Bewijs maarquote:
Omdat een slechte grap was, daarom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat ik op zijn account aan het posten ben
Niet ons probleemquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat een slechte grap was, daarom.
Oh wacht, die maakt David ook
quote:
Als je het niet grappig vindt, reageer er niet op, of ga iemand anders pesten. Hier word ik ook niet wijzer vanquote:
Is het de bedoeling dat je wijzer van een SC wordt dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je het niet grappig vindt, reageer er niet op, of ga iemand anders pesten. Hier word ik ook niet wijzer van
Heel misschien van jouw gezeik. Niet dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je wijzer van een SC wordt dan?
Moet ik nou óók in een SC al hoogstaand gaan blaten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heel misschien van jouw gezeik. Niet dus
Niet zo in je hum?quote:
Ok, ik dacht dat je dat wel kon hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het alleen niet tof dat je zo op me zit te zeiken
Wie ben jij?quote:
En cupmaat!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag!
Naam, geslacht, waarvandaan, hoe oud, opleiding.
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag!
Naam, geslacht, waarvandaan, hoe oud, opleiding.
quote:
Ik doe ook MBO hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)
Ahaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)
Je hebt het in het fototopic gezet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
kijk maar in het fotoboek, daar heb ik net een foto ingeknald
geen, en MASD, das hetzelfde. In de TT stond dat het het fotoboek heetquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AhaEn wat is jouw toegevoegde waarde?
Welkom
Ik dacht al, fobo is leeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt het in het fototopic gezet.
Waar vul je vakken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb hier wel weer genoeg gespamd, ik ga nog ff douchen en dan fijn werken :/
Waarover.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:09 schreef liiszle het volgende:
ook echt 10 min thuis, en gelijk ruzie
de wasquote:
Ging nergens over.. m'n pa wil me gewoon het huis uit hebben.quote:
Haj,quote:
Vast niet. Ruzie betekent niet gelijk dat hij je het huis uit wil hebben. En als hij dat wel zei, domme dingen zeg je tijdens ruzies.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ging nergens over.. m'n pa wil me gewoon het huis uit hebben.
hij zei letterlijk 'als je je niet aanpast, ga je het huis maar uit'quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vast niet. Ruzie betekent niet gelijk dat hij je het huis uit wil hebben. En als hij dat wel zei, domme dingen zeg je tijdens ruzies.
Oh, niks aan de hand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zei letterlijk 'als je je niet aanpast, ga je het huis maar uit'
Toen hij boos was. Zegt niets dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zei letterlijk 'als je je niet aanpast, ga je het huis maar uit'
ik nooit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, niks aan de hand.
Hoorde ik zo vaak van mijn moeder.
Jij hebt gewoon een relaxede moeder.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:08 schreef RenRen- het volgende:
M'n mam zingt
Ze zong Grease, heel hard, en heel valsquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een relaxede moeder.
Nee, juist nietquote:
Bij ons staat die zinsnede al zowat gelijk aan goedemorgen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, niks aan de hand.
Hoorde ik zo vaak van mijn moeder.
Oh leuk danquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij ons staat die zinsnede al zowat gelijk aan goedemorgen.
Naar Daaavid. Maandag wss al. En dan dinsdag schaatsen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
Nee, juist niet
ochja.
wat gaan jullie met oud en nieuw doen?
Guzellig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Naar Daaavid. Maandag wss al. En dan dinsdag schaatsen.
Wel gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
Haj,
Yoah was wel relaxed
jouw kerst?
Hey, nog een Ajacied hier.quote:
nee. Not at allquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel gezellig![]()
Wil je niet liever al op jezelf wonen?
Daarom passen we zo goed bij elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat een slechte grap was, daarom.
Oh wacht, die maakt David ook
die woont opzichzelf.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarom passen we zo goed bij elkaar![]()
Denk hetquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hey, nog een Ajacied hier.
Ga je morgen naar Ajax?
Ik twijfelquote:
nee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Da's mooi, dat ze niet nog bij d'r ouders woont, maar kan je niet die kant op?
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 16:26 schreef Ikzoekiets het volgende:
Heee RenRen-nog genoten van 't topic van gister?
Mja.... beter goede rip off dan slecht origineel verzonnen. Maar ik denk wel dat ik de 1e ben die het in het nederlands heeft gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh heerlijkJammer dat je zelf niet origineel genoeg was om iets te verzinnen.
ik heb dat hele topic zitten lezen he...quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Mja.... beter goede rip off dan slecht origineel verzonnen. Maar ik denk wel dat ik de 1e ben die het in het nederlands heeft gedaan
Als je alleen maar kan jatten omdat je niets zelf kunt bedenken, kun je denk ik beter niets doen. Originaliteit is een must in mijn ogen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 17:05 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Mja.... beter goede rip off dan slecht origineel verzonnen. Maar ik denk wel dat ik de 1e ben die het in het nederlands heeft gedaan
Of je drinkt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb een BOB nodig voor oudjaarsdag.
Marokkaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik ging dus naar de AH. En ik was klaar. Dus ik naar buiten, naar m'n fiets, hoor ik zo.
"Heb je vriendje."
Dus ik ga maar verder met m'n slot open maken. Zit er iets aan m'n arm
"Heb je een vriendje?"
Eh. Ja.
"NEUKEN IS SLECHT"
Toen ben ik maar op m'n fiets gestapt.
Zie je wel aan die eerste vraagquote:
Maar toch even vragen, voor ik meteen begin te discriminerenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef ericajax het volgende:
[..]
Zie je wel aan die eerste vraag
Moet je dat nog vragen?quote:
Hindoe. Marokkanen mogen niet drinkenquote:
Ze mogen ook niet geweldadig zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hindoe. Marokkanen mogen niet drinken
Niet dat ze dat niet doen.Maar in dit geval dus een hindoe.
Sterker nog, een taal die wordt gebruikt in India en omstrekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 17:45 schreef sezten het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet geweldadig zijn.
Komt een Hindoe uit Hindië ofzo?
Divali!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:53 schreef RenRen- het volgende:
Hindoes deden een keer zo'n lichtjesfeest hier, e toen hebben ze hun huis in de fik gestoken.
En ik bedoel cultuur
dfffflllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll^lllll'lllllllllllmnjer
Groetjes van Puk
Geen idee. Ik weet alleen dat ik een BOEM hoorde om 3 uur snachts, heel veel gegil, en toen waren er brandweeroto's en de hele straat was oranjequote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 18:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Divali!
een vriendin van mij is Hindoe en lult dr vaak over.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat ik een BOEM hoorde om 3 uur snachts, heel veel gegil, en toen waren er brandweeroto's en de hele straat was oranje
hoe isset?quote:
woarom heb je dat in je Sig staan?quote:
Nee omdat Sjim en ik elkaar al heullll lang op msn hebben en en enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
woarom heb je dat in je Sig staan?
zodat je jezelf er aan herinnert hem toetevoegen ?
Wat een niet-passend plaatje.quote:
Sjim?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee omdat Sjim en ik elkaar al heullll lang op msn hebben en en enzo.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 19:09 schreef liiszle het volgende:
*Stiekem denk ik dat lis vanavond er goed aan gaat
Uberhaupt josh homme, hij flipt m af en toe echt on stagequote:
QOTSA is gewoon te tofquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Uberhaupt josh homme, hij flipt m af en toe echt on stage
Over 2 uur weer helemaal doodquote:
MSIquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 19:29 schreef VASND het volgende:
De bassiste van Mindless Self Indulgence.
Haiquote:
Ohaiquote:
Jwel. Gewerkt. Jij?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Yes.
Oud maar nooit released.
Leuke dag gehad?
Ik ga uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
gaan jullie vanavond nog wat doen, afgezien van fokken?
Oeh care to share?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ik niet, moet morgen weer fris en fruitig in het zwembad trainen
he wat? ik zwem nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Oeh care to share?
Ik ga als het goed is vanaf na de kerstvakantie meetrainen met een wedstrijdgroep hier in Nijmegen.
Badmeester?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
he wat? ik zwem nietmaar moet wel trainen. en we gaan niet zwemmen als training. Raad maar wat het wel is
Slaap lekker en veel plezierquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo maar eens lekker richting bedje, morgen 06:00 in de auto naaar Parijssssssssssss
Lekkerdierquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo maar eens lekker richting bedje, morgen 06:00 in de auto naaar Parijssssssssssss
Met dinnetje, keihard chillen voor het wedstrijdseizoen, suppppppah relaxt dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Lekkerdier.
Parijs? Watdoenmetwie?
Have funquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met dinnetje, keihard chillen voor het wedstrijdseizoen, suppppppah relaxt dus.
Oh gaat ongetwijfeld helemaal goed komen hoorquote:
Waar in Amsterdamquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga morgen stappen in Amsterdam met mijn zus.
klopt ja, was er ook blij mee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef RenRen- het volgende:
Zorgtoeslag is met een tientje omhoog gegaaan
Tientje per maand erbij om voor mezelf te houdenquote:
Naaaaais.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met dinnetje, keihard chillen voor het wedstrijdseizoen, suppppppah relaxt dus.
Heimen, ga je ook maccen??quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
Ik heb gisteren en eergisteren €65 verdient, door 2 keer windows opnieuw te installeren!
Heerlijk zo geld verdienen door letterlijk maar 5 of 6 keer op een knopje te drukken, en niks te doen
Owki... Maar als je wat hebt gemist, het is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel genoeg gezopen voor de rest van de week
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Owki... Maar als je wat hebt gemist, het is niet mijn schuld
JA WAT IS DAT NOU VOOR KUTZOOIquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:52 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een kerstlot, dus ik word een miljardair
Pwned... Daar gaan de plannen voor je eigen IT bedrijfquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
JA WAT IS DAT NOU VOOR KUTZOOI
Ik mag em maar activeren tot 26 december
Het is niet mijn bedrijfquote:
Kuchproetsfletsjkuchkuchquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedrijf.. Met mijn uiterst sociale uitstraling en professionele vaardigheden kan ik overal terecht
Bewijs het tegendeel maar eensquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe ik niet, je bent een heel aardige jongen![]()
Da was ik niej... Da was een kuuk'nquote:
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisjequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:15 schreef RenRen- het volgende:
Mijn zusje dacht dat een vriendin uit m'n klas een jongen was
Hey een nieuwequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisje
Maar jij bent een stuk ouder. 19 toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisje
ik heb me zelfs al voorgesteld, en wat foto's+filmpjes neergedumptquote:
je hebt echt mensen waar je het niet zietquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar jij bent een stuk ouder. 19 toch?
Zij is nog maar 10, dus het is oké als zij het niet snapt.Jij bent oud. Dus dan is het wel erg.
Ik heb op 2e kerstdag met een paar vrienden guitar hero gespeeldquote:
Zij lijkt alleen best wel op een meisje. Vrouwelijk gezicht, alleen kort haar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je hebt echt mensen waar je het niet ziet
ik heb het niet supervaak ofzo, en meestal met een slok(je) op
Klinkt awesome!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb op 2e kerstdag met een paar vrienden guitar hero gespeeld, en een liedje van paramore gedaan
Ik was gitarist, een vriend bassist en een ander meisje was "hayley", die zong
Echt heel leuk
Ja leuk hehquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb laatst ook geguitar hero'd bij mij thuis, met 2 gitaren. echt geweldig
Lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:34 schreef RenRen- het volgende:
Mn kat likt de onderkant van m'n broek.
ik en mn bro speelde Guitar hero op de Xbox met één controller.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb laatst ook geguitar hero'd bij mij thuis, met 2 gitaren. echt geweldig
ik heb een keer 7 gasten gezien die op 1 controler speelden, en zo de liedjes op expert uitspeeldenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik en mn bro speelde Guitar hero op de Xbox met één controller.
samen met een controller spelen is hip.
Prutsersquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb een keer 7 gasten gezien die op 1 controler speelden, en zo de liedjes op expert uitspeelden
Die draaien ze bij ons in de supermarktquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Lauriette91 het volgende:
I like girls
They like me
They look so good
In their Satin jeans
Want you to be the one
And my only
I wanna be faithful
But I cant keep my hands out the cookie jar.
My hands, my hands, my ha uh my hands
Can’t keep my hands, my hands, my, uh, my
Can’t keep my hands, my hands
my hands out the cookie jar.
Bij ons draaiden ze nooit wat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
ik hoor de muziek bij ons in de supermarkt geeneens meer, wat opzich wel postitief is
Gasoline en sugarcube zijn ook heel vetquote:
Die is tofquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Lauriette91 het volgende:
I like girls
They like me
They look so good
In their Satin jeans
Want you to be the one
And my only
I wanna be faithful
But I cant keep my hands out the cookie jar.
My hands, my hands, my ha uh my hands
Can’t keep my hands, my hands
my hands out the cookie jar.
Jaaaaa.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gasoline en sugarcube zijn ook heel vet
True.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:01 schreef Lauriette91 het volgende:
@ All. Cookie Jar ruled gewoon super hard
Kan best toch? Mijn nicht is op dr 19e getrouwd, en had op dr 21e een kind.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef RenRen- het volgende:
M'n ex, omfg![]()
Wilt opeens kindjes. Hij is 21.
Och, over een jaar als dat kind er is is hij 22 en dan valt het best mee. Sowieso valt het wel mee vind ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef RenRen- het volgende:
M'n ex, omfg![]()
Wilt opeens kindjes. Hij is 21.
Als het nou toevallig niet haar ex was, en het nog steeds wildequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
ja, je kan op je 15de ook een kind krijgen, maar dat zegt nog niet dat je het wilt.
Maar als hij dat wil, en het is je ex, wat is dan het probleem?
Hij kent dat kind net een week.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan best toch? Mijn nicht is op dr 19e getrouwd, en had op dr 21e een kind.
Ik vind dat niet meevallen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Och, over een jaar als dat kind er is is hij 22 en dan valt het best mee. Sowieso valt het wel mee vind ik eigenlijk.
Ga andere meidenseries kijken, Mich heeft er heel veel, en weet er heel veel vanafquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:47 schreef Lauriette91 het volgende:
En nu heb ik de laatste aflevering van the L word gezien en moet ik heeeeeeeel lang wachten op het nieuwe seizoen
Joah!quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:59 schreef Lauriette91 het volgende:
Oeh, die wedstrijden zijn wel tof om te zien.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dat niet meevallen.
Tegenwoordig zijn er zo veel scheidingen en kinderen met alleenstaande ouders omdat mensen dus echt niet goed nadenken over hun relatie voordat ze kinderen nemen, en voordat ze trouwen. Alleen maar omdat hun sex zo goed is, daar kun je dus niets op bouwen.
http://www.turnlust-alkmaar.nl/index.php?page=uitleg-niveau-msquote:
Ik ben ook totaal niet flexibelquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:07 schreef Hyman het volgende:
Ik ben niet zo heul flexibel
Kan wel bijna mn been in mn nek leggen!
Yeaaaaa. Gracia.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.turnlust-alkmaar.nl/index.php?page=uitleg-niveau-ms
Maakt misschien iets duidelijker
Ik wil ook kinderen, ik ben 18. Maar niet nu.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 23:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt.
Maar kindjes willen is natuurlijk iets anders dan trouwen en daadwerkelijk kinderen nemen.
Mijn zus wil ook kinderen, is 22. Wil nog niet zeggen dat ze er ook gelijk aan begint?
En hij kent haar een week?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderen, ik ben 18. Maar niet nu.
En ik vroeg ook aan hem. Wil je nu kinderen? Nu, op dit moment, met haar intrekken en beginnen?
En dan zegt hij ja.
ben nieuw ja, ik lurk al langer rond in pub, klb en gc maar vond het nu eens tijd om te postenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Kanovinnie.
Ben jij nieuw? Of een oude bekende in de SC??
Heb ik ook gedaan, maar ik ben ook shockedquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 23:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En hij kent haar een week?
K zou hem uitlachen.
Dr was ook zo;n vent die printte al die pagina's uit van een of andere SC hier, en las ze dan in de treinquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben nieuw ja, ik lurk al langer rond in pub, klb en gc maar vond het nu eens tijd om te posten
Kee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben nieuw ja, ik lurk al langer rond in pub, klb en gc maar vond het nu eens tijd om te posten
Ja, dat is wel kutquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik ben ook shockedWant ik ken iemand die nu helemaal naar de klote is omdat hij zo vroeg begonnen is.
Maar ik ga zowant ik ben moe.
Jij lurkte ook bij mij!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik ben ook shockedWant ik ken iemand die nu helemaal naar de klote is omdat hij zo vroeg begonnen is.
Maar ik ga zowant ik ben moe.
Ah, dat is wel wat anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderen, ik ben 18. Maar niet nu.
En ik vroeg ook aan hem. Wil je nu kinderen? Nu, op dit moment, met haar intrekken en beginnen?
En dan zegt hij ja.
OOK alquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:14 schreef mstr het volgende:
Ik ga zo ook maar eens, morgen op tijd eruit
Ik had een topic gemaakt over oude films/series van vroegerquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:14 schreef Lauriette91 het volgende:
Kennen jullie Karbonkel van Ik mik Loreland nog?
Zo coma-ig was dat nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo coma-ig was dat niet
Ik was aan het gamen en ging snel eten. Kom ik terug, ligt mn kat Plat op m'n toetsenbord. Dus ik op dat spel lopen spammenWasbest erg.
Slaapse Noortjequote:Op zaterdag 27 december 2008 23:15 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ook want ga morgen naar mijn zus
Trusten iedereen!
Ja, maar dan erger.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 23:16 schreef Hyman het volgende:
[..]![]()
aeryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyz\aaaaaaa\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |