klopt ja, was er ook blij mee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef RenRen- het volgende:
Zorgtoeslag is met een tientje omhoog gegaaan
Tientje per maand erbij om voor mezelf te houdenquote:
Naaaaais.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met dinnetje, keihard chillen voor het wedstrijdseizoen, suppppppah relaxt dus.
Heimen, ga je ook maccen??quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
Ik heb gisteren en eergisteren ¤65 verdient, door 2 keer windows opnieuw te installeren!
Heerlijk zo geld verdienen door letterlijk maar 5 of 6 keer op een knopje te drukken, en niks te doen
Owki... Maar als je wat hebt gemist, het is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel genoeg gezopen voor de rest van de week
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Owki... Maar als je wat hebt gemist, het is niet mijn schuld
JA WAT IS DAT NOU VOOR KUTZOOIquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:52 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een kerstlot, dus ik word een miljardair
Pwned... Daar gaan de plannen voor je eigen IT bedrijfquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
JA WAT IS DAT NOU VOOR KUTZOOI
Ik mag em maar activeren tot 26 december
Het is niet mijn bedrijfquote:
Kuchproetsfletsjkuchkuchquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedrijf.. Met mijn uiterst sociale uitstraling en professionele vaardigheden kan ik overal terecht
Bewijs het tegendeel maar eensquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe ik niet, je bent een heel aardige jongen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |