Bewijs maarquote:
Omdat een slechte grap was, daarom.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bewijs jij maar dat ik op zijn account aan het posten ben
Niet ons probleemquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat een slechte grap was, daarom.
Oh wacht, die maakt David ook
quote:
Als je het niet grappig vindt, reageer er niet op, of ga iemand anders pesten. Hier word ik ook niet wijzer vanquote:
Is het de bedoeling dat je wijzer van een SC wordt dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je het niet grappig vindt, reageer er niet op, of ga iemand anders pesten. Hier word ik ook niet wijzer van
Heel misschien van jouw gezeik. Niet dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je wijzer van een SC wordt dan?
Moet ik nou óók in een SC al hoogstaand gaan blaten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heel misschien van jouw gezeik. Niet dus
Niet zo in je hum?quote:
Ok, ik dacht dat je dat wel kon hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het alleen niet tof dat je zo op me zit te zeiken
Wie ben jij?quote:
En cupmaat!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag!
Naam, geslacht, waarvandaan, hoe oud, opleiding.
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag!
Naam, geslacht, waarvandaan, hoe oud, opleiding.
quote:
Ik doe ook MBO hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)
Ahaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vincent, man, nederland, 19, werktuigbouwkunde (mbo, dus hebben jullie iemand om te bashen)
Je hebt het in het fototopic gezet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
kijk maar in het fotoboek, daar heb ik net een foto ingeknald
geen, en MASD, das hetzelfde. In de TT stond dat het het fotoboek heetquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AhaEn wat is jouw toegevoegde waarde?
Welkom
Ik dacht al, fobo is leeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hebt het in het fototopic gezet.
Waar vul je vakken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb hier wel weer genoeg gespamd, ik ga nog ff douchen en dan fijn werken :/
Waarover.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:09 schreef liiszle het volgende:
ook echt 10 min thuis, en gelijk ruzie
de wasquote:
Ging nergens over.. m'n pa wil me gewoon het huis uit hebben.quote:
Haj,quote:
Vast niet. Ruzie betekent niet gelijk dat hij je het huis uit wil hebben. En als hij dat wel zei, domme dingen zeg je tijdens ruzies.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 14:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ging nergens over.. m'n pa wil me gewoon het huis uit hebben.
hij zei letterlijk 'als je je niet aanpast, ga je het huis maar uit'quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vast niet. Ruzie betekent niet gelijk dat hij je het huis uit wil hebben. En als hij dat wel zei, domme dingen zeg je tijdens ruzies.
Oh, niks aan de hand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zei letterlijk 'als je je niet aanpast, ga je het huis maar uit'
Toen hij boos was. Zegt niets dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zei letterlijk 'als je je niet aanpast, ga je het huis maar uit'
ik nooit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, niks aan de hand.
Hoorde ik zo vaak van mijn moeder.
Jij hebt gewoon een relaxede moeder.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:08 schreef RenRen- het volgende:
M'n mam zingt
Ze zong Grease, heel hard, en heel valsquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een relaxede moeder.
Nee, juist nietquote:
Bij ons staat die zinsnede al zowat gelijk aan goedemorgen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, niks aan de hand.
Hoorde ik zo vaak van mijn moeder.
Oh leuk danquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij ons staat die zinsnede al zowat gelijk aan goedemorgen.
Naar Daaavid. Maandag wss al. En dan dinsdag schaatsen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
Nee, juist niet
ochja.
wat gaan jullie met oud en nieuw doen?
Guzellig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Naar Daaavid. Maandag wss al. En dan dinsdag schaatsen.
Wel gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
Haj,
Yoah was wel relaxed
jouw kerst?
Hey, nog een Ajacied hier.quote:
nee. Not at allquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel gezellig![]()
Wil je niet liever al op jezelf wonen?
Daarom passen we zo goed bij elkaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat een slechte grap was, daarom.
Oh wacht, die maakt David ook
die woont opzichzelf.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 15:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarom passen we zo goed bij elkaar![]()
Denk hetquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hey, nog een Ajacied hier.
Ga je morgen naar Ajax?
Ik twijfelquote:
nee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Da's mooi, dat ze niet nog bij d'r ouders woont, maar kan je niet die kant op?
Oh heerlijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 16:26 schreef Ikzoekiets het volgende:
Heee RenRen-nog genoten van 't topic van gister?
Mja.... beter goede rip off dan slecht origineel verzonnen. Maar ik denk wel dat ik de 1e ben die het in het nederlands heeft gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh heerlijkJammer dat je zelf niet origineel genoeg was om iets te verzinnen.
ik heb dat hele topic zitten lezen he...quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Mja.... beter goede rip off dan slecht origineel verzonnen. Maar ik denk wel dat ik de 1e ben die het in het nederlands heeft gedaan
Als je alleen maar kan jatten omdat je niets zelf kunt bedenken, kun je denk ik beter niets doen. Originaliteit is een must in mijn ogen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 17:05 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Mja.... beter goede rip off dan slecht origineel verzonnen. Maar ik denk wel dat ik de 1e ben die het in het nederlands heeft gedaan
Of je drinkt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb een BOB nodig voor oudjaarsdag.
Marokkaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik ging dus naar de AH. En ik was klaar. Dus ik naar buiten, naar m'n fiets, hoor ik zo.
"Heb je vriendje."
Dus ik ga maar verder met m'n slot open maken. Zit er iets aan m'n arm
"Heb je een vriendje?"
Eh. Ja.
"NEUKEN IS SLECHT"
Toen ben ik maar op m'n fiets gestapt.
Zie je wel aan die eerste vraagquote:
Maar toch even vragen, voor ik meteen begin te discriminerenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef ericajax het volgende:
[..]
Zie je wel aan die eerste vraag
Moet je dat nog vragen?quote:
Hindoe. Marokkanen mogen niet drinkenquote:
Ze mogen ook niet geweldadig zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hindoe. Marokkanen mogen niet drinken
Niet dat ze dat niet doen.Maar in dit geval dus een hindoe.
Sterker nog, een taal die wordt gebruikt in India en omstrekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 17:45 schreef sezten het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet geweldadig zijn.
Komt een Hindoe uit Hindië ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |