ben nieuw ja, ik lurk al langer rond in pub, klb en gc maar vond het nu eens tijd om te postenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Kanovinnie.
Ben jij nieuw? Of een oude bekende in de SC??
Heb ik ook gedaan, maar ik ben ook shockedquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 23:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En hij kent haar een week?
K zou hem uitlachen.
Dr was ook zo;n vent die printte al die pagina's uit van een of andere SC hier, en las ze dan in de treinquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben nieuw ja, ik lurk al langer rond in pub, klb en gc maar vond het nu eens tijd om te posten
Kee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben nieuw ja, ik lurk al langer rond in pub, klb en gc maar vond het nu eens tijd om te posten
Ja, dat is wel kutquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik ben ook shockedWant ik ken iemand die nu helemaal naar de klote is omdat hij zo vroeg begonnen is.
Maar ik ga zowant ik ben moe.
Jij lurkte ook bij mij!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik ben ook shockedWant ik ken iemand die nu helemaal naar de klote is omdat hij zo vroeg begonnen is.
Maar ik ga zowant ik ben moe.
Ah, dat is wel wat anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderen, ik ben 18. Maar niet nu.
En ik vroeg ook aan hem. Wil je nu kinderen? Nu, op dit moment, met haar intrekken en beginnen?
En dan zegt hij ja.
OOK alquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:14 schreef mstr het volgende:
Ik ga zo ook maar eens, morgen op tijd eruit
Ik had een topic gemaakt over oude films/series van vroegerquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:14 schreef Lauriette91 het volgende:
Kennen jullie Karbonkel van Ik mik Loreland nog?
Zo coma-ig was dat nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo coma-ig was dat niet
Ik was aan het gamen en ging snel eten. Kom ik terug, ligt mn kat Plat op m'n toetsenbord. Dus ik op dat spel lopen spammenWasbest erg.
Slaapse Noortjequote:Op zaterdag 27 december 2008 23:15 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ook want ga morgen naar mijn zus
Trusten iedereen!
Ja, maar dan erger.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 23:16 schreef Hyman het volgende:
[..]![]()
aeryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyz\aaaaaaa\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |