Divali!quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:53 schreef RenRen- het volgende:
Hindoes deden een keer zo'n lichtjesfeest hier, e toen hebben ze hun huis in de fik gestoken.
En ik bedoel cultuur
dfffflllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll^lllll'lllllllllllmnjer
Groetjes van Puk
Geen idee. Ik weet alleen dat ik een BOEM hoorde om 3 uur snachts, heel veel gegil, en toen waren er brandweeroto's en de hele straat was oranjequote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 18:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Divali!
een vriendin van mij is Hindoe en lult dr vaak over.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat ik een BOEM hoorde om 3 uur snachts, heel veel gegil, en toen waren er brandweeroto's en de hele straat was oranje
hoe isset?quote:
woarom heb je dat in je Sig staan?quote:
Nee omdat Sjim en ik elkaar al heullll lang op msn hebben en en enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
woarom heb je dat in je Sig staan?
zodat je jezelf er aan herinnert hem toetevoegen ?
Wat een niet-passend plaatje.quote:
Sjim?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee omdat Sjim en ik elkaar al heullll lang op msn hebben en en enzo.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 19:09 schreef liiszle het volgende:
*Stiekem denk ik dat lis vanavond er goed aan gaat
Uberhaupt josh homme, hij flipt m af en toe echt on stagequote:
QOTSA is gewoon te tofquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Uberhaupt josh homme, hij flipt m af en toe echt on stage
Over 2 uur weer helemaal doodquote:
MSIquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 19:29 schreef VASND het volgende:
De bassiste van Mindless Self Indulgence.
Haiquote:
Ohaiquote:
Jwel. Gewerkt. Jij?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Yes.
Oud maar nooit released.
Leuke dag gehad?
Ik ga uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
gaan jullie vanavond nog wat doen, afgezien van fokken?
Oeh care to share?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ik niet, moet morgen weer fris en fruitig in het zwembad trainen
he wat? ik zwem nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Oeh care to share?
Ik ga als het goed is vanaf na de kerstvakantie meetrainen met een wedstrijdgroep hier in Nijmegen.
Badmeester?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
he wat? ik zwem nietmaar moet wel trainen. en we gaan niet zwemmen als training. Raad maar wat het wel is
Slaap lekker en veel plezierquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo maar eens lekker richting bedje, morgen 06:00 in de auto naaar Parijssssssssssss
Lekkerdierquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo maar eens lekker richting bedje, morgen 06:00 in de auto naaar Parijssssssssssss
Met dinnetje, keihard chillen voor het wedstrijdseizoen, suppppppah relaxt dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Lekkerdier.
Parijs? Watdoenmetwie?
Have funquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met dinnetje, keihard chillen voor het wedstrijdseizoen, suppppppah relaxt dus.
Oh gaat ongetwijfeld helemaal goed komen hoorquote:
Waar in Amsterdamquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga morgen stappen in Amsterdam met mijn zus.
klopt ja, was er ook blij mee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:48 schreef RenRen- het volgende:
Zorgtoeslag is met een tientje omhoog gegaaan
Tientje per maand erbij om voor mezelf te houdenquote:
Naaaaais.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met dinnetje, keihard chillen voor het wedstrijdseizoen, suppppppah relaxt dus.
Heimen, ga je ook maccen??quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
Ik heb gisteren en eergisteren ¤65 verdient, door 2 keer windows opnieuw te installeren!
Heerlijk zo geld verdienen door letterlijk maar 5 of 6 keer op een knopje te drukken, en niks te doen
Owki... Maar als je wat hebt gemist, het is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel genoeg gezopen voor de rest van de week
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Owki... Maar als je wat hebt gemist, het is niet mijn schuld
JA WAT IS DAT NOU VOOR KUTZOOIquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:52 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een kerstlot, dus ik word een miljardair
Pwned... Daar gaan de plannen voor je eigen IT bedrijfquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
JA WAT IS DAT NOU VOOR KUTZOOI
Ik mag em maar activeren tot 26 december
Het is niet mijn bedrijfquote:
Kuchproetsfletsjkuchkuchquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedrijf.. Met mijn uiterst sociale uitstraling en professionele vaardigheden kan ik overal terecht
Bewijs het tegendeel maar eensquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe ik niet, je bent een heel aardige jongen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |