Stoer hoor, iemand aanvallen op zijn naam. Iemand die hoger opgeleid is, meer intellectueler is en meer levenservaringen heeft dan jij ooit zult krijgen. Iemand die internationale politiek op een hoog niveau heeft bedreven en aan de lijve heeft ondervonden hoe het nu allemaal in elkaar steekt. Dat jij een gerespecteerd ex-politcus op zo'n manier moet beledigen zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over hem.quote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar Dries heten.
Oorlog is een triest gebeuren. Maar hamas is net zo schuldig aan die dode burgers als Israël. Zij nemen weloverwogen strategische beslissingen waarvan ze weten dat Israël er op een bepaalde manier op zal reageren. De hoop is dat er eens leiders zullen op staan die water bij de wijn willen doen. Maar ach in Ierland duurde dat ook een hele tijd.quote:Op zondag 28 december 2008 03:21 schreef Meki het volgende:
Moskee aangevallen in Gaza
De aanvallen waren gericht op meer dan 100 veiligheidskantoren, politiebureaus en raketinstallaties van Hamas. Sommige doelen lagen in dichtbevolkte wijken.
Ik herinner jou er aan dat mensen in mijn familie hun leven hebben geven zodat jij deze woorden kan posten.quote:Op zondag 28 december 2008 06:20 schreef AryaMehr het volgende:
Mag ik jullie eraan herinnen dat jullie diegene waren die Joden door de eeuwen heen gediscrimineerd, uitgesloten en vermoord hebben.
Onzin.quote:Op zondag 28 december 2008 06:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik herinner jou er aan dat mensen in mijn familie hun leven hebben geven zodat jij deze woorden kan posten.
Bron: NOS Teletekstquote:Hamas-leider Meshaal heeft opgeroepen
tot een derde intifada tegen Israël.De
Palestijnen moeten volgens Meshaal in
opstand komen tegen "de zionistische
vijand" na de aanval op de Gazastrook.
Eerder kondigden andere Hamas-leiders
al wraakacties tegen Israël aan,zoals
zelfmoordaanslagen en raketaanvallen.
In het zuiden van Israël viel gisteren
een dode door een Palestijnse raket.
De Palestijnse president Abbas,opponent
van Hamas,noemt de aanval van Israël op
Gaza misdadig.Andere Arabische leiders
reageren ook geschokt.Ze wilden vandaag
al spoedberaad houden in Caïro,maar dat
bleek onhaalbaar.Het wordt nu woensdag.
Was dat maar waar.quote:
Je praat gewoon onzin. Leg het eens uit dan in plaats van dat je verwacht dat ik je bedank voor dit.quote:
Ik heb nooit een Opa gehad is dat uitleg genoeg. Sukkel.quote:Op zondag 28 december 2008 07:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je praat gewoon onzin. Leg het eens uit dan in plaats van dat je verwacht dat ik je bedank voor dit.
Nu probeer je me zelfs schuldgevoelens aan te praten. Je opa is niet voor mij gestorven en noch voor mijn volk. Maar we dwalen af dus dit was mijn laatste post over dit onderwerp.quote:Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Opa gehad is dat uitleg genoeg. Sukkel.
Precies.quote:Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef popolon het volgende:
Israel weer eens met een totaal veel te harde vergelding. Gek genoeg raak je er gewend aan.
Wat een zooitje daar toch. Dit gaat nooit goedkomen.
Ik denk eerder dat maatschappijleer en geschiedenis niet een van jou sterkste vakken is. Ook gezien jou sign.quote:Op zondag 28 december 2008 07:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nu probeer je me zelfs schuldgevoelens aan te praten. Je opa is niet voor mij gestorven en noch voor mijn volk. Maar we dwalen af dus dit was mijn laatste post over dit onderwerp.
Ik ben blij dat je oprecht geinteresseerd bent in de vakken die mij liggen. Ik zeg je eerlijk en dit is geen grap: mijn sterkste vakken zijn juist deze 2 vakken die je nu noemt. En als je me niet gelooft wil ik best mijn oude rapport voor je tevoorschijn halen. En wat knap dat je aan de hand van signs meteen weet hoe iemand in elkaar steekt.quote:Op zondag 28 december 2008 07:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat maatschappijleer en geschiedenis niet een van jou sterkste vakken is. Ook gezien jou sign.
waarom zou een vijand recht hebben op medicijnen, voedsel en schoon water?quote:Op zondag 28 december 2008 10:01 schreef Nielsch het volgende:
Wat een laffe reactie van die flapdrol van een Verhagen ook weer. Maar ach, aan de andere kant keurt deze nep-Gristen de terroristische acties van de regering van Israël waarbij 1,5 miljoen onschuldige vrouwen, mannen en kinderen bewust GEEN toegang krijgen tot medicijnen, voedsel en schoon drink water al jaren goed, dus enige daadkracht hoef je nu ook niet van hem te verwachten. Elk ander land zou hier terecht keihard voor worden aangepakt, maar niet Israël, want 'ach jee, die hebben al zo veel meegemaakt de laatste 2000 jaar'.
quote:Op zondag 28 december 2008 10:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou een vijand recht hebben op medicijnen, voedsel en schoon water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |