SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Gaat het echt gebeuren dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat van die Xbox 1 games die achievements krijgen is zo domSinds er BC games zijn komen ze in je lijst te staan van gespeelde spellen met 0 achievements
Dat sites dat niet checken voordat ze het plaatsen is echt zo dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Alles!quote:
Ik heb geen Kloons Nieeekquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:14 schreef Niek. het volgende:
Tequila is met al zn kloons aan het stemmen?
Spannendquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alles!
Poll: Welke OP wil jij graag zien?De oude, dus geen! Die van Kepler met dat plaatje van Reintji Die stomme van Tequila!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Iemand moet het doenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:56 schreef AQuila360 het volgende:
9 van de 10 van mijn TT's worden door Ross veranderd
Je reactie is echt te overdrevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:29 schreef Niek. het volgende:
Beautiful Katamari is hier net met de post aangekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:32 schreef MaxC het volgende:
Ben met Fallout 3 begonnen maar kan me nog niet echt bekoren
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:29 schreef Niek. het volgende:
Beautiful Katamari is hier net met de post aangekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool spel!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:37 schreef SkyChat het volgende:
Morgen dan maar Assassins Creed halen
Maar past compleet bij dat spelquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je reactie is echt te overdreven
Ik zit vast... Ik moet naar 1 van de 2 hoofdkwartieren ofzo, maar ik word continue aangevallen door allerlei mannetjes. Ik snap er echt geen ruk vanquote:
Er zitten veel herhaling in de manier van vechten. Ik speel het spel zo af en toe weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nooit gespeeld dus wat klets je?
Of herhaalt het spel zichzelf?
Hmm ja.. maar het is wel een mooi spelquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:58 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Er zitten veel herhaling in de manier van vechten. Ik speel het spel zo af en toe weer![]()
Als ik puur naar mijlzelf kijk is het veel LT + X en daar red je het al meeDus redelijk veel herhaling
voor dat geld had ik hem gehaaldquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:03 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hmm ja.. maar het is wel een mooi spel
Heb jij nog een aanrader? Ik zag Fallout 3 voor 30 euro liggen bij Game Mania btw
Ik weet niet wat ik ga kopen morgen maar ik hou wel van Free Roam gamesquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
voor dat geld had ik hem gehaaldik heb hem trouwens al
maar verder het ligt net aan wat je leuk vind
Net zo slecht als de OP?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Fable 2 bijna uit!
Ik ga nu de main quest er doorheen rushen en dan weg met dat spel! Het wordt met de minuut slechter!
Dude! In die OP is meer werk gestoken dan in heel dat fable 2! Dus tel maar uit!quote:
Morgen is 't zondag toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ga kopen morgen maar ik hou wel van Free Roam games
Het moet wel een beetje langdurig zijn!
Ben je zo lang bezig geweest met de OP?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude! In die OP is meer werk gestoken dan in heel dat fable 2! Dus tel maar uit!
Jeweetz!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Fable 2 bijna uit!
Ik ga nu de main quest er doorheen rushen en dan weg met dat spel! Het wordt met de minuut slechter!
Ik vind de meeste dingen echt heel slecht aan fable 2quote:
daarom is het ook zo ergquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dingen echt heel slecht aan fable 2
Ja koopzondagquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Morgen is 't zondag toch?
Maar haal fallout 3 dan! Langdurig, free roam, én ook nog eens briljant
Nee het spel is veel beter dan Cars en coquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daarom is het ook zo erg
je vermaakt je eindeloos met cars en co , maar dit vindt je slecht
Wat een kut spelquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:53 schreef lennartb.nl het volgende:
Of fallout 3 multiplayer heeft? Nopez
Je hebt de game liggen en dan ga je vragen wat er zo cool aan is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb fallout 3 gekregen voor kerst, nog niet gespeeld.
kan iemand me vertellen wat er zo cool is aan dit spel?
tot nu toe alleen COD en gears of war gespeeld voor xbox
Wanneer ga je aan Fallout 3 beginnen? Stukken beter dan Banjoo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee het spel is veel beter dan Cars en coAlleen daar verwachtte ik ook nix van en dan is het leuk om een middagje te spelen! Alleen Fable leek me echt heel tof en die had ik special nog liggen voor nu met de vakantie en dan moet ik toch zeggen dat die tegen valt!
Maar hij is toffer dan Banjoo Kazooie en de rest van de Cars en co spellen! Alleen valt het tegen omdat ik er veel van verwachtte!
Ik ga het wel halen morgen.. trouwens.. Halo is te koop voor 600 points op Livequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
SP is meer dan genoeg, zeker als je hem meerdere keren speelt.
Vrijheid en sfeer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb fallout 3 gekregen voor kerst, nog niet gespeeld.
kan iemand me vertellen wat er zo cool is aan dit spel?
tot nu toe alleen COD en gears of war gespeeld voor xbox
Grote vakantie! En ik denk dat ik Fallout 3 de beste game EVER ga vinden!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
Wanneer ga je aan Fallout 3 beginnen? Stukken beter dan Banjoo.
Dat je die discipline hebt! Ik heb in de tentamenweek 30 uur in fallout gestopt ongeveerquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Grote vakantie! En ik denk dat ik Fallout 3 de beste game EVER ga vinden!
Vroeger bij de Woudlopers gezeten en het daar geschopt tot zandhaas! Dan leer je vanzelf wat Discipline betekend!quote:
Grote vakantie...quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Grote vakantie! En ik denk dat ik Fallout 3 de beste game EVER ga vinden!
En ik ben denk nog ouder dan jouquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Grote vakantie...Nu voel ik me echt oud
Gewoon dat even niét denken Aquila, niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik ben denk nog ouder dan jou
wtfquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vroeger bij de Woudlopers gezeten en het daar geschopt tot zandhaas! Dan leer je vanzelf wat Discipline betekend!
Komt allemaal door de OPquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff wat een drama dit topic.
Schieten op hem vanaf de positie waar je in begint en als je bijna bij je is ren je naar de andere kant en dan weer schieten en dan als die weer bijna bij je is weer naar de andere kant terug rennen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:13 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben nu gears 1 aan het spelen, en ben beland op bij de eindbaas op een trein.
heeft iemand tips om hem te verslaan, want kom er niet doorheen
is het wel de bedoeling om op hem te blijven schieten?
als ik op die platform sta met die grote gun, dan wordt ik gedood door die vogels, dus dat schiet niet op?
help
inderdaad, maar ik bleef gewoon op het startpunt en als hij eraan kwam gewoon rondjes om die dozen heen lopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schieten op hem vanaf de positie waar je in begint en als je bijna bij je is ren je naar de andere kant en dan weer schieten en dan als die weer bijna bij je is weer naar de andere kant terug rennen.
- Die grote gun kun je negeren
- Wel in het licht blijven
¤ 63,74quote:Op zondag 28 december 2008 03:50 schreef SkyChat het volgende:
Kijk die prijs dan!!![]()
![]()
![]()
http://www.azur.be/nl/cat(...)ur/ean/3307210263407
xbox live is land onafhankelijk, xbox points niet,quote:Op zondag 28 december 2008 10:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb trouwens het land in mijn account op Amerika staan maar nu wil ik een maand xbox live kopen met een creditcard, weet iemand waar je dat goedkoop online kan doen met creditcard dus en voor een Amerikaans account?
Toevallig daar heb ik het ook net gekocht en het werkt heerlijkquote:Op zondag 28 december 2008 12:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
xbox live is land onafhankelijk, xbox points niet,
ik koop ze altijd hier, want heb toevallig ook een US account:
http://www.microsoftpointsxbox.com/
Jaquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
vraagje., kan je zonder Xbox live GOLD ook gewoon online gamen ? of heb je nix aan silver eigenlijk ?
en trouwenschben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind
?
Sommige demo's zijn de eerste week alleen voor gold leden te downloaden.quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef SkyChat het volgende:
Ik had toch wel iets meer extra goodies bij Gold verwacht.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Sommige Alle demo's zijn de eerste week alleen voor gold leden te downloaden.
Ja! Ik vind het de beste game EVER!quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind?
Je hebt het nog niet gespeelt toch?quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja! Ik vind het de beste game EVER!
nee ik vind em ook saai en sterielquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef Jimbo het volgende:
vraagje., kan je zonder Xbox live GOLD ook gewoon online gamen ? of heb je nix aan silver eigenlijk ?
en trouwenschben ik dan echt de enige die Fallout 3 een kutspel vind
?
Klopt maar ik weet het al zeker! Of het moet weer zo'n teleurstelling als Fable 2 worden!quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet gespeelt toch?
Je wacht op de ''grote vakantie'' ?
Dj wil alleen maar spellen die volgende dingen bevatten:quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je buiten de vault geweest? Dan is er namelijk weinig saais en al helemaal niet steriel.
Steriel is niet bepaald het woord wat bij fallout 3 past inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je buiten de vault geweest? Dan is er namelijk weinig saais en al helemaal niet steriel.
Dat wordt het niet hoor, don't worryquote:Op zondag 28 december 2008 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet het al zeker! Of het moet weer zo'n teleurstelling als Fable 2 worden!
Maar dan moet ik de 360 aan de wilgen hangen!
jep ben er geweest , maar zo indrukwekkend vondt ik het nu weer nietquote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef Niek. het volgende:
[..]
waarom diequote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben naar de stad.. Assassins Creed halen
Was het een verwensing of een suggestie? Of zijn suggesties ook verboten?quote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Zeg, van doodsverwensingen zijn we niet gediend hier
Wie Waai Weggemod
Spam en bagger laat je daarentegen rustig staan hequote:Op zondag 28 december 2008 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Zeg, van doodsverwensingen zijn we niet gediend hier
Wie Waai Weggemod
Ik ben geen officiele mod, en dit is toch zowat een SC topic dus om daar nou op te modden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spam en bagger laat je daarentegen rustig staan he
goed spel hoor!!quote:Op zondag 28 december 2008 15:05 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben naar de stad.. Assassins Creed halen
Alleen je Xbox, je account nietquote:Op zondag 28 december 2008 16:27 schreef Jimbo het volgende:
kung fu panda is me zwaar meegevallen, best nog een toffe game
maar trouwens, matig van dat Xbox live gold
hoe zit t eigenlijk als je Xbox gebanned word ? word dan je Live account gebanned of ? (zegmaar als je em ombouwt)
Was het maar zo dat ze je account zouden bannen, zou goedkoper zijn dan een nieuwe console kopen. (dat zou het zowaar nog enigszins aantrekkelijk maken om hem om te bouwen)quote:
Ja! Ik koop ALLEEN games die AQuila speeltquote:Op zondag 28 december 2008 15:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarom die?
Ik weet niet waarom jij games koopt? maar ik koop ze als ze MIJ leuk lijken.
Dus niet wat bv een AQuila er overzegt..
23 januari komt Skate 2 uit, die kan je ook dan prima halen.quote:Op zondag 28 december 2008 16:46 schreef Jimbo het volgende:
hmm met de prijzen voor gamesvia play.com ect is t ombouwen ook niet echt waard ook, halo 3 voor 13pond ectalleen nu nog SKATE ergens vinden voor een goede prijs :/ kan em nergens vinden
jaquote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
23 januari komt Skate 2 uit, die kan je ook dan prima halen.
En andersquote:Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek anders nog steeds Project 8 voor de 360 (voor onder de 15 euro)
-edit-
12 euro bij Play.com via PlayTrade
Zeer verstandig!quote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja! Ik koop ALLEEN games die AQuila speelt
Ga ik binnenkort ook maar even doen, liefst wil ik met 1 keiharde spell een groepje verliefde en aanbiddende omstanders afmakenquote:Op zondag 28 december 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeer verstandig!
Net een heel dorp uitgemoord in Fable 2 nu ben ik dus meteen zo evil als iets
Mocht je SKATE hebben en willen ruilen ....quote:Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek anders nog steeds Project 8 voor de 360 (voor onder de 15 euro)
-edit-
12 euro bij Play.com via PlayTrade
Ik vind m wel chill, hij is nu een 5sterren schatzoeker en ik verdien nog best wat geld met shit in de grond.quote:Op zondag 28 december 2008 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
Ik de mijne AQ maar die hond ben ik nu ook wel zat!
Dwaas ik zei juist dat die super vet was!quote:Op zondag 28 december 2008 20:01 schreef christvs het volgende:
Jongens... Wat is Buts & Bolts cool!
Luister alsjeblieft niet naar Aquila, die praat toch alleen maar onzin.
Ja, dat.. kan.. Alleen.. Nou ja, ik heb de 11e deze maand iets besteld bij cdwow, en al 2 mailtjes gehad dat de leverancier leveringsproblemen heeft. Nu zal dat allemaal best maar goed.. We zijn al wel bijna een halve maand verder. Wel vooraf betalen en uiteindelijk 2 mailtjes gehad na m'n bestelbevestiging.. Nu had ik in het verleden wel goede ervaringen met cd wow, maar als ik dan nu weer verschillende ervaringen lees op budgetgaming etc + mijn eigen ervaring tot dusver, tsjah..quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En anders
http://www.cdwow.nl/TONY-HAWKS-PROJECT-8/product/view/3039771
Mhaw ik heb 2 games daar besteld op 2 en 4 december, kwamen 1 week later binnen.quote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat.. kan.. Alleen.. Nou ja, ik heb de 11e deze maand iets besteld bij cdwow, en al 2 mailtjes gehad dat de leverancier leveringsproblemen heeft. Nu zal dat allemaal best maar goed.. We zijn al wel bijna een halve maand verder. Wel vooraf betalen en uiteindelijk 2 mailtjes gehad na m'n bestelbevestiging.. Nu had ik in het verleden wel goede ervaringen met cd wow, maar als ik dan nu weer verschillende ervaringen lees op budgetgaming etc + mijn eigen ervaring tot dusver, tsjah..
Kan het ook niet met paypal? In dat geval kan je je normale rekening met paypal koppelenquote:
Totdat de game uitdagend werdquote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dwaas ik zei juist dat die super vet was!
quote:Op zondag 28 december 2008 22:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Totdat de game uitdagend werd![]()
Net als met alle andere games die jij speelt
O ja joh?quote:Op zondag 28 december 2008 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
Hij werd te saai![]()
Net als elke review je kan vertellen!
dat je hem uberhaupt nog wou spelen na de demoquote:Op zondag 28 december 2008 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[quote]Op zondag 28 december 2008 22:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Totdat de game uitdagend werd![]()
Net als met alle andere games die jij speelt
[/quote
Hij werd te saai![]()
AQuila zei piekhaar, ík zei grote ogenquote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat je hem uberhaupt nog wou spelen na de demo![]()
nee geef mij dan maar poppetjes met piek haar en grote ogen zoals jij ze omschrijft
details , detailsquote:Op zondag 28 december 2008 23:12 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
AQuila zei piekhaar, ík zei grote ogen
quote:
Is in ieder geval beter dan de criteria die Aquila hanteerd:quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee geef mij dan maar poppetjes met piek haar en grote ogen zoals jij ze omschrijft
download er eentje en dan Set as theme oidquote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik mijn dashboard theme veranderen?
Kan het echt niet vinden op dat nieuwe ding
Xbox tab --> 1 rechts zodat je op je eigen profiel komt (A drukken enzo) --> in dat lijstje staat als het goed is Themes tussen en daar kun je dan een ander thema kiezen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik mijn dashboard theme veranderen?
Kan het echt niet vinden op dat nieuwe ding
Hij werd gewoon te uitdagendquote:Hij werd te saai![]()
Dat ben ik met je eens! En ik vond het ook zeker een toffe game! Alleen wordt die gewoon saai omdat al die opdrachten vrijwel het zelfde zijn! Ik heb bij de eerste 3 werelden alles gedaan maar daarna vond ik het niet tof meerquote:Op maandag 29 december 2008 00:21 schreef christvs het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerde spel van 2008.
1: neequote:Op maandag 29 december 2008 10:08 schreef koen_pijl het volgende:
Menschen,
jullie kennen me allemaal als een stille doch regelmatige poster. Maar nu heb ik jullie hulp nodig! Ik heb namelijk een paar vragen. Het is net uit met mijn vriendin, na 3,5 jaar, en wil daarom eigenlijk nog een xbox 360 kopen
Mijn vragen:
1. Kan ik het zelfde account hebben op 2 xboxen?
2. Kan ik de save games op beide xboxen zetten?
3. Wat zijn de nadelen van 2 xboxen?
Gegroet
Dus ik zal helemaal opnieuw moeten beginnen met achievementsquote:Op maandag 29 december 2008 10:38 schreef ach het volgende:
[..]
1: nee
2: ja
3: je gebruikt 1 van de 2 na een tijdje niet meer
Oh, het valt dus meequote:Op maandag 29 december 2008 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens! En ik vond het ook zeker een toffe game! Alleen wordt die gewoon saai omdat al die opdrachten vrijwel het zelfde zijn! Ik heb bij de eerste 3 werelden alles gedaan maar daarna vond ik het niet tof meer![]()
Het bouwen van voertuigen is wel schitterend
Dus ik kan wel op 2 xboxen het zelfde account hebben?quote:Op maandag 29 december 2008 10:59 schreef Sala-adin het volgende:
Je kan op beide consoles je gamertag recoveren dus als jij naar je ouders gaat dan doe je recover gamertag en zo heb je je huidige gamertag met alle achievements. Als je dan naar utrecht gaat doe je weer hetzelfde alleen je savegames word dan lastig
Of je moet je HD elke keer meenemen dan hoef je ook niet gamertag te recoveren
Nee, want je moet steeds het account ophalen dan. Je kunt ze niet tegelijk gebruiken. Een vriendin van mij haalt wel eens op mijn Xbox haar profiel op als we bijvoorbeeld Guitar Hero gaan spelen, maar op haar eigen Xbox moet ze dat dan ook weer doen als ze weer thuis wil spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:11 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dus ik kan wel op 2 xboxen het zelfde account hebben?
dit spel ken ik nie, waar gaat dat over?quote:Op maandag 29 december 2008 09:50 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand nog een leuke/goede game voor mij?
Ik heb reeds:
Asscirens Creed
Dan kan het wel, maar ik zou gewoon fijn een memory card kopen of steeds je HDD meenemen dan. Het duurt namelijk een kwartier ofzo om je account van live te halen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ja maar ik ga toch niet op mijn xbox in Utrecht en mijn xbox bij me ouders tegelijk spelen
HDD switchen is inderdaad het makkelijkste , dat doe ik ook tussen mijn 2 consoles nog nooit een probleem mee gehadquote:Op maandag 29 december 2008 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan het wel, maar ik zou gewoon fijn een memory card kopen of steeds je HDD meenemen dan. Het duurt namelijk een kwartier ofzo om je account van live te halen.
Mijn xbox heeft geen HDMI aansluitingquote:Op maandag 29 december 2008 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
Yoow, voor de 360 kan je dan een willekeurig HDMI kabel in de winkel kopen of heb je een speciale voor de 360? En is de 60gb HDD apart te verkrijgen?
ohh ik dacht tegelijkquote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ja maar ik ga toch niet op mijn xbox in Utrecht en mijn xbox bij me ouders tegelijk spelen
In principe kun je elke HDMI kabel gebruiken die je wilt. Hou er echter wel rekening mee dat je dan niet fatsoenlijk een optical out kan gebruiken voor je 5.1 speakers. De officiele HDMI kabel van MS (50 euro ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
Yoow, voor de 360 kan je dan een willekeurig HDMI kabel in de winkel kopen of heb je een speciale voor de 360? En is de 60gb HDD apart te verkrijgen?
Ok, thx.quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Iedere HDMI kabel past, voordeel van de officiele 360-klabel is dat er zo'n dingetje bij zit waardoor je nog geluid uit kunt poepen in tulpstekkers en optisch. En ja, de 60 GB hdd is los te krijgen samen met een headset en 3 maanden live, moet je even rond kijken! Xbox Live Starters Kit ofzo heet it
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef kepler het volgende:
Heeft iemand hier nog een Xbox 360 memorycard over?
dan geef ik wel wat extra geld uitquote:Op maandag 29 december 2008 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In principe kun je elke HDMI kabel gebruiken die je wilt. Hou er echter wel rekening mee dat je dan niet fatsoenlijk een optical out kan gebruiken voor je 5.1 speakers. De officiele HDMI kabel van MS (50 euro ofzo) heeft wel een optical out.
Ik heb zelf een HDMI kabel en optische kabel zo aangesloten:
http://xboxmagic.com/xbox-360-premium-hdmi-cable-digital-optical-adapter-hack/&usg=__z3MYxSlvWa1JE2yz0JGz1cysdzA=/
Sinds de krediet crisis is het ineens een held volgens iedereen en nu heeft die ook nog jouw vriendin aan het gamen gekregen!quote:Op maandag 29 december 2008 14:06 schreef Fnx2 het volgende:
Mijn vriendin eindelijk aan de xbox gekregen@! lang leve Scene it! BOS!
Ik vond de wereld van Fallout 3 juist niet saai, maar dat komt mischien omdat ik Oblivion net heb uitgespeeldquote:Op maandag 29 december 2008 10:08 schreef -Dries- het volgende:
Fallout 3 is wel vet, alleen jammer dat de omgeving zo saai is.
Mijn vriendin heeft scene it na 5 keer spelen aan dr broer gegevenquote:Op maandag 29 december 2008 14:06 schreef Fnx2 het volgende:
Mijn vriendin eindelijk aan de xbox gekregen@! lang leve Scene it! BOS!
Lego lijkt me leukquote:Op maandag 29 december 2008 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
ZO net terug met xbox 2
Meteen Civilization erbij gekocht, kreeg er Alone In The Dark gratis erbij en Kungfu Panda en Lego zaten er al bij.
nette deal lijt me zoquote:Op maandag 29 december 2008 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
ZO net terug met xbox 2
Meteen Civilization erbij gekocht, kreeg er Alone In The Dark gratis erbij en Kungfu Panda en Lego zaten er al bij.
Doe je ook aan ruilen?quote:Op maandag 29 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:
Iemand zin in: [TK] Veel Xbox 360 spellen ?
Hmm.. er is op dit moment niet echt een spel wat ik wil behalve FIFA. Dus wat heb je in de aanbieding?quote:
Ik had interesse in Mercenaries 2quote:Op maandag 29 december 2008 14:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hmm.. er is op dit moment niet echt een spel wat ik wil behalve FIFA. Dus wat heb je in de aanbieding?
quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[TR]
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Guitar Hero 3 (game only)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
Nee sorry, ik zie er niks tussen staanquote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had interesse in Mercenaries 2
[..]
Ik dacht dat ik handel moest drijven via je topic of mailquote:Op maandag 29 december 2008 14:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zie er niks tussen staan
Koop het dan kunnen we Co-op spelen! Dat is heeel leuk met mij vraag maar aan Rkatierquote:Op maandag 29 december 2008 14:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had interesse in Mercenaries 2
[..]
Ik ben arm dus wil alleen ruilenquote:Op maandag 29 december 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop het dan kunnen we Co-op spelen! Dat is heeel leuk met mij vraag maar aan Rkatier
Wat heb je te ruil?quote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben arm dus wil alleen ruilen
quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[TR]
Frontlines: Fuel of War (promo copy)
Guitar Hero 3 (game only)
Crackdown
Saints Row 1
Lost Planet
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 4
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 29 december 2008 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
Mercenaries blijft wel tof trouwens! gister met me neefje gespeeld!
Die tanks en heli's zijn de vetste ooit in een game!
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillendequote:Op maandag 29 december 2008 17:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Helicopters zijn tof, in de oude battlefields was ik daarmee ook altijd de baasKunstvliegen en iedereen neerraggen tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillende
Kan iemand me iets vertellen over fable2?Damnit nu wil ik de game hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal hem proberen te vergaren via fok
Nog niet de jouwe ruilen dus
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
[..]
In GTA en vooral SR 2 waren die heli's echt kut! In mercs 2 zijn ze super vet en heb je ook veel verschillende
Kan iemand me iets vertellen over fable2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 17:50 schreef christvs het volgende:
[..]VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb helemaal geen zin meer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Ik heb helemaal geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
[..]
Kan iemand me iets vertellen over fable2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
[..]
Kan iemand me iets vertellen over fable2?In Just Cause zijn de voertuigen ook superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen heeft dat spel geen multiplayer.. Hoe is mercs 2 eigenlijk in vergelijking met just cause? vind die laatste namelijk erg leuk.
Mercs is vetter dan Just Cause! Just Cause vond ik zelf ook erg tofquote:Op maandag 29 december 2008 18:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
In Just Cause zijn de voertuigen ook superalleen heeft dat spel geen multiplayer.. Hoe is mercs 2 eigenlijk in vergelijking met just cause? vind die laatste namelijk erg leuk.
Zie mijn comments een topic terug..quote:Op maandag 29 december 2008 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin Burnout Paradise steeds beter te waarderen, vond het na de demo echt helemaal niks, maar later heb ik 'm alsnog gehaald (geruild tegen een game van mij), en het wordt steeds leuker !
Dacht eerst dat geen vaste routes hebben vervelend zou zijn als je met 350 km/u door die stad heen scheurt, maar omdat je zoveel alternatieve routes hebt maakt het niet eens veel uit als je een afslag mist.
En wat gaat het fucking snel zeg.
Die wil ik ook nog een keer!quote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef koen_pijl het volgende:
Heb net heel even Civilazation zitten spelen. Is wel leuk, maarm oet wel even er in komen
Super tof spel he Rossquote:Op maandag 29 december 2008 19:57 schreef Rossdale het volgende:
Net Brothers in Arms uitgespeeld. Schiet lekker op zo met mijn backlog aan games
Hij is wel aardig. Vond de eerste helft tof, daarna te repetatief en het einde was een beetje een anti-climaxquote:Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog een keer!
[..]
Super tof spel he Ross![]()
De Amerikanen wonnen?quote:Op maandag 29 december 2008 20:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel aardig. Vond de eerste helft tof, daarna te repetatief en het einde was een beetje een anti-climax
Hehehquote:
Kan even niet op de titel komen van dat spel wat dit jaar uitkwam, waar ik heel veel van verwachte omdat het me wel leuk leek maar wat echt belabberd speelde.quote:Op maandag 29 december 2008 21:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heheh
Zou tof zijn als je na de hele campaign als amerikaan gestreden te hebben alsnog verslagen wordt door de duitsers en de hele wereld onder een nazi-regime valt in het eindfilmpje
Turning Point: Fall of Libertyquote:Op maandag 29 december 2008 21:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan even niet op de titel komen van dat spel wat dit jaar uitkwam, waar ik heel veel van verwachte omdat het me wel leuk leek maar wat echt belabberd speelde.(spel waarin de duitsers de oorlog hadden gewonnen en jij new york moest bevrijden ofzo)
Dat ging idd nergens overquote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde meer het laatste stukje van de laatste missie. Hij was nogal erg makkelijk
quote:Op maandag 29 december 2008 23:22 schreef Niek. het volgende:
Ik heb hem maar speel hem vrij weinig en al helemaal niet online (omdat ik er dan compleet uit word gereden)
ik ook , maar ik vind meestal wel een stumperd die net zo slecht is , en dan gaan we voor de lol tegen elkaar aan beuken totdat de auto total loss is en je harder achteruit gaat dan vooruitquote:Op maandag 29 december 2008 23:22 schreef Niek. het volgende:
Ik heb hem maar speel hem vrij weinig en al helemaal niet online (omdat ik er dan compleet uit word gereden)
Maar dan zijn er nog altijd verschillende gradaties van "slecht" en met forza 2 ben ik online heel erg slechtquote:
Stiekem is er niets leukers dan spookrijden en dan de nummer 1 keihard aan te rijdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ook , maar ik vind meestal wel een stumperd die net zo slecht is , en dan gaan we voor de lol tegen elkaar aan beuken totdat de auto total loss is en je harder achteruit gaat dan vooruit![]()
dat met voice chat natuurlijk
Je maakt een grapje hoop ik...quote:
Weet niet waar de campaign over gaat...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:40 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Je kunt nou niet zeggen dat de gealieerden wonnen.
In principe is Market Garden gewoon mislukt. Ze hebben immers hun einddoelstelling niet gehaald.
Over de verovering van Eindhoven (wat wel lukte)quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:43 schreef Niek. het volgende:
[..]
Weet niet waar de campaign over gaat...![]()
Ging eigenlijk uit van de zoveelste standaard wo2 shooter waarbij de Amerikanen winnen.
QTE? Wat is dat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:59 schreef Rkatier het volgende:
Maar nog ff over Just Cause vs Mercs 2: Just cause had tenminste niet die QTE, daar werd ik zo simpel van in Mercs 2. Niet die je in het begin krijgt, maar later op. Dat heeft het bij mij voor een groot deel verpest.
Oja die waren kut iddquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Devz het volgende:
Gears of War 2 maar geruild voor Call of Duty: WaW. Nu nog tijd vinden om al die games te spelen
Mja glitches in multiplayer lijkt me toch best wel heel speldodend eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
, tis toch echt een goed spel hoor op de glitches na..
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:22 schreef Ron.666 het volgende:
Kwam net een trailer liggen van "I Am Alive" maar ken deze game verder niet. De trailer ziet er qua verhaal wel interessant uit, maar wat is het? RPG? Hack-n-Slash? Adventure?
Any ideas?
quote:I Am Alive is het nieuwe project van Darkworks, dat eerder aan Cold Fear werkte en wordt gepromoot door Jade Raymond, de vrouw die ook het gezicht achter Assassin’s Creed was. De game draait om een grote ramp die zich voltrekt in Chicago en de gevolgen die de ramp met zich mee brengt. Zo is water opeens een schaars goed, iets dat duidelijk werd in de eerste spannende teaser.
Ik zag het ook in gamer.nl's lijstje jaquote:
Leuke special die jaarlijkse top 100.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zag het ook in gamer.nl's lijstje jaZag er bestwel tof uit!
Pimpenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat kan je trouwens met een gamerscore , zijn dat punten die je inleveren kan oid ?
voor mij werkt het wel lekker, ik schiet wel door die glitches heenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mja glitches in multiplayer lijkt me toch best wel heel speldodend eigenlijk...
Niet dat ik GoW2 online gespeeld heb, maar het lijkt me toch een online spel en als dat niet lekker werkt... tja..
idd. Ik bazeer altijd mijn budget op die lijst, want ik haal gewoon voor mij de toptiels eruit die mij het meest aanspreken en ik moet zeggen als ik alleen al naar het eerste half jaar kijk dan zit ik al op een paar toptitels. Degene die zegt dat 2009 een minder jaar wordt op gamesgebied, daarbij houdt degene dan puur rekening met zijn eigen smaak.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leuke special die jaarlijkse top 100.
Ik had hem graag uit willen spelen, maar een van me "vrienden" heeft hem gejatquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef koen_pijl het volgende:
is alone in the dark echt zo kut?
Heb hem hier nog liggen in seal
Je hebt je laten bestelen door je ex..?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik had hem graag uit willen spelen, maar een van me "vrienden" heeft hem gejat
Met lading andere dingen (waar wel een aangifte voor loopt)
Dus als iemand hem voor een mooi prijsje voor me heeft liggen: PM me maar
Verder zoek ik trouwens ook nog Burnout Paradise. Ze heeft ze ingeruild voor een PS2
waar zie jij het woordje ex staan? nee dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je hebt je laten bestelen door je ex..?
Emar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waar zie jij het woordje ex staan? nee dusgewoon iemand die ik 5 jaar ken...
Mijn aanbod staat nog steedsquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Damnit nu wil ik de game hebbenIk zal hem proberen te vergaren via fok
Nog niet de jouwe ruilen dus
congratsquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Speaking of xbox, ik heb boven de 5000 gamerpoints!
Baas der Bazenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Speaking of xbox, ik heb boven de 5000 gamerpoints!
quote:
quote:35 DJerize 7203 Recreation
Jij staat wel op #1 wat betreft achievements behalen van spellen met piekhaar!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij staat wel op #1 wat betreft achievements behalen van spellen met piekhaar!
Sfeer heeft die game maar verder hinkt dat spel op 1 been!quote:
Die lijst heb ik in tijden niet gezien. Ik sta volgens mij al echt al vanaf het begin op 3quote:
wordt tijd dat die jongen eens de buitenlucht ingaat, echt triest zoveel gamerscore,quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Die lijst heb ik in tijden niet gezien. Ik sta volgens mij al echt al vanaf het begin op 3![]()
Staat btw iemand in mn friendslist die heeft nu 97000 puntenDie heeft ook gewoon 900+ punten voor games als GH2 en 3, Rockband 1 en 2 en GHWT....
Dat is echt ziek moeilijk om te halen bij de guitar heros enzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Die lijst heb ik in tijden niet gezien. Ik sta volgens mij al echt al vanaf het begin op 3![]()
Staat btw iemand in mn friendslist die heeft nu 97000 puntenDie heeft ook gewoon 900+ punten voor games als GH2 en 3, Rockband 1 en 2 en GHWT....
Niet meteen zo fluiten want misschien staat zijn xbox wel buiten!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
wordt tijd dat die jongen eens de buitenlucht ingaat, echt triest zoveel gamerscore,
wel een goed idee voor van de zomerquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet meteen zo fluiten want misschien staat zijn xbox wel buiten!
Je weet het DJquote:
Als je een groot raam hebt doe je die helemaal open, en zet je de tv voor het raamquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een goed idee voor van de zomer![]()
kheb toch een buiten stopcontact op het terras , lekker in de zon zitten biertje dr bij en gamen ( pak mn pc monitor dan dies wat makkelijker te verslepen )
alleen zie je dan wel weinig![]()
aqwibus je bent een held
maar nu kan ik buiten zitten terwijl mn vriendin ligt te zonnen , scheelt weer gezeur van kom nu eens naar buitenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je een groot raam hebt doe je die helemaal open, en zet je de tv voor het raamscheelt weer lekker met de zichtbaarheid!
En anders gewoon als het donker is maar nog wel chill warm buiten
Ik bedoel buiten zitten en je tv binnen voor 't raamquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar nu kan ik buiten zitten terwijl mn vriendin ligt te zonnen , scheelt weer gezeur van kom nu eens naar buiten
Is dat niet meer een pc game? (heb zelf ut2004 op pc en moet er niet aan denken dat met een controller te spelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef Deezertje het volgende:
Is Unreal Tournament 3 voor de XBOX 360 wat? Of is het een game die vroeger goed was maar nu allang niets meer is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |