze niet gebaat bij.
pi_64422910
Overduidelijk staatsterrorisme. Overduidelijk gericht tegen de infrastructuur van Palestina. Overduidelijk geen precisiebombardement. Overduidelijk te maken met de politieke situatie in Israel, waarbij elke minister zich nu door "zo hard mogelijk" te handelen, de politieke overwinning wil behalen. Dat het over de rug gaat van een bevolking, dat maakt niets uit. Immers, Palestijnen zijn en blijven goy.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')