Bewijs maarquote:
Omdat een slechte grap was, daarom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat ik op zijn account aan het posten ben
Niet ons probleemquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat een slechte grap was, daarom.
Oh wacht, die maakt David ook
quote:
Als je het niet grappig vindt, reageer er niet op, of ga iemand anders pesten. Hier word ik ook niet wijzer vanquote:
Is het de bedoeling dat je wijzer van een SC wordt dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je het niet grappig vindt, reageer er niet op, of ga iemand anders pesten. Hier word ik ook niet wijzer van
Heel misschien van jouw gezeik. Niet dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je wijzer van een SC wordt dan?
Moet ik nou óók in een SC al hoogstaand gaan blaten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heel misschien van jouw gezeik. Niet dus
Niet zo in je hum?quote:
Ok, ik dacht dat je dat wel kon hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het alleen niet tof dat je zo op me zit te zeiken
Wie ben jij?quote:
En cupmaat!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag!
Naam, geslacht, waarvandaan, hoe oud, opleiding.
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag!
Naam, geslacht, waarvandaan, hoe oud, opleiding.
quote:
Ik doe ook MBO hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)
Ahaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)
Je hebt het in het fototopic gezet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
kijk maar in het fotoboek, daar heb ik net een foto ingeknald
geen, en MASD, das hetzelfde. In de TT stond dat het het fotoboek heetquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AhaEn wat is jouw toegevoegde waarde?
Welkom
Ik dacht al, fobo is leeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt het in het fototopic gezet.
Waar vul je vakken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb hier wel weer genoeg gespamd, ik ga nog ff douchen en dan fijn werken :/
Waarover.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:09 schreef liiszle het volgende:
ook echt 10 min thuis, en gelijk ruzie
de wasquote:
Ging nergens over.. m'n pa wil me gewoon het huis uit hebben.quote:
Haj,quote:
Vast niet. Ruzie betekent niet gelijk dat hij je het huis uit wil hebben. En als hij dat wel zei, domme dingen zeg je tijdens ruzies.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ging nergens over.. m'n pa wil me gewoon het huis uit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |