Waar komt dat idee vandaan dat Egypte Hamas veroordeelt? Zelfs de Jeruzalem Post komt niet verder dan een strenge veroordeling door Egypte van de Israelische aktie. Zie hierquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij van agt gehoord toen er 3000+ raketten werden afgevuurd op israel, dit jaar alleen al? en hoezo weet van agt het beter dan egypte, die toch meer contact heeft met de terroristen daar? seniel is misschien een te groot woord, de grettaklap heeft ie inmiddels wel gevoeld.
Honderden doden binnen 1 dag en doelbewust de burgers getrovvenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Meki, kun je eens uitleggen waarom je het genocide noemt?
Egypte heeft de massamoorden scherp veroordeeld en heeft de terroristische ambassadeur op het matje geroepen !quote:Op zondag 28 december 2008 02:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Waar komt dat idee vandaan dat Egypte Hamas veroordeelt? Zelfs de Jeruzalem Post komt niet verder dan een strenge veroordeling door Egypte van de Israelische aktie. Zie hier
Hoi Meki. Doei Mekiquote:Op zondag 28 december 2008 02:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Honderden doden binnen 1 dag en doelbewust de burgers getrovven
dat is erger dan genocide.
Een rare man enkel omdat de realiteit verkondigt en de waarheid spreekt en niet zoals jij achter Israel aanhuppelt ??quote:
Wat een makkelijke manier om hier makkelijk van af te komen. en maar weigeren om normaal te discussierenquote:
In plaats van dat ze de medici normaal hun werk laten doen moeten er weer 10 camera's op staan.quote:
Beste Israellover jij kan met deze schandelijke woorden de plaats innemen van de Israelische minister die de hele wereld wijs maakt met hun smerige praktijken. In plaats een weg te nemen voor rechtvaardigheid en vrede kies jij de weg van het kwaad en onmenselijkheid.quote:Op zondag 28 december 2008 02:43 schreef opinionr het volgende:
[..]
In plaats van dat ze de medici normaal hun werk laten doen moeten er weer 10 camera's op staan.
JA er vallen burgerdoden en JA dat is afschuwelijk.
Maar NEE Israel mikt niet expres op burgerdoelen.
Meer discussie ga ik niet met jou aan, want jij hebt toch al een vooringenomen anit-israel houding die met geen preciesiebombardament te slechten is.
Voor de Palestijnen is "rechtvaardigheid en vrede" niets anders dan "alle Joden opzouten uit Israel". En als er daarbij een paar doden vallen aan Israelische kant, dan is dat mooi meegenomen.quote:Op zondag 28 december 2008 02:46 schreef Meki het volgende:
...voor rechtvaardigheid en vrede...
Dat wordt jou mooi wijs gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Voor de Palestijnen is "rechtvaardigheid en vrede" niets anders dan "alle Joden opzouten uit Israel". En als er daarbij een paar doden vallen aan Israelische kant, dan is dat mooi meegenomen.
Voor de rest: "Hoi Meki. Doei Meki".
En totaal niet te vergelijken.quote:Op zondag 28 december 2008 02:52 schreef Meki het volgende:
En waarom keuren wij deze 2 vreselijke gebeurtenissen beiden niet af ??
TOEN
[ afbeelding ]
NU
[ afbeelding ]
Beiden zeer verschikkelijk en vreselijk.
Stoer hoor, iemand aanvallen op zijn naam. Iemand die hoger opgeleid is, meer intellectueler is en meer levenservaringen heeft dan jij ooit zult krijgen. Iemand die internationale politiek op een hoog niveau heeft bedreven en aan de lijve heeft ondervonden hoe het nu allemaal in elkaar steekt. Dat jij een gerespecteerd ex-politcus op zo'n manier moet beledigen zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over hem.quote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar Dries heten.
Oorlog is een triest gebeuren. Maar hamas is net zo schuldig aan die dode burgers als Israël. Zij nemen weloverwogen strategische beslissingen waarvan ze weten dat Israël er op een bepaalde manier op zal reageren. De hoop is dat er eens leiders zullen op staan die water bij de wijn willen doen. Maar ach in Ierland duurde dat ook een hele tijd.quote:Op zondag 28 december 2008 03:21 schreef Meki het volgende:
Moskee aangevallen in Gaza
De aanvallen waren gericht op meer dan 100 veiligheidskantoren, politiebureaus en raketinstallaties van Hamas. Sommige doelen lagen in dichtbevolkte wijken.
Ik herinner jou er aan dat mensen in mijn familie hun leven hebben geven zodat jij deze woorden kan posten.quote:Op zondag 28 december 2008 06:20 schreef AryaMehr het volgende:
Mag ik jullie eraan herinnen dat jullie diegene waren die Joden door de eeuwen heen gediscrimineerd, uitgesloten en vermoord hebben.
Onzin.quote:Op zondag 28 december 2008 06:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik herinner jou er aan dat mensen in mijn familie hun leven hebben geven zodat jij deze woorden kan posten.
Bron: NOS Teletekstquote:Hamas-leider Meshaal heeft opgeroepen
tot een derde intifada tegen Israël.De
Palestijnen moeten volgens Meshaal in
opstand komen tegen "de zionistische
vijand" na de aanval op de Gazastrook.
Eerder kondigden andere Hamas-leiders
al wraakacties tegen Israël aan,zoals
zelfmoordaanslagen en raketaanvallen.
In het zuiden van Israël viel gisteren
een dode door een Palestijnse raket.
De Palestijnse president Abbas,opponent
van Hamas,noemt de aanval van Israël op
Gaza misdadig.Andere Arabische leiders
reageren ook geschokt.Ze wilden vandaag
al spoedberaad houden in Caïro,maar dat
bleek onhaalbaar.Het wordt nu woensdag.
Was dat maar waar.quote:
Je praat gewoon onzin. Leg het eens uit dan in plaats van dat je verwacht dat ik je bedank voor dit.quote:
Ik heb nooit een Opa gehad is dat uitleg genoeg. Sukkel.quote:Op zondag 28 december 2008 07:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je praat gewoon onzin. Leg het eens uit dan in plaats van dat je verwacht dat ik je bedank voor dit.
Nu probeer je me zelfs schuldgevoelens aan te praten. Je opa is niet voor mij gestorven en noch voor mijn volk. Maar we dwalen af dus dit was mijn laatste post over dit onderwerp.quote:Op zondag 28 december 2008 07:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Opa gehad is dat uitleg genoeg. Sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |