Da was ik niej... Da was een kuuk'nquote:
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisjequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:15 schreef RenRen- het volgende:
Mijn zusje dacht dat een vriendin uit m'n klas een jongen was
Hey een nieuwequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisje
Maar jij bent een stuk ouder. 19 toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook, dat je denkt van is het nou een jongen of een meisje
ik heb me zelfs al voorgesteld, en wat foto's+filmpjes neergedumptquote:
je hebt echt mensen waar je het niet zietquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar jij bent een stuk ouder. 19 toch?
Zij is nog maar 10, dus het is oké als zij het niet snapt.Jij bent oud. Dus dan is het wel erg.
Ik heb op 2e kerstdag met een paar vrienden guitar hero gespeeldquote:
Zij lijkt alleen best wel op een meisje. Vrouwelijk gezicht, alleen kort haar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je hebt echt mensen waar je het niet ziet
ik heb het niet supervaak ofzo, en meestal met een slok(je) op
Klinkt awesome!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb op 2e kerstdag met een paar vrienden guitar hero gespeeld, en een liedje van paramore gedaan
Ik was gitarist, een vriend bassist en een ander meisje was "hayley", die zong
Echt heel leuk
Ja leuk hehquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb laatst ook geguitar hero'd bij mij thuis, met 2 gitaren. echt geweldig
Lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:34 schreef RenRen- het volgende:
Mn kat likt de onderkant van m'n broek.
ik en mn bro speelde Guitar hero op de Xbox met één controller.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb laatst ook geguitar hero'd bij mij thuis, met 2 gitaren. echt geweldig
ik heb een keer 7 gasten gezien die op 1 controler speelden, en zo de liedjes op expert uitspeeldenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik en mn bro speelde Guitar hero op de Xbox met één controller.
samen met een controller spelen is hip.
Prutsersquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb een keer 7 gasten gezien die op 1 controler speelden, en zo de liedjes op expert uitspeelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |