abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64423633
Die NSB opmerking was iets te extreem van me Maar in mijn ogen kan Israel weinig fout doen ja.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_64423838
Pfff, die Israeliers doen de slechtste volkerenmoord ooit, een journalist 20 meter naast een Hamas basis die gewoon nog leeft:
quote:
I have witnessed one of the compounds - which is 20m [yds] away from my house - I was standing on the balcony and I have seen the Israeli airplanes hitting the place.

Some of my balcony was damaged and my kid was injured.

Many people were injured inside their houses today.

I saw an Israeli fighter drop a bomb on a building, flattening it. Smoke was coming from it. Kids were panicking and screaming.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7801292.stm
pi_64423871
En die Jihadist spreekt de waarheid
pi_64423918
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Leuke theorie, maar het klopt voor geen reet. Recruteren doe je zo goedkoop mogelijk - en dus niet door de helft van je budget aan sociale voorzieningen te gaan verpatsen. Het welzijns werk deden ze lang voordat ze enig direct invloed konden uitoefenen op de gehele politiek situatie. Hun militaire tak zorgde niet voor de bekendheid van Hamas - ja in het Westen wellicht -, maar binnenlands was het hun strategie van het bouwen van scholen, ziekenhuizen en andere sociale centra.

Je redenering betreffende hezbollah is nogal vreemd, Israel heeft die oorlog net zo "gewonnen" als Amerika dat heeft gedaan bij de Irak - oorlog. In Libanon is de steun voor hezbollah na die oorlog alleen maar toegenomen. En dat is het probleem van Israel, ze denkt alleen kortetermijn. Hezbollah vaart er wel bij als een of andere doorgeslagen Israelische defensieminister een bommenregen laat vallen op huisjes van onschuldigen of op de infrastructuur van een land. Daarmee recruteren ze. Dit is voor Israel puur een politieke actie en heeft niets met zogenaamde defensie te maken. Je kan ook aan de taktiek zien of het een offensieve of defensieve actie is.
De Arabische landen hebben niet de ballen om Israël de oorlog te verklaren.

Doodnormaal terrorisme toch ? Syrie en Iran bewapenen gewoon die terroristen ? Maar ze durven dit niet openlijk te doen, de schijterds !. Omdat ze Israël zelf niet durven aan te vallen ?
pi_64423972
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:15 schreef rja het volgende:

[..]

De Arabische landen hebben niet de ballen om Israël de oorlog te verklaren.

Doodnormaal terrorisme toch ? Syrie en Iran bewapenen gewoon die terroristen ? Maar ze durven dit niet openlijk te doen, de schijterds !. Omdat ze Israël zelf niet durven aan te vallen ?
Syrie heeft vooralsnog geen vredesakkoord met de staat Israël. En Iran erkent Israël in het geheel niet - naar mijn weten dan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64423978
quote:
Op zondag 28 december 2008 10:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
Die NSB opmerking was iets te extreem van me Maar in mijn ogen kan Israel weinig fout doen ja.
Dat is duidelijk ja, zelfs volkerenmoord is in je ogen niet fout.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 28 december 2008 @ 11:21:24 #282
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64424004
Ik schrok er ook van toen ik het gisteren op het journaal zag. Mijn eerste reactie was : * dit gaat te ver ! *
Toen ik hoorde dat Hamas zijn uiterste best doet om dit uit te lokken dacht ik : * flikker toch al die Palestijnen eruit anders komt er nooit een eind aan deze ellende *

Ik weet dat velen dit geen realistische gedachte vinden . Maar een nieuwe grens trekken, Palestijns gebied overnemen en de Palestijnen aan de kant van een moslimland neerpoten !!!
Dan kun je tenminste je grenzen goed beveiligen en heb je geen last van terreur in je binnenland.

Enne ik bedoel écht eruit, óók uit Jeruzalem. Ze gaan maar in Mekka zitten mokken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64424009
Nou ze begonnen zelf hoor, en mensen die Hamas kiezen deugen ook niet echt. Burger doden blijft natuurlijk afschuwlijk.
  zondag 28 december 2008 @ 11:24:18 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64424046
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:21 schreef deedeetee het volgende:
Ik schrok er ook van toen ik het gisteren op het journaal zag. Mijn eerste reactie was : * dit gaat te ver ! *
Toen ik hoorde dat Hamas zijn uiterste best doet om dit uit te lokken dacht ik : * flikker toch al die Palestijnen eruit ander komt er nooit een eind aan deze ellende *

Ik weet dat velen dit geen realistische gedachte vinden . Maar een nieuwe grens trekken, Palestijns gebied overnemen en de Palestijnen aan de kant van een moslimland neerpoten !!!
Dan kun je tenminste je grenzen goed beveiligen en heb je geen last van terreur in je binnenland.

Enne ik bedoel écht eruit, óók uit Jeruzalem. Ze gaan maar in Mekka zitten mokken
dat zullen de omliggende islamitische landen nooit dulden. die hebben het niet zo op palestijnen, dat heeft de geschiedenis keer op keer aangetoond.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64424072
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat zullen de omliggende islamitische landen nooit dulden. die hebben het niet zo op palestijnen, dat heeft de geschiedenis keer op keer aangetoond.
Palastijnen zijn toch ook Moslims En Iran kan het vast met ze vinden
  zondag 28 december 2008 @ 11:26:44 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64424097
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:25 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Palastijnen zijn toch ook Moslims En Iran kan het vast met ze vinden
iran is een optie, maar ook daar zullen problemen komen, net als in alle andere landen waar ooit palestijnen waren. hoe het kan weet ik niet, maar het is zo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64424301
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
iran is een optie, maar ook daar zullen problemen komen, net als in alle andere landen waar ooit palestijnen waren. hoe het kan weet ik niet, maar het is zo.
Het lijken wel Joden. Er waren ook plannen in Engeland en elders in Europa in het begin van de 20e eeuw omdat met deportatie op te lossen. Maar de stap van etnische zuivering naar genocide bleek snel gemaakt wat uiteindelijk tot deze situatie heeft geleid.

Mladic en Karadzic zijn softies, Israel gaat veel grondiger te werk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64424345
Er is vast in de achtertuin van Greta en haar lover Dries wel een plekje over om wat Palestijnen neer te zetten.
Denk overigens niet dat de meeste Palestijnen weg willen, ze hebben nog steeds de illusie dat Israël ooit vernietigd zal worden. Dream on zou ik zeggen, zolang ze maar niet naar Nederland komen vind ik alles best.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_64424372
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:21 schreef jimmyrodgers het volgende:
Nou ze begonnen zelf hoor, en mensen die Hamas kiezen deugen ook niet echt. Burger doden blijft natuurlijk afschuwlijk.
Ik denk dat wijzelf nooit kunnen constateren wie er begonnen is. Aangezien dit conflict nu reeds 60 jaar aan de gang is. Daar was Hamas dus niet voor nodig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64424537
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:38 schreef Pedroso het volgende:

Denk overigens niet dat de meeste Palestijnen weg willen, ze hebben nog steeds de illusie dat Israël ooit vernietigd zal worden.
Van de illusie dat Israel vrede zou willen en tevreden zou zijn met de helft van Palestijns land en de Palestijnen dan hun eigen samenleving kunnen proberen op te bouwen zonder onderdrukking zullen ze inderdaad wel af zijn.

Dan blijft de beeindiging van de staat Israel als optie over.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 28 december 2008 @ 11:49:09 #291
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64424561
Heb ik veel gemist?
pi_64424649
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat wijzelf nooit kunnen constateren wie er begonnen is. Aangezien dit conflict nu reeds 60 jaar aan de gang is. Daar was Hamas dus niet voor nodig.
Ja maar er was een vredescontract en ze beginnen gewoon opnieuw. De Duitsers zijn uiteindelijk begonnen natuurlijk.
pi_64424769
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Van de illusie dat Israel vrede zou willen en tevreden zou zijn met de helft van hun land waarin zij dan hun eigen samenleving kunnen proberen op te bouwen zonder onderdrukking zullen ze inderdaad wel af zijn.

Dan blijft de beeindiging van de staat Israel als optie over.
Grapjas. Je weet net zo goed als ik dat Israël niet voor dreigementen en intimidatie zwicht.
Jij maakt het helemaal bont, sta maar de helft van je land af aan een volk dat achter een terroristische organisatie als Hamas staat dat vernietiging van heel Israël tot doel heeft.
En mocht het ooit zover komen dat er een einde aan de staat Israël komt, dan zal dat niet alleen het einde van Israël betekenen maar ook het einde van de landen die dat proberen te bewerkstelligen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_64424805
Je moet ook geen vrede met Iran sluit zo gevaarlijk en achterlijk land moet je van de kaart vegen
pi_64424887
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:52 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

Ja maar er was een vredescontract en ze beginnen gewoon opnieuw. De Duitsers zijn uiteindelijk begonnen natuurlijk.
Ik blijf het maar vreemd vinden dat ondanks dat vredescontract de palestijnse gebieden steeds meer moeten slinken en dat israel zich totaal niets aan hoeft te trekken van VN resoluties die hier over gaan.

Stelletje hypocrieten all over the place.
pi_64424902
CAIRO - De Palestijnse organisatie Hamas houdt gewonde Palestijnen tegen die naar Egypte willen gaan voor medische behandeling. Dat heeft de Egyptische minister van Buitenlandse Zaken, Ahmed Abul Gheit, zondag gezegd.

Aan de Egyptische kant van de grens stonden zondag bij Rafah tientallen ambulances te wachten om de gewonde Palestijnen te vervoeren. Maar tot dusver heeft niemand zich gemeld. ,Niemand is gekomen, we weten niet waarom ze de grens aan de andere kant hebben gesloten'', aldus een Egyptische veiligheidsfunctionaris.

http://www.nu.nl/algemeen/1890943/hamas-houdt-gewonden-tegen.html

Hamas heeft het beste met zijn mensen voor...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 28 december 2008 @ 12:05:17 #297
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64424924
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik blijf het maar vreemd vinden dat ondanks dat vredescontract de palestijnse gebieden steeds meer moeten slinken en dat israel zich totaal niets aan hoeft te trekken van VN resoluties die hier over gaan.

Stelletje hypocrieten all over the place.
Is Israel niet juist teruggetrokken uit een hoop gebieden de laatste jaren? Hebben ze zelf niet actief extremistische kolonisten verwijderd?
pi_64424959
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Honderden doden binnen 1 dag en doelbewust de burgers getrovven
dat is erger dan genocide.
Was Hamas ook van plan alleen tis zo jammer van hun dat ze altijd hun doelen missen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64424992
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:05 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Is Israel niet juist teruggetrokken uit een hoop gebieden de laatste jaren? Hebben ze zelf niet actief extremistische kolonisten verwijderd?

Ja als je terug trekt krijg je als beloning raketten op je dak, doen ze dus ook nooit meer.
  zondag 28 december 2008 @ 12:09:19 #300
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')